Mihaif2000 Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 ma referea la Triumph of Steel, bineinteles.... adica asta http://www.manowar-collection.de/TheTriumphOfSteelUKReprintVinyl.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Ma bate gandu ca atunci cand imi schimb kitu de lant sa pun 15 cu 39 dinti pe spate sau 42 (sunt indecis). Ce parere aveti ? Sunt ceva potentiale probleme ce pot aparea ? Stiu ca imi va scadea demarajul dar e ok nu ma iau cu nimeni la intrecere. Scopu meu e sa merg lejer la drum lung sa nu mai trag de ea. Turatia ideala pentru cruising dupa parerea si confortul meu e intre 3500 - 5000rpm. P.S acum am 15 cu 48. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 personal mi se pare foarte mare diferenta, o sa pierzi foarte mult la cuplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 Studiaza aici http://www.jtsprockets.com/catalogue/model/5118 eu am mers pe 15-43, urmeaza sa aflu cum se simte, cert e ca va fi lenesa la inceput Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 Ma bate gandu ca atunci cand imi schimb kitu de lant sa pun 15 cu 39 dinti pe spate sau 42 (sunt indecis). Ce parere aveti ? Sunt ceva potentiale probleme ce pot aparea ? Stiu ca imi va scadea demarajul dar e ok nu ma iau cu nimeni la intrecere. Scopu meu e sa merg lejer la drum lung sa nu mai trag de ea. Turatia ideala pentru cruising dupa parerea si confortul meu e intre 3500 - 5000rpm. P.S acum am 15 cu 48. Ar trebui sa se pronunte cei cu modelul 650 mai bine. Eu am modelul 600 si am trecut de la 15 cu 47 la 16 cu 47. Dincate am inteles un dinte in plus de la pinionul din fata este egal cu doi dinti lipsa de la pinionul din spate. Acum merge cu 100/h la 5000rpm si sunt sunt multumit. Problema este ca inainte prindeam 170 acum 160 dar am castigat la consum. Turatia la 100/h a scazut cam cu 500rmp Parerea mea este sa incerci 16 cu 47 si nu o sa fii dezamagit daca tot schimbi kitul de lant. Ma batea si pe mine 15 cu 42, poate exagerez un pic dar nu cred ca mai plecam de pe loc cu raportul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 Dincate am inteles un dinte in plus de la pinionul din fata este egal cu doi dinti lipsa de la pinionul din spate. Aproximativ 3. Se face raportul pinion/foaie. De ex 14/42 = 15/45 = 16/48 = 17/51 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 (editat) CUMPAR far pentru HONDA TRANSALP 650 din 2000-2002 ma intereseaza daca se poate cu tot cu inelul din jurul farului ca in poza. multumesc 0763546658 Editat Februarie 18, 2014 de 50bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioana36 Postat Februarie 22, 2014 Share Postat Februarie 22, 2014 cumpar intinzator lant distributie pentru honda transalp 600.info adipop33 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Februarie 22, 2014 Share Postat Februarie 22, 2014 O poza cu lucrarea finala? Am finalizat azi cutia de sigurante. Am plecat de la o cutie de sigurante de masina pe care am modificat-o putin: Totul aproape ansamblat: si montata pe utilaj. Momentan alimenteaza doar doua prize de bricheta, una pe bord si una sub sea. Am tras deja fir pana in fata pentru manerele incalzite si probabil voi conecta candva si un set de proiectoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boschetar Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Salutare sti cumva vreo sursa mai ieftina de membrane pentru carburator ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Vezi aici: http://www.transalp.ro/forum/post31416.html?hilit=membrane#p31416 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Am patit cea mai stupida faza azi. Patina ambreiajul cam de o saptamana in depasiri, ambreiajul era schimbat in toamna. Ajung la mecanic, cer o parere, observa ca nu se debraiaza complet dar nu avea timp pe moment sa se ocupe de ea. Ajung cu grija inapoi la munca, ma invart in jurul ei si ma gandesc ca poate ca e cablul de vina. Scot cablul si abia mai circula in camasa.... Scot cablu nou din top case, in montez si debraia foarte usor. Aflu diseara spre casa daca mai patineaza in depasiri. Problema e ca cel mai probabil din cauza cablului am schimbat ambreiajul degeaba in toamna... Sper ca nu a avut prea mult de suferit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Nu prea ma pricep, dar a fost din cauza ca n-a fost uns cum trebuie cablul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Nu prea ai ce face cand un cablu se strica asa de tare incat nu mai circula cablul in camasa. Probabil are sarme rupte pentru ca tineam capatul cablului cu piciorul si trageam de camasa si abia circula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Q? nu ai masurat placile sia rcul al ambreiajul vechi? oricum...daca se comporta la fel si la fostul proprietar sigur erau topite palcile ca fapt divers, in baie de motorina se degripeaza cablurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Nu am masurat, dar ambreiajul vechi nu parea foarte uzat ceea ce imi confirma acum ca era cablul asta de vina, de fapt eu sunt de vina ca nu am verificat bine Acum cu cablul nou prin parcare la munca parea ca totul e ok dar nu am putut sa bag mana calumea in acceleratie sa vad daca mai patineaza la turatii mari, aflu diseara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Dupa suporti si side-case/top case SW Motech trebuia sa vina si un crash bar. Azi mi-au venit si crash bar-ul Sw Motech. Arata bestial. Cineva, tot pe acest forum ma intreba care e diferenta intre un suport SW Motech si unul facut de producatorii din tara noastra. Si altcineva imi raspundea: pretul. Ei bine nu e chiar asa. Intradevar pretul la SW Motech e mai mare. Dar finisajul e impecabil. Sa mai spun ca sunt executate la zecime de milimetru. Adica s-au potrivit la marele fix la gauri, nu a mai trebuit facuta nici un fel de ajustare (ma refer la suportii de side case si top case). Si nu am nici cel mai mic dubiu ca asa va fi si cu crash bar-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Acuma sincer, la mobra noua si frumoasa nici nu puteai pune orice fieratanie ruginita. Sa il porti sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Multumesc. Eu sper din tot sufletul, sa nu am nevoie niciodata de el! Sa fie pus acolo sa imi dea un sentiment de siguranta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Salut, am un schimbator ramas prin garaj in stare buna pt TA650. merge si la 600. 10 lei Cumparatorul primeste si un semnalizator fata dreapta pt TA650 cu o mica lipsa din plasticul de contur - detalii in poze: se predau in TM. pilcs/yahoo/com sau pm. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Am patit cea mai stupida faza azi. Patina ambreiajul cam de o saptamana in depasiri, ambreiajul era schimbat in toamna. Ajung la mecanic, cer o parere, observa ca nu se debraiaza complet dar nu avea timp pe moment sa se ocupe de ea. Ajung cu grija inapoi la munca, ma invart in jurul ei si ma gandesc ca poate ca e cablul de vina. Scot cablul si abia mai circula in camasa.... Scot cablu nou din top case, in montez si debraia foarte usor. Aflu diseara spre casa daca mai patineaza in depasiri. Problema e ca cel mai probabil din cauza cablului am schimbat ambreiajul degeaba in toamna... Sper ca nu a avut prea mult de suferit da, am patit la fel cu frana spate la vulcan (era pe tambur) am incercat toate metodele, desfacut, schimbati sabotii, reglaje in toate pozitiile, orice-i faceam nu aveam frana buna pe spate. La un moment dat am zis sa verific si cablul, cu toate ca la exterior arata perfect. Am scos din el o gramajoara sanatoasa de rugina, l-am curatat vre-o 2 ore si l-am uns, dupa care blocam roata spate, obisnuit fiind cu forta mare de apasare dinainte.... nu degeaba scrie in instructiunile de folosire a mobrelor ca tre sa ungem cablurile periodic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 (editat) Ambreiajul meu tinand cont ca era aproape nou nu a avut de suferit cat a patinat zilele astea, acum cu cablu nou trage perfect. Am mai luat un cablu sa am de rezerva. Oricum ziua de ieri nu a fost cu noroc. Dupa ce am forjat-o bine sa vad daca mai patineaza ambreiajul am oprit si eu in parcare la Mega sa iau o berica fericit ca s-a rezolvat problema. Poate am incins-o prea tare pe drum ca in parcare am observat ca pierdea foarte mult lichid de racire din radiatorul din dreapta, lucru neobisnuit pentru ca merg de cand s-a oprit ninsoarea si nu am avut probleme de genul asta. Era numai abur si miros nasol de lichid de racire incins care se scurgea pe cilindrul din fata. Am ajuns acasa in curte si la lumina telefonului am demontat carenele si rezervorul si cu ce benzina mai era in carburatoare am turat-o sa vad pe unde curge fara succes. Am montat rezervorul la loc si am turat-o pana a intrat ventilatorul de 3 ori fara sa mai curga picatura de antigel. Azi am mers iar fara probleme. Mi s-a spuns ca este posibil sa se fi blocat termostatul si ca a fiert apa in radiator si probabil a scapat apa pe la busonul de la radiator. A mai patit careva probleme de genul asta din cauza termostatului? Totusi vaca mea are 18 ani, este plauzibil sa se duca termostatul dupa atatia ani. Editat Februarie 28, 2014 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 Daca se blocheaza termostatul, apa fierbe in motor, nu in radiator. Mai uita-te pe schema circuitului de racire. Pur si simplu ai incins motorul excesiv, s-a dilatat lichidul si a curs putin pe la siguranta busonului. Faptul ca a curs pe la buson este o dovada ca termostatul deschide. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 M-am uitat acum pe filmarea facuta in seara aia. Indicatorul de temperatura a lichidului de racire era la un sfert deci nu cred ca temperatura apei a fost cauza scurgerii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 si eu zic ca a curs pe la buson, nu cred ca ai de ce sa-ti faci griji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.