Sari la conținut

Postări Recomandate

Nu stiam ca sunt scurte si lungi. Am cumparat de vreo 3-4 ori termostate de Matiz si toate erau "scurte".

Eu ma intreb de ce a fost nevoie sa cumperi 3-4 termostate cand eu am pe Transalp termostatul cu care am cumparat mobra acum 3 ani si probabil este termostatul din fabrica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma intreb de ce a fost nevoie sa cumperi 3-4 termostate cand eu am pe Transalp termostatul cu care am cumparat mobra acum 3 ani si probabil este termostatul din fabrica...

 

Doua pentru un Matiz si cate unul pentru ultimele 2 Tenere-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum verific jocul la jug?

 

Sui vaca pe cricul central, pui un coleg sa stea gramada peste spatele motorului in asa fel incat fata sa fie ridicata. apoi prinzi furca de jambe in partea de jos cu ambele maini si o misti zdravan. Daca rulmentii sunt dusi ar trebui sa simti un joc.

Poti sa si rotesti incet ghidonul cat fata e ridicata si daca simti ca "agata" e semn ca trebuie alti rulmenti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

De ieri sunt fericitul posesor al unui TA 650 din 2001. Dupa un drum lung pe ploaie am ajuns sa scriu si aici.

Am avut inainte un Dominator, poate unii ma stiti de acolo. Nu am mai mers cu mobra de vreo 2 ani (probleme cu spatele)

Stiu ca s-a discutat de foarte multe ori, dar va rog 1-2 persoane daca imi spun ce ulei folosesc ei, fara sa imi explice neaparat de ce unul unge mai bine, altul face/ nu face depuneri. Pana acum am inteles ca s-a utilizat ulei semisintetic.

Si ar fi 2 anomalii pe care le-am observat pe drum si eram curios de parerea voastra:

1. Vitezometrul, dupa 100km/h incepe sa se plimbe +- 10-15 km/h, deja am cerut o oferta pt cablu. Are ce sa fie altceva?

2. Indicatorul de benzina: Am facut plinul cand am plecat din Dej, si abia a inceput sa se miste pe Piatra Craiului, deci dupa ~ 130 km, iar apoi am ajuns in Oradea cu el aratand peste jumatate, total km: 240.

 

Alte intrebari... Am inteles ca la TA 600 merge termostatul de tico/matiz (scurt), e bun si pt TA 650? (tot drumul temperatura a stat intre rece si mijloc, doar in oras (CLUJ) s-a incalzit pana la nivelul "normal" ca am prins aglomeratia de la ora 17)

 

Multumesc anticipat pentru pareri/ raspunsuri

 

post-51492-0-42170800-1465020946_thumb.jpg post-51492-0-18412400-1465020953_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Oscilatia poate provine si de la melcul din roata, la mine asta a fost problema, modelul TA600

Ulei folosesc 10/40, dar voi trece pe 20/50, de curiozitate.

Faptul ca nu se incalzeste in mers, este normal, nu are nimic termostatul, mai ales ca ai avut dovada ca sa incalzit cand ai intrat in teafic.

De indicatorul de benzina nu stiu, nu am asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut sa cumpar janta 21x1,85 cu 36 spite de transalp 600 , numai cercul ma intereseaza pt a fi montat pe un alt butuc putin mai mare decat TA. Poate fi si de la alt model daca are spitele inclinate la un unghi asemanator.

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stie cineva daca gasesc cric central pt TA 650 la un pret decent? Am vazut ceva anunturi mai vechi pe forum cu vreo 150 ron.

Tot asa, ceva crash bars, la preturi mai mici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci vin azi pe rezerva pana la benzinarie, 10 km cu 60 la ora foarte balbait si subturat pentru ca nu tragea destula benzina sa mearga mai repede si surpriza intra doar 13.8L si ma intreb ce s-a intamplat cu restul pana la 18L cat are rezervorul de transalp 600... As putea sa trag concluzia ca este infundata rezerva dar am mers dupa aceea cu 150 la ora pe rezerva si nu s-a balbait... Ce parere aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

De ieri sunt fericitul posesor al unui TA 650 din 2001. Dupa un drum lung pe ploaie am ajuns sa scriu si aici.

Am avut inainte un Dominator, poate unii ma stiti de acolo. Nu am mai mers cu mobra de vreo 2 ani (probleme cu spatele)

 

 

 

attachicon.gifIMG_20160603_190351.jpg attachicon.gifIMG_20160603_190400.jpg

Sa ai noroc de el si bine ai revenit. Te stiu de pe celalat topic, si eu am trecut anul acesta de la domi la ta650, aceiasi culoare ca al tau :)

 

Mie imi sare kilometrajul cand il imping, nu stiu dc e cablul sau melcul ca nu am apucat sa ma uit.

 

Am insa un sunet la ambreiaj, ca un chitait...nu patineaza, plus ca e cam moale, dar prinde de 'jos'. Aveti ceva idei?

 

Un uruit ciudat se aude la decelerare, posibil sa fie gumele K60 scout, se aude si cu motorul oprit in mers la liber, fata de tourance-ul de pe domi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

18 litri? Vorbesti din experienta, ai bagat vreodata aceasta cantitate,,sau doar din auzite?

Ma faci sa ma gandesc sa golesc complet rezervorul intr-o zi si sa-l umplu cu o cantitate masurata de cobustibil sa aflu volumul real.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci vin azi pe rezerva pana la benzinarie, 10 km cu 60 la ora foarte balbait si subturat pentru ca nu tragea destula benzina sa mearga mai repede si surpriza intra doar 13.8L si ma intreb ce s-a intamplat cu restul pana la 18L cat are rezervorul de transalp 600... As putea sa trag concluzia ca este infundata rezerva dar am mers dupa aceea cu 150 la ora pe rezerva si nu s-a balbait... Ce parere aveti?

Adica TA are 31.8 litri sau n-am inteles eu bine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am bagat de fiecare data 12-13 l cand am ajuns pe rezerva. E adevarat ca am TA400, dar ochiometric am fix acelasi rezervor. O singura data am facut pana prostului la 100m de o benzinarie. Nu mai stiu exact cat am bagat, dar parca nu chiar 18. Si, cand s-a terminat benzina, pai a murit si motorul. Nu s-a balbait, nu am mai putut sa merg nici un metru. A trebuit sa il imping.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stie cineva daca gasesc cric central pt TA 650 la un pret decent? Am vazut ceva anunturi mai vechi pe forum cu vreo 150 ron.

Tot asa, ceva crash bars, la preturi mai mici?

 

Vorbeste cu @RomiC

 

Te rezolva si de cric si de crash bar (estimez ca iesi in zona 100-110 EUR)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea am reusit nici eu sa bag mai mult de 14 litri niciodata, chiar daca eram pe rezerva de cativa km bunicei.

Pe de alta parte, recomand "calduros" schimbarea termostatului, sunt vechi si de regula intepenite/gripate.

Cel mai simplu test: pornesti motorul dimineata si dupa cateva minute (3-4) pui mana pe motor si pe radiator.

Daca si radiatorul e caldut, e clar ca e o problema, normal ar trebui sa deschida acolo doar cand e fierbinte lichidul de racire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai am completat 13.8L intr-un rezervor aproape gol, de volum teoretic de 18L...

Acum am inteles. PAi simptomurile de terminat benzina sunt ca incepe sa se intrerupa motorul la turatii mici si mai trage un timp doar la turatii mari, 1-2 minute. Apoi mai da niste rateuri si se opreste complet.

E foarte posibil sa ai tevusca/sita de rezerva infundata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ulei pentru TA -- 15w50.

Termostatul s-ar putea sa nu aibe nimic, dar pe de alta parte unul de Tico (care e aceeasi chestie) costa 30 lei -- deci merita schimbat.

Mie dupa pana prostului mi -au intrat 14, 14 litri si ceva. Sigur nu are 18L rezervorul de Transalp 600

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba daca zic japonezii ca intra, apai sa intre.

 

in schimba intra mai greu ca se aproape sigileaza partea de sus a rezervorulu= mai ramane o gaurica de aerisire pe unde iese aerul cand bagi benzina, dar tre sa stai juma de ora la pompa sa umpli pana-n gat, si la hornet mi se intampla accesi chestie../inca vreo 2 litri poti pune asa incet incet, poate mai mult daca ai rabdare..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei, are cineva care dezmembreaza distantierul rotii spate, de pe partea cu disc? Mie imi trebuie pentru o roata din 98 pe care o sa o montez pe transalpul meu din 96 si difera grosimea distantierului pentru ca este alt rulment mai mare pe dreapta si risc sa intre apa la rulment. Din cate am verificat este identic pentru modelele din anii 1997 - 2007 pentru ca au acelasi rulment si simering pe partea discului. Daca nu gasesc in comunitate o sa fac la strung unul.

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pentru raspunsuri!

 


Mie imi sare kilometrajul cand il imping, nu stiu dc e cablul sau melcul ca nu am apucat sa ma uit.

Am insa un sunet la ambreiaj, ca un chitait...nu patineaza, plus ca e cam moale, dar prinde de 'jos'. Aveti ceva idei?

Un uruit ciudat se aude la decelerare, posibil sa fie gumele K60 scout, se aude si cu motorul oprit in mers la liber, fata de tourance-ul de pe domi.

 

La mine nu face figuri kilometrajul decat la viteza mai mare, peste 100 km/h. O sa schimb cablul, si o sa curat/ung melcul si sper sa fie ok.

 

Ambreiajul prinde "sus" ca la domi. Vezi sa fie bine reglat cablul, cu un joc normal, si sa mearga usor. Daca va face in continuare figuri... probabil va trebui desfacut capacul, si inspectat fiecare disc.

 

Poate sa fie de la anvelope, dar verifica rulmentii la roti.

 

 

Vorbeste cu @RomiC

 

Te rezolva si de cric si de crash bar (estimez ca iesi in zona 100-110 EUR)

 

Poti te rog sa imi dai mai multe detalii? Eventual un mesaj privat.

 

Are cineva o schita cu cricul central cumva? Daca nu, nu puneti cateva poze, si daca imi zice cineva niste dimnesiuni (practic lungimea de jos pana la centrul axului) parca parca m-as incumeta sa il fac eu. Si asa trebuie sa imi adaptez suportul de genti laterale.

 

 

Ulei pentru TA -- 15w50.

Termostatul s-ar putea sa nu aibe nimic, dar pe de alta parte unul de Tico (care e aceeasi chestie) costa 30 lei -- deci merita schimbat.

Mie dupa pana prostului mi -au intrat 14, 14 litri si ceva. Sigur nu are 18L rezervorul de Transalp 600

 

Mersi! Deci ramane sa ma hotarasc eu daca pun 10w40 sau 15w50.

De termostat asa m-am gandit si eu sa il schimb ca oricum vreau sa spal instalatia si sa pun antigel proaspat. G12 e bun, nu?

 

Cu indicatorul de benzina m-am mai linistit. Am citit si prin alte parti ca asa merge:

Past full = Full
Full = half full
Half way = quarter-ish full
empty = nearly time to fill up!

 

Are sens sa desfac carburatoarele sa le curat? sau ar fi suficient doar sa le sincronizez?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de un filtru uzat, folosit, de aer pentru transalp 600, pentru un proiect, si nu l-as folosi pe al meu, ca e inca in stare buna. Are cineva de dat? Mulumesc

Editat de johny77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca merge bine nu desface carburatoarele, fa jocul la supape si o sincronizare. Dc incerci sa te hotarasti ce ulei sa bagi -- baga 15w50...PUNCT. Daca tot nu esti hotarat citeste cartea!

G12 e ok -- tot de ala bag si eu la motociclete de ani buni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut sa cumpar janta 21x1,85 cu 36 spite de transalp 600 , numai cercul ma intereseaza pt a fi montat pe un alt butuc putin mai mare decat TA. Poate fi si de la alt model daca are spitele inclinate la un unghi asemanator.

janta cu doua discuri, fara discuri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...