Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut! in mod normal, cu scimb de filtru intra maxim 2.5 litrii ulei. Deci iti trebuie 3 litrii, si completezi pana e la nivel. De consumat ulei... nu e musai. Depinde cum mergi cu el. Dar ca si la orice motor e bine sa verifici din cand in cand nivelul uleiului....

 

In alta ordine de idei... as avea si eu o dilema. La TA 650 e normal sa am vibratii destul de serioase intre 4200 rpm si 5000 rpm?

Ma deranjaza in mod special pt ca in a 5-a pe acolo ar fi viteza ideala de mers la un drum mai lung....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! in mod normal, cu scimb de filtru intra maxim 2.5 litrii ulei. Deci iti trebuie 3 litrii, si completezi pana e la nivel. De consumat ulei... nu e musai. Depinde cum mergi cu el. Dar ca si la orice motor e bine sa verifici din cand in cand nivelul uleiului....

 

In alta ordine de idei... as avea si eu o dilema. La TA 650 e normal sa am vibratii destul de serioase intre 4200 rpm si 5000 rpm?

Ma deranjaza in mod special pt ca in a 5-a pe acolo ar fi viteza ideala de mers la un drum mai lung....

Si al meu vibreaza (in scarite se simte) la 4000, dar in tr. 3 si 4

» Post actualizat in 26 Jun 2017 19:06

Este un prag de cateva sute rpm dupa care ii trece

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca inversezi problema ramane identica dar pe celalat cilindru?

 

Poate ai surprize si cu bobina de inductie.

 

Zic eu pistonul 1 si pistonul 2....dar nu stiu fix care merge si care nu. Iar motorul e fierbinte tot, ca se manifesta doar cand se incalzeste.

Intrebarea ramane: asa se manifesta o lipitura rece la CDI?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zic eu pistonul 1 si pistonul 2....dar nu stiu fix care merge si care nu. Iar motorul e fierbinte tot, ca se manifesta doar cand se incalzeste.

Intrebarea ramane: asa se manifesta o lipitura rece la CDI?

 

ar putea fi, dar ar putea sa nu fie....

 

fa mai degraba o masuratoare la bobinele de inductie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zic eu pistonul 1 si pistonul 2....dar nu stiu fix care merge si care nu. Iar motorul e fierbinte tot, ca se manifesta doar cand se incalzeste.

Intrebarea ramane: asa se manifesta o lipitura rece la CDI?

 

Incearca sa izolezi mai mult problema.... Poate sa fie intr-adevar si de la CDI dar nu numai. Cum stai cu partea de carburatie? Cum inchid galeriile de admisie pe carburatoare/ airbox? Sa nu ai vre-un furtun fisurat, care la cald se poate deschide mai mult....

 

Experientele mele: CDI Honda Dominator - la rece aproape mereu mergea ok, cum se incalzea si se dilatau toate piesele in CDI incepea sa faca figuri - ala e monocilindru deci pur si simplu nu mai mergea... reparatia a constat in taierea "capacului" de pe CDI si refacerea tuturor lipiturilor (cu o lupa se puteau vedea majoritatea cum erau fisurate)

Opel Astra F 1.6 (injectie) - Mergea destul de bine, dar dupa ce se incalzea nu vroia sa treaca de o anumita turatie - cateodata 2000 rpm, altadata 4000 rpm, senzatia cand accelerai era cretina, practic intra in frana de motor in loc sa accelereze.... Dupa multe povesti si discutii si pompe/ senzori... am ajuns sa schimb un filtru de benzina care era aproape blocat. Cu toate ca era de vreo 2000 km pe masina.

 

Deci ajung la aceeasi vorba. Incearca sa izolezi problema. Fa cate un lucru odata si vezi cum afecteaza lucrurile.

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multan de info. Airbox sigur nu e, ca l-am dat jos acum o saptamana ca sa schimb furtunele de benzina ce duc la carburators, plus filtrul de benzina. Si facea si inainte de schimb si dupa.

Plus ca, in momentul in care merge intr-un singur piston, doar opresc motorul pt 2 secunde si-l repornesc si,si isi revine pt inca 500 metri. Asta imi suna a defect electronic.

Imi poate spune cineva cum masor bobina de inductie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La TA cu 2 CDI-uri, unul comanda si turometrul.

 

Daca turometrul merge cand motorul functioneaza intr-un singur piston, incearca sa schimbi CDI-urile intre ele si vezi daca mai merge turometrul,

 

In caz ca merge turometrul in ambele cazuri - atunci problema nu e de la CDI.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multan de info. Airbox sigur nu e, ca l-am dat jos acum o saptamana ca sa schimb furtunele de benzina ce duc la carburators, plus filtrul de benzina. Si facea si inainte de schimb si dupa.

Plus ca, in momentul in care merge intr-un singur piston, doar opresc motorul pt 2 secunde si-l repornesc si,si isi revine pt inca 500 metri. Asta imi suna a defect electronic.

Imi poate spune cineva cum masor bobina de inductie?

 

1E7Lcbx.png?1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La TA cu 2 CDI-uri, unul comanda si turometrul.

 

Daca turometrul merge cand motorul functioneaza intr-un singur piston, incearca sa schimbi CDI-urile intre ele si vezi daca mai merge turometrul,

 

In caz ca merge turometrul in ambele cazuri - atunci problema nu e de la CDI.

O recomandare pertinenta. Asa am facut la un amic care are pd06. Un CDI era fierbine de frigeai oo pe el, iar turometrul mergea. Cand am schimbat intre ele CDIurile, s-a dovetit ca la cel defect nici turometrul nu mai mergea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Materialul este otel si a fost nevoie sa tai ochiurile plasei cu un cleste zdravan. S-au facut niste lucrari la cladirea de birouri unde lucrez si am obtinut niste material. Nu am idee de unde a fost achizitionat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand set oglinzi originale Transalp una dintre oglinzi are geamul schimbat iar in urma incalzirii carcasei in cuptor au aparut cateva semne pe spatele carcasei ( se poate vedea in poze ) din fata nu se vede nimic in neregula, buza carcasei s-a asezat bine pe geam. carcasa se poate remedia usor cu putin smirghel auto si spray negru mat. daca aveam in casa materialele necesare faceam eu reparatia dar...... Pot fi vazute/cumparate in zona metrou Crangasi. pret: 100 roni. tel:0723474878

post-12582-0-49470100-1499356474_thumb.jpg

post-12582-0-92145800-1499356495_thumb.jpg

post-12582-0-43229600-1499356515_thumb.jpg

post-12582-0-35671900-1499356524_thumb.jpg

post-12582-0-84826000-1499356534_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Cu tot cu cot, da, sunt cele mai ieftine. Din ce cunosc eu.

Fara cot de legatura, vezi la sectiunea de vanzari; este un topic al user-ului Garcya care vinde imitatii de Akrapovic cam la jumatate din pret. Lumea zice numai de bine, deci ma gandesc ca nu au laut-o chiar cu totii razna.

In cazul TA mai trebuie, probabil, sa mergi la un atelier sa iti construiasca piesa intermediara. Preferabil din inox.

 

Poti lua si sh dedicata pentru modelul tau. Cele sh vor necesita, in fct de noroc, o servisare mai rapida decat una noua. In speta, schimbata vata interioara. Si preferabil montate pop-nituri de inox; lucru care complica putin treaba.

 

Tragand linie - ia noua. Dominator sau Garcya.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...