varg-voshod Posted March 3, 2018 Share Posted March 3, 2018 Vinde cineva un far de Transalp 94-99? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mahamann Posted March 5, 2018 Share Posted March 5, 2018 Cine ma ajuta cu o cheie bujii de împrumut în București pt Transalp650? Am cheie de tablă cu care am scos facil pe cele din lateral dar la celelalte nu intra. Observ ca cea originala după hexagon are corpul cheii mai îngust. Aștept PM. Ofer mulțumiri și bere! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted March 5, 2018 Share Posted March 5, 2018 Neața bună! Dă o fugă la Dedeman și ia o cheie Unior, costă 11,5 lei și are patrat 3/8. O ai pe viață. Vezi să fie de 16 MM. Baftă! » Post actualizat in 05 Mar 2018 06:47 Btw, e de 16 cheia la TA, nu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mahamann Posted March 5, 2018 Share Posted March 5, 2018 e de 18, adica destula de rara, si chiar de ai de 18 normala....as baga mana in foc ca nu intra la cele 2 inaccesibile, chiar cu ea demontata cum o aveam eu. intre timp am rezolvat cu ajutorul unui co-transalpist cum mi-ar placea sa fie cat mai multi!!! hai cu primavara... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted March 6, 2018 Share Posted March 6, 2018 Io-te că nu știam de așa ceva... Bine că ai rezolvat. Hai cu primăvara! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fairplaybiker Posted March 6, 2018 Share Posted March 6, 2018 http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=3252&products_id=2699 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mv11b1 Posted March 14, 2018 Share Posted March 14, 2018 Salutare! Si-a confectionat careva manere pt pasager la modelul pana-n 96? Cele originale apar foarte rar la vanzare fiind montate numai pe 97-2000. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
varg-voshod Posted March 15, 2018 Share Posted March 15, 2018 (edited) poate te ajuta Bogdan Harea https://www.facebook.com/N.S.E.W.Moto/ » Post actualizat in 15 Mar 2018 08:31 Stiu ca sunt rare dar sunt sanse sa gasesc la cineva un far de transalp 94-99? Ma dau de gol public cu ocazia asta iar am comis-o. Se poate inlocui sticla doar? Poate se potriveste de la dominator 650 ceva, sticla sau tot farul? Edited March 15, 2018 by varg-voshod Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fairplaybiker Posted March 15, 2018 Share Posted March 15, 2018 Provizoriu poți lua o bucata de plexic de 2 și cu un pistol cu aer cald poți face ceva acolo în fața pt far și izolezi cu silicon ...căuta pe Italia ..subito.it că sigur gasesti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
phreak_or Posted March 18, 2018 Share Posted March 18, 2018 In procesul de a schimba lanturile de distributie am desfacut volanta (partea stanga a mobrei). Inainte de a desface surubul aveam emotii stiind ca mi-ar trebui o cheie speciala pentru a o scoate. In schimb dupa ce am desfacut surubul, volanta a iesit usor, cu mana; iar pana este la locul ei. Ce as putea face ca la asamblare sa se blocheze corect pe axul ei conic? Volanta - piesa 1 de aici: https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=honda&T=XL650V&Y=2001&L=HO-XL650V1&O=GENERATOR&F=HO-XL650VY-PI&L2=HO-XL650VY-PI Axul - arborele cotit - piesa 9 de aici: https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=honda&T=XL650V&Y=2001&L=HO-XL650V1&O=CRANKSHAFT/PISTON&F=HO-XL650VY-PY&L2=HO-XL650V1-PY Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kato_arad Posted March 24, 2018 Share Posted March 24, 2018 cauciuc pentru scaritele fata necesar la un 650 daca stiti o sursa ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
asilindean Posted March 26, 2018 Share Posted March 26, 2018 Salut, Eu zic ca reperul 11 se ocupa de blocarea volantei pe ax. Bafta In procesul de a schimba lanturile de distributie am desfacut volanta (partea stanga a mobrei). Inainte de a desface surubul aveam emotii stiind ca mi-ar trebui o cheie speciala pentru a o scoate. In schimb dupa ce am desfacut surubul, volanta a iesit usor, cu mana; iar pana este la locul ei. Ce as putea face ca la asamblare sa se blocheze corect pe axul ei conic? Volanta - piesa 1 de aici: https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=honda&T=XL650V&Y=2001&L=HO-XL650V1&O=GENERATOR&F=HO-XL650VY-PI&L2=HO-XL650VY-PI Axul - arborele cotit - piesa 9 de aici: https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=honda&T=XL650V&Y=2001&L=HO-XL650V1&O=CRANKSHAFT/PISTON&F=HO-XL650VY-PY&L2=HO-XL650V1-PY Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alk Posted March 27, 2018 Share Posted March 27, 2018 Salutare domnilor colegi! În cele din urmă, ,,emircea,, a avut dreptate. 650-ul a intrat perfect pe cadru, colegul care a făcut schimbul nu a trebuit decât să îndoaie o tăbliţă de sub şeauă, şi ceva la un furtun (dacă nu mă înşel). Detalii când lucrarea va fi gata. Dacă are cineva protecţia cea mică de pe galeria evacuare de 650 şi un capac de la pinionul de atac rog să-mi daţi de ştire. Aşadar, în curând revin cu poze şi detalii. Asfalt uscat şi/sau aderent, tuturor! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raducanescovan Posted March 27, 2018 Share Posted March 27, 2018 vrem poze detaliate bravo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emircea Posted March 27, 2018 Share Posted March 27, 2018 Super veste, alk! Astept sa-l vad si cum merge. P.S. Cenzura de kokos a forumului loveste din nou, precum administratorul de bloc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kato_arad Posted March 27, 2018 Share Posted March 27, 2018 P.S. Cenzura de kokos a forumului loveste din nou, precum administratorul de bloc Detalii despre cenzura te rog. Daca afirmi ceva macar baga dovezi! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emircea Posted March 28, 2018 Share Posted March 28, 2018 (edited) Uite detaliie: <Asadar, in poponeataând revin cu poze şi detalii>.Nu exista incredere in bunul simt al userilor si daca scrii, de exemplu, cuvinte gen cu.rand iese altceva- de parca kur ar fi mai jignitor decat fund- si de parca userii n-ar fi suficient de inteligenti sa ocoleasca, la o adica, auto-correct-ul/cenzura (pewla/pu.la calului - exemple fara intentie de mitocanie). Dar hai sa nu ne intindem cu off-topic-ul pentru chestiuni oarecum minore. Alk, asteptam pozele, daca si cand se poate. Edited March 28, 2018 by emircea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
phreak_or Posted March 29, 2018 Share Posted March 29, 2018 Imi poate spune cineva daca membranele din robinetul de benzina sunt la fel la TA600 ca si la TA650? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trasan Posted March 29, 2018 Share Posted March 29, 2018 Incearca aici. https://www.motorcyclespareparts.eu/honda-parts/motorcycles/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nano Posted March 30, 2018 Share Posted March 30, 2018 cauciuc pentru scaritele fata necesar la un 650 daca stiti o sursa ! http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=3248_344_315&products_id=5643&zenid=cp6ei2p0ban5e4hl7veq4jdvt3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kato_arad Posted March 30, 2018 Share Posted March 30, 2018 (edited) http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=3248_344_315&products_id=5643&zenid=cp6ei2p0ban5e4hl7veq4jdvt3 Mersi! Edited March 30, 2018 by kato_arad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baiatu_tony Posted April 4, 2018 Share Posted April 4, 2018 Buna, n-am mai scris de mult pe aici. Si-a pus cineva pe Transalp 650 , cauciuc pe spate Metzeler Karoo 3, 140/80 17 sau 130/80 17? Pareri? As incerca cel de 140. https://www.google.co.uk/search?q=metzeler+karoo+3&dcr=0&prmd=isvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj-5rWoo6DaAhUEJFAKHR9qCJIQ_AUIESgB&biw=360&bih=559#imgrc=XxYs2xx5Zk4I-M:&isa=y Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alk Posted April 4, 2018 Share Posted April 4, 2018 Aşadar, după cum am editat mai sus, camuflata este dotată cu un 650. O tăbliţă îndoită de sub şa, carburatoarele, toba finală de la 600-le vechi şi un furtun de dacie modificat, sunt cam tot ce a fost lucrat în plus în afara montajului noului motor care a intrat la fix în suporţii de pe cadru. Motorul este în toate minţile lui, trage de rupe, nu scoate gram de fum, nu are pierderi de ulei, într-un cuvânt, după aproape 1000 km = RACHETĂ ! Mulţumesc şi pe această cale colegului Emircea, care mi-a vândut motorul în condiţii mai mult decât colegiale, dar şi colegului Arpy, de la Moşniţa Nouă, care a făcut acest ,,transplant,, . Voi reveni cu poze, pînă atunci, drumuri uscate tuturor! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raducanescovan Posted April 5, 2018 Share Posted April 5, 2018 CDI-ul l-ai pastrat de pe 600? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lwiq Posted April 7, 2018 Share Posted April 7, 2018 va salut. ma poate ajuta cineva in urmatoarea problema? un prieten a pus ochii pe un transalp din 93 600v. care sunt principalele probleme ale motocicletei? din ce stiu eu: 1. cdi-ul (dupa 97 am inteles ca au rezolvat problema.. ce problema? faptul ca se arde usor?), releul (am inteles ca se schimba pozitia) 2. amortizorul central 3. 4.?? va multumesc! asfalt uscat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.