shrek1974 Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 7, 2015 Share Postat Martie 7, 2015 Eu nu am experienta ta. Am crezut ca acest forum este sa pui intrebari si sa se explice persoanelor mai..........probabil mai batute in cap cum sunt eu. Tu ai pus o intrebare, iar eu nu am raspuns cu rautate, deci esti pe topicul bun. "Experienta" mea ce vasta imi spune un singur lucru: fiecare motocicleta e bine sa fie folosita in segmentul in care e incadrata. TA-ul e un enduro-touring, deci e recomandata la ture lungi pe sosea, dar are ceva veleitati si pentru forestiere usoare. Ai padurea in spatele casei? Ia-ti un DRZ, si apoi sa vezi distractie. Nu te mai intrebi daca poti sa treci cat de cat cu bine printr-un sant mic plin cu namol, nu te mai intrebi daca o poti ridica de jos daca iti pica, etc. Si mai poti sa te dai cu ea si pe strada, insa aici e destul de obositoare: peste 50-60 km deja te resimti, te cam sufla tir-urile de pe sosea cu totul si trebuie sa te tii bine de ghidon. Ai chiar deal sau munte in spatele casei si nu mai vrei asfalt? Iti cumperi o capra de enduro si ai si aici distractie maxima. Era prin 2009-2010 un nene, parca francez, mare si tare in rally-raid, care a venit in Romania si a incercat sa faca o mica intalnire a transalpistilor. In acea intalnire a incercat sa le arate participantilor ca TA-ul e o vaca polivalenta, poti sa faci ce vrei cu ea: sarituri, urcari de hard-enduro, rally-raid... S-au intors oamenii fericiti de la acea intalnire, insa toti aveau carene rupte, ghidoane strambe, etc. Concluzia mea: TA-ul sa stea pe strada si maxim 5% pe off. Daca vrei mai mult off, schimbi liga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinush Postat Martie 7, 2015 Share Postat Martie 7, 2015 (editat) Aha......acum am inteles mai multe. Ms mult Mircea. Editat Martie 7, 2015 de costinush Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 7, 2015 Share Postat Martie 7, 2015 Eu zic ca nu e chiar cum zice Mircea... Nu conteaza cat % faci offroad. Conteaza ce fel de offroad faci. Eu zic asa: Daca ti-e frica de balti si noroi pune Anakee si stai pe sosea, da-te pe curbe, etc. Daca nu ti-e frica, pune Haindenau/Mitas ca sunt la indemana si mergi linistit pe drumurile de padure din Geramania. Alea care sunt deschise circulatiei sunt lejere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinush Postat Martie 7, 2015 Share Postat Martie 7, 2015 Da, alea care sunt deschise chiar sunt lejere. Este drum normal doar ca nu este asfalt. Pe acolo mai poti sa vezi porci mistreci, caprioare, vulpi, iepuri, cica ar fii si lupi dar eu personal din astia nu am vazut. Din ce am citit am invatat multe. Multumesc mult de sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 7, 2015 Share Postat Martie 7, 2015 Sunt si eu curios, referitor la aceste aprecieri ale userilor: "o sa merg 50-50% pe asfalt", sau 80% pe asfalt. Cum apreciati voi chestiile astea? Mai ales in Germania, unde accesul in padure cu vaca e cam interzis? Pe vremea cand TA-ul era singurul meu motor, ma duceam ca nebunul prin excursii pe Transalpina (aia veche, neasfaltata), sau la Lacul Vulturilor, sii mergeam 2-300 km pe asfalt, apoi maxim 40km pe forestiere, si inca 2-300 km inapoi pe asfalt. Daca stau sa calculez si frecusul zilnic prin Bucuresti, apreciez ca, la viata mea, m-am dat cu vaca sub 1% pe off-road, restul pe asfalt. Daca in loc de kilometri vei socoti in ore, vei vedea ca procentul off creste 150 km asfalt - 2 ore 30 km off - 8 ore 150 km asfalt de intoarcere - 2 ore 50/50 in ore si 10/90 in km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Na, ca ai zis-o mai bine ca mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ativix Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Ia uite-l pe asta : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 (editat) Am dat jos pinionul de pe spate ESJOT care apropo este un gunoi. Am pus unul JT vechi dar bun ca tot il aveam prin casa si nu m-a costat nimic. Kitul de lant a fost luat de nou si lantul e DID 20.000 km In ultima poza se vede uzura lantului si pinionul JT care a fost demontat cand uzura kitului de lant vechi era similar si pinionul JT este ok. Kitul vechi a fost schimbat pentru ca lantul nu a fost intretinut de fostul ei si avea multe zale blocate si pinionul de 15 nu imi era pe plac. A mai avut careva problema asta cu pinioane ESJOT? Editat Martie 15, 2015 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 (editat) Iarta-ma, is super obosit dha...nu reusesc sa calculez cati km are pinionul mult hulit. Cand vorbesti de kit lant, vorbesti de pinion mic, pinion mare si lant. Toate acestea se recomanda sa fie schimbate laolalta pentru ca uzura diferita sa nu afecteze piesele noi. Functie de cum circuli si cum intretii....un kit lant tine intre 15k~30k daca ai ungator automat si mergi ca o baba. Dupa uzura, esjot as zice ca are peste 30k Brandurile cunoscute au calitati diferite dar cele de la baza tin lejer peste15k intretinute corespunzator...ceea ce e ok.ahhh...kiturile de.lant sunt gandite si pt capacitati si cp ai motocicletei. Esjot face parte din cele ok, si de fel lantul e cel care da tonul la schimb Editat Martie 16, 2015 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 Dupa uzura, esjot as zice ca are peste 30k Da aici vroiam sa ajung, Kitul a fost luat cu pinioane toate noi. Lantul nu mi se pare la sfarsitul vietii desi are cam 20.000 km. Pinionul Esjot mi se pare ca s-a dus prea repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 Salut, incerc si pe la voi daca imi permiteti. Vreau sa iau Africana unui prieten (rd07) asa ca o vand pe a mea (rd04). Anuntul este in semnatura. In cazul in care vrea cineva 100cmc in plus si vreo 20 de kile in plus. Spor si noroi curat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldgeorge59 Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 As vrea sa aflu dimensiunile exacte (OEM) ale burdufelor de protectie pentru telescoapele fata de la Transalp PD10 (1998). Multumiri anticipate binevoitorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bucea Postat Martie 22, 2015 Share Postat Martie 22, 2015 Transalp PD 10 din 1998 porneste destul de bine dar problema principala este ca ramine accelerat ctaeva secunde dupa ce il tii accelerat si pe loc si in sarcina, verificat cablurile si sunt foarte ok, dat jos de 3 ori carburatoarele curatat verificat tot membrane +membranele acelea mici +suflat toate Gaurile +verificat foarte atent gaturile de conexiune dintre carburator si galeria de admisie totul ok DAR PROBLEMA PERSISTA si sunt disperat CA NUSTIU CE SA MAI I FAC, am auzit de la unul altul ca poate fi aer FALS dar nu gasesc unde? deoarece totul este ok din ce vad io POATE careva ati mai patit problemea asta si ma puteti AJUTA CU NISTE INFORMATIDeci in mers si pe loc tragi de acceleratie si dupa ce lasi acceleratia motorul nu revine imediat la turatia de relanti si in mers este foarte greu de condus caraie cutia cand schimbi viteza daca iti apare un obstacolo imediat motorul trage ca prostu inca 4-5 secunde dupa ce lasi acceleratia si iar cand lasi ambreajul dupa ce ai schimbat viteza smaceste deoarece nu are turatia buna de schimbat viteza.VA ROG AJUTATI-MA CU NISTE INFORMATI CA NU STIU CE SA I MAI FAC . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 22, 2015 Share Postat Martie 22, 2015 Pare o problema de sincronizare a carburatoarelor, daca nu trage aer fals. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bucea Postat Martie 22, 2015 Share Postat Martie 22, 2015 (editat) DA asta cred si io dar nu stiu unde poa sa traga aer fals ca tot am verificat si nu pot sa imi dau cu seama unde poa sa traga aer fals. Editat Martie 22, 2015 de Bucea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Martie 22, 2015 Share Postat Martie 22, 2015 DA asta cred si io dar nu stiu unde poa sa traga aer fals ca tot am verificat si nu pot sa imi dau cu seama unde poa sa traga aer fals. ai doua membrane mai mici, cica de relanti. verifica-le sa fie bine. au si un arc. mai vezi ca la suruburile de amestec stanga/dreapta sa ai pe ele arcul si un oring mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bucea Postat Martie 22, 2015 Share Postat Martie 22, 2015 L-am super verificat si tot est ok acolo si tot asa rau merge as dori si alti idei sau cineva care o mai avut problema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 L-am super verificat si tot est ok acolo si tot asa rau merge as dori si alti idei sau cineva care o mai avut problema asta. Salut, am avut si eu problema asta la Africana. Carburatoarele sincronizate ca in carte si aerul reglat ca in carte, merga ca fânu', Stelia ne-a recomandat sa DEsincronizam carburatoarele si sa dereglam suruburile de aer. Poti incepe cu suruburile de aer, sa vezi in ce setari nu iti mai ramane turatia blocata dupa care sa incerci sa "sincronizezi". La sincronizat poti sa incerci s-o faci sa mearga rotund, nu neaparat sa te iei dupa ceasuri. Cred ca de vina e uzura din carburatoare si de aia nu poti sa faci reglajul si sincronizatul dupa carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bucea Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Mptocicleta are putini km si nu are uzura in carburator 43000 o ideie buna mi-o dat cineva sa desfac complet tot de pe carburatoare si sa la bag in carbusolv si dupa aia sa vad dacas-o desfundat tot va mai tin la curent cu evolutia si sa vedem daca mai are si cineva alta ideie sau daca o patit cineva exact acest simtom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bucea Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 (editat) Motocicleta are putini km si nu are uzura in carburator 43000 o ideie buna mi-o dat cineva sa desfac complet tot de pe carburatoare si sa la bag in carbusolv si dupa aia sa vad dacas-o desfundat tot va mai tin la curent cu evolutia si sa vedem daca mai are si cineva alta ideie sau daca o patit cineva exact acest simtom. Editat Martie 23, 2015 de Bucea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Nu stii niciodata cum a fost tinuta,iar dupa ceasuri nu stiu cat m-as lua in ce priveste km. Si a mea are 56.000 sau poate 156.000. Vezi ca decarbusolv ai si la bidon si la spray. Ia eventual si si. Cu spray-ul dai prin toate gaurelele de la jet-uri si suruburi si aer si toate cele (grija mare la ochi si vezi daca ai rani pe maini,or sa te arda putin),iar in decrarbusolv de bidon bagi eventual ce demontezi de pe carburatoare (vezi sa dai jos tot ce inseamna cauciuc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ativix Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 @ Bucea . Fiecare membrana are un cui . Vezi ca au dimensiuni diferite , un cui merge la cilindrul din fata si unul la cel din spate . Verifica arcurile de la pastilele de soc din carb. Incearca desincronizatul care ti s-a sugerat mai sus. Aerul fals il verifici asa : Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slick_X Postat Aprilie 6, 2015 Share Postat Aprilie 6, 2015 Va salut cu respect,As avea doua intrebari la voiVreau sa elimin catalizatorul1 Ce trebuie sa fac si modificat?2 Ce efecte o sa aiba eliminarea lui?Si a doua intrebareCand o sa fie cazul sa schimb kitul de lant as vrea sa pun pinionul pe spate mai mic cu vreo 2-3 dinti ca sa castig la viteza chiar daca pierd la demarajsau trebuie sa pun unul si mai mic ca sa se simta diferenta ??Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Aprilie 6, 2015 Share Postat Aprilie 6, 2015 (editat) Tot cu respect: 1 Sa nu-l soti sau sa-l modifici. 2 Polueaza planeta. Sunt niste norme mai nou ce trebuie respectate. + sistemul de evacuare si de admisie sunt gandite cu catalizatorul echipat. Editat Aprilie 6, 2015 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.