petrilacocuz Postat Septembrie 1, 2014 Share Postat Septembrie 1, 2014 Salutare! N-am stat sa 'rasfoiesc' toate paginile... Cam cat va consuma transalpul de 650 cu pasager, bagaje, etc? Sare de 5 la drum lung? Probleme specifice sunt? La ce ar trebui sa fiu atent la achizitia mobrei? Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 1, 2014 Share Postat Septembrie 1, 2014 Salutare! N-am stat sa 'rasfoiesc' toate paginile... Cam cat va consuma transalpul de 650 cu pasager, bagaje, etc? Sare de 5 la drum lung? Probleme specifice sunt? La ce ar trebui sa fiu atent la achizitia mobrei? Mersi! consumul e ca si dl-ul de 650 - dupa cum ii dai. probleme specifice la 650 - daca iti ingheata melcul de kilometraj peste iarna (prost gresat) - 90 de lei era parca unul nou. daca a avut ulei in el - motorul nu are nici o treaba. vezi ca are o bataie specifica la oala de la ambreiaj - nu se mai aude cand tragi ambreiajul - aia e normala sau din seria asa face toate. o alta "slabiciune" sunt rulmentii OEM capsati doar pe o parte (la fel ca si la dl650) sau rulmentii de la jug care standard sunt cu bile. oricum eu daca as lua - as schimbat toti rulmentii la roti + jug + gresat rulmentii de la bascula + tripod. daca km sunt reali si a fost intretinut - cred ca pana in 100 de mii nu prea ai treaba cu nimic la motor. (doar tacheti reglati - super simplu versus dl650 sau mai o echilibrare de carburator). daca vrei sa iti iei transalp ne putem auzi la un telefon ca am tot mers cu un transalp 650 vre-o 60k km. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Septembrie 1, 2014 Share Postat Septembrie 1, 2014 pai exact prin gaurica aia iese apa , de asta nu vreau sa strang suruburi pentru ca nu are logica , se observa putin si in poza . De asta eram curios daca a patit careva asta , si ce simering a schimbat . Daca iti curge prin gaura de sub corp pe motor rece e dus sistemul "presetupa", sau are ceva uzura pe ax, mai poate merge ceva vreme asa(cu ochiu pe nivelul din vasul de expansiune) dar se cam cere inlocuita partea de etansare sau chiar pompa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniel1954 Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 Salut si bine v am gasit! De azi am intrat si eu in randul vostru cu un Transalp din 99. Voiam sa stiu pe unde va intalniti, prin ce zona din Bucuresti sa mai schimbam impresii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 (editat) Salutare! N-am stat sa 'rasfoiesc' toate paginile... Cam cat va consuma transalpul de 650 cu pasager, bagaje, etc? Sare de 5 la drum lung? Probleme specifice sunt? La ce ar trebui sa fiu atent la achizitia mobrei? Mersi! Salut! Consum mediu cu pasager si bagaje la viteza pana la 150km\h am scos cam 5,4-5,6. Solo si max 120 poti scoate si sub 5. Probleme de cand o am (4 ani) n-am avut. Consumabile la timp, reglaje, a mea e pe carburatie, o data la 2 ani curatat si sincronizat carburatoare. La achizitie citeste si tu pe forum si stai de vb cu cei trecuti printr-o asemenea experienta. E mult de scris. Numai bine! Editat Septembrie 5, 2014 de kato_arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Septembrie 6, 2014 Share Postat Septembrie 6, 2014 Consum de 5% o sa scoti dor daca mergi pana in 100 km/h . Am incercat diverse regimuri de mers . Daca mergi spre 120 km/h depăseste chiar 6%. Ta nu e facut sa merga la viteze mari la 110km/h are 5000 tot/min...deci se învârte/consuma. Un motor mai mare cum e varadero, caponord, bmw...etc la 110 km/h are 4000ture... Eu pasager pe autostrada la 110km/h am scos 6.5%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniel1954 Postat Septembrie 6, 2014 Share Postat Septembrie 6, 2014 Salut!imi poate trimite si mie cineva pe pm, sau pe mail, manualul de transalp PD 10 din 99?.Adresa mea dandonighevici.dd@gmail.com Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan alex Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Salutare, are cineva de vanzare un bord de Transalp modelul vechi(1987-1989) si tabita otelita care fixeaza placutele de frana de la etrierul spate? 0722675842 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adris Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 La fel cum nu există RD10 ci numai PD10, care nu se mai fabrica în 2001 Si-atunci al meu e unicat, Andriusca? Ca ase scrie la docoment, RD10, din 2000, iunie. Laicuta, zi-i sa stranga soroabele, ca nu poate trece Obcinele cu ele asa, mai ales la geru din noptile ce urmeaza. Si mai zi-i ca aia 28 de mii s-ar putea sa fie mile marine. La bord! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slick_X Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Poate sa ma ajute si pe mine cineva cu o "schita" tehnica pentru un cric central la XL700V de prin 2008 incoace ... as cam avea posibilitatea sa imi construiesc eu unul si vreau sa vad daca sunt capabil Multumesc !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viorel_dumitru Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Te ajuta cu ceva? hps_01_463_100.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavi_cc Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 (editat) Sw Motech am si eu.Cricul are si protectie catalizator incorporata(e musai avand in vedere ca este punctul cel mai expus al sistemului de evacuare gaze...si-a scos banii...inzecit).In alta ordine de idei,oglinda stg/dr are cineva pt xl 700 etc? Oricum sunt interschimbabile.Ma ajuta si sticla de sine statatoare deoarece suportul de plastic evident ca a tinut in urma unei mici altercatii cu solul Multumesc anticipat...nr contact in semnatura.Sa auzim de bine Editat Septembrie 8, 2014 de tavi_cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniel1954 Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Va salut pe toti! Am si eu o rugaminte daca ma puteti ajuta, sunt posesor de Honda Transalp PD 10/ 1999, si va rog daca puteti sa ma ajutati cu manualul. 0722661428, sau adresa de mail dan.donighevici@yahoo.ro, sau PM. Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Va salut pe toti! Am si eu o rugaminte daca ma puteti ajuta, sunt posesor de Honda Transalp PD 10/ 1999, si va rog daca puteti sa ma ajutati cu manualul. vezi aci: http://transalp.ro/download/category/2-manuale.html stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 Salut! Consum mediu cu pasager si bagaje la viteza pana la 150km\h am scos cam 5,4-5,6. Solo si max 120 poti scoate si sub 5. Probleme de cand o am (4 ani) n-am avut. Consumabile la timp, reglaje, a mea e pe carburatie, o data la 2 ani curatat si sincronizat carburatoare. La achizitie citeste si tu pe forum si stai de vb cu cei trecuti printr-o asemenea experienta. E mult de scris. Numai bine! Consum de 5% o sa scoti dor daca mergi pana in 100 km/h . Am incercat diverse regimuri de mers . Daca mergi spre 120 km/h depăseste chiar 6%. Ta nu e facut sa merga la viteze mari la 110km/h are 5000 tot/min...deci se învârte/consuma. Un motor mai mare cum e varadero, caponord, bmw...etc la 110 km/h are 4000ture... Eu pasager pe autostrada la 110km/h am scos 6.5%. Asta nu e un lucru prea bun. Parca n-as vrea o mobra sa consume mai mult decat conserva. Mersi! Noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 Mai mult faţă de V-Strom o să-ţi consume. Dar consumul lui Crivascu este prea mare, sigur are ceva bube motocicleta. Cu pasager şi mers 100-110km/h Braşov-Bucureşti-Braşov mi-a luat 4.1%, încărcat şi cu pasager Braşov - Petroşani ( via Transalpina ) - Braşov 110-115km/h a consumat 5.1%. Asta la modelul de 600, cel de 650 ar putea consuma mai mult. Habar nu aveam de modelul RD10, văd că a fost construit numai în 2000, în paralel cu PD10, după care a fost redenumit în RD11. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slick_X Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 Ca sa ma bag si eu in discutie Am fost cu XL700V la drum de Italia (pana in sud) La o viteza de croaziera de aproximativ 130 Km/h solo doar cu bagaje am scos un consum de 4.95 pe 2000 km Am fost acum la o tura Zalau- Transalpina- Rm Valcea- Campulung - Brasov- Zalau aproximativ 1150Km cu pasager si topcase doar si am scos un consum de 5.4 L in conditiile in care nu am depasit 105 (adica 4500rpm) decat foarte rar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 Hm, e ciudat, eu tot cu un XL700VA cu pasager si bagaj am scos pe 2500 de km prin Romania ce a inclus si in jur de 150 de km de forestier un consum de 4,24 l/100. La un drum de 5000 de km pana in Turcia am mers tot cu 4.23 de L/km. Consumul la Transalpul meu poate fi observat aici, consumul mediu de cand o am e de 4.6 l/100 km. E adevarat insa ca rar trec de 120 pe GPS, viteza de croazire fiind de 90-100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 Parca n-as vrea o mobra sa consume mai mult decat conserva. Poti alege un moped sau scuter. Consuma mult mai putin. Acum lasand ironia la o parte, conserva si mobra au in comun doar fapul ca sunt dotate cu motor cu ardere interna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 Poti alege un moped sau scuter. Consuma mult mai putin. Acum lasand ironia la o parte, conserva si mobra au in comun doar fapul ca sunt dotate cu motor cu ardere interna. E o varianta la care nu m-am gandit. O voi lua in considerare. Mersi de sfat! 'Acum lasand ironia la o parte', conserva cantareste 1 tona, intra 4 oameni in ea, mult mai multe bagaje si orice mi-ai zice, nu mi se pare normal sa consume mai mult... Intradevar diferenta de 'feeling' e de la cer la pamant, dar din pacate trebuie sa ne mai gandim si la costuri. Daca benzina ar fi moca, sau nivelul meu salarial ar fi de 4 ori mai mare, nu m-ar deranja sa-mi consume 20%. Ca o paranteza, mobra o folosesc in proportie de 90% doar pentru concedii si prefer in loc de 5.000 km sa merg peste 6.500km cu aceeasi cantitate de benzina (de aici si intrebarile despre consum)... Din fericire am fost creati sa gandim diferit sau poate mi se trage mie de la prea mult dormit la cort... Toate cele bune! Mai mult faţă de V-Strom o să-ţi consume. Dar consumul lui Crivascu este prea mare, sigur are ceva bube motocicleta. Cu pasager şi mers 100-110km/h Braşov-Bucureşti-Braşov mi-a luat 4.1%, încărcat şi cu pasager Braşov - Petroşani ( via Transalpina ) - Braşov 110-115km/h a consumat 5.1%. Asta la modelul de 600, cel de 650 ar putea consuma mai mult. Habar nu aveam de modelul RD10, văd că a fost construit numai în 2000, în paralel cu PD10, după care a fost redenumit în RD11. Mersi! Mi-e cam greu sa trec la o mobra care nu vroia sa aiba un consum mai mare de 4 la 6, cum zicea colegul mai sus... Dar cine stie, poate ai dreptate si are ceva bube mobra lui... Noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 Da, gandim diferit...Tocmai din cauza ca si eu folosesc motocicleta ocazional (weekend-uri, concediu) si o fac de placere, nu de nevoie, nu prea uit la consum. Prefer sa ma bucur de drum, de curbe, de acceleratie, etc decat sa ma gandesc oare cat mai am in rezervor. Prefer sa economisesc bani pe combustibil la naveta zilnica la munca si cu banii aia sa bag benzina in motor in concediu. Dar na... e un alt mod de a aborda bucuriile vietii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Petrila, daca vrei consum mic ia F 650 GS. Transalpul pe carburatie papa, 5-5,5, asta e realitatea, e mult pentru cei 50 de cai, dar e grea, aerodinamica proasta si conceptie de aproape 30 de ani. Comparatia cu masina...eu am redus mult kilometrii pe moto de cand am GPL pe masina, e mai rentabil 8 la suta gaz decat 5 benzina. Moto a ramas strict pt fun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Septembrie 13, 2014 Share Postat Septembrie 13, 2014 are cineva sa imi deie si mie un rezervor de benzina pentru transalp 600 si o sa! » Post actualizat in 13 Sep 2014 11:25Contra cost evident. Daca da va rog dati un PM sau ceva ca poate uit sa verific postul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irol Postat Septembrie 16, 2014 Share Postat Septembrie 16, 2014 vind transalp in stare de functionare recent adus model 1989 nu se poate inmatricula pret la 400 de euro sau dezmembrez ,frina tambur pe spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanu' Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 Caut un far pentru transalp pd10 1999. Sau ceva similar sa se potriveasca in carena. Are cineva vreo idee, ceva? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.