Sari la conținut

Postări Recomandate

A naibii gheata ....

 

Unde gasesc un parbriz de 88-96, ieftin spre moca? Sau, daca nu, macar unul nou dar mai ieftin, nu original.

poti sa il cosi cu sarma de siguranta - iese tapan!

uite cum e la mine- nu prea se vede dar ceva tot e.

crapat de 2 ori si suturat cu succes.

 

Initial merge si cu glue si topit in santuri, dar mai sigur e cu sarma.

Vopsit pac pac si e bun.

Photo0059.jpg

Editat de kinguh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A naibii gheata ....

 

Unde gasesc un parbriz de 88-96, ieftin spre moca? Sau, daca nu, macar unul nou dar mai ieftin, nu original.

solutia cea mai buna si ieftina este http://www.artistique.ro/shop/grafica-si-desen/adezivi-uiversali-speciali-si-benzi-adezive/adezivi-universali-si-speciali/bison-adeziv-pentru-plastic/prod_5696.html . vezi sa scrie pe el ca lipeste ABS si POLICARBONAT !!!lipitura faina , transparenta si ... foarte rezistenta .( recomand si pentru reparatii carene transalp )

renunta la ideea de a face tiganie cu sarma sau orice altceva si pentru 8 lei macar merita sa incerci lipiciul asta , iar daca nu esti multumit sa incerci alte variante mai costisitoare sau mai 'artizanale' .

Editat de RomiC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Susţin şi eu mişcarea propagandistă pentru ridicarea în grad de B0$$ a adezivului Bison Plastic Adhesive pentru a fi folosit la parbrize ! Cel puţin pentru astea de Honda :agree:



Dacă tot vrei să dai cu banii : http://www.tocmai.ro/motocicleta-honda-transalp-14679145.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plus ca mai exista o singura diferenta vizibila: aripioarele alea de pe cilindru, facute sa ajute la racire, care sunt mult mai mici si mai putine pe 400. Daca te uiti atent, pe motorul pozat pe cadru, aripioarele sunt foarte mici si doar 4, e motor de 400. Iar motorul pozat desfacut e de 600, are aripioare multe si destul de pregnante.

Editat de mircea.cazachevici
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt mai puţine la 400 pentru că exteriorul motorului a fost construit ca şi cele de pe Africa Twin, respectiv XL650V şi XL700V.

 

Cel ce se dezmembrează e Transalp XL600V. Motorul este de 600, pe carene scrie 600 . Prima poză e pusă de fantezie, ca să înţeleagă omul ce motor se vinde. Deşi e pusă greşit, este a unui Transalp de 400.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O poza cu lucrarea finala?

Deocamdata astept sa fie livrati conectorii care sa imi permite sa cuplez totul la mufa Option. Sper eu ca luna aceasta spre final sa soseasca si dupa ce aranjez totul voi pune si o poza.

Editat de biohazardousguy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin la problemele mele (postul 4703), Ulei voi pune motul 10w40 5100, dar va rog sa-mi spuneti de cati litri am nevoie (mobra e PD06), de asemenea antigel acu e albastru dar voi pune rosu (pentru motoare aluminiu...) dar va rog sa-mi spuneti de cati litri am nevoie. Filtrul mi-e clar de care voi pune ii multumesc lui Kevinn pentru sfat.

Va rog dati un sfat (chiar nu am aflat de cat ulei am nevoie si mult am sapat pe forum, de fapt de stau bine si ma gandesc in cei 10 ani de cand sap acest forum nu am vazut scrisa aceasta informatie)

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-ti 10W50. Are o plaja mai mare de temperaturi. Ia 4 litri. Ce ramane folosesti data viitoare. Nici un magazin nu cred ca o sa-ti vanda exact cantitatea de ulei care intra in motor. Nici macar la reprezentanta. Antigel ia 2 litri, albastru sau rosu. Nu-l dilua. Toate informatiile de care ai intrebat le gasesti in orice manual de reparatie sau orice manual de utilizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baujahr / Fahrgestellnr. Baujahr: 1987-1993 Fahrgestellnr.: PD06-3000002 bis PD06-5200008

 

Füllmengen Gabelöl pro Holm: 550 ML SAE 7,5W Motoröl ohne Filter: 2,2 L SAE 10W-40 Motoröl mit Filter: 2,4 L API SE-SF Endantriebsöl: Bremsflüssigkeit: DOT 4 Kühlflüssigkeit: 2,0 LITER Betriebsstoff: 18,0 LITER Technische Daten Hubraum: 583 ccm Zylinder: 2 PS/KW: 50/37 - 34/25 Ventilspiel (Ein): KALT 0,15 MM Ventilspiel (Aus): KALT 0,20 MM Leerlaufdrehzahl: 1300 ± 100 U/MIN Vergaserluftschraube: 2,25 AUSDREHUNGEN Reifendruck (vorn): 2,0 BAR Reifendruck (hinten): 2,0 BAR Zündkerze 1: NGK DPR8EA-9 Zündkerze 2: NGK DPR8EIX-9 Elektrodenabstand: 0,9 MM Standrohr Ø: 41 MM TELEGABEL Ritzel/Kettenrad: 15/47 ZÄHNE Kette/Endantrieb: 118 GLIEDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu cateva intrebari de "n00b"...

 

In vara asta mi-a curs carburant (cred) pe la garniturile din poza o vreme (cam 200km), dupa care s-a oprit. Nu stiu exact motivul, am scapat-o o data de pe loc, cineva mi-a zis ca e posibil sa fie fin cauza asta, dar si ca garniturile alea ar fi pe duca, ceea ce e aparent si din poze.

 

1. Are dreptate colegul, trebuiesc inlocuite garniturile? Daca da, cum se cheama mai exact, sa stiu ce caut? Sunt pe langa cu privire la multe chestii de mecanica, da' caut sa invat. Sunt cumva piesele 8,9 si 10 de pe pagina asta? http://www.bike-parts-honda.com/pieces-honda-detail-5900-13MCBYI1-XL650VY-2000-E__0201-TRANSALP+650.html

2. Cu ce as putea curata cilindrii de arsura aia? Ma zgarie pe retina... :)

 

Multam' anticipat.

 

post-76698-0-32468800-1392207724_thumb.jpg

post-76698-0-41678800-1392207731_thumb.jpg

post-76698-0-14595900-1392207739_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am patit si eu asa ceva. la mine curgea tot de pe acolo cand se incalzea tare (cand mergeam mult prin oras vara). Am strans surubul ala mai bine si am fost mai atent la temperatura si nu a mai curs. De spalat am incercat cu toate balariile de pe piata si nici una nu a luat murdaria aia din prima dar dupa 5-6 spalari s-a mai dus. Vezi ca la praktiker sau unu deasta, are ceva substanta de spalat motoare (e o sticla rosie pe la 1 litru) Ala a fost cel mai bun din tot ce am incercat eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, sunt reperele 8-9-10, dar vei avea nevoie numai de galeria de cauciuc ( nr 8 ) dacă necesită schimbare. Încearcă totuşi să vezi dacă se mai pot strânge şuruburile ce ţin acel furtun de cauciuc ( galeria de admisie ) prins de carburatoar şi chiulasă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

triumphul ala e cam acid. la mine a fost dezastru acolo. am folosit pasta de polish argintie si de abia am reusit.

in caz ca nu-s banuti de galeriile de cauciuc, scoate opritorul colierului, in felul asta mai castigi ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...