Pandy Postat Mai 16, 2018 Share Postat Mai 16, 2018 Are cineva un cablu de ambreiaj pentru TA 2005? Imprumut pana saptamana viitoare. Am dat comanda de 2, dar vin abia saptamana viitoare. Toata lumea zice ca are pe stoc si cand ii cauti trebuie sa dea comanda afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Mai 17, 2018 Share Postat Mai 17, 2018 revin cu cererea de mai sus pentru ca heavy duties nu raspund, probabil sunt la plimbare prin alte tari s-au rezovat, au raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Iunie 5, 2018 Share Postat Iunie 5, 2018 Sa solicit mai multe pareri. Am avut cablul de la ambreiaj rupt, l-am schimbat. Ce am observat este ca in momentul cand pornesc cu șocul tras, porneste mai greu ca inainte si ajunge la 2000 de turatii (cu șocul tras) fata de 3000 cum ajungea inainte. Mentionez ca nu am umblat la maneta șocului. Alta problema, la ultima iesire am descoperit ca acul vitezometrului oscileaza la viteze mici (pana in 40km/h), dupa este in regula. Sfaturi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Iunie 5, 2018 Share Postat Iunie 5, 2018 Alta problema, la ultima iesire am descoperit ca acul vitezometrului oscileaza la viteze mici (pana in 40km/h), dupa este in regula. cred ca trebuie curatat si uns melcul, si curatat si uns si cablul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 6, 2018 Share Postat Iunie 6, 2018 Sa solicit mai multe pareri. Am avut cablul de la ambreiaj rupt, l-am schimbat. Ce am observat este ca in momentul cand pornesc cu șocul tras, porneste mai greu ca inainte si ajunge la 2000 de turatii (cu șocul tras) fata de 3000 cum ajungea inainte. Mentionez ca nu am umblat la maneta șocului. Alta problema, la ultima iesire am descoperit ca acul vitezometrului oscileaza la viteze mici (pana in 40km/h), dupa este in regula. Sfaturi? Nu ar trebui sa influenteze in nici un fel cablul de ambreiaj in cazul pornirii... doar daca atunci cand l-ai schimbat ai pierdut bila de la maneta de soc, sau nu mai sta bine cablul de soc... La vitezometru ar trebui verificat cablul si melcul. Unse amandoua si apoi mai vezi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marus Postat Iunie 6, 2018 Share Postat Iunie 6, 2018 Salut. Melcul ar trebui verificat rapid, al meu a cedat la putin timp dupa ce a inceput sa oscileze acul vitezometrului. Cat despre pornire nici eu nu cred ca are legatura cu cablul de ambreiaj. Sa ne spui si noua ce ai gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petrisor Bogdan Postat Iunie 6, 2018 Share Postat Iunie 6, 2018 Salutare. Stie cineva de unde pot achizitiona piesa din melc (cea din plastic), varianta metalica. Acelasi lucru, oscila acul kilometrajului pana s-a oprit de tot. Am dat jos si avea toti dintii tociti. Ma gandesc sa pun din metal, poate tine mai mult timp. Desigur si unsa corespunzator. Vreo parere? Multumesc! https://ibb.co/dh4aTT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Iunie 6, 2018 Share Postat Iunie 6, 2018 Multumesc pentru raspunsuri. Ce am facut: am vazut (sau am presupus gresit) ca pentru a ajunge la melc trebuie data roata jos. Asta nu am facut, dar am desfacut cablul de jos si l-am dat cu lubrifiant, am dat si in interior si s-a scurs putin inauntru, am testat si merge ok, nu mai oscileaza. Legat de șoc. Nu am pierdut biluta cand l-am montat, chiar nu stiu. Azi a pornit instant (dupa 2 saptamani) e si cald afara si se observa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 7, 2018 Share Postat Iunie 7, 2018 In continuare iti recomand sa desfaci melcul si sa il cureti si apoi sa il gresezi. Daca ai dat pe sus cu spray...sau orice alt lubrifiant lichid si merge mai bine... inseamna ca in interior vaselina este murdara si intarita... Cu pornirea si socul... poate tocmai pt ca e cald afara... poate este chiar spre limita unde nu are nevoie de soc si de asta e mai greu de pornit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Iunie 7, 2018 Share Postat Iunie 7, 2018 Am fost astazi si am schimbat anvelopa fata, ocazie cu care am verificat si melcul. Era curatel, vaselina curata si destula. Dintii se prezinta foarte bine. Ramane o singura varianta, ar trebui verificat si uns cablul in intregime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 8, 2018 Share Postat Iunie 8, 2018 Sa ungi cablul este mai usor decat pare. Iti trebuie un ulei mai gros, gen ulei de cutie de viteze (80w90) sau similar. Desfaci cablul acolo unde intra in carcasa melcului (la roata), scoti afara cablul metalic din camasa, il stergi bine de tot, il scufunzi in ulei, sau aplici pe el ulei cum crezi tu de cuvinta si apoi il introduci la loc... Evident trebuie avut in vedere ca e o treaba destul de murdara cand il introduci la loc pt. ca va curge excesul... dar macar asa nu ai de desfacut decat un surub. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Iunie 8, 2018 Share Postat Iunie 8, 2018 Ulei de cutie am, folosesc la Scottoiler. Dar m-ai pierdut putin. De defacut din melc am inteles si facut asta, dar de scos din camasa, aici ma pierd. Sus nu e prins in nimic? Adica trag pur si simplu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 8, 2018 Share Postat Iunie 8, 2018 (editat) Da, cel putin la mine asa este. Sus cablul este presat si are sectiunea patrata. Acel patrat intra in carcasa vitezometrului. Tu trebuie sa scoti doar cablul interior, camasa ramane la loc fiind prinsa cu o piulita de vitezometru. Nu trage cu forta. Ar trebui sa iasa destul de usor. Daca nu vrea sa iasa usor ori este deja tarziu sa il mai ungi - adica este foarte uzat si agata undeva, ori - mai putin probabil - ai alt tip de cablu. Cand il introduci la loc si ajunge spre capat trebuie rotit usor pana intra in locasul lui, numai dupa aia il conectezi inapoi la carcasa melcului. La fel la carcasa melcului trebuie avut grija sa se alinieze limba metalica in locasul ei de pe cablu. E mai usor de facut decat de explicat Hmm.. la Scootoiler nu trebuie folosit ceva ulei special? Eu am Loobman si folosesc cu succes ulei de motor. Editat Iunie 8, 2018 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Iunie 9, 2018 Share Postat Iunie 9, 2018 Am desfacut ieri si am scos cablul, l-am curatat si uns, aseara nu am observat daca oscileaza. De dimineata am constatat cu bucurie ca nu oscileaza. Ai avut dreptate, a iesit foarte usor, introducerea la fel. Multumesc! Legat de ungator, am cautat pe net si sunt multi care folosesc varianta uleiului 80W90 in locul celui dedicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Iunie 9, 2018 Share Postat Iunie 9, 2018 In manual, uleiul de transmisie e cel dedicat pentru ungerea lantului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 10, 2018 Share Postat Iunie 10, 2018 Corect, tot așa ceva folosesc și eu și recomand și celor cărora le fac ungătoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15151515 Postat Iunie 10, 2018 Share Postat Iunie 10, 2018 Am desfacut ieri si am scos cablul, l-am curatat si uns, aseara nu am observat daca oscileaza. De dimineata am constatat cu bucurie ca nu oscileaza. Ai avut dreptate, a iesit foarte usor, introducerea la fel. Multumesc! Legat de ungator, am cautat pe net si sunt multi care folosesc varianta uleiului 80W90 in locul celui dedicat. Incearca si cu ulei de lant de drujba (gasesti in statiile de benzina) Ideal uleiul original - nu este un capat de tara 1l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 11, 2018 Share Postat Iunie 11, 2018 Ma bucur ca s-a rezolvat. Cu uleiul asa este. Manualul recomanda ulei de CV. Am incercat in Loobman dar curge mult prea greu. Asadar volosesc ulei de motor si periodic mai ung lantul "manual" cu ulei de CV. Uleiul pt. lant de drujba mi se pare prea subtire...cel putin din ce imi amintesc. Pe de alta parte de multe ori mi-au cerut diverse persoane uleiul uzat de la motor sa il foloseasca la lantul de la drujba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 11, 2018 Share Postat Iunie 11, 2018 Uleiul de motor e mult prea subțire, o să îl arunce rapid. Iar la 30 de grade e ca apa. Nu vrei să știi cum e la 40 grade... Vezi poate ai vreo duză înfundată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Iunie 11, 2018 Share Postat Iunie 11, 2018 E ulei de cutie, e mai gros ca cel de motor. Dar e ceva in neregula si trebuie sa inspectez. L-am umplut si era reglat la jumatate, in 200 km nu a consumat nimic. Dau la maxim, in 100 km e gol. Reumplu, jonglez in toate felurile cu cantitatea care sa curga, nu curge. In schimb se intoarce pe tubul pe care il atasez dupa umplere. Am incercat la 25%, 50% din potentialul curgerii. Nimic. Am de verificat procedura de amrsare ca e ceva in neregula acolo, grosimea uleiului, desi pare asemanatoare cu cea de la Scottoiler, cel putin zilele astea si daca nu cumva e ceva infundat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 11, 2018 Share Postat Iunie 11, 2018 Vezi, de aia n-am nicio problema cu ungatorul manual. In baza alauia automat, schimbi lantul prematur. Sau dansezi fara voie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15151515 Postat Iunie 12, 2018 Share Postat Iunie 12, 2018 (editat) Vezi, de aia n-am nicio problema cu ungatorul manual. In baza alauia automat, schimbi lantul prematur. Sau dansezi fara voie.Sa nu exageram... Mai bine dai cu spray de lant ca atunci vezi sigur daca si cat ai aplicat. » Post actualizat in 12 Jun 2018 04:21 E ulei de cutie, e mai gros ca cel de motor. Dar e ceva in neregula si trebuie sa inspectez. L-am umplut si era reglat la jumatate, in 200 km nu a consumat nimic. Dau la maxim, in 100 km e gol. Reumplu, jonglez in toate felurile cu cantitatea care sa curga, nu curge. In schimb se intoarce pe tubul pe care il atasez dupa umplere. Am incercat la 25%, 50% din potentialul curgerii. Nimic. Am de verificat procedura de amrsare ca e ceva in neregula acolo, grosimea uleiului, desi pare asemanatoare cu cea de la Scottoiler, cel putin zilele astea si daca nu cumva e ceva infundat. Goleste tot sistemul de ulei de CV si inlocuieste cu Scottoil albastru sau portocaliu (putin mai vascos). Amorseaza circuitul pana nu mai ai bule pe traseu dupa care il pui pe pozitia 1 picatura la 30 secunde (ar fi putin peste jumatatea cursei reglajului) De infundat nu se infunda ca nu este luat de le jos uleiul ala... pot fi probleme de vascozitate si capilaritate. Scottoil-il este ceva sintetic din cate stiu eu si utilizarea celui mineral nu este recomandata la acest sistem. Editat Iunie 12, 2018 de 1xu1xf1xu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 12, 2018 Share Postat Iunie 12, 2018 Nu exagerez, am avut ungator automat, mi-a udat complet roata spate. Bine că era drum drept. Adio, automate nu mai folosesc in veci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15151515 Postat Iunie 12, 2018 Share Postat Iunie 12, 2018 Eu am folosit automat timp de doua sezoane si a functionat impecabil: lant uns bine si totodata curat (1 picatura la 30 sec). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 12, 2018 Share Postat Iunie 12, 2018 E foarte mult o picătură la 30 secunde. Dar nu intru in polemici, TA are roata mai îngustă, uleiul e aruncat fara să murdărească așa tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.