Sari la conținut

Postări Recomandate

iegzista, dar sunt foarte rare la noi, doar 2 stiu eu, au fost modele pt. japonia strict

 

Exact. oricum la japonezi nu circula mobre mai mari de 400 cmc dupa informatiile mele, decat cele de politie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Dar restul - cadrul, furci etc. - sunt acelaÂşi?

Dacă e aÂşa, adică un motor de capacitate mai mică pe aceiaÂşi hîrdău... consumul, în loc să scadă, creÂşte. Deci... nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, sunt la fel, motocicleta e identica cu cea de 600, doar ca are motor de 400... care si ala e aproape la fel..

 

am vazut Âşi eu una. verde, destul de ciufulită, în urmă cu vreo doi trei ani, tipul nu prea Âştia care-i treaba cu internetul

Editat de vintze
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am una de 400/1994 de aproape 3 ani. Are 69.000 km acum si nu consuma gram de ulei. Consum la fel sau un pic mai mare decat aia de 600 (6 in oras, 5 in afara). 23Kw, 7 kg mai putin decat una de 600, dar trage bine, ma tin dupa cei cu 600-650 fara probleme.

Se potriveste tot de la 600 pana la blocul motor: consumabile, semeringuri furca, senzori, kit lant, melc kilometraj. Singura problema ar fi daca as vrea sa o segmentez vreodata.

Si, culmea pentru cei ce cred ca 600 = good, 400 = bad, eu inca nu vreau sa o vand, ca ne intelegem prea bine :alcy:

post-14539-1291271481_thumb.jpg

post-14539-1291272121_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Da, dar să-Âşi mai actualizeze pagina. ÂŞi prețurile mai ales...

 

Oricum, pentru ce am eu nevoie - aproape un scuter cu roți mari - nu văd ce ce m-aÂş complica cu 190 kile de fier cu consum pe măsură. Ca să mă hîrîi de ici colo adica. Iar pe acelaÂşi 190 de kile un motor de 400 care să consume chiar Âşi mai mult... nici atît.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce sa zic de Tomina. Am auzit vrute si nevrute de ei.

 

Da, Tomina importa motoare din Japonia. Eu mi-am luat primul motor tot de la ei, GPZ de 400, si m-a servit impecabil 1 an de zile. Transalpul actual tot de acolo provine, desi eu sunt deja al 4-lea proprietar din Romania. Mai stiu o Honda Shadow de 400 luat de acolo care a avut ceva probleme (rezervor ruginit pe interior si care-i tot baga rugina in carburi, s-a ars releul de incarcare la un drum mai lung, etc), si un Suzuki Inazuma care a mers perfect.

Parerea mea referitoare la ei este ca aduc motoare statute ani de zile prin diferite parcuri, dar nu manarite. Si, de aici, cum iti e norocul: ori iei una la care te lasa diverse piese de cauciuc din cauza imbatranirii, sau din cauza ruginei, ori iei una la care aceasta imbatranire nu afecteaza bunul mers al mobrei, si te duce ani de zile fara interventii majore.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna dragi transalpisti , am si eu o intrebare : se pot monta pe TA jante turnate , care ulterior sa fie echipate cu cauciucuri tubeless? ar fi foarte ok , ca in caz de pana ai la tine kitul cu snur si se poate face o pana in 5 min fara dejantat peticit...etc.

Mesaj completat

si va mai rog ceva niste plusuri si minusuri legat de jante : turnate vs. spitzate

Editat de cj82dmx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca o sa gasesti pe cineva pe aici care sa-ti vorbeasca despre "avantajele" rotilor turnate. In afara de a pune caucicuri tubeless nu cred ca exista vreunul. Si nici asta nu cred ca e un avantaj, camera se poate remedia foarte usor in caz de pana sau eventual schimba, pe cand daca un cauciuc tubeless sare de pe janta sau ai o gaura mai mare in el, te uiti la el, nu-i mai faci nimic.

 

 

 

SPITE + camera rulles!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca o sa gasesti pe cineva pe aici care sa-ti vorbeasca despre "avantajele" rotilor turnate. In afara de a pune caucicuri tubeless nu cred ca exista vreunul. Si nici asta nu cred ca e un avantaj, camera se poate remedia foarte usor in caz de pana sau eventual schimba, pe cand daca un cauciuc tubeless sare de pe janta sau ai o gaura mai mare in el, te uiti la el, nu-i mai faci nimic.

 

 

 

SPITE + camera rulles!

 

 

TURNATE:

+ Mai usoare

+ Mai rigide (pe asfalt asta e bine)

+ Mai robuste (nu fug la multiple socuri mici repetate)

+ Roti tubless, merg reparate cu spray ordinar, merg vulcanizate cu snur

+ Design foarte elegant (uneori si depinde de preferinte)

- E nevoie de presiune inalta (nu merge sa cobori mult presiunea pentru offroad)

- Mai rigide (in offroad asta e rau)

- La socuri mari pot aparea probleme

- Nu se fac pe 21'

 

Nu prea imi dau seama de ce ai folosi roti spitate oriunde altundeva decat in offroad. Sunt curios cati dintre cei de aici (pe cativa ii stiu) chiar au nevoie de avantajele pe care le poate oferi o roata spitata.

 

 

 

...nu, nu stiu vreun set de roti turnate care sa mearga fix pe TA.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc switch , oare cele de pe varadero nu ar potrivi? .....nu ma intereseaza pentru enduro ci strict pt "explorari" de pajisti alpine si ceva drumuri de "carutze"......

tati, puteai sa-ti iei o mobra mai ieftina, decat sa "violezi" transalpul. varadero nu are 21 pe fata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc switch , oare cele de pe varadero nu ar potrivi? .....nu ma intereseaza pentru enduro ci strict pt "explorari" de pajisti alpine si ceva drumuri de "carutze"......

Deci, tu vrei sa faci downgrade la Transalp?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc switch , oare cele de pe varadero nu ar potrivi? .....nu ma intereseaza pentru enduro ci strict pt "explorari" de pajisti alpine si ceva drumuri de "carutze"......

 

Pajistile alpine si drumuri de carute sunt cam maxim ce poti sa faci cu Transalp in domeniul offroad. Si pt astea iti trebuiesc roti spitate, cauciuce cu crampoane si presiune mica in roti. Mai hard decat pajisti alpine si drumuri de carute sunt drumurile de TAF, potecile de picior si terenul dintre acestea. Iar vacile, inclusiv Transalp, cam ies din discutie. Daca chiar vrei sa scapi de camere ai doua optiuni: mousse tare pt vaci gen Paris-Dakar editiile trecute (dar vei avea echivalentul unei presiuni mici) sau faci rost de jenti pt spite tubeless (BMW, Aprilia sau care or mai avea). Dar vei avea pe fata roata de 19". Roti turnate vei putea adapta cu greu din cauza nepotrivelii etrierelor si a lungimii axelor rotilor.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tati, puteai sa-ti iei o mobra mai ieftina, decat sa "violezi" transalpul. varadero nu are 21 pe fata

 

 

 

tati , zi-mi o mobra ieftina , dar totodata si fiabila , pe care pot duce 90% din plimbari si pasager ...o folosesc 50% asfalt si 50% off road ....ce am vazut ieftin si din an bun este xt 125 ....merge pt plimbari cu pasager sau e cam mica la dimensiuni?

zi-mi tu cateva si atunci voi lasa transalpul in pace...multumesc anticipat

 

PS

am 1,85 si 94 kg zi-mi te rog ceva mobre care sunt ok la dim. mele

Editat de cj82dmx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma intreb de ce te incurca acele roti cu spite (care vorba fie intre noi sunt de 100 ori mai bune decat cele turnate) ?

 

Mereu ma amuza cei care vor sa faca strutzo-camila din Transalp; nenea, transalpul ESTE O STRUTOCAMILA, nici de off, nici de on, de-aia e asa populara si e perfecta asa cum e ea. Nu-i trebe jenti turnate, furca de ducati, cauciuc mai gros sau mai stiu eu ce traznai le trec unora prin cap.. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cine era curios, mi-am rezolvat capra la mymoto pana la urma, si nu am decat cuvinte de lauda pentru oamenii de acolo.

 

Decontarea directa intre asigurator si service, in schimb este un concept aproape imposibil care chiar daca este aplicat cu succes te poate face sa pierzi mult timp, de aceea in caz de dauna, fiti pregatiti sa blocati niste bani o perioada.

Ma bucur insa ca am rezolvat-o inainte sa dea zapada si pot sta si eu linistit ca am bagat-o in siguranta la iernat.

 

Multumesc oamenilor de aici care m-au ajutat cu un sfat sau cu o vorba buna. Si multumesc si lui Catalin (cartush) de la mymoto, care mi-a aranjat-o cat de bine se putea in condtitiile date :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...