Sari la conținut

Postări Recomandate

Vizitator _Raul_

Daca e bun sau nu e chestie tine de necesitatile si dorintele tale de la mobra. Asa ca referinta, eu am avut un F650 pe carburator din 98 si un V-Strom din 2007 inainte de XL700-ul de acum. Am cumparat mobra la 9000 de km si acum am 42000 km. Am schimbat doar consumabile pana acum si am pus benzina.

Parerea MEA PERSONALA despre:

 

1. Motor - e preluat de pe Honda Deuville. Nu am auzit de probleme majore, desi cineva aici pe forum la un moment dat se plangea de supape rupte sau un alt defect catastrofal. De asemenea am citit despre ceva probleme la pipele de la bujii in perioda de garantie. Radiatorul dreapta a fost semnalt ca fiind mai sensibil, fisurandu-se la prinderea pe cadru de la vibratii. La mine nu arata semne in aceasta directie. Motorul vibreaza tare pentru un 2 in V din punctul meu de vedere (muuuuult mai tare decat V-Strom-ul) si nu e grozav de puternic.

 

2. Consum - 7,5 in oras, 4,5 in medie in afara. Motorul se incalzeste repede si merge c-am cald. La semafoare in oras intra obligatoriu ventilatia si se coc genunchii. Odata pornite temperatura scade si ramane constanta in jur de 100. In mers am 75 grade constant pe bord, fara ventilatoare.

 

3. Intretinere - simpla, filtrul de ulei, uleiul si filtrul de aer le schimb in regie proprie de cand o am si nu sunt mare mecanic. Nu am schimbat inca rulmenti si nu am umblat inca la furca. Uite aici cum am verificat jocul la culbutori: https://www.facebook.com/biohazardousguy.biohazardousguy/videos/1766486713592201/

 

4. Piese si consumabile - filtru de ulei, bujii, pipe, placute etc sunt comune, se gasesc cel mai frecvent pe stoc. Piese de origine Honda iau de la MyMoto la preturi comparabile cu cele de pe site-urile de DE sau UK. Accesorii sunt pentru toate gusturile si buzunarele. Heavy Duties fac crash-bar, cric central si bineinteles suporti de cutii si cutii. Manete se gasesc aftermarket la preturi rezonabile. Semnalizarile originale sunt extrem de scumpe (70-80 euro bucata).

 

4. Mult plastic, multe imbinari intre plastice fara suruburi, multe elemente fixate prin garnituri sau cu elemente de cauciuc. Uneori se mai simt plastice vibrand la anumite turatii. Nu stiu cat o sa reziste in timp. Din 2013 si pana acum nu am rupt nimic insa, am stricat doar un filet la un panou lateral.

 

5. Unele zone sunt sensibile la rugina, se vad deja si pe a mea ceva semne in aceasta directie pe bratele oglizilor, pe ceva busoane de pe motor, pe spite. Nu am vazut pe cadru sau pe motor inca.

 

6. Frane - grozave, daca e cu ABS are si CBS.

 

7. In afara asfaltului e rezonabila, dar e grea. Ma simt foarte bine pe macadam, pe forestiere usoare si imi tremura chilotii in noroi sau pe nisip. Am scapat-o de 2 ori pe pamant fara daune majore. O data am mers taras pe asfalt si crash-barul (de la Kappa) si-a facut treaba. Am stricat totusi un plastic de pe ghidon, protectia de vant si maneta de frana.

 

8. Cel mai bine ma simt pe drumuri judetene. Pe autostrada e c-am fara vlaga.

 

9. Parbrizul original e OK pt oras, dar nu si pentru autostrada.

 

8. Look-ul e discutabil. Unii zic ca e urata cu spume, pe masura ce merg mie imi e din ce in ce mai draga.

 

9. Viteza - confortabil 90-120 cu pasager si bagaj, mai sus devine dezagreabil din cauza vibratiilor. Pe la 60 km/h am o vibratie rea in ghidon daca iau mainile. Singura solutie care merge pana acum e sa tin mainile pe ghidon tot timpul.

 

E un magar care merge cum vrea el, incet si sigur. Pentru mine e bun, alti stramba din nas. Depinde de asteptari, repet.

O recenzie super faina. Multumesc, in calitate de cititor al topicului. Am copiat-o si am lipit-o si in topicul recenziilor ;).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O recenzie super faina. Multumesc, in calitate de cititor al topicului. Am copiat-o si am lipit-o si in topicul recenziilor ;).

 

tipareste si asta si lipeste in continuare:

 

10. Suspensia. Amortizorul spate ajustabil cu performanta buna chiar si cu doua persoane. Suspensia fata putin performanta, cu tendinte de diving pe franare. Pentru imbunatatirea performantelor suspensei fata, sunt necesare minim schimbarea arcurilor si eventual folosirea unui ulei mai vascos in amortizoare.

» Post actualizat in 08 Sep 2016 12:43

Recomandari de evacuare sport pentru XL650V?

 

Interesant pana acum MIVV si GPR.

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tipareste si asta si lipeste in continuare:

 

10. Suspensia. Amortizorul spate ajustabil cu performanta buna chiar si cu doua persoane. Suspensia fata putin performanta, cu tendinte de diving pe franare. Pentru imbunatatirea performantelor suspensei fata, sunt necesare minim schimbarea arcurilor si eventual folosirea unui ulei mai vascos in amortizoare.

» Post actualizat in 08 Sep 2016 12:43

Recomandari de evacuare sport pentru XL650V?

 

Interesant pana acum MIVV si GPR.

 

Poate o fi amortizorul meu pe spate uzat deja, dar cu pasager, la denivelari foarte mari agat cu burta. Pentru fata, am pus arcuri progresive cu ulei standard si se simte mai tare suspensia. Nu pot sa zic ca este mai bine sau mai rau.

 

ar merita injectia si ABS-ul de la 700, dar 650 ar putea fi mai fiabil pe termen lung.

 

ABS-ul face toti banii, mai ales daca esti nou intr-ale motociclitului. Parerea mea ca este diferenta intre a fi sau a nu fi pe jos, la o franare brusca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut pt scurt timp transalp de 700 si am avut si de 650 ...iar de 600 an 98 am de 9 ani ,cel de 700 nu am simtit ca ii mult mai puternic ca si cel de 600 ,suspensia ii pt asfalt ,plastice eftine china ,pozitie mai sport ,codita spate fara intaritura (slaba nu cred ca tine 15 kg ) cursa la suspensie mica ,mai ingusta la xl 600_650 ,nu consuma mai putin ca cel de 600 ,la modelul cu abs nu are puton sa il decuplezi iar daca faci offroad mai serios te incurca rau,la modelul fara abs aceleasi discuri si frane ca la cel de 600 ,roata de 19 fata ....si poate ar mai fi minusuri din punctul meu de vedere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate o fi amortizorul meu pe spate uzat deja, dar cu pasager, la denivelari foarte mari agat cu burta. Pentru fata, am pus arcuri progresive cu ulei standard si se simte mai tare suspensia. Nu pot sa zic ca este mai bine sau mai rau.

 

 

ABS-ul face toti banii, mai ales daca esti nou intr-ale motociclitului. Parerea mea ca este diferenta intre a fi sau a nu fi pe jos, la o franare brusca.

 

pe fata am pus Ricoh Intiminators (cu lei 5W) si sunt foarte multumit (arcurile sunt stock).

 

cat despre ABS, cred ca este ok pentru ca evita blocarea rotii fata si eventuala tranta, dar in situatie critica ar putea sa te faca sa ratezi virajul sau franarea.... overall as zice ca este mai bine sa il ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu reglezi nimic - sunt calibrate din fabrica si este obligatoriu sa folosesti ulei 5w.

 

Diferentele cele mai mari sunt pe franare, atat pe asfalt cat si pe macadam, furca fata nu mai plonjeaza.

 

Cu 10w, inainte de upgrade, furca lucra bine pe offroad, doar la primele 4-5 pompari dupa care imi lasa impresia ca intra intr-un defazaj - inca nu revenea complet si deja trebuia sa ia un nou soc.

Ar fi fost usor de rezolvat daca aveam reglaj pe rebound....

 

Pe asfalt este alta motocicleta dupa upgrade... este mult mai precisa pe traiectorie - la vale, in frana aveam impresia ca pic in nas cu ea.

 

Consider o investitie buna setul de la Ricor.

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probleme vacuta!

Am un Ta din 93, de care sunt f multumit, pana cand din senin a inceput sa ”dea in nas” la 120km/h” si sa consume cam 6-7/100 km

- initial am spus ca ramasesem fara gaz, sau ca am sita infundata, ...,am mutat pe rezerva si a facut la fel.

Mentionez ca indiferent de treapta de viteza, ,fix la 120km/h face acelasi lucru.

VERIFICARI FACUTE DE MINE:

-Verificat bujii

-Am verificat tot traseul de alimentare pana in carburatoare (era curat)

-Verificat filtru de aer (curat si acesta)

-Desfacut carburatoare (curate) schimbat membrane, erau fisurate si bucuros ca am descoperit cauza, ma sui pe moto si...SUPRIZA.....FACE FIX LA FEL.

-CE DRACU ARE ????????

-Am banuit ca ar fi de vina CDI-urile, desi nu are logica, pentru ca ele ar restrictiona doar turele (a mea se tureaza in rosu fara nici un fel de problema)

-Singura verificare care as mai putea sa o fac e sa dau de un Transalpist binevoitor din zona mea si sa pun CDurile lui pentru o proba.

DACA A PATIT CINEVA LA FEL, SAU AVETI VREO IDEE, DATI UN SEMN !

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doreste cineva o șea modificata la Dan din Timisoara?

Am primit-o acum 2 saptamani si am iesit de 2 ori de atunci, dar nu ma pot obisnui cu seaua modificata.

Niste probleme medicale vechi si netratate au revenit si datorita lor imi e mai bine cu varianta nemodificata.

Seaua e de pe motocicleta personala Transalp 650 din 2006.

M-a costat 460 lei modificarea (nu pun si curierul la socoteala), trimit poze pe mail daca e curios cineva.

A latit-o la ambele posturi, a pus spuma confort, a creat volum despartitor, a pus antiderapant la sezut pilot si pasager, a mai inaltat-o in partea din fata la rezervor.

 

Pun mai jos link cu o poza in starea ei actuala:

https://www.dropbox.com/sc/eseg70sc9i47811/AAC-4MdUVUDTtqGxUfYUITlaa

Editat de tibirec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca nu toata lumea se obisnuieste cu ele. Chiar daca baiatul le facea profesionist, se mai gaseste cate unul caruia nu ii pica bine, fara a avea 'producatorul' vreo vina, asta ca sa nu zici ca esti singurul :)

 

 

....

SAU AVETI VREO IDEE, DATI UN SEMN !

motorul se aude la fel? Verifica sa fie la punct, sa nu cumva sa iti fi sarit vreun dinte distributia, dar intai verifica mansoanele de la carburatoare (gaturile de la admisie), cele de cauciuc sa nu fie fisurate, eventual da-i cu niste spray pe acolo si vezi daca creste ralantiul. Carburatoarele le ai sincronizate?

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut o lovitura puternica la noada in 2009 (cazut cu fundul intr-un bolovan la parapanta), prin 2010 mi-a trecut, dar acum dupa 2 iesiri cu șeaua modificata durerile au reaparut.

 

Decat sa ma las de stat pe sea, prefer sa o schimb. Nici de parapanta nu m-am lasat. :)

Editat de tibirec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca nu toata lumea se obisnuieste cu ele. Chiar daca baiatul le facea profesionist, se mai gaseste cate unul caruia nu ii pica bine, fara a avea 'producatorul' vreo vina, asta ca sa nu zici ca esti singurul :)

 

 

motorul se aude la fel? Verifica sa fie la punct, sa nu cumva sa iti fi sarit vreun dinte distributia, dar intai verifica mansoanele de la carburatoare (gaturile de la admisie), cele de cauciuc sa nu fie fisurate, eventual da-i cu niste spray pe acolo si vezi daca creste ralantiul. Carburatoarele le ai sincronizate?

Carbu sincronizate, galerii impecabile, iar treaba cu pusul la punct nu exista pt ca este tci si are cititor care nu poate sari
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Transalp periodic se regleaza si jocul la supape. Ai facut si asta?

La mine s-a schimbat mersul in bine, ba chiar si consumul a scazut.

Tu vbesti de reglajul la culbutori pe care l-am facut anul trecut. Deci nu e nici de acolo. Singura varianta viabila ar ramane cdiurile. Daca gasesc sa fac proba am sa va anunt!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar treaba cu pusul la punct nu exista pt ca este tci si are cititor care nu poate sari

Nu inteleg, ziceam de chestia aia cu FT si RT (parca asa era la Africana si ma indoiesc ca nu apare si aici) si alinierea axelor cu came... ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu inteleg, ziceam de chestia aia cu FT si RT (parca asa era la Africana si ma indoiesc ca nu apare si aici) si alinierea axelor cu came... ?

E mult de explicat...te poti uita pe o schema si te lamuresti. Ideea e ca e ca daca nu umbli acolo nu are cum sa sara din diverse motive. Sper sa nu o iei in nume de rau...nu asta urmaresc pe acest forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doreste cineva o șea modificata la Dan din Timisoara?

Am primit-o acum 2 saptamani si am iesit de 2 ori de atunci, dar nu ma pot obisnui cu seaua modificata.

Niste probleme medicale vechi si netratate au revenit si datorita lor imi e mai bine cu varianta nemodificata.

Seaua e de pe motocicleta personala Transalp 650 din 2006.

M-a costat 460 lei modificarea (nu pun si curierul la socoteala), trimit poze pe mail daca e curios cineva.

A latit-o la ambele posturi, a pus spuma confort, a creat volum despartitor, a pus antiderapant la sezut pilot si pasager, a mai inaltat-o in partea din fata la rezervor.

 

Pun mai jos link cu o poza in starea ei actuala:

https://www.dropbox.com/sc/eseg70sc9i47811/AAC-4MdUVUDTtqGxUfYUITlaa

Salut, as fi interesat de saua ta... vrei sea la schimb? adica 460 lei si seaua mea?

Editat de COCU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E mult de explicat...te poti uita pe o schema si te lamuresti. Ideea e ca e ca daca nu umbli acolo nu are cum sa sara din diverse motive. Sper sa nu o iei in nume de rau...nu asta urmaresc pe acest forum.

 

n-are nici o treaba distributia.

daca nu ai desfacut distributia ar trebui sa mearga bine. tre sa ai jocuri de intra lingura de lemn sa nu mai functioneze.

 

chestii clare care influienteaza in modul cum ai zis :

diafragmele vacumative- daca le-ai inlocuit sa ai grija sa le pui bine pe scaunul lor si sa nu se rupa la asamblare.

cdi - poti sa cauti cu altele.. modelul din 93 nu are 2 cdiuri? din 96 parca e shcimbat cu 1 unitate tci.

si montarea gaturilor de cauciuc pe carburator - sa fii sigur ca nu trage aer fals. pune niste WD pe gaturi cand le montezi si cand strangi colierele apasate cu mana bine bine pe cutia de aer de deasupra carburatorului sa se aseze pana la capat , ca din ce am observat daca nu ma apas bine pe cutia de aer nu se aseaza guma bine pe gatul carburatorului.

 

la cdi incerca sa il pornesti cu cate 1 cdi individual sa vezi daca e vreo diferenta intre ele - ar fi greu sa se strice amble in acelasi mod, ai putea sparge carcasa de plastic sa vezi daca ai lipituri desfacute, asa am facut la a mea din 89 si a mers fara probleme apoi.

...bujii noi, verificat fisele sa dea scanteie, compare scanteile intre ele sa nu fie diferente de intensitate.

filtru nou

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

n-are nici o treaba distributia.

daca nu ai desfacut distributia ar trebui sa mearga bine. tre sa ai jocuri de intra lingura de lemn sa nu mai functioneze.

 

chestii clare care influienteaza in modul cum ai zis :

diafragmele vacumative- daca le-ai inlocuit sa ai grija sa le pui bine pe scaunul lor si sa nu se rupa la asamblare.

cdi - poti sa cauti cu altele.. modelul din 93 nu are 2 cdiuri? din 96 parca e shcimbat cu 1 unitate tci.

si montarea gaturilor de cauciuc pe carburator - sa fii sigur ca nu trage aer fals. pune niste WD pe gaturi cand le montezi si cand strangi colierele apasate cu mana bine bine pe cutia de aer de deasupra carburatorului sa se aseze pana la capat , ca din ce am observat daca nu ma apas bine pe cutia de aer nu se aseaza guma bine pe gatul carburatorului.

 

la cdi incerca sa il pornesti cu cate 1 cdi individual sa vezi daca e vreo diferenta intre ele - ar fi greu sa se strice amble in acelasi mod, ai putea sparge carcasa de plastic sa vezi daca ai lipituri desfacute, asa am facut la a mea din 89 si a mers fara probleme apoi.

...bujii noi, verificat fisele sa dea scanteie, compare scanteile intre ele sa nu fie diferente de intensitate.

filtru nou

Cam tot ce ai scris mai sus am verificat...mai putin cdiurile. Inainte sa ma apuc sa le desfac as face o proba cu unele bune.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ceva nou la transalpul meu, s-a oprit in mers aparent de la cric :) Inspectand mai atent un fir verde facea scurt la firul galben si imi oprea motorul. Noroc ca am concediu si am avut timp si am rezolvat cu niste contacte de la alimentare de floppy disk, pistol cu silicon, pistol de lipit tuburi termice si am atasat poze (scuze de calitatea lor)

 

Si am indreptat si cricul cu ocazia asta (la cald) Avea joc foarte mare mare in surubul de prindere din cauza ca era stramb. Presupun ca din cauza ca juca prea mult s-a rupt in timp si firul senzorului....

post-67547-0-09245900-1474983998_thumb.jpg

post-67547-0-89714200-1474984013_thumb.jpg

post-67547-0-70483300-1474984018_thumb.jpg

post-67547-0-22419000-1474984023_thumb.jpg

post-67547-0-87309500-1474984029_thumb.jpg

post-67547-0-52356200-1474984036_thumb.jpg

post-67547-0-66183800-1474984044_thumb.jpg

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva nou la transalpul meu, s-a oprit in mers aparent de la cric :) Inspectand mai atent un fir verde facea scurt la firul galben si imi oprea motorul. Noroc ca am concediu si am avut timp si am rezolvat cu niste contacte de la alimentare de floppy disk, pistol cu silicon, pistol de lipit tuburi termice si am atasat poze (scuze de calitatea lor)

 

Si am indreptat si cricul cu ocazia asta (la cald) Avea joc foarte mare mare in surubul de prindere din cauza ca era stramb. Presupun ca din cauza ca juca prea mult s-a rupt in timp si firul senzorului....

Bine ca i-ai dat cap, bine de stiu :)

 

In alta ordine de idei, am tot rascolit netul pt.o solutie la protectia pt. vant: cu deflector, fara el, doar cu parbriz touring...etc, dar nu am o concluzie clara. Ce recomdantati din experienta voastra?

 

Eu am parbriz touring (Givi) dar l-am dat jos, imi dadea vantul exact in casca. Cel original mi-l da in piept si pt. moment parca e mai "ok" asa. Mentionez ca am 1.81m.

 

merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...