Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut! Consum mediu cu pasager si bagaje la viteza pana la 150km\h am scos cam 5,4-5,6. Solo si max 120 poti scoate si sub 5. Probleme de cand o am (4 ani) n-am avut. Consumabile la timp, reglaje, a mea e pe carburatie, o data la 2 ani curatat si sincronizat carburatoare. La achizitie citeste si tu pe forum si stai de vb cu cei trecuti printr-o asemenea experienta. E mult de scris. Numai bine!

 

 

Consum de 5% o sa scoti dor daca mergi pana in 100 km/h . Am incercat diverse regimuri de mers . Daca mergi spre 120 km/h depăseste chiar 6%. Ta nu e facut sa merga la viteze mari la 110km/h are 5000 tot/min...deci se învârte/consuma. Un motor mai mare cum e varadero, caponord, bmw...etc la 110 km/h are 4000ture... Eu pasager pe autostrada la 110km/h am scos 6.5%.

 

Asta nu e un lucru prea bun. Parca n-as vrea o mobra sa consume mai mult decat conserva. Mersi! Noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai mult faţă de V-Strom o să-ţi consume. Dar consumul lui Crivascu este prea mare, sigur are ceva bube motocicleta. Cu pasager şi mers 100-110km/h Braşov-Bucureşti-Braşov mi-a luat 4.1%, încărcat şi cu pasager Braşov - Petroşani ( via Transalpina ) - Braşov 110-115km/h a consumat 5.1%. Asta la modelul de 600, cel de 650 ar putea consuma mai mult.

 

Habar nu aveam de modelul RD10, văd că a fost construit numai în 2000, în paralel cu PD10, după care a fost redenumit în RD11.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa ma bag si eu in discutie

Am fost cu XL700V la drum de Italia (pana in sud)

La o viteza de croaziera de aproximativ 130 Km/h solo doar cu bagaje am scos un consum de 4.95 pe 2000 km

Am fost acum la o tura Zalau- Transalpina- Rm Valcea- Campulung - Brasov- Zalau aproximativ 1150Km cu pasager si topcase doar si am scos un consum de 5.4 L in conditiile in care nu am depasit 105 (adica 4500rpm) decat foarte rar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hm, e ciudat, eu tot cu un XL700VA cu pasager si bagaj am scos pe 2500 de km prin Romania ce a inclus si in jur de 150 de km de forestier un consum de 4,24 l/100. La un drum de 5000 de km pana in Turcia am mers tot cu 4.23 de L/km. Consumul la Transalpul meu poate fi observat aici, consumul mediu de cand o am e de 4.6 l/100 km. E adevarat insa ca rar trec de 120 pe GPS, viteza de croazire fiind de 90-100.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca n-as vrea o mobra sa consume mai mult decat conserva.

 

Poti alege un moped sau scuter. Consuma mult mai putin. ;)

 

Acum lasand ironia la o parte, conserva si mobra au in comun doar fapul ca sunt dotate cu motor cu ardere interna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti alege un moped sau scuter. Consuma mult mai putin. ;)

 

Acum lasand ironia la o parte, conserva si mobra au in comun doar fapul ca sunt dotate cu motor cu ardere interna.

 

E o varianta la care nu m-am gandit. O voi lua in considerare. Mersi de sfat! :hug: 'Acum lasand ironia la o parte', conserva cantareste 1 tona, intra 4 oameni in ea, mult mai multe bagaje si orice mi-ai zice, nu mi se pare normal sa consume mai mult... Intradevar diferenta de 'feeling' e de la cer la pamant, dar din pacate trebuie sa ne mai gandim si la costuri. Daca benzina ar fi moca, sau nivelul meu salarial ar fi de 4 ori mai mare, nu m-ar deranja sa-mi consume 20%.

Ca o paranteza, mobra o folosesc in proportie de 90% doar pentru concedii si prefer in loc de 5.000 km sa merg peste 6.500km cu aceeasi cantitate de benzina (de aici si intrebarile despre consum)... Din fericire am fost creati sa gandim diferit sau poate mi se trage mie de la prea mult dormit la cort... Toate cele bune!

Mai mult faţă de V-Strom o să-ţi consume. Dar consumul lui Crivascu este prea mare, sigur are ceva bube motocicleta. Cu pasager şi mers 100-110km/h Braşov-Bucureşti-Braşov mi-a luat 4.1%, încărcat şi cu pasager Braşov - Petroşani ( via Transalpina ) - Braşov 110-115km/h a consumat 5.1%. Asta la modelul de 600, cel de 650 ar putea consuma mai mult.

 

Habar nu aveam de modelul RD10, văd că a fost construit numai în 2000, în paralel cu PD10, după care a fost redenumit în RD11.

 

Mersi! Mi-e cam greu sa trec la o mobra care nu vroia sa aiba un consum mai mare de 4 la 6, cum zicea colegul mai sus... Dar cine stie, poate ai dreptate si are ceva bube mobra lui... Noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, gandim diferit...Tocmai din cauza ca si eu folosesc motocicleta ocazional (weekend-uri, concediu) si o fac de placere, nu de nevoie, nu prea uit la consum. Prefer sa ma bucur de drum, de curbe, de acceleratie, etc decat sa ma gandesc oare cat mai am in rezervor.

Prefer sa economisesc bani pe combustibil la naveta zilnica la munca si cu banii aia sa bag benzina in motor in concediu. Dar na... e un alt mod de a aborda bucuriile vietii :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Petrila, daca vrei consum mic ia F 650 GS. Transalpul pe carburatie papa, 5-5,5, asta e realitatea, e mult pentru cei 50 de cai, dar e grea, aerodinamica proasta si conceptie de aproape 30 de ani. Comparatia cu masina...eu am redus mult kilometrii pe moto de cand am GPL pe masina, e mai rentabil 8 la suta gaz decat 5 benzina. Moto a ramas strict pt fun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca o paranteza, mobra o folosesc in proportie de 90% doar pentru concedii si prefer in loc de 5.000 km sa merg peste 6.500km cu aceeasi cantitate de benzina (de aici si intrebarile despre consum)...

 

Aşa ceva nu ai să obţii zău de la vreo motocicletă, în comparaţie cu ce ai acum. Doar să-ţi cumperi un NC700X să apuci să vezi ceva diferenţă; sau un Track T-800CDI :)

Un maxiscuter îţi va consuma mai mult dacă este peste 250cc, iar cu o capacitate mică nu cred că ai vrea concediu de 5000km.

 

Aşadar, dacă vrei consum mai mic nu prea ai ce motocicletă să iei.

 

Auzi la ei...Consum de 4% cam mare :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti , are cineva o roata fata pentru un TA din 95 ? Credeti ca mai merge refacuta o roata care a suferit un accident (impact frontal) si i s-au fupt 5 spite , am invartito oleaca pe ax si pare sa fie aiba un joc in 8 stanga dreapta . A mai reparat cineva o astfel de roata ? Am gasit ceva dar pare mai obosita decat ce am avut eu si as vrea sa o repar pe a mea . Am vb cu macheala (userul care spiteaza) mi-a zis ca s-ar putea sa iasa sa o mai pot folosi asa cum e . Ce sfaturi imi dati ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti , are cineva o roata fata pentru un TA din 95 ? Credeti ca mai merge refacuta o roata care a suferit un accident (impact frontal) si i s-au fupt 5 spite , am invartito oleaca pe ax si pare sa fie aiba un joc in 8 stanga dreapta . A mai reparat cineva o astfel de roata ? Am gasit ceva dar pare mai obosita decat ce am avut eu si as vrea sa o repar pe a mea . Am vb cu macheala (userul care spiteaza) mi-a zis ca s-ar putea sa iasa sa o mai pot folosi asa cum e . Ce sfaturi imi dati ?

roata fata am eu suna 0745538663

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vind transalp in stare de functionare recent adus model 1989 nu se poate inmatricula pret la 400 de euro sau dezmembrez ,frina tambur pe spate

:pics:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Un prieten de-al meu si-a luat un Transalp XL700V an 2009 din Italia. Ar vrea un manual de utilizare, ceva. Cel de la care a cumparat-o nu avea nimic la ea. Imi spunea ca are o groaza de chestii la bord care nu le intelege. Il poate ajuta cineva cu un manual de Transalp XL700V?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

Are cineva idee cam la cati km se schimba lanturile de distributie la transalp 2001? Mersi :)

La 650 undeva pe la 6-6,5 mm intindere masurata pe intinzator...(numarul de km este irelevant din pacate, dar ai putea lua in calcul ceva intre 60-80 k)

Editat de Unchiu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 650 undeva pe la 6-6,5 mm intindere masurata pe intinzator...(numarul de km este irelevant din pacate, dar ai putea lua in calcul ceva intre 60-80 k)

Mersi mult. deci intre 60 - 80 de mi. A mea are in jur de 35000 dar am impresia ca incepe sa fie mai galagioasa la revenirea din turatie. As mai avea o intrebare... care este cel mai bun ulei pentru transalp urmarind mai mult protectia motorului si aici ma refer la brand si vascozitate... intreb pt. ca eu vin din zona Hard Enduro si nu prea cunosc mai nimic la Touring. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din experienta mea, 80.000 km e putin pentru niste lanturi de distributie. A mea din '88 are 80.000 km si lanturile sunt intinse la un sfert din cat zice manualul ca ar fi limita maxima. Am mai avut una din '91 cu 170.000 km si lanturile erau pana in jumatate. Un '89 model de America pe care l-am avut acum 4-5 ani, la 75.000 km se auzea ca nou. Un '93 al unui prieten la 120.000 km e perfecta.

 

Chestii care tin doar 80.000 gasim la BMW-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din experienta mea, 80.000 km e putin pentru niste lanturi de distributie. A mea din '88 are 80.000 km si lanturile sunt intinse la un sfert din cat zice manualul ca ar fi limita maxima. Am mai avut una din '91 cu 170.000 km si lanturile erau pana in jumatate. Un '89 model de America pe care l-am avut acum 4-5 ani, la 75.000 km se auzea ca nou. Un '93 al unui prieten la 120.000 km e perfecta.

 

Chestii care tin doar 80.000 gasim la BMW-uri.

Am inteles. si totusi despre ulei... Cineva m-a indrumat sa-i pun 15W 50 pe timp de vara si 10W40 pe inceput si sfarsit de sezon... voi ce credeti ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...