Sari la conținut

Postări Recomandate

Am si eu Conti Escape. Sunt curios cum merge montajul pe roata fata. A mea s-a asezat foarte greu(dupa mai multe drumuri,umflari si dezumflari)si nici acum nu e echilibrata cum trebuie. Ma gandesc sa o schimb

» Post actualizat in 15 Jul 2017 07:19

Am cam gresit-o cu Conti Escape pentru ca merg mai mult pe asfalt. Mi-ar trebui ceva mai putin cramponat macar pe fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu le-am confundat, doar ma laudam cu ale mele

 

Nu cu tine vorbeam ci cu florinelu07, uită-te ce scrie deasupra avatarului său : „expert” , atât de expert încât confundă merele cu perele :P S-a umplut forumul de experți, n-ai loc să tragi nici o bășină de ei că sar instant să-ți explice tehnologia bășitului :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu Conti Escape. Sunt curios cum merge montajul pe roata fata. A mea s-a asezat foarte greu(dupa mai multe drumuri,umflari si dezumflari)si nici acum nu e echilibrata cum trebuie. Ma gandesc sa o schimb

» Post actualizat in 15 Jul 2017 07:19

Am cam gresit-o cu Conti Escape pentru ca merg mai mult pe asfalt. Mi-ar trebui ceva mai putin cramponat macar pe fata.

» Post actualizat in 15 Jul 2017 18:40

La mine s-au aşezat bine, echilibrate ok, e un pic ciudat, parcă motoreta tinde să se îndrepte singură în viraje, mai trebuie să mă obişnuiesc cu ele, oricum profilul e săpat mai adânc spre jantă, mă refer la suprafața de lucru a gumei,rezultă unghiuri de înclinare aproape neverosimile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu cu tine vorbeam ci cu florinelu07, uită-te ce scrie deasupra avatarului său : „expert” , atât de expert încât confundă merele cu perele :P S-a umplut forumul de

Aaexperți, n-ai loc să tragi nici o bășină de ei că sar instant să-ți explice tehnologia bășitului :-L

Marsh ma.... s-a basit Georgica si este coada la tras pe nas...

 

Pe faza cu "expert", baga o intrebare pe PM lui Luigi si poate te lamureste el care este treaba.... eu nu am avut curiozitatea...

 

Cat despre greseala, imi asum eroarea si imi fac autocritica. Profilul este departe (grav) de Sirac.

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Caut pentru un amic o pompa de frana de mana de Transalp 650 2002. Are cineva din dezmembrari una buna?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un ghidon de transalp sa l pun pe un cbf sa are cineva ,stiu k este mai lat si asta as vrea sa am raza mai mare la virat ,dar sa nu fie drept sa fie cat mai inalt sa nu mai pun inaltatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut băieți,

 

Tocmai mi-am cumpărat si eu un XL700 (sh, evident :)) ) si eram curios dacă aveți vreo recomandare despre unde as putea sa fac/găsesc un Crash bar, ca sa dorm mai liniștit când merg cu ea.

 

Mersi de ajutor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ori gasesti ceva second din dezmembrari sau de pe olx, ori baietii de la heavy duties din cj sigur te rezolva cu ceva meserias, de calitate

Ms Johny,da si mai inalt vreau si mai lat,am vz cum arata si cred k asta se potriveste.HD fac pe comanda?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut băieți,

 

Tocmai mi-am cumpărat si eu un XL700 (sh, evident :)) ) si eram curios dacă aveți vreo recomandare despre unde as putea sa fac/găsesc un Crash bar, ca sa dorm mai liniștit când merg cu ea.

 

Mersi de ajutor!

 

 

Ori gasesti ceva second din dezmembrari sau de pe olx, ori baietii de la heavy duties din cj sigur te rezolva cu ceva meserias, de calitate

Recomand Heavy Duties, am cutii, suporti si cric central de la ei.

Am crash-bars de la Givi/Kappa si sunt OK. Am dat cu mobra de asfalt o data (un caine nesabuit si-a bagat coada intre spite vorba vine) si s-a comportat exemplar. Singurul dezavantaj e ca eu il dau jos ca sa schimb uleiul si filtrul. Se poate si fara sa fie demontat complet, dar tot parca trebuie slabit din suruburi. O alta hiba e ca de fiecare data cand montez barele inapoi trebuie sa indrept o ureche care se stramba la montare.

 

Imi pare rau ca nu am luat si crash-bar de la HeavyDuties sincer, fara insa a avea un motiv bine intemeiat. Doar asa, de mandrie ca sunt romani si fac lucruri bune. Daca vrei ceva ieftin, convinge-ma sa demontez crash-bar-urile mele ca sa imi treaca parerea de rau si sa iau eu de la ei :bounce:. Am deja rahatele alea de plastic de pus pe crash-bars (piper cum le zic ei) care abia asteapta :blbl: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat ieri cu spray de curatat frane pe galeriile de admisie si din pacate a inceput sa prinda aer fals din nou si se tura, stiu cum se poate rezolva, cu galerii noi. Ce m-a surprins a fost ca se tura la fel cand dadeam cu spray pe garnitura capacului de la chiuloasa cilindrului din spate. Se tura ca si cum prinde aer fals si pe acolo. Garnitura clar trebuie schimbata pentru ca pierde putin ulei dar stie careva de ce prinde aer fals pe la garnitura capacului de chiuloasa si sa se tureze ?


» Post actualizat in 24 Jul 2017 07:41

Poate are legatura cu faptul ca din cilindrul spate pleaca furtunul de vaccum catre pompa de benzina vaccumetrica?

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capacul de chiuloasa nu are nicio legatura cu admisia, aproape sigur a ajuns sprayul deasupra cilindrului. Pe acolo trece conducta ce face legatura dintre cutia filtrului de aer si carburatoare. Si, de obicei, se indoaie la imbinarea cu filtrul de aer (la mine e dat cu powertape pe deasupra dintodeauna, ca si eu aveam probleme).

Cat despre galeriile de admisie, depinde cat costa. Am avut aceeasi problema la Husaberg, la plecarea intr-o cursa a inceput singura sa se tureze, facea autoaprindere si nu s-a putut opri din buton, ci doar prin bagarea in viteza si eliberarea manetei de ambreiaj (nu e foarte placut, cand motorul are turatie maxima). Rezolvarea a fost cu un pic de silicon de temperatura la imbinarea galeriei cu cilindrul. De atunci (1 an) nu mi-a mai facut probleme. Si o folosesc frecvent, nu sta.

Si, desi benzina topeste siliconul, prin galerie aerul cu vapori de benzina trece aspirat de catre motor, deci nu va ajunge prin cele mai adanci crapaturi, ca sa-l topeasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capacul de chiuloasa nu are nicio legatura cu admisia, aproape sigur a ajuns sprayul deasupra cilindrului. Pe acolo trece conducta ce face legatura dintre cutia filtrului de aer si carburatoare. Si, de obicei, se indoaie la imbinarea cu filtrul de aer (la mine e dat cu powertape pe deasupra dintodeauna, ca si eu aveam probleme).

Cat despre galeriile de admisie, depinde cat costa. Am avut aceeasi problema la Husaberg, la plecarea intr-o cursa a inceput singura sa se tureze, facea autoaprindere si nu s-a putut opri din buton, ci doar prin bagarea in viteza si eliberarea manetei de ambreiaj (nu e foarte placut, cand motorul are turatie maxima). Rezolvarea a fost cu un pic de silicon de temperatura la imbinarea galeriei cu cilindrul. De atunci (1 an) nu mi-a mai facut probleme. Si o folosesc frecvent, nu sta.

Si, desi benzina topeste siliconul, prin galerie aerul cu vapori de benzina trece aspirat de catre motor, deci nu va ajunge prin cele mai adanci crapaturi, ca sa-l topeasca.

Am inteles mersi voi demonta galeriile de aer sa vad ce pot face

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Stiti cumva daca se potriveste releul de incarcare si cel de semnalizare de la Dominator RD02 pe TA650 ?

 

Ms.

Editat de dorinn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut băieți,

 

Tocmai mi-am cumpărat si eu un XL700 (sh, evident :)) ) si eram curios dacă aveți vreo recomandare despre unde as putea sa fac/găsesc un Crash bar, ca sa dorm mai liniștit când merg cu ea.

 

Mersi de ajutor!

suna- ma o723260472

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva daca scaritele de la pilot la un Transalp de 700 pot fi inlocuite cu scarite de pe alte motociclete? Prinderile imi par destul de comune. Ideea e ca pozitie scaritelor ma dezavantajeaza cand stau pe loc - ma lovesc continuu la glezne in ele. As vrea sa le dau mai in fata sau mai in spate si pentru asta caut de ceva timp scarite reglabile. Producatrii pe care ii stiu - LSL, Gilles Tooling, PUIG nu listeaza insa XL700 ca model compatibil. Ma gandesc ca scaritele sunt comune cu alte modele de Honda si nu numai si as putea face o ghidusie - de gen sa iau de la un alt model care sa se potriveasca la Transalp. .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva daca scaritele de la pilot la un Transalp de 700 pot fi inlocuite cu scarite de pe alte motociclete? Prinderile imi par destul de comune. Ideea e ca pozitie scaritelor ma dezavantajeaza cand stau pe loc - ma lovesc continuu la glezne in ele. As vrea sa le dau mai in fata sau mai in spate si pentru asta caut de ceva timp scarite reglabile. Producatrii pe care ii stiu - LSL, Gilles Tooling, PUIG nu listeaza insa XL700 ca model compatibil. Ma gandesc ca scaritele sunt comune cu alte modele de Honda si nu numai si as putea face o ghidusie - de gen sa iau de la un alt model care sa se potriveasca la Transalp. .

Păi, chiar dacă găsești, modifici poziția scăriței față de schimbător și frână, și alea chiar nu prea le poți mișca...

Cel puțin la schimbător se modifică pârghia de lucru și nu cred că e ok...

Părerea mea!

P.S. Dacă folosești cizme moto, nu mai ai probleme cu gleznele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi, chiar dacă găsești, modifici poziția scăriței față de schimbător și frână, și alea chiar nu prea le poți mișca...

Cel puțin la schimbător se modifică pârghia de lucru și nu cred că e ok...

Părerea mea!

P.S. Dacă folosești cizme moto, nu mai ai probleme cu gleznele.

Nu are importanta daca se modifica pozitia scaritelor fata de comenzi. Chiar si cu cizme imi e incomod la oprire si cand trebuie sa pun picioarele ferm pe sol pentru ca scaritele imi stau in cale. E posibil sa fie si din cauza ca sunt c-am scurt, iar pozitia scaritelor ma face sa stau cu picioarele mai departate. Cred ca daca le-as muta mai in spate (sau mai in fata) cu 1-2 cm mi-ar fi mult mai usor . Pana la urma am gasit ceva pentru transalp, dar la fel de scumpe ca si sw-motech - http://www.mfw-wolf.de/en/Vario-and-Replacement-Footpegs/Vario-Footpeg-System6 . Asa ca daca mai sunt ideei as fi incantat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut....intrat si eu in clubul posesorilor de transalp de 3 luni,una mai baranioara din 89 dar in stare foarte buna.

 

o mare dilema existentiala am,sunt inalt am 1,88 si ma flutura vantul rau.motoreta a venit cu parbrizul ei original,cumparat un givi d180s dar tot insuficient,acum tot vantul vine de pe piept catre casca si se formeaza o mega tornada in jurul meu.

 

atat eu cat si prietena ni se futura castile in stanga dreapta in ultimul hal si la 90 la ora.....am pus multiple deflectoare si nu s-a imbunatatit mai deloc mai ales situatia,ei in spate ai este foarte nasol.

 

am citit pe forumuri din afara ca pot inlocui carena frontala cu una model 95-97 cu tot cu acareturi (plastic bord,far,carena frontala,parbriz)....la modelu mai nou pare un pic mai lata in fata in zona ghidonului si are alta forma aerodinamica,intrebarea este cu cat se imbunatateste ??

 

este cineva din constanta cu transalp 94-98 suficient de amabil sa fac o proba pls??


» Post actualizat in 02 Aug 2017 08:41


caci am gasit carena fronata 1994 far si plastic bord cu doar 350 si investita e una deloc mare pentru un plus de confort


» Post actualizat in 02 Aug 2017 08:45


.

post-89731-0-54615200-1501663518_thumb.jpg

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...