oldgeorge59 Postat Iulie 15, 2017 Share Postat Iulie 15, 2017 Ale mele sunt Conti Escape ! Desigur, doar ca unii le confunda cu Michelin Sirac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marus Postat Iulie 15, 2017 Share Postat Iulie 15, 2017 Am si eu Conti Escape. Sunt curios cum merge montajul pe roata fata. A mea s-a asezat foarte greu(dupa mai multe drumuri,umflari si dezumflari)si nici acum nu e echilibrata cum trebuie. Ma gandesc sa o schimb » Post actualizat in 15 Jul 2017 07:19 Am cam gresit-o cu Conti Escape pentru ca merg mai mult pe asfalt. Mi-ar trebui ceva mai putin cramponat macar pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Iulie 15, 2017 Share Postat Iulie 15, 2017 Ala de mai sus nu este Heidenau... este ceva Sirac .. nu le-am confundat, doar ma laudam cu ale mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldgeorge59 Postat Iulie 15, 2017 Share Postat Iulie 15, 2017 nu le-am confundat, doar ma laudam cu ale mele Nu cu tine vorbeam ci cu florinelu07, uită-te ce scrie deasupra avatarului său : „expert” , atât de expert încât confundă merele cu perele S-a umplut forumul de experți, n-ai loc să tragi nici o bășină de ei că sar instant să-ți explice tehnologia bășitului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iulie 15, 2017 Share Postat Iulie 15, 2017 Am si eu Conti Escape. Sunt curios cum merge montajul pe roata fata. A mea s-a asezat foarte greu(dupa mai multe drumuri,umflari si dezumflari)si nici acum nu e echilibrata cum trebuie. Ma gandesc sa o schimb » Post actualizat in 15 Jul 2017 07:19 Am cam gresit-o cu Conti Escape pentru ca merg mai mult pe asfalt. Mi-ar trebui ceva mai putin cramponat macar pe fata. » Post actualizat in 15 Jul 2017 18:40 La mine s-au aşezat bine, echilibrate ok, e un pic ciudat, parcă motoreta tinde să se îndrepte singură în viraje, mai trebuie să mă obişnuiesc cu ele, oricum profilul e săpat mai adânc spre jantă, mă refer la suprafața de lucru a gumei,rezultă unghiuri de înclinare aproape neverosimile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iulie 15, 2017 Share Postat Iulie 15, 2017 (editat) Nu cu tine vorbeam ci cu florinelu07, uită-te ce scrie deasupra avatarului său : „expert” , atât de expert încât confundă merele cu perele S-a umplut forumul de Aaexperți, n-ai loc să tragi nici o bășină de ei că sar instant să-ți explice tehnologia bășitului Marsh ma.... s-a basit Georgica si este coada la tras pe nas... Pe faza cu "expert", baga o intrebare pe PM lui Luigi si poate te lamureste el care este treaba.... eu nu am avut curiozitatea... Cat despre greseala, imi asum eroarea si imi fac autocritica. Profilul este departe (grav) de Sirac. Editat Iulie 15, 2017 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Iulie 16, 2017 Share Postat Iulie 16, 2017 A trebuut sa reconditionez si janta daca tot am luat anvelopa noua. » Post actualizat in 16 Jul 2017 17:33 Nu a iesit tocmai rau janta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Iulie 21, 2017 Share Postat Iulie 21, 2017 Salut. Caut pentru un amic o pompa de frana de mana de Transalp 650 2002. Are cineva din dezmembrari una buna? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iulie 21, 2017 Share Postat Iulie 21, 2017 un ghidon de transalp sa l pun pe un cbf sa are cineva ,stiu k este mai lat si asta as vrea sa am raza mai mare la virat ,dar sa nu fie drept sa fie cat mai inalt sa nu mai pun inaltatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Iulie 21, 2017 Share Postat Iulie 21, 2017 Ghidonul de pe transalpul de 650 cred ca e mai inalt decat cel de pe 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj_qveta Postat Iulie 23, 2017 Share Postat Iulie 23, 2017 Salut băieți, Tocmai mi-am cumpărat si eu un XL700 (sh, evident ) ) si eram curios dacă aveți vreo recomandare despre unde as putea sa fac/găsesc un Crash bar, ca sa dorm mai liniștit când merg cu ea. Mersi de ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Iulie 23, 2017 Share Postat Iulie 23, 2017 Ori gasesti ceva second din dezmembrari sau de pe olx, ori baietii de la heavy duties din cj sigur te rezolva cu ceva meserias, de calitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iulie 23, 2017 Share Postat Iulie 23, 2017 Ori gasesti ceva second din dezmembrari sau de pe olx, ori baietii de la heavy duties din cj sigur te rezolva cu ceva meserias, de calitate Ms Johny,da si mai inalt vreau si mai lat,am vz cum arata si cred k asta se potriveste.HD fac pe comanda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Iulie 23, 2017 Share Postat Iulie 23, 2017 Salut băieți, Tocmai mi-am cumpărat si eu un XL700 (sh, evident ) ) si eram curios dacă aveți vreo recomandare despre unde as putea sa fac/găsesc un Crash bar, ca sa dorm mai liniștit când merg cu ea. Mersi de ajutor! Ori gasesti ceva second din dezmembrari sau de pe olx, ori baietii de la heavy duties din cj sigur te rezolva cu ceva meserias, de calitate Recomand Heavy Duties, am cutii, suporti si cric central de la ei. Am crash-bars de la Givi/Kappa si sunt OK. Am dat cu mobra de asfalt o data (un caine nesabuit si-a bagat coada intre spite vorba vine) si s-a comportat exemplar. Singurul dezavantaj e ca eu il dau jos ca sa schimb uleiul si filtrul. Se poate si fara sa fie demontat complet, dar tot parca trebuie slabit din suruburi. O alta hiba e ca de fiecare data cand montez barele inapoi trebuie sa indrept o ureche care se stramba la montare. Imi pare rau ca nu am luat si crash-bar de la HeavyDuties sincer, fara insa a avea un motiv bine intemeiat. Doar asa, de mandrie ca sunt romani si fac lucruri bune. Daca vrei ceva ieftin, convinge-ma sa demontez crash-bar-urile mele ca sa imi treaca parerea de rau si sa iau eu de la ei . Am deja rahatele alea de plastic de pus pe crash-bars (piper cum le zic ei) care abia asteapta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Iulie 24, 2017 Share Postat Iulie 24, 2017 (editat) Am dat ieri cu spray de curatat frane pe galeriile de admisie si din pacate a inceput sa prinda aer fals din nou si se tura, stiu cum se poate rezolva, cu galerii noi. Ce m-a surprins a fost ca se tura la fel cand dadeam cu spray pe garnitura capacului de la chiuloasa cilindrului din spate. Se tura ca si cum prinde aer fals si pe acolo. Garnitura clar trebuie schimbata pentru ca pierde putin ulei dar stie careva de ce prinde aer fals pe la garnitura capacului de chiuloasa si sa se tureze ? » Post actualizat in 24 Jul 2017 07:41Poate are legatura cu faptul ca din cilindrul spate pleaca furtunul de vaccum catre pompa de benzina vaccumetrica? Editat Iulie 24, 2017 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iulie 24, 2017 Share Postat Iulie 24, 2017 Cumpar ghidon transalp .ast informatia 0722318215 sau PM . coletul va fi cu verificare obligatoriu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iulie 24, 2017 Share Postat Iulie 24, 2017 Capacul de chiuloasa nu are nicio legatura cu admisia, aproape sigur a ajuns sprayul deasupra cilindrului. Pe acolo trece conducta ce face legatura dintre cutia filtrului de aer si carburatoare. Si, de obicei, se indoaie la imbinarea cu filtrul de aer (la mine e dat cu powertape pe deasupra dintodeauna, ca si eu aveam probleme). Cat despre galeriile de admisie, depinde cat costa. Am avut aceeasi problema la Husaberg, la plecarea intr-o cursa a inceput singura sa se tureze, facea autoaprindere si nu s-a putut opri din buton, ci doar prin bagarea in viteza si eliberarea manetei de ambreiaj (nu e foarte placut, cand motorul are turatie maxima). Rezolvarea a fost cu un pic de silicon de temperatura la imbinarea galeriei cu cilindrul. De atunci (1 an) nu mi-a mai facut probleme. Si o folosesc frecvent, nu sta. Si, desi benzina topeste siliconul, prin galerie aerul cu vapori de benzina trece aspirat de catre motor, deci nu va ajunge prin cele mai adanci crapaturi, ca sa-l topeasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dole Postat Iulie 24, 2017 Share Postat Iulie 24, 2017 are cineva o aparatoare de lant de transalp de 600, si handguarduri originale de transalp de 650? sau de 600 daca se potrivesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Iulie 24, 2017 Share Postat Iulie 24, 2017 Capacul de chiuloasa nu are nicio legatura cu admisia, aproape sigur a ajuns sprayul deasupra cilindrului. Pe acolo trece conducta ce face legatura dintre cutia filtrului de aer si carburatoare. Si, de obicei, se indoaie la imbinarea cu filtrul de aer (la mine e dat cu powertape pe deasupra dintodeauna, ca si eu aveam probleme). Cat despre galeriile de admisie, depinde cat costa. Am avut aceeasi problema la Husaberg, la plecarea intr-o cursa a inceput singura sa se tureze, facea autoaprindere si nu s-a putut opri din buton, ci doar prin bagarea in viteza si eliberarea manetei de ambreiaj (nu e foarte placut, cand motorul are turatie maxima). Rezolvarea a fost cu un pic de silicon de temperatura la imbinarea galeriei cu cilindrul. De atunci (1 an) nu mi-a mai facut probleme. Si o folosesc frecvent, nu sta. Si, desi benzina topeste siliconul, prin galerie aerul cu vapori de benzina trece aspirat de catre motor, deci nu va ajunge prin cele mai adanci crapaturi, ca sa-l topeasca. Am inteles mersi voi demonta galeriile de aer sa vad ce pot face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Iulie 25, 2017 Share Postat Iulie 25, 2017 (editat) Salutare, Stiti cumva daca se potriveste releul de incarcare si cel de semnalizare de la Dominator RD02 pe TA650 ? Ms. Editat Iulie 25, 2017 de dorinn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RomiC Postat Iulie 25, 2017 Share Postat Iulie 25, 2017 Salut băieți, Tocmai mi-am cumpărat si eu un XL700 (sh, evident ) ) si eram curios dacă aveți vreo recomandare despre unde as putea sa fac/găsesc un Crash bar, ca sa dorm mai liniștit când merg cu ea. Mersi de ajutor! suna- ma o723260472 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Iulie 28, 2017 Share Postat Iulie 28, 2017 Stie cineva daca scaritele de la pilot la un Transalp de 700 pot fi inlocuite cu scarite de pe alte motociclete? Prinderile imi par destul de comune. Ideea e ca pozitie scaritelor ma dezavantajeaza cand stau pe loc - ma lovesc continuu la glezne in ele. As vrea sa le dau mai in fata sau mai in spate si pentru asta caut de ceva timp scarite reglabile. Producatrii pe care ii stiu - LSL, Gilles Tooling, PUIG nu listeaza insa XL700 ca model compatibil. Ma gandesc ca scaritele sunt comune cu alte modele de Honda si nu numai si as putea face o ghidusie - de gen sa iau de la un alt model care sa se potriveasca la Transalp. . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iulie 29, 2017 Share Postat Iulie 29, 2017 Stie cineva daca scaritele de la pilot la un Transalp de 700 pot fi inlocuite cu scarite de pe alte motociclete? Prinderile imi par destul de comune. Ideea e ca pozitie scaritelor ma dezavantajeaza cand stau pe loc - ma lovesc continuu la glezne in ele. As vrea sa le dau mai in fata sau mai in spate si pentru asta caut de ceva timp scarite reglabile. Producatrii pe care ii stiu - LSL, Gilles Tooling, PUIG nu listeaza insa XL700 ca model compatibil. Ma gandesc ca scaritele sunt comune cu alte modele de Honda si nu numai si as putea face o ghidusie - de gen sa iau de la un alt model care sa se potriveasca la Transalp. . Păi, chiar dacă găsești, modifici poziția scăriței față de schimbător și frână, și alea chiar nu prea le poți mișca... Cel puțin la schimbător se modifică pârghia de lucru și nu cred că e ok... Părerea mea! P.S. Dacă folosești cizme moto, nu mai ai probleme cu gleznele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Iulie 29, 2017 Share Postat Iulie 29, 2017 Păi, chiar dacă găsești, modifici poziția scăriței față de schimbător și frână, și alea chiar nu prea le poți mișca... Cel puțin la schimbător se modifică pârghia de lucru și nu cred că e ok... Părerea mea! P.S. Dacă folosești cizme moto, nu mai ai probleme cu gleznele. Nu are importanta daca se modifica pozitia scaritelor fata de comenzi. Chiar si cu cizme imi e incomod la oprire si cand trebuie sa pun picioarele ferm pe sol pentru ca scaritele imi stau in cale. E posibil sa fie si din cauza ca sunt c-am scurt, iar pozitia scaritelor ma face sa stau cu picioarele mai departate. Cred ca daca le-as muta mai in spate (sau mai in fata) cu 1-2 cm mi-ar fi mult mai usor . Pana la urma am gasit ceva pentru transalp, dar la fel de scumpe ca si sw-motech - http://www.mfw-wolf.de/en/Vario-and-Replacement-Footpegs/Vario-Footpeg-System6 . Asa ca daca mai sunt ideei as fi incantat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 (editat) salut....intrat si eu in clubul posesorilor de transalp de 3 luni,una mai baranioara din 89 dar in stare foarte buna. o mare dilema existentiala am,sunt inalt am 1,88 si ma flutura vantul rau.motoreta a venit cu parbrizul ei original,cumparat un givi d180s dar tot insuficient,acum tot vantul vine de pe piept catre casca si se formeaza o mega tornada in jurul meu. atat eu cat si prietena ni se futura castile in stanga dreapta in ultimul hal si la 90 la ora.....am pus multiple deflectoare si nu s-a imbunatatit mai deloc mai ales situatia,ei in spate ai este foarte nasol. am citit pe forumuri din afara ca pot inlocui carena frontala cu una model 95-97 cu tot cu acareturi (plastic bord,far,carena frontala,parbriz)....la modelu mai nou pare un pic mai lata in fata in zona ghidonului si are alta forma aerodinamica,intrebarea este cu cat se imbunatateste ?? este cineva din constanta cu transalp 94-98 suficient de amabil sa fac o proba pls?? » Post actualizat in 02 Aug 2017 08:41 caci am gasit carena fronata 1994 far si plastic bord cu doar 350 si investita e una deloc mare pentru un plus de confort » Post actualizat in 02 Aug 2017 08:45 . Editat August 2, 2017 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.