cristi001 Postat Ianuarie 7, 2008 Share Postat Ianuarie 7, 2008 daca latimea maxima e 80 cm o sa faci cutia de 90 ? si o bagi acolo cum? Auzi cutie de tabla Am ceva putin mai complicat in minte decat o cutie , e un minigaraj, dar nu e inca gata proiectul..,dar asa am alintat-o eu "cutie" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lee_e Postat Ianuarie 7, 2008 Share Postat Ianuarie 7, 2008 Am ceva putin mai complicat in minte decat o cutie , e un minigaraj, dar nu e inca gata proiectul..,dar asa am alintat-o eu "cutie" Eu zic sa incerci, daca nu e ceva deosebit de complicat si costisitor, poate e o solutie buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 si eu le astept ! iete ce mi-a crescut in curte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 si eu le astept ! iete ce mi-a crescut in curte Mai, dar baga gumele alea undeva la caldurica Cauciucul nu e prea incantat sa stea afara pe frigul asta Din cauza frigului, apar microfisuri care la vara se vor traduce prin uzura prematura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lee_e Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 Salut, Cei de la incazire sunt in Timisoara ... 7 grade azi ... am chiulit de la job si ... Numai bine, Paul Eu astept sa termin programul si o intind si eu Multumesc celor de la incalzire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Ianuarie 16, 2008 Share Postat Ianuarie 16, 2008 (editat) are careva idee, in Bucuresti, unde pot sa-mi tapisez si eu seaua? e crapata piele, buretele e bun si e pacat sa nu fac ceva, mai ales ca e un moment prielnic pentru asa ceva. si daca-mi puteti da si un hint despre ce material sa folosesc ar fi grozav. multumesc anticipat. Editat Ianuarie 16, 2008 de vintze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Ianuarie 16, 2008 Share Postat Ianuarie 16, 2008 are careva idee, in Bucuresti, unde pot sa-mi tapisez si eu seaua? e crapata piele, buretele e bun si e pacat sa nu fac ceva, mai ales ca e un moment prielnic pentru asa ceva. si daca-mi puteti da si un hint despre ce material sa folosesc ar fi grozav. multumesc anticipat. Salut, Vezi linkul de mai jos: /index.php?showtopic=102126 ... a mai fost si un alt anunt la VAnzari cu tapitat shei ... aveau si site in anunt numai acum nu il mai gasesc ... imi pare rau! Eu eram curios de inlocuirea sheii (la mine ma deranjeaza ca tot alunec spre in fata)... si am vazut pe internet modele corbin ... nu reusesc sa gasesc pe cineva care aduce si la noi din pacate! In alta ordine de idei - am observat un comportament ciudat la moto meu ... in sarcina, 4-5000 ture, la cald sau la rece cateodata parca isi pierde brusc puterea ca si cum ai ramane fara benzina 1-2 secunde ... perceputa ca o senzatie ciudata ca ce drac se intampla si isi revine imediat. Fenomentul se intampla aleator, destul de rar. S-a mai lovit cineva de asta. xlv6502004, 14.000 la bord? (bujii schimbate la 12.000 si sunt ok... banuiesc alimetare defectuoasa - benzina proasta sau mizerii in carb sau CDI (Doamne fereste! )) Vreme buna, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat Ianuarie 16, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2008 sa nu ai apa in benzina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 16, 2008 Share Postat Ianuarie 16, 2008 sa nu ai apa in benzina... sau benzina in apa De fapt, asa cum zice barbarossa, e apa in benzina, mai bine zis condens Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fade2black Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 Salutare, Avand in vedere numarul mare de raspunsuri pe topicu asta bag de seama ca suntem destui de multi transalpisti pe forum asa ca am luat decizia sa pornesc un forum special pentru Transalp. Ne putem organiza mai bine si putem discuta fiecare topic in parte, nu toate la gramada. Asadar cine vrea sa ni se alature intrati pe www.transalp.ro si mergeti la sectiunea forum. Ne vedem acolo! Fade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
belea Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 BRAVO felicitari pentru site ,sint convins ca va fi de mare folos pentru multi transalpisti si nu numai.Eu unul m-am inscris si astept confirmarea, precum si ca toate topicurile sa se umple de teme.Mult succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 are careva idee, in Bucuresti, unde pot sa-mi tapisez si eu seaua? e crapata piele, buretele e bun si e pacat sa nu fac ceva, mai ales ca e un moment prielnic pentru asa ceva. si daca-mi puteti da si un hint despre ce material sa folosesc ar fi grozav. multumesc anticipat. Salut, Am gasit si anuntul acela amintit ... la service: /index.php?showtopic=162689 Vreme buna, Paul --- Mesaj completat în 18 Jan 2008 09:40 ------------- Salut, In alta ordine de idei - am observat un comportament ciudat la moto meu ... in sarcina, 4-5000 ture, la cald sau la rece cateodata parca isi pierde brusc puterea ca si cum ai ramane fara benzina 1-2 secunde ... perceputa ca o senzatie ciudata ca ce drac se intampla si isi revine imediat. Fenomentul se intampla aleator, destul de rar. S-a mai lovit cineva de asta. xlv6502004, 14.000 la bord? (bujii schimbate la 12.000 si sunt ok... banuiesc alimetare defectuoasa - benzina proasta sau mizerii in carb sau CDI (Doamne fereste! )) Vreme buna, Paul In continuare problema de mai sus plus observatiile urmatoare pe www.transalp.ro: Salut, Ma confrunt in continuare cu problema de motor ramas fara putere pentru cateva secunde. Aseara si azi dimineata am observat ca se intampla dupa 5-10 minute de mers, dupa incalzirea de rigoare. De fiecare data s-a intamplat o singura date si a durat 2-5 secunde. Se manifesta brusc ca si cand ai fi in viteza cinci si mergi cu 20 la ora doar ca motorul nu se ineaca daca tragi de acceleratie ci numai se accelereaza insa pe departe nu asa cum ar trebui. Alimentez cu benzina de la rompetrol si este al doilea plin cu care mi se intampla asta. Folosesc aceeasi benzina dintotdeauna si nu au fost probleme. Moto(xlv650v-15mii la bord) la mine de 5mii si singura modificare in ultimii 300km au fost manerele incalzite(situatia de mai sus se intampla si cu manerele pe off ca paranoia s-a gandit ca poate e vre-o legatura intre consumul de curent si manifestare). Pana mea ... oricum dau carburatoarele jos in weekendul urmator sa ii schimb jicloarele si o sa ma uit daca sunt mizerii. Sper sa ii dau de cap ca ma streseaza motoarele care merg ciudat din motive nedescoperite. Numai bine, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lee_e Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 Inainte de a da jos carburatoarele incearca o solutie cu curatat carburatorul... se gasesc in comert sub denumirea "Carburator cleaner" , sau pur si simplu incearca sa-ti aditivezi singur combustbilul pana isi revine,tot cu aditivi de combustibil, ca sa ridici nivelul de calitate a combustibilului... Asa ca o chestie.. eu nu cumpar nici o data combustibil aditivat de inalta calitate si PRET. Cumpara euro '95 de la o benzinarie cat de cat buna, si cumpara-ti separat aditiv. Dai in jur de 6-9 lei ( pe care il folosesti la 2-3 plinuri de rezervor ) si crede-ma ca simti diferenta. Ajungi cu bani mult mai putini la o calitate MULT superioara decat daca ti-ai lua cel mai scump combustibil de la benzinarii --- Mesaj completat în 18 Jan 2008 13:04 -------------Eh, am si eu o intrebare: Autocolante pentru transalp se pot comanda de undeva? puteti sa ma directionati? sau sunt la preturi de cateva sute de euro, si nu merita luate in calcul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakalu Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 Sunt nou nout,am A am un transalp din italia si sai dam drumul. GHINION miam pierdut cheileeee... Stie careva cei de facut? Multam anticipat. --- Mesaj completat în 18 Jan 2008 15:12 -------------Tot eu cu poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lee_e Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 Sunt nou nout,am A am un transalp din italia si sai dam drumul. GHINION miam pierdut cheileeee... Stie careva cei de facut? Multam anticipat. <small>--- Mesaj completat în 18 Jan 2008 15:12 -------------</small><br/>Tot eu cu poze. In principiu trebuie sa scoti butucul de la chei... si sa mergi cu el la un atelier de duplicat chei ( sau cum s-o numi el ) sunt unii care stiu sa faca chei dupa configuratia pinilor din butuc.. nu e asa de grav, s-a mai intamplat si la altii... deci relaxeaza-te Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_c Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 Salutare, Am si eu o intrebare? A mai avut cineva transalp limitat la 34 de cai? In ce consta acea limitare, si cum e poate scoate? Ca de ceva vreme tot caut sa-mi iau transalp, dupa 94, si acum am gasit unul in Austria dar scrie ca are 26kw. Din cate stiu la ei era treaba de legislatie, ca la ei chiar se respecta. As fi recunoscator daca m-ati putea ajuta. Andrei C. PS Si in continuare caut Transalp, dupa 94, daca stiti ceva oferte le primesc cu placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentin25de Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 (editat) are careva idee, in Bucuresti, unde pot sa-mi tapisez si eu seaua? e crapata piele, buretele e bun si e pacat sa nu fac ceva, mai ales ca e un moment prielnic pentru asa ceva. si daca-mi puteti da si un hint despre ce material sa folosesc ar fi grozav. multumesc anticipat. Daca buretele este inca bun poti folosi o invelitoare de sa, cea cu nr: 10008654 este mai aspra ca sa nu aluneci, ai si instructiuni de montaj daca vrei ati comand una la pretzul de catalog + transport. Varianta Corbin costa 400,- €. http://www.louis.de/_2037bdce5c178c4336aa8...08/pdf/1020.pdf <small>--- Mesaj completat în 19 Jan 2008 17:04 -------------</small><br/> Salutare, Am si eu o intrebare? A mai avut cineva transalp limitat la 34 de cai? In ce consta acea limitare, si cum e poate scoate? Ca de ceva vreme tot caut sa-mi iau transalp, dupa 94, si acum am gasit unul in Austria dar scrie ca are 26kw. Din cate stiu la ei era treaba de legislatie, ca la ei chiar se respecta. As fi recunoscator daca m-ati putea ajuta. Andrei C. PS Si in continuare caut Transalp, dupa 94, daca stiti ceva oferte le primesc cu placere. De regula limitarea de putere se face prin schimbarea diametrului interior al bucsilor de cauciuc(sau cum le spune) de la admisie, mai rar prin limitarea cursei de la schieberul de gaz. Daca mai cauti un TA contacteaza-ma pe yahoo msg Editat Ianuarie 19, 2008 de valentin25de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 PS Si in continuare caut Transalp, dupa 94, daca stiti ceva oferte le primesc cu placere. Se pare ca Transalpul va deveni motocicleta nationala a romanilor Daca va uitati la sectiunea "vanzari moto" de pe forum, veti gasi zeci, poate sute de vitezane sau naked, dar foarte putine Transalp sau Africa Twin De ce? Pentru ca cine are asaceva, nu prea mai vinde, decat daca se ocupa efectiv de vanzari Adevarul e ca sunt bune Eu am facut un calcul: daca fac 10.000 km pe an, pana la a ajunge cu ea la 100.000 km (acum am 61.000) imi vor trebui cel putin 4 sezoane Si se stie ca TA la 100.000 km e ca si noua, mai merge mult si bine Dar nu mai vine vara aia o data? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_c Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 De regula limitarea de putere se face prin schimbarea diametrului interior al bucsilor de cauciuc(sau cum le spune) de la admisie, mai rar prin limitarea cursei de la schieberul de gaz. Daca mai cauti un TA contacteaza-ma pe yahoo msg Ceea ce m-ar interesa este sa vad cat de usor si cat ma costa sa scot acea limitare. Spre exemplu am vazut un cb400 mai vechi ce era llimitat din axul supapelor, era facut sa deschida mai putin, ceea ce nu e deloc usor de modificat. Mai astept pareri, eventual daca stie cineva vre-un loc unde gasesc pe net asta.Eu am cautat dar nu am gasit. Va salut, Andrei C. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 scuzati ca ma bag, da am dat de noul transalp si m-a fermecat... motorul e super, mult mai fain ca vechiul transalp zic eu, far rotund... am citit si un articol despre el, da' nu-l gasesc pe net, in care motorul e foarte laudat... cica pastreaza un sambure de ADN enduristic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakalu Postat Ianuarie 21, 2008 Share Postat Ianuarie 21, 2008 A scos careva butucul de la chei afara? Sa-mi dea un pont ca eu nu reusesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentin25de Postat Ianuarie 21, 2008 Share Postat Ianuarie 21, 2008 A scos careva butucul de la chei afara? Sa-mi dea un pont ca eu nu reusesc. Te duci la tipul care face chei, sa descuie el bushonul de la rezervorul de benzina si face cheie la buschon si o sa se potriveasca si la contact. Simplu daca gasesti un meserias priceput. Succes! --- Mesaj completat în 21 Jan 2008 12:09 ------------- Salut, Vezi linkul de mai jos: /index.php?showtopic=102126 ... a mai fost si un alt anunt la VAnzari cu tapitat shei ... aveau si site in anunt numai acum nu il mai gasesc ... imi pare rau! Eu eram curios de inlocuirea sheii (la mine ma deranjeaza ca tot alunec spre in fata)... si am vazut pe internet modele corbin ... nu reusesc sa gasesc pe cineva care aduce si la noi din pacate! In alta ordine de idei - am observat un comportament ciudat la moto meu ... in sarcina, 4-5000 ture, la cald sau la rece cateodata parca isi pierde brusc puterea ca si cum ai ramane fara benzina 1-2 secunde ... perceputa ca o senzatie ciudata ca ce drac se intampla si isi revine imediat. Fenomentul se intampla aleator, destul de rar. S-a mai lovit cineva de asta. xlv6502004, 14.000 la bord? (bujii schimbate la 12.000 si sunt ok... banuiesc alimetare defectuoasa - benzina proasta sau mizerii in carb sau CDI (Doamne fereste! )) Vreme buna, Paul La fiecare carburator ai un surub de golire. Scurgi benzina din camera de nivel si in felul asta scapi de apa. Urmareste turometrul, daca si "acul cade" concomitent cu pierderea de putere, atunci ai sanse mari sa fie de CDI. Sper pt. tine sa fie de la apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Ianuarie 21, 2008 Share Postat Ianuarie 21, 2008 Daca buretele este inca bun poti folosi o invelitoare de sa, cea cu nr: 10008654 este mai aspra ca sa nu aluneci, ai si instructiuni de montaj daca vrei ati comand una la pretzul de catalog + transport. Varianta Corbin costa 400,- €. ok, dar nu seamana deloc cu ce e pe motorul meu. si daca nu se potriveste nici nu pot sa o bag in photoshop sa o ajustez. vad ca scrie universal, da'... in fine cred ca am sa o comand la leafa. e mai convenabil decat sa dau 3 milioane la tapitat. totusi am un pic de emotie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Ianuarie 21, 2008 Share Postat Ianuarie 21, 2008 <small>--- Mesaj completat în 21 Jan 2008 12:09 -------------</small><br/> La fiecare carburator ai un surub de golire. Scurgi benzina din camera de nivel si in felul asta scapi de apa. Urmareste turometrul, daca si "acul cade" concomitent cu pierderea de putere, atunci ai sanse mari sa fie de CDI. Sper pt. tine sa fie de la apa. Salut, Merci de atentie ... chiar am urmarit turometrul ... nu pica cand scade puterea si asta e de bine oarecum. Sambata am golit carburatoarele ... imediat dupa operatie a mai facut o singura data faza de pierdere de putere ... de atunci nimic ( si nu a stat motoreta in weekend! ) ... pana azi cand s-a manifestat din nou .... ce am observat ca daca trag socul pare sa isi revina in acelasi moment cu trasul socului ... Ce e iarasi de bine ca azi mi-au ajuns jicloarele si asta inseamana ca diseara surubarim din greu. Tineti-mi pumnii ... o sa am nevoie! Vreme buna, Paul --- Mesaj completat în 21 Jan 2008 21:29 ------------- <small>--- Mesaj completat în 21 Jan 2008 12:09 -------------</small><br/> Tineti-mi pumnii ... o sa am nevoie! Vreme buna, Paul Cum fras se scoate corpul celor doua carburatoare dupa ce dai filtru de aer jos si desfaci toate furtunele? Pe unde se presupune ca ar trebui sa iasa? ...in sus? ...lateral stanga? ...dreapta? ... oricum incerc pare ca nu are loc sa iasa de acolo .... Stima, Paul --- Mesaj completat în 21 Jan 2008 21:38 ------------- <small>--- Mesaj completat în 21 Jan 2008 21:29 -------------</small><br/> Cum fras se scoate corpul celor doua carburatoare dupa ce dai filtru de aer jos si desfaci toate furtunele? Pe unde se presupune ca ar trebui sa iasa? ...in sus? ...lateral stanga? ...dreapta? ... oricum incerc pare ca nu are loc sa iasa de acolo .... Stima, Paul Later Edit: Sper ca scrie in Haynessssssssss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lee_e Postat Ianuarie 21, 2008 Share Postat Ianuarie 21, 2008 Salutare, Am si eu o intrebare? A mai avut cineva transalp limitat la 34 de cai? In ce consta acea limitare, si cum e poate scoate? Ca de ceva vreme tot caut sa-mi iau transalp, dupa 94, si acum am gasit unul in Austria dar scrie ca are 26kw. Din cate stiu la ei era treaba de legislatie, ca la ei chiar se respecta. As fi recunoscator daca m-ati putea ajuta. Andrei C. PS Si in continuare caut Transalp, dupa 94, daca stiti ceva oferte le primesc cu placere. Mai mult ca sigur e Transalp de 400cc, s-a facut parca pana in '96... are intradevar 27 KW adica 37 CP. Parerea mea e ca motorul pe care vrei sa il cumperi nu e limutat, ci e de 400 cc Uite un mic articol ce spune cate ceva de ce au fost facute TA-ul de 400 CLICK AICI Numai bine ! si bafta multa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.