Sari la conținut

Postări Recomandate

Dupa aproape 6 ani, cu bucurie afirm ca sunt din nou transalpist! Motivul...in atasamentul de mai jos!

 

Prima iubire adevarata e greu de uitat!

 

Bai, ce naiba face Transalpul tau pe remorca mea? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce sa faca si el....plimbari! :)


» Post actualizat in 25 Jan 2016 13:04

In alta ordine de idei, cine are de dat un set de suporti de genti laterale Heavy Duties la schimb pe un set de Africa Twin RD07, si,

din ce an are Transalpul de 600 TPS -- eu stiam ca din 96, dar constat ca a meu din 96 nu are TPS. Sunt si variante cu TPS si TCI?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut. Am inceput sa reconditionez frana fata, deoarece la rece simteam ca roata fata mergea putin infranata. Am curatat temeinic rezervor frana, etrieri, garnituri, pistonase, am scos ceva ca vaselina din ei. Montat tot la loc, lichid curat, dar roata iar mergea destul de infranata.
Am desfacut tot, am comandat garnituri noi. Azi am montat totul la loc, pistonasele au intrat frumos impinse la loc doar cu un deget (degetul mare, sincer sa fiu).
Pus sus pe motocicleta, roata tot nu merge usor. Am facut o tura de vreo 40 de km, ma opresc (cu frana spate), pun mana pe discurile fata, erau calde, pe unu aproape ca nu puteam sa tin mana prea mult.
Roata spate atat de usor merge, de zici ca nici un am etrier pe ea.
Discurile fata au uzura maxina, 3,5 mm, au umar. Cineva mi-a spus ca e posibil sa fie de la discuri, ca nu mai au bataia lor din fabrica, aceea care departeaza putin placutele.
Sa fie de la discuri?
Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce bataie au discurile din fabrica. Eu cred ca acum au bataie, ca sunt uzate inegal. Sau etrierul nu e aliniat perfect cu discul.

Cred ca a venit vremea sa investesti si intr-o pereche de discuri noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Placutele au niste locasuri in etrier unde gliseaza (pe o siguranta daca tin bine minte), nu numai pe stift-ul ce le tine pe pozitie. Eu cand desfac curat toata zona (spray-ul de curatat lantul e foarte bun si pentru asta), apoi pun un strat subtire de vaselina cu cupru (~ 35 ron cutia la magazinele de piese auto) in toate zonele de culisare si pe spatele+lateralul placutei, partile ce vin in contact cu etrierul.

Ma asigur ca gliseaza totul liber, fara piedici, inainte de montarea finala.

Daca placutele culiseaza greu in locas si nu e din cauza prafului pietrificat, se ajusteaza fin cu flexul pe contur pana culiseaza. Dar asta consier-o 'last resort', apelezi la altii mai experimentati daca tu n-ai mai facut-o. Cu placutele de la EBC si Brenta n-am patit-o, nu stiu de altele.

Verifici tot ansamblul exact cum a scris Andrei mai sus.

 

 

L.E.: Vaselina cu cupru nu se scurge curge la temperaturi inalte, nu ajunge in zone nedorite daca e data in strat foarte subtire. Si nici nu mai fac zgomot franele.

Editat de emircea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Etrierele misca usor in ghidaje, am dat cu vaselina inauntrul burdufelor ghidajelor. Nu am dat cu vaselina pe pistonase, ca stiu ca nu e bine, am dat cu lichid de frana pe garnituri ininte sa introduc pistonasele. Nu am pus vaselina pe ghidajele placutelor, culiseaza bine si fara, dar poate ca putina vaselina acolo ajuta, treaba asta o sa o fac. Placutele de frana sunt brembo brenta. Multumesc deocamdata de sfaturi. Revin cu eventuale imbunatariri, sper

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei, cine are de dat un set de suporti de genti laterale Heavy Duties la schimb pe un set de Africa Twin RD07, si,

din ce an are Transalpul de 600 TPS -- eu stiam ca din 96, dar constat ca a meu din 96 nu are TPS. Sunt si variante cu TPS si TCI?

Al tău, după colorit, este pre '96, aşadar PD06 clasic.

Cred că vroiai să întrebi dacă sunt TPS + CDI, pentru că TPS a venit numai cu TCI din fabrică şi TCI numai cu TPS. Deci nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai uns cu vaselina pistonaselede la etrieri inainte sa lebagi la loc ?

 

Asta e o prostie. Atat garniturile cat si pistonasele se ung inainte de montaj fie cu lichid de frana fie cu o pasta de montaj speciala ( de exemplu http://www.ate-info.de/de/products/datasheet/ate-bremszylinder-paste-180-ml/ )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Stie careva ce denumire au bucsele de guma intre ghidon si jug? Aceste preiau vibratiile de la ansamblu fata. La mine au joc, si se simte la teren denivelat si pe viraje stranse. Si cat de greu se schimba, fara a distruge jugul. Mersi

post-89476-0-78216200-1454609728_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost și eu interesat de subiectul ăsta, se pare ca nu se prea pot schimba,în schimb,ca sa corectezi jocul poți sa confecționezi din sarma groasă (nu rețin cât e la mine,dar cât iese în afară bucșa) un inel care sa cuprindă bucșa,după care montezi suporții de ghidon și ghidonul. Ar trebui sa simți o diferență destul de mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca suruburile (de la suportii de ghidon) permit ca lungime (sau se pot inlocui cu unele ceva mai lungi), se poate intercala o garnitura de cauciuc (chiar manufacturata, 3-4 mm grosime) sa acopere bucsa pana peste jug + o saiba metalica de aceeasi dimensiune ca garnitura, sa preseze garnitura pe jug.

Nu foarte profi, dar mai reduce jocul daca nu e alta solutie la-ndemana.

 

C(risti)Stelia, ai cumva idee daca ATE are pe undeva compozitia pastei acelea de montaj ce ai dat-o exemplu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca le anulez o sa imi scuture mainile ca la Parkinson.

 

Probabil ti-e frica sa desfiintezi si greutatiile de la capetele ghidonului.

 

Eu ma dau si cu EXC-uri, asa ca am deja Parkinson.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Stie careva ce denumire au bucsele de guma intre ghidon si jug? Aceste preiau vibratiile de la ansamblu fata. La mine au joc, si se simte la teren denivelat si pe viraje stranse. Si cat de greu se schimba, fara a distruge jugul. Mersi

vezi aici: http://www.transalp.ro/forum/amortizoare-bucse-ghidon-t788-30.html?hilit=bucse#p29492

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

C(risti)Stelia, ai cumva idee daca ATE are pe undeva compozitia pastei acelea de montaj ce ai dat-o exemplu?

 

Habar nu am. Am cautat un pic pe site-ul lor dar nu am gasit nimic. Sunt sigur ca exista si la noi in tara ceva asemanator. Mecanicii auto (nu carpacii) ar trebui sa stie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate folosi si asa ceva. Eu folosesc la garniturile de la canistrele de acvariu. Sigur merge si pe segmentul moto.

Se gasesc la piese auto, 20-25 lei/tub.

 

http://www.scule-husqvarna.ro/cumpara/vaselina-siliconica-transparenta-100ml-7479067

 

Sau daca nu, atunci ce a spus @cstelia

http://www.romimoto-piese.ro/category/21003000000/article/83630?sr=30

Editat de kalator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o pereche de manusi cumparate de la Louis. Greseala mea ca nu m-am masurat inainte si e cu o marime mai mica. Le dau cu celasi pret cu care le-am cumparat. 40 Euro. Acum acelasi model e 49,99. Cu 10 euro mai scump. Marimea este L.

post-23049-0-75451700-1454760111_thumb.jpg

post-23049-0-13802800-1454760119_thumb.jpg

post-23049-0-49179400-1454760126_thumb.jpg

post-23049-0-70044500-1454760134_thumb.jpg

post-23049-0-84530000-1454760148_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Africa Twin n-are alt topic dedicat? Poate e mai util sa ajunga acolo prezentarea lui Constantin... :nono:

 

 

 

In alta ordine de idei, stie cineva sa-mi scrie/confirme urmatoarele dimensiuni exacte ale discurilor de frana fata Transalp 1998 (dual front discs, 256 mm teoretic):

- diametrul total, exterior: 256 mm?;

- diametru interior: 150 mm?

- raza de centrare a suruburilor de fixare: 82.75??;

- diametrul gaurilor (din disc!) pentru suruburile de fixare pe butuc: 8mm??.

 

 

O sursa de discuri fata la pret acceptabil imi puteti recomanda? 110 euro/bucata mi se pare aberant...

Editat de emircea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista persoane care prefera sa trezeasca tot cartierul cu o toba zgomotoasa, pe principiul "conservarii nu ma vad, trebuie sa pun aftermarket". Si altii, ca mine, care prefera sa mearga un pic mai atenti, dar cu toba aia originala, de nici nu se aude. Chestie de preferinte.

 

P.S. Am observat ieri un biciclist de-si pusese niste leduri cu stroboscop superputernice pe fata, si venea din sens opus. Sigur nu as mai putea sa nu-l observ acum, dar eu am dat cu masina intr-o groapa din cauza ca m-a orbit. La fel, chestie de preferinte, fiecare isi pune ce vrea pe agregat ca sa fie mai in siguranta, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...