Vizitator VULPOIU Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 Mi s-a strecurat o informație: că există Transalp de 400 ? Eu unul nu am găsit nici una, cel puțin la vînzare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 iegzista, dar sunt foarte rare la noi, doar 2 stiu eu, au fost modele pt. japonia strict Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 iegzista, dar sunt foarte rare la noi, doar 2 stiu eu, au fost modele pt. japonia strict Exact. oricum la japonezi nu circula mobre mai mari de 400 cmc dupa informatiile mele, decat cele de politie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 Dar restul - cadrul, furci etc. - sunt acelaÂşi? Dacă e aÂşa, adică un motor de capacitate mai mică pe aceiaÂşi hîrdău... consumul, în loc să scadă, creÂşte. Deci... nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 Da, sunt la fel, motocicleta e identica cu cea de 600, doar ca are motor de 400... care si ala e aproape la fel.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Decembrie 1, 2010 Share Postat Decembrie 1, 2010 (editat) Da, sunt la fel, motocicleta e identica cu cea de 600, doar ca are motor de 400... care si ala e aproape la fel.. am vazut Âşi eu una. verde, destul de ciufulită, în urmă cu vreo doi trei ani, tipul nu prea Âştia care-i treaba cu internetul Editat Decembrie 1, 2010 de vintze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Decembrie 2, 2010 Share Postat Decembrie 2, 2010 Eu am una de 400/1994 de aproape 3 ani. Are 69.000 km acum si nu consuma gram de ulei. Consum la fel sau un pic mai mare decat aia de 600 (6 in oras, 5 in afara). 23Kw, 7 kg mai putin decat una de 600, dar trage bine, ma tin dupa cei cu 600-650 fara probleme. Se potriveste tot de la 600 pana la blocul motor: consumabile, semeringuri furca, senzori, kit lant, melc kilometraj. Singura problema ar fi daca as vrea sa o segmentez vreodata. Si, culmea pentru cei ce cred ca 600 = good, 400 = bad, eu inca nu vreau sa o vand, ca ne intelegem prea bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redplanet Postat Decembrie 3, 2010 Share Postat Decembrie 3, 2010 Mi s-a strecurat o informație: că există Transalp de 400 ? Eu unul nu am găsit nici una, cel puțin la vînzare... TOMINA importa motorete de 400 de pe piata japoneza.... www.tomina.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Decembrie 4, 2010 Share Postat Decembrie 4, 2010 Da, dar să-Âşi mai actualizeze pagina. ÂŞi prețurile mai ales... Oricum, pentru ce am eu nevoie - aproape un scuter cu roți mari - nu văd ce ce m-aÂş complica cu 190 kile de fier cu consum pe măsură. Ca să mă hîrîi de ici colo adica. Iar pe acelaÂşi 190 de kile un motor de 400 care să consume chiar Âşi mai mult... nici atît. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi-rd03 Postat Decembrie 4, 2010 Share Postat Decembrie 4, 2010 e cineva interesat de un cric central de transalp? 85€ negociabil tel 0745611905 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 TOMINA importa motorete de 400 de pe piata japoneza.... www.tomina.ro Nu stiu ce sa zic de Tomina. Am auzit vrute si nevrute de ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 Nu stiu ce sa zic de Tomina. Am auzit vrute si nevrute de ei. Da, Tomina importa motoare din Japonia. Eu mi-am luat primul motor tot de la ei, GPZ de 400, si m-a servit impecabil 1 an de zile. Transalpul actual tot de acolo provine, desi eu sunt deja al 4-lea proprietar din Romania. Mai stiu o Honda Shadow de 400 luat de acolo care a avut ceva probleme (rezervor ruginit pe interior si care-i tot baga rugina in carburi, s-a ars releul de incarcare la un drum mai lung, etc), si un Suzuki Inazuma care a mers perfect. Parerea mea referitoare la ei este ca aduc motoare statute ani de zile prin diferite parcuri, dar nu manarite. Si, de aici, cum iti e norocul: ori iei una la care te lasa diverse piese de cauciuc din cauza imbatranirii, sau din cauza ruginei, ori iei una la care aceasta imbatranire nu afecteaza bunul mers al mobrei, si te duce ani de zile fara interventii majore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj82dmx Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 (editat) buna dragi transalpisti , am si eu o intrebare : se pot monta pe TA jante turnate , care ulterior sa fie echipate cu cauciucuri tubeless? ar fi foarte ok , ca in caz de pana ai la tine kitul cu snur si se poate face o pana in 5 min fara dejantat peticit...etc. Mesaj completat si va mai rog ceva niste plusuri si minusuri legat de jante : turnate vs. spitzate Editat Decembrie 5, 2010 de cj82dmx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 Nu cred ca o sa gasesti pe cineva pe aici care sa-ti vorbeasca despre "avantajele" rotilor turnate. In afara de a pune caucicuri tubeless nu cred ca exista vreunul. Si nici asta nu cred ca e un avantaj, camera se poate remedia foarte usor in caz de pana sau eventual schimba, pe cand daca un cauciuc tubeless sare de pe janta sau ai o gaura mai mare in el, te uiti la el, nu-i mai faci nimic. SPITE + camera rulles! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 (editat) Nu cred ca o sa gasesti pe cineva pe aici care sa-ti vorbeasca despre "avantajele" rotilor turnate. In afara de a pune caucicuri tubeless nu cred ca exista vreunul. Si nici asta nu cred ca e un avantaj, camera se poate remedia foarte usor in caz de pana sau eventual schimba, pe cand daca un cauciuc tubeless sare de pe janta sau ai o gaura mai mare in el, te uiti la el, nu-i mai faci nimic. SPITE + camera rulles! TURNATE: + Mai usoare + Mai rigide (pe asfalt asta e bine) + Mai robuste (nu fug la multiple socuri mici repetate) + Roti tubless, merg reparate cu spray ordinar, merg vulcanizate cu snur + Design foarte elegant (uneori si depinde de preferinte) - E nevoie de presiune inalta (nu merge sa cobori mult presiunea pentru offroad) - Mai rigide (in offroad asta e rau) - La socuri mari pot aparea probleme - Nu se fac pe 21' Nu prea imi dau seama de ce ai folosi roti spitate oriunde altundeva decat in offroad. Sunt curios cati dintre cei de aici (pe cativa ii stiu) chiar au nevoie de avantajele pe care le poate oferi o roata spitata. ...nu, nu stiu vreun set de roti turnate care sa mearga fix pe TA. Editat Decembrie 5, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj82dmx Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 multumesc switch , oare cele de pe varadero nu ar potrivi? .....nu ma intereseaza pentru enduro ci strict pt "explorari" de pajisti alpine si ceva drumuri de "carutze"...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 multumesc switch , oare cele de pe varadero nu ar potrivi? .....nu ma intereseaza pentru enduro ci strict pt "explorari" de pajisti alpine si ceva drumuri de "carutze"...... tati, puteai sa-ti iei o mobra mai ieftina, decat sa "violezi" transalpul. varadero nu are 21 pe fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 multumesc switch , oare cele de pe varadero nu ar potrivi? .....nu ma intereseaza pentru enduro ci strict pt "explorari" de pajisti alpine si ceva drumuri de "carutze"...... Deci, tu vrei sa faci downgrade la Transalp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 (editat) multumesc switch , oare cele de pe varadero nu ar potrivi? .....nu ma intereseaza pentru enduro ci strict pt "explorari" de pajisti alpine si ceva drumuri de "carutze"...... Pajistile alpine si drumuri de carute sunt cam maxim ce poti sa faci cu Transalp in domeniul offroad. Si pt astea iti trebuiesc roti spitate, cauciuce cu crampoane si presiune mica in roti. Mai hard decat pajisti alpine si drumuri de carute sunt drumurile de TAF, potecile de picior si terenul dintre acestea. Iar vacile, inclusiv Transalp, cam ies din discutie. Daca chiar vrei sa scapi de camere ai doua optiuni: mousse tare pt vaci gen Paris-Dakar editiile trecute (dar vei avea echivalentul unei presiuni mici) sau faci rost de jenti pt spite tubeless (BMW, Aprilia sau care or mai avea). Dar vei avea pe fata roata de 19". Roti turnate vei putea adapta cu greu din cauza nepotrivelii etrierelor si a lungimii axelor rotilor. Editat Decembrie 5, 2010 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj82dmx Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 (editat) tati, puteai sa-ti iei o mobra mai ieftina, decat sa "violezi" transalpul. varadero nu are 21 pe fata tati , zi-mi o mobra ieftina , dar totodata si fiabila , pe care pot duce 90% din plimbari si pasager ...o folosesc 50% asfalt si 50% off road ....ce am vazut ieftin si din an bun este xt 125 ....merge pt plimbari cu pasager sau e cam mica la dimensiuni? zi-mi tu cateva si atunci voi lasa transalpul in pace...multumesc anticipat PS am 1,85 si 94 kg zi-mi te rog ceva mobre care sunt ok la dim. mele Editat Decembrie 6, 2010 de cj82dmx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Eu ma intreb de ce te incurca acele roti cu spite (care vorba fie intre noi sunt de 100 ori mai bune decat cele turnate) ? Mereu ma amuza cei care vor sa faca strutzo-camila din Transalp; nenea, transalpul ESTE O STRUTOCAMILA, nici de off, nici de on, de-aia e asa populara si e perfecta asa cum e ea. Nu-i trebe jenti turnate, furca de ducati, cauciuc mai gros sau mai stiu eu ce traznai le trec unora prin cap.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LEXX Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Pentru cine era curios, mi-am rezolvat capra la mymoto pana la urma, si nu am decat cuvinte de lauda pentru oamenii de acolo. Decontarea directa intre asigurator si service, in schimb este un concept aproape imposibil care chiar daca este aplicat cu succes te poate face sa pierzi mult timp, de aceea in caz de dauna, fiti pregatiti sa blocati niste bani o perioada. Ma bucur insa ca am rezolvat-o inainte sa dea zapada si pot sta si eu linistit ca am bagat-o in siguranta la iernat. Multumesc oamenilor de aici care m-au ajutat cu un sfat sau cu o vorba buna. Si multumesc si lui Catalin (cartush) de la mymoto, care mi-a aranjat-o cat de bine se putea in condtitiile date Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kempflar Postat Decembrie 16, 2010 Share Postat Decembrie 16, 2010 Salutare. Mai vinde careva veun TA? As fi interesat. 2000-2300 euro. Cred ca e cea mai buna alegere pt drumurile noastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat Decembrie 16, 2010 Share Postat Decembrie 16, 2010 Ceau intra pe transalp.ro la sectiunea talcioc si o sa gasesti acolo daca nu pe bikeshop spor la ales si la cumparat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Decembrie 16, 2010 Share Postat Decembrie 16, 2010 (editat) Sau poti alege ceva si mai bun. Africa Twin. Editat Decembrie 16, 2010 de tibor_mt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.