Korben Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Noi nu te intelegem ... Nici nu ma asteptam la asta Dar pentru noi astia mai saraci numai trebuie sa dam aiurea 70 lei. Filtru de aer numai necesita bani, cu 10 lei ai 4 filtre. Si mai sunt unii la care le place sa mestereasca din cand in cand ceva la moto. Eu is perfect de acord cu tine ca daca nu simti acei bani dati pe filtru de aer, atunci i-a original de hartie. Si eu mesteresc la motor, stai linistit, dar cine ma cunoaste stie obsesia mea pentru original Simplul fapt ca am convingerea ca filtrele de hartie sunt mai bune nu inseamna ca am bani Logica ta nu e corecta, faptul ca prefer sa intretin motocicleta cu piese de calitate nu inseamna ca sunt miliardar Chiar daca am un salariu putin peste media pe economie, am si cheltuieli pe masura la urma urmei nu se face nici o nu stiu ce mare economie... e mai mult de plictiseala. Ma bucur ca incepi sa vezi lucrurile mai limpede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Burete rullz! Korben, recunoaste ca ti-e frica ca strici mobra daca ii pui burete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Burete rullz! Korben, recunoaste ca ti-e frica ca strici mobra daca ii pui burete. Nu mi-e frica, mi-e scârbă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Salutare..mi-am facut si eu un cont pe "transalp.ro"..stiti cumva in cat timp se activeza contul? Si o informatie..filtrul de burete la multe moto vine in dotarea standard.in general la cele de enduro unde intretinerea necesita o murdarire pe maini mai des decat la alte moto si atunci dezavantajul ca implica mai multe operatii :spalare,uscare,ungere.. nu se simte,in schimb cel de hartie se schimba mai repede si curat ..dar nu este neaparat mai bun!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexxus Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Salutare..mi-am facut si eu un cont pe "transalp.ro"..stiti cumva in cat timp se activeza contul? Depinde cand dai de baut (cam o data pe luna sau la doua luni, depinde cum ai noroc). @bz90arn: la XL700 vad ca nu ai distantiere in furca, in mod normal erau deasupra arcurilor. Singura solutie ar fi un ulei mai moale cum ai zis si tu, un 7.5W sau poate chiar un 5W. Ai mai putea sa ii schimbi arcurile, dar ar costa mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Nu mi-e frica, mi-e scârbă Ti-e frrrricaaaaaaaa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bz90arn Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 @bz90arn: la XL700 vad ca nu ai distantiere in furca, in mod normal erau deasupra arcurilor. Singura solutie ar fi un ulei mai moale cum ai zis si tu, un 7.5W sau poate chiar un 5W. Ai mai putea sa ii schimbi arcurile, dar ar costa mai mult. Salut, Mai intai am sa schimb uleiul cu 7,5W si daca nu imi place schimb arcurile. Multumesc pentru sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Si o informatie..filtrul de burete la multe moto vine in dotarea standard.in general la cele de enduro Exact. Iar la TA/AT nu e standard ,in schimb cel de hartie se schimba mai repede si curat .. si mai rar ,in schimb cel de hartie se schimba mai repede si curat ..dar nu este neaparat mai bun!! Eu am scris cu cateva posturi mai devreme ca folosesc filtre originale Honda Nu comentez calitatea filtrelor Champion sau Mann, facute prin cine stie ce colt al lumii a treia Si pe care nu le folosesc Decat alea, mai bine de burete Si uite-asa luam discutia de la inceput Nu pot sa nu iubesc acest forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Salut, Mai intai am sa schimb uleiul cu 7,5W si daca nu imi place schimb arcurile. Multumesc pentru sfaturi. Pune direct 5w (de la 10 la 7.5 nu e mare diferenta) ... nu stiu cum e la 700 dar eu as lasa si camera de aer un pic mai mare (1,2 cm) decat standard. Numai bine, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Ha! Drum forestier in Spania sa plang sau sa rad? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LEXX Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Pe acolo nici macar nu ai nevoie de transalp, merge si cu sportiva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Ha! Drum forestier in Spania sa plang sau sa rad? Acolo se traieste cu viteza secolului in care traim. Si printr-o padure treci repede si nu pierzi vremea. Sigurat ii fain, aer curat, padure, mai dai de o priveliste... si "sub kur" ai un asfalt mai bun ca la noi un drum National European. Asta se poate numi civilizatie. Frumos din partea lor! Pacat ca noi numai traim atata sa prindem asaceva si la noi in "sat"(țară) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LEXX Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Eu am ajuns la Transalp, nu pentru ca strabat zilnic coclaurile din paduri, munti si vai, ci pentru ca dau zilnic in gropile, santurile, si liniile de tramvai din asa zisa capitala; Ca o scot la coclau cu nevasta o data la doua luni e un plus... dar cand ajungi la enduro-touring pentru oras, inseamna ca ori iti duci traiul intr-un univers post-apocaliptic, ori ca traiesti in Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Pacat ca noi numai traim atata sa prindem asaceva si la noi in "sat"(țară) In locul tau eram plecat de mult din tara Tinerii nu au niciun viitor aici Este o tara condusa de hoti si demagogi, deci atata vreme cat va mai fi ceva de furat, se va fura Mai apare cate un "justitiar" gen Vadim, care da mult din gura dar nu face nimic si uite asa, timpul trece In 1989 eram cu un picior "afara" dar a venit lovitura de stat si am crezut ca in Rromania va curge lapte si miere Intr-adevar, a inceput sa curga lapte si miere, dar tot pentru securisti, fosti securisti, politicieni si lingaii de pe langa ei Prietenul care e in Spania are un amarat de V-Strom din 2009 face saptamanal iesiri "de weekend" de 400-500 km dar se plange ca e cam nasol la ei L-am invitat in tara, sa ii dau sa manance o luna paine cu margarina, apoi sa se mai planga dar cand ajungi la enduro-touring pentru oras, inseamna ca ori iti duci traiul intr-un univers post-apocaliptic, ori ca traiesti in Bucuresti Ce te face sa crezi ca la noi e mai bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Ha! Drum forestier in Spania sa plang sau sa rad? Asa suunt multe drumuri si in CZ in padure dar au indicatorul asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 las ca vii la Nadrag, si ai sa razi de fun ce e pe drumurile de taf, si ai s-a plangi la cum te scutura Ha! Drum forestier in Spania sa plang sau sa rad? Uploaded with ImageShack.us Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Eu si waka... Faina achizitia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Eu si waka... Vaka ta are nevoie de copite noi pe fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Vam promis poze cu crash-barurile asa ca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Vam promis poze cu crash-barurile asa ca... Fain arată si crashbar-u si suportii laterali. O mica remarcă, asta tine mai mult de gust! La Crashbar si la suporti laterali arata mai bine negru mat! Crashbar-u sper sa-l folosesti doar de ornament! Bau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Intrebare: de unde pot lua un set de hand guard-uri (preferabil cele originale Honda) pt XL600 (PD06)? Ca... nu mai e reprezentanta Honda pe la noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Fain arată si crashbar-u si suportii laterali. O mica remarcă, asta tine mai mult de gust! La Crashbar si la suporti laterali arata mai bine negru mat! Crashbar-u sper sa-l folosesti doar de ornament! Bau Multumesc pentru urari. Si eu sper sa nu le folosesc. Nu m-am gandit decat sa fie niste vopsea pe ele. Dar stai linistit dupa trei noroaie si trei spalari or sa fie negru mat. de fapt dupa doua spalari sper sa mai fie inca ceva vopsea pe ele ca nu am prea mare incredere in vopseaua aia. oricum ma bucur ca ti-au placut. Intrebare: de unde pot lua un set de hand guard-uri (preferabil cele originale Honda) pt XL600 (PD06)? Ca... nu mai e reprezentanta Honda pe la noi... Daca imi cumpar Acerbis ti le dau pe ale mele. Dar mai dureaza putin. Sunt la fel si pentru 650 si pentru 600. dar in locul tau daca nu avem deloc imi puneam unele mai dure. Alea originale nu te protejeaza decat de curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 Acum am din cele originale, dar se vede ca a trecut 20 de ani peste ele... Mi-ar fi placut din cele normale, pt a nu schimba aspectul motorului. La o adica, mi-as lua si alt model, dar sa nu se prinda decat intr-o singura parte, si nu in doua (adica fara sa se inchida in capatul ghidonului). Nu ma dau prin colcauri, deci aceste protectii imi sunt bune doar pt vant. Merci, Vice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 Multumesc pentru urari. Si eu sper sa nu le folosesc. Nu m-am gandit decat sa fie niste vopsea pe ele. Dar stai linistit dupa trei noroaie si trei spalari or sa fie negru mat. de fapt dupa doua spalari sper sa mai fie inca ceva vopsea pe ele ca nu am prea mare incredere in vopseaua aia. oricum ma bucur ca ti-au placut. Stai linistit ca si crashbar-urile mele is "home made" si date tot cu sprayul Numa ca am luat negru mat in loc de lucios. Atata tot... asta era doar asa ca idee, ce am spus. Si normal ca nu conteaza ca luceste putin sau nu! La mine chashbar-urile is foarte utile, ca leg echipamentele de ploaie de ele si castig loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 Acum am din cele originale, dar se vede ca a trecut 20 de ani peste ele... Mi-ar fi placut din cele normale, pt a nu schimba aspectul motorului. La o adica, mi-as lua si alt model, dar sa nu se prinda decat intr-o singura parte, si nu in doua (adica fara sa se inchida in capatul ghidonului). Nu ma dau prin colcauri, deci aceste protectii imi sunt bune doar pt vant. Merci, Vice. In cazul asta nu prea am cu ce sa te ajut. Nici ale mele nu arata prea bine. Am cauta pe net sa vad daca se gasesc noi din cele originale si nimic. Totusi intre aspectul motorului si siguranta eu aleg siguranta. Cele inchise la capete nu te protejeaza numai pe coclauri. Am un prieten care a cazut cu motorul pe sosea si capatul chidonului i-a zdrobit degetul mic de la mana dreapta. El nu a patit nimic ca avea viteza foarte mica dar acum nu mai are un deget. Asta e motivul pentru care vreau din cele inchise. Din cand in cand mai zdrangan la chitara si cam am nevoie de toate degetele. Stai linistit ca si crashbar-urile mele is "home made" si date tot cu sprayul Numa ca am luat negru mat in loc de lucios. Atata tot... asta era doar asa ca idee, ce am spus. Si normal ca nu conteaza ca luceste putin sau nu! La mine chashbar-urile is foarte utile, ca leg echipamentele de ploaie de ele si castig loc Am vazut in poze ca legi ceva de crash baruri si ma intrebam ce e acolo. Totusi nu se murdaresc? E adevarat ca sunt bagate in pungi dar la ce jeg e pe soselele noastre... Eu mi-am luat de la LordShit de aici de pe forum niste combinezoane de ploaie cu 50 de lei si se fac cam cat o carte normala. Nu ocupa prea mult loc in bagaje si pana acum nu a trecut apa prin ele. . Eu acolo pe crash baruri as lega niste sticle cu benzina cand nu am posibilitatea de a alimenta. Sunt niste suporti de sticle pentru biciclisti care se prind pe cadru. O sa imi cumpar asa ceva si le prind de crash-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.