fairplaybiker Postat Decembrie 22, 2015 Share Postat Decembrie 22, 2015 Salut baieti! Am si eu o intrebare vis a vis de Transalp 600 si posibilitatea de a innalta o motocicleta. Cochetez cu ideea achizitionarii unui transalp pe care sa il folosesc in regim dual sport. Ce m-ar interesa este daca pot schimba spre exemplu bascula impreuna cu amortizor spate si linkage cu cea a unei africa twin rd03 -- si daca asta innalta motocicleta -- la fel si fata spre ex. Alte idee in directia asta sunt bine venite. Intentia -- o motocicleta cat mai ieftina de dat prin oars si iesit cu baietii in timpul liber, nu la rupere de oase...dar pe care sa te poti baza! (incerc sa egalez ceva gen KLR -- ca idee) » Post actualizat in 22 Dec 2015 19:12 Eu acuma ma ocup de montat bascula spate de africa rd 03 pe transalp de 600 din 99...dupa revelion o sa fac schimbarea si o sa revin cu poze si inf .....sau daca vrei 0745538663 mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Decembrie 23, 2015 Share Postat Decembrie 23, 2015 Revino si cu poze si explicatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Decembrie 23, 2015 Share Postat Decembrie 23, 2015 Ma intereseaza un swap cat mai ieftin -- fara schimbat lanturi samd! Acceptabil maxim furtun de frana! .As vrea sa pot pastra roata, spre ex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Decembrie 23, 2015 Share Postat Decembrie 23, 2015 Poi trabuie musai schimbat lantu ca bascula de africana ii mai lunga cu 4 cm ,de restu inca nu stiu dar cand ma apuc ...revin cu poze dupa , roata nu trebuie schimbata , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dakid Postat Decembrie 27, 2015 Share Postat Decembrie 27, 2015 Cred ca trebuie schimbata si roata, sau cel putin discul. Din cate stiu, suportul de etrier a putin diferit si nu vei reusi sa montezi roata cu disc de TA pe bascula de AT. A scris un coleg care a facut miscarea pe transalp.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Decembrie 27, 2015 Share Postat Decembrie 27, 2015 http://www.transalp.ro/forum/upgrade-la-transalp-modificari-conversie-c-tre-africa-twin-t1327.html poate ca ati citit pe aici, dar este interesant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanu' Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 Rulmentii de la prolink se pot schimba? Am cautat si nu am gasit ( e drept ca nu am sapat foarte adanc)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Decembrie 29, 2015 Share Postat Decembrie 29, 2015 de la bascula? da, aceia se pot schimba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanu' Postat Decembrie 29, 2015 Share Postat Decembrie 29, 2015 Nu de la bascula. Aia stiu. De la "oase" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Decembrie 30, 2015 Share Postat Decembrie 30, 2015 Nu de la bascula. Aia stiu. De la "oase" de la oase nu se pot schimba decat acele daca gasesti ,eu le-am luat jos curatat bine uns cu vazelina si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanu' Postat Decembrie 30, 2015 Share Postat Decembrie 30, 2015 Multam de info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dakid Postat Ianuarie 1, 2016 Share Postat Ianuarie 1, 2016 La multi ani! Si la multi km fara reparatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 de la oase nu se pot schimba decat acele daca gasesti ,eu le-am luat jos curatat bine uns cu vazelina si gata La mulți ani, se pot schimba și rulmenții de la oase,doar ca sunt dimensiuni atipice și se găsesc doar pe site-uri de piese moto și sunt cam scumpi,la fel pot spune și despre simeringurile de praf și bucșe. Eu la africana am găsit ieftin oase complete de pe model din 2000 cu rulmenții și simeringurile intacte,poate merita și la transalp făcut un swap cu ceva mai nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 Cine imi zice de ce am nevoie sa diagnostichez cdiurile. Unul sughita si nu am avut vreme sa vad prin incercare si eroare care fa e figuri si acum le am in casa la caldura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 Poi cel mai simplu ii pe motor ...le montezi si scoti pe rand mufa si vezi care nu merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandru Georgian Istrate Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 Salutare! Vreau sa imi achizitionez o motocicleta. Si as dori sa stiu ce parere aveti de o honda trasalp 600? Mentionez ca sunt incepator. Am gasit un anunt pe olx cu una mai ieftina http://olx.ro/oferta/honda-transalp-ID5934U.html. Nu m-as arunca in mai mult de 1000 de euro pentru inceput dat fiind faptul ca nu ma prea pricep la ele si nu stiu exact ce imi doresc. Din cate am citit aceasta ar fi cam pentru toate drumurile, iar eu am mult teren accidentat in zona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Ianuarie 4, 2016 Share Postat Ianuarie 4, 2016 Salut, presupun ca asta este linkul corect http://olx.ro/oferta/honda-transalp-ID5934U.html#72013621b9 Ar fi bine sa mergi cu un Transalp intai sa vezi daca iti place. Este destul de inalt si s-ar putea sa o culci chiar si de pe loc si e pacat de carenele alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Ianuarie 4, 2016 Share Postat Ianuarie 4, 2016 Eu am 1.85 si l-am culcat nu odata de pe loc, si cu pasager. Poate cobori spatele din saibele de la telescop, dar o sa aibe suspensia mai scurta, iar la teren off se simte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 salutare, discurile de frana (fata) au uzura pronuntata pe partea de mijloc ")(", cu cota minima 3.35-3.4 (kilometrii "actuali" ~26000) conform manual ar fi cazul de schimbare.... daca ma orientez spre schimbarea discurilor, placutele oricum vor fi inlocuite, doar ca suplimentar va trebui sa fac si o revizie completa de garnituri de etrier, situatie in care intrevad o cheltuiala semnificativa. intrebarea stupida ar fi daca mai merita sa mai bag un rand de placute sa mai trag de ele un sezon (<5000km) sau sa ma uit direct la un set nou de discuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 Garniturile de etrier nu sunt o avere, cel putin comparativ cu costul unui disc de frana. Sfatul meu e sa revizuiesti totul. Din proprie experienta iti spun ca dupa ce discul se subtiaza bine, incep sa apara crapaturile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 revizia este inevitabila, iar costurile astazi sau peste 6 luni vor fi identice, doar ca as mai amana cheltuiala.... estimarile mele de costuri sunt: discuri 300-600 lei/buc x 2 kit garnituri etriere 270-300 lei/set placute frana 70-200 lei/set x 2 minim 800 lei - maxim 1700lei (OEM) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 apropo de asta, a incercat careva sau ar incerca careva la consumabile ieftine din china cu transport gratis si fara taxa vamala? http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&LH_FS=1&_nkw=transalp+brake+disk&_sop=15 revizia este inevitabila, iar costurile astazi sau peste 6 luni vor fi identice, doar ca as mai amana cheltuiala.... estimarile mele de costuri sunt: discuri 300-600 lei/buc x 2 kit garnituri etriere 270-300 lei/set placute frana 70-200 lei/set x 2 minim 800 lei - maxim 1700lei (OEM) » Post actualizat in 05 Jan 2016 11:00http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=transalp+disk&_sop=15&LH_FS=1&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xtransalp+650+disk.TRS0&_nkw=transalp+650+disk&_sacat=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vstef_is Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 Unde ai gasit kit de garnituri etrier asa de scumpe? Eu am gasit cu 110-120 de lei de etrier... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 La Romimoto costa 288 lei setul pentru ambii etrieri fata si aprox. 150lei doar pentru un etrier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 A gasit colegul Antonio o firma de profil garnituri si a reusit sa scoata setul de cele 8 garnituri pe cele 2 etriere fata la 120 de lei. Acum, nu stiu care o fi calitatea. Si eu probabil trebuie sa le schimb, dar o sa stiu sigur doar dupa ce desfac si curat, si vad cum merge cu cele vechi dupa curatare. Acum vad ca merge putin infranat, nu misca pistonasele usor, si de aceea vreau sa incep operatiunea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.