Sari la conținut

Postări Recomandate

Baga-l cateva minute la congelator, intra brici dupa aia :peace:

 

Daca baga rulmentul la congelator nu il mai baga de loc, pentru ca se contracta. Eventual sa bage jugul la congelator.

» Post actualizat in 04 May 2016 07:06

Supapa indoita, piston lovit (ca norocul ca nu s-a spart)

Chiuloasa maine o duc la rectificat sa vad daca se poate rezolva

Intre timp, aveti idee de ceva chiuloasa ratacita pe undeva ? completa daca se poate

Chiar nu stiu ce sa intamplat ptca distributia nu a sarit de la semne, doar o supapa sa indoit restul sunt in regula....

 

Putin probabil sa gasesti transalp de 700 la dezmembrat. E foarte ciudata defectiunea, daca spui ca distributia nu a sarit de la semne...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca baga rulmentul la congelator nu il mai baga de loc, pentru ca se contracta. Eventual sa bage jugul la congelator.

 

Si rulmentul in aragaz, in sos de vaselina :)

» Post actualizat in 04 May 2016 07:23

Putin probabil sa gasesti transalp de 700 la dezmembrat. E foarte ciudata defectiunea, daca spui ca distributia nu a sarit de la semne...

 

A sarit siguranta care tine supapa? Se poate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si rulmentul in aragaz, in sos de vaselina :)

» Post actualizat in 04 May 2016 07:23

 

A sarit siguranta care tine supapa? Se poate?

 

Siguranta e tinuta presata de arcul supapei, doar daca s-a rupt arcul... O sa ne spuna dupa ce il duce la doctor.

» Post actualizat in 04 May 2016 08:09

Ar fi interesant de stiut cati km are motorul si de unde provine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun baieti, astazi am reusit de am dat jos motorul si l-am desfacut :(

Bad news

Supapa indoita, piston lovit (ca norocul ca nu s-a spart)

Chiuloasa maine o duc la rectificat sa vad daca se poate rezolva

Intre timp, aveti idee de ceva chiuloasa ratacita pe undeva ? completa daca se poate

Chiar nu stiu ce sa intamplat ptca distributia nu a sarit de la semne, doar o supapa sa indoit restul sunt in regula....

Va multumesc !

 

Vezi ca sunt transalpuri noi dezmembrate pe site-uri italiene. Eu am luat de la ei.

 

http://www.clicmotor.it/ricambi-moto-honda-transalp-c-290_450.html

 

http://www.clicmotor.it/ricambi-moto-honda-xl-c-290_480.html

 

Cand ai facut ultima data jocul la supape ? Este posibil sa se fi destrans supapa ?

 

Liviu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Daca baga rulmentul la congelator nu il mai baga de loc, pentru ca se contracta. Eventual sa bage jugul la congelator.

» Post actualizat in 04 May 2016 07:06

Da,intr-adevar, nu am fost atent la poza,scuze, mergea si jugul bagat la rece :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca sunt transalpuri noi dezmembrate pe site-uri italiene. Eu am luat de la ei.

 

http://www.clicmotor.it/ricambi-moto-honda-transalp-c-290_450.html

 

http://www.clicmotor.it/ricambi-moto-honda-xl-c-290_480.html

 

Cand ai facut ultima data jocul la supape ? Este posibil sa se fi destrans supapa ?

 

Liviu

La 27000km, sincer sa fiu nu am facut jocul la supape....

Nici nu aveam de gand sa ma bag la motor cel putin pana pe la vreo 60-70k,,,,

Mersi de link-uri o sa ma uit sa vad ce gasesc !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve! Am vazut cu ceva timp in urma ca un posesor de Transalp si-a montat un ventilator pe releul de incarcare si pusese o poza. Daca aveti idee unde pot gasi acea poza, multumesc anticipat. P.s. Dupa vreo ora de cautat, am hotarat sa renunt si sa cer ajutor :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ventilator de pc, de carcasa, prins cu holzsuruburi de aripioarele releului.

legatura electrica nu mai stiu cum e, am avut pe afrikana montat, cred ca l-am pus pe direct.

in alta ordine de idei... nu cauta lumea transalpuri ingrijite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legatura electrica nu mai stiu cum e, am avut pe afrikana montat, cred ca l-am pus pe direct.

Eu mi l-am montat pe mufa de la pozitia spate, mai exact,deconectat mufa, infipt firicelul,conectat mufa la loc. E cel mai simplu,DAR nu ai ventilare decat cu cel putin pozitia aprinsa,deci daca vrei sa mergi fara lumini, nu vei avea alimentare pe vent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi l-am montat pe mufa de la pozitia spate, mai exact,deconectat mufa, infipt firicelul,conectat mufa la loc. E cel mai simplu,DAR nu ai ventilare decat cu cel putin pozitia aprinsa,deci daca vrei sa mergi fara lumini, nu vei avea alimentare pe vent.

Merci pentru idee! E foarte bine cum te-ai gandit ! Multumesc si lui raoulserban !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Vreau sa trec la TA 650, l-am gasit si voiam sa va intreb: dupa ce e incalzit (soc, temperatura creste la apa), motoru nu merge liniar la relanti, chiar miros specific de amestec bogat.

 

Aveti idee ce ar trebui facut, sync de carburatoare? Doresc sa exclud chestiile scumpe gen: cdi, etc. Desi dc era cdi-ul mergea intr-un piston banuiesc.

 

Merci si scuze dc e ceva banal, poate s-a mai discutat si nu am cautat suficient.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din spusele tale problema la amestec benzina ,Carburatoarele curate ,sincronizate ,schimb de filtru ,si bineînțeles de toate verificat membranele ....nu are ce sa fie prea scump ,poate membranele ,exclus cdi

Editat de fairplaybiker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau poate deschise prea mult suruburile de aer?

 

PS Astea au legatura cu relantiul, nu membranele sau sincronizarea si, aer mai mult prin ele inseamna ca si benzina e supta mai mult. Plus simptomul de mers neliniar e caracteristic desurubarii excesive.

 

Sau socurile nu inchid bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau poate deschise prea mult suruburile de aer?

 

PS Astea au legatura cu relantiul, nu membranele sau sincronizarea si, aer mai mult prin ele inseamna ca si benzina e supta mai mult. Plus simptomul de mers neliniar e caracteristic desurubarii excesive.

 

Sau socurile nu inchid bine.

daca membranele sunt duse, merge cu aer mai putin si implicit amestecul este mai bogat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca membranele sunt duse, merge cu aer mai putin si implicit amestecul este mai bogat...

Daca membranele sunt duse, nu se mai ridica suberele si, implicit, nu se mai ridica nici acele principale si, deci, nu vei avea nici aer (suber coborat), nici benzina (ac coborat). Amestecul nu se schimba. Accelerezi din maner dar degeaba. Din nou, nu au legatura cu mersul la relanti.

 

PS. Cel mai probabil, socurile nu mai inchid bine. Circuitul de soc are un amestec bogat si d-aia mirosul de benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

am o mica problema la transalp...

 

bosajul care tine senzorul de presiune ulei are o crapatura pe lungime, cel mai probabil de la momentul de strangere prea mare..

 

ce solutie de fixare simpla si eficienta credeti ca face treaba buna?

 

eu ma gandesc la o curatare, canal pe lungeam crapaturii cu cap de piatra, curatare apoi niste epoxy de aluminiu... sudura nu i-as pune..

am pus momentan un colier de metal si niste silicon tapan.... dar nu e eleganta .. i-as inchide crapatura aia cu ceva, un bison de metal ar face ma gandesc

 

merci,

radu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poza pls.


» Post actualizat in 17 May 2016 07:45
Ps: am bagat rulmentul pe axul de la jug. Parfum. Pus la congelator jugul inferior vreo...3 zile(am uitat de el) si 30min rulmentul la cuptor. Mai ceva ca la casatorie. Fara ciocaneala etc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

poza pls.

» Post actualizat in 17 May 2016 07:45

Ps: am bagat rulmentul pe axul de la jug. Parfum. Pus la congelator jugul inferior vreo...3 zile(am uitat de el) si 30min rulmentul la cuptor. Mai ceva ca la casatorie. Fara ciocaneala etc

 

azi am sa fac poza si sa urc aici.

 

pff, cu rulmentul ala nici nu ma chinui, bat in el ca la cursele de cai, oricum nu il schimb in fiecare luna..si tot cu strangere ramane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problem cu agregatul

xl 600 din 99

am iesit saptamana trecuta , a pornit fara probleme, am oprit de vreo 2 ori , iar a pornit fara probleme,

pana aici totul normal

la ultima oprire nu a mai vrut sa porneasca neam

nu mai aveam curent , becuri in bord,nimic

asa, deodata

verificat sigurante, totul ok

am luat curent de la un prieten tot cu motor, a pornit, dar nu statea pornita fara cablurile la bateria omului

booon

o imping si porneste, merg 25 km pana acasa fara probleme , adica se tureaza, trage , toate alea

ajung acasa si masor bateria - 9 v

incerc sa o pornesc iar , aceeasi chestie....moarta

o pornesc din redresor, incarca 14,6 v

zic....e bateria

cumpar baterie noua , pun contact, porneste , bucuros ca era bateria, stau sa se tureze cu socul tras....si......moare

nu aveam becuri aprinse in bord, nimic....din nou

scot siguranta de 30 A ,o verific(e buna) , o pun la loc , invart cheia, am contact (se aprind becurile in bord) ,o pornesc, o incalzesc, se tureaza.....

wtf...

prea imi taie curentul deodata

releul de incarcare e ok , bateria e noua....

ce sa fie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...