johny77 Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Etrierele misca usor in ghidaje, am dat cu vaselina inauntrul burdufelor ghidajelor. Nu am dat cu vaselina pe pistonase, ca stiu ca nu e bine, am dat cu lichid de frana pe garnituri ininte sa introduc pistonasele. Nu am pus vaselina pe ghidajele placutelor, culiseaza bine si fara, dar poate ca putina vaselina acolo ajuta, treaba asta o sa o fac. Placutele de frana sunt brembo brenta. Multumesc deocamdata de sfaturi. Revin cu eventuale imbunatariri, sper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 In alta ordine de idei, cine are de dat un set de suporti de genti laterale Heavy Duties la schimb pe un set de Africa Twin RD07, si, din ce an are Transalpul de 600 TPS -- eu stiam ca din 96, dar constat ca a meu din 96 nu are TPS. Sunt si variante cu TPS si TCI? Al tău, după colorit, este pre '96, aşadar PD06 clasic. Cred că vroiai să întrebi dacă sunt TPS + CDI, pentru că TPS a venit numai cu TCI din fabrică şi TCI numai cu TPS. Deci nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Ai uns cu vaselina pistonaselede la etrieri inainte sa lebagi la loc ? Asta e o prostie. Atat garniturile cat si pistonasele se ung inainte de montaj fie cu lichid de frana fie cu o pasta de montaj speciala ( de exemplu http://www.ate-info.de/de/products/datasheet/ate-bremszylinder-paste-180-ml/ ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Salut. Stie careva ce denumire au bucsele de guma intre ghidon si jug? Aceste preiau vibratiile de la ansamblu fata. La mine au joc, si se simte la teren denivelat si pe viraje stranse. Si cat de greu se schimba, fara a distruge jugul. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Am fost și eu interesat de subiectul ăsta, se pare ca nu se prea pot schimba,în schimb,ca sa corectezi jocul poți sa confecționezi din sarma groasă (nu rețin cât e la mine,dar cât iese în afară bucșa) un inel care sa cuprindă bucșa,după care montezi suporții de ghidon și ghidonul. Ar trebui sa simți o diferență destul de mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Si eu i-am anulat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Daca le anulez o sa imi scuture mainile ca la Parkinson. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emircea Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Daca suruburile (de la suportii de ghidon) permit ca lungime (sau se pot inlocui cu unele ceva mai lungi), se poate intercala o garnitura de cauciuc (chiar manufacturata, 3-4 mm grosime) sa acopere bucsa pana peste jug + o saiba metalica de aceeasi dimensiune ca garnitura, sa preseze garnitura pe jug. Nu foarte profi, dar mai reduce jocul daca nu e alta solutie la-ndemana. C(risti)Stelia, ai cumva idee daca ATE are pe undeva compozitia pastei acelea de montaj ce ai dat-o exemplu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Daca le anulez o sa imi scuture mainile ca la Parkinson. Probabil ti-e frica sa desfiintezi si greutatiile de la capetele ghidonului. Eu ma dau si cu EXC-uri, asa ca am deja Parkinson. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Salut. Stie careva ce denumire au bucsele de guma intre ghidon si jug? Aceste preiau vibratiile de la ansamblu fata. La mine au joc, si se simte la teren denivelat si pe viraje stranse. Si cat de greu se schimba, fara a distruge jugul. Mersi vezi aici: http://www.transalp.ro/forum/amortizoare-bucse-ghidon-t788-30.html?hilit=bucse#p29492 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 C(risti)Stelia, ai cumva idee daca ATE are pe undeva compozitia pastei acelea de montaj ce ai dat-o exemplu? Habar nu am. Am cautat un pic pe site-ul lor dar nu am gasit nimic. Sunt sigur ca exista si la noi in tara ceva asemanator. Mecanicii auto (nu carpacii) ar trebui sa stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 (editat) Se poate folosi si asa ceva. Eu folosesc la garniturile de la canistrele de acvariu. Sigur merge si pe segmentul moto. Se gasesc la piese auto, 20-25 lei/tub. http://www.scule-husqvarna.ro/cumpara/vaselina-siliconica-transparenta-100ml-7479067 Sau daca nu, atunci ce a spus @cstelia http://www.romimoto-piese.ro/category/21003000000/article/83630?sr=30 Editat Februarie 5, 2016 de kalator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 Am o pereche de manusi cumparate de la Louis. Greseala mea ca nu m-am masurat inainte si e cu o marime mai mica. Le dau cu celasi pret cu care le-am cumparat. 40 Euro. Acum acelasi model e 49,99. Cu 10 euro mai scump. Marimea este L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 La o furca de 650, ca sa schimbi uleiul in ea, exista surub de drenaj la baza telescoapelor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Cirlan Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Prezentare sistem evacuare Honda Africa Twin by Constantin Cirlan @ Kline Innovation. Va invit sa rulati link-ul https://www.youtube.com/watch?v=9E7WLqQEO5E (fabricat in Bucuresti) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emircea Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 (editat) Africa Twin n-are alt topic dedicat? Poate e mai util sa ajunga acolo prezentarea lui Constantin... In alta ordine de idei, stie cineva sa-mi scrie/confirme urmatoarele dimensiuni exacte ale discurilor de frana fata Transalp 1998 (dual front discs, 256 mm teoretic): - diametrul total, exterior: 256 mm?; - diametru interior: 150 mm? - raza de centrare a suruburilor de fixare: 82.75??; - diametrul gaurilor (din disc!) pentru suruburile de fixare pe butuc: 8mm??. O sursa de discuri fata la pret acceptabil imi puteti recomanda? 110 euro/bucata mi se pare aberant... Editat Februarie 8, 2016 de emircea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 Exista persoane care prefera sa trezeasca tot cartierul cu o toba zgomotoasa, pe principiul "conservarii nu ma vad, trebuie sa pun aftermarket". Si altii, ca mine, care prefera sa mearga un pic mai atenti, dar cu toba aia originala, de nici nu se aude. Chestie de preferinte. P.S. Am observat ieri un biciclist de-si pusese niste leduri cu stroboscop superputernice pe fata, si venea din sens opus. Sigur nu as mai putea sa nu-l observ acum, dar eu am dat cu masina intr-o groapa din cauza ca m-a orbit. La fel, chestie de preferinte, fiecare isi pune ce vrea pe agregat ca sa fie mai in siguranta, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 Africa Twin n-are alt topic dedicat? Poate e mai util sa ajunga acolo prezentarea lui Constantin... In alta ordine de idei, stie cineva sa-mi scrie/confirme urmatoarele dimensiuni exacte ale discurilor de frana fata Transalp 1998 (dual front discs, 256 mm teoretic): - diametrul total, exterior: 256 mm?; - diametru interior: 150 mm? - raza de centrare a suruburilor de fixare: 82.75??; - diametrul gaurilor (din disc!) pentru suruburile de fixare pe butuc: 8mm??. O sursa de discuri fata la pret acceptabil imi puteti recomanda? 110 euro/bucata mi se pare aberant... Eu am luat la Dominator, care are un singur disc - dar e exact ca si cel de TA PD10 de aici: http://www.ambulantamoto.ro/produse-comercializate/motocicleta/honda/600/xl-600-v-transalp/1998/discuri-de-frana-1102/#none Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emircea Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 (editat) Multumesc, tizule, pretul e relativ acceptabil - mai decent ca pe Louis sau similarele. Cam tot atat am dat pe setul de K60 Scout (fata + spate) anul trecut in martie. Editat Februarie 8, 2016 de emircea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Cirlan Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 (editat) Africa Twin n-are alt topic dedicat? Poate e mai util sa ajunga acolo prezentarea lui Constantin... Nu m-am putut abtine din cauza multelor asemenari intre aceste modele, pentru ca pana acum ceva timp am avut transalp, pt ca cei cu AT ii saluta pe TA-isti si invers si pentru ca amandoua suna al dracului de bine. (Video atasat mai sus nu poate reda decat o idee despre tonul grav si placut pe care il genereaza acest esapament... Editat Februarie 8, 2016 de Constantin Cirlan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pion Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 La o furca de 650, ca sa schimbi uleiul in ea, exista surub de drenaj la baza telescoapelor? Da are surub de drenaj . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 unde are surub de drenaj ca eu nu l-am gasit??? surubul de jos din capul telscopului este ca sa desfaci furca cu totul, ca sa poata iesi tubul din jamba, sa poti schimba simeringul eventual ii scoti capacul de sus si intorci furca ca sa se scurga tot uleiul. apoi pui altul evident cu siringa ca trebuie cantitatea exacta, inchizi capacul si gata La mine urmeaza si operatiunea asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 La PD 10 nu are, sigur nici la 650 nu are. Trebuie desfacuta furca si scurs uleiul si schimbat tot. Eu am facut asta in toamna, inainte de iernat, dar nu eu, la service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiche Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 (editat) salut domnilor,rog ajutor,am curatat carburatoarele+sincronizat,reglat culbutori(0.15-admisie,0.20-evacuare),si la pornire,a doua zi,la motorul rece a dat de vreo doua ori rateuri in carburator(nu stiu care cilindru),si nu merge rotund-adica fluctueaza relantiul(chiar si la cald).De tras,trage bine,nu scoate fum.Merci mult si imi cer scuze daca s-a mai scris despre asta,dar nu am avut timpul necesar ptr. a cauta.Este vorba despre un Transalp XL650V. Editat Februarie 9, 2016 de tibiche Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 Tre reglat si de la surubul de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.