Jump to content

Recommended Posts

Nu sunt rateuri (la plural), de obicei e un unul singur, nu e urmat de altele. Uneori, foarte slab, alteori foarte puternic. In unul din cazuri, spre exemplu, in frana de motor, urma sa opresc la un semafor. Am schimbat treapta din 2 in 1 si fix cand am 'piscat' putin acceleratia sa aduc turatia motorului putin mai sus, a dat rateu si motorul s-a oprit.

Mereu se intampla in acel moment - cand trag putin de acceleratie sa fac rev matching.

 

Benzina e de 95. Am pus si 98, fara rezolvari.

 

 

Edited by adr1an
Link to comment
Share on other sites

Acum 8 minute, adr1an a spus:

Nu sunt rateuri (la plural), de obicei e un unul singur, nu e urmat de altele. Uneori, foarte slab, alteori foarte puternic. In unul din cazuri, spre exemplu, in frana de motor, urma sa opresc la un semafor. Am schimbat treapta din 2 in 1 si fix cand am 'piscat' putin acceleratia sa aduc turatia motorului putin mai sus, a dat rateu si motorul s-a oprit.

Mereu se intampla in acel moment - cand trag putin de acceleratie sa fac rev matching.

 

Benzina e de 95. Am pus si 98, fara rezolvari.

 

 

Rateul nu are legatura cu CO-ul benzinei.

Mergi la un service auto si sa ii puna la teava/tevi analizorul de gaze.

Verifica daca amestecul nu este prea sarac.

Verificarea o faci de la relanti la turatia maxima. Urci incet turatia, nu brusc, si urmaresti ce se intampla cu amestecul.

Am avut o problema similara cu o masina. Nu stiu ce avea in cap, dar intre 2600 si 3000 rotatii/min pur si simplu amestecul saracea.

Nu am aflat nici in ziua de azi de ce. Dar mai scapa rateuri pe admisie, unele chiar sanatoase de imi sareau furtune din stuturi.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor. Recent am luat un Transalp 650 2001, RD 10, dar am văzut după ce am dus o la un  service ca roata fata are o fisura și e strâmbă. Am găsit pe Olx un băiat care dezmembrează un Transalp 600 și care are roata fata. Se potrivește roata de la 600 pe 65o? Mulțumesc.

Edited by costi91
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Acum 2 ore, Marius Mihasan a spus:

Am eu, si nu au trebuit modificate cablurile. Dar sunt intinse si cel de acceleratie s-a frecat mai tare si s-a sfasiat camasa de plastic.

 

Concluzia: trebuie modificate.

Am si eu o intrebare: ti-a folosit la ceva inaltarea ghidonului? Cu ce te-a  ajutat?

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, Silver Arrow a spus:

Concluzia: trebuie modificate.

Am si eu o intrebare: ti-a folosit la ceva inaltarea ghidonului? Cu ce te-a  ajutat?

Mi-a adus ghidonul mai sus si mai aproape. Stau cu spatele mai drept si pentru mine e mai comod. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am fost plecat la o plimbare destul de lunga care cuprindea segmente de offroad, dupa aproximativ 1500 kilometri din care 200 offroad a inceput sa scartaie ceva. Inspectez, testez si observ ca sunetul vine din amortizorul spate. Pana la final (2000 cu 300 offroad) ajung sa scartai la fiecare inclinare sau groapa de pe TF.


Astazi, nimic. Nici o urma de zgomot in oras.

 

Ceva pareri, va rog?

Link to comment
Share on other sites

Intrebare tehnica pentru oameni tehnici.

Dupa o perioada destul de mare de stat nepornit, Transalpul meu (400cmc, 1994, similar cu cel de 600 din acelasi an) are cateva probleme.

  1.  Daca semnalizez, cand e motorul pornit recent dureaza 3-4 secunde de la apasarea butonului pana cand semnalizatoarele incep sa se aprinda si sa se stinga. Dupa ce se mai incalzeste un pic, timpul asta de asteptare se diminueaza pana la o secunda. Am inteles ca trebuie doar sa curat niste papucei de la semnalizare care probabil sunt oxidati. Dar care papucei? Unde gasesc releul?
  2. Desi mi se aprinde becul galben pe bord cand pun cricul, totusi motorul nu se mai opreste cand bag in viteza cu cricul lasat. Ieri am plecat chiar cu cricul lasat. Unde ar putea fi buba? Unde sa am fire intrerupte?
  3. Frana fata se apasa foarte greu, si nu franeaza bine. Banuiesc ca sunt blocate/semiblocate pistonasele pe etrierul fata. Le-as desface, dar mi-e frica de faptul ca ar necesita schimbare de garnituri si raman cu moto nefunctionala pana vin piesele. Unde gasesc in Bucuresti piese de Honda? (recunosc, nu am mai cumparat o piesa la ea de 5-6 ani, e o motocicleta nemuritoare).
  4. Ar trebui schimbat parbrizul, e rupt, copt. Dar parca nu as da 300 lei pe un parbriz nou. Are cineva unul SH la pret decent?Varianta 88-94, aia cu far patrat.

Multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, mircea.cazachevici a spus:

 Daca semnalizez, cand e motorul pornit recent dureaza 3-4 secunde de la apasarea butonului pana cand semnalizatoarele incep sa se aprinda si sa se stinga.

 

Incepe sa cureti la conectorii de la semnalizatoare, daca dupa ce cureti tot asa face cauti si releul. Eu am patit la fel si era de la conectorii semnalelor.

Acum 1 oră, mircea.cazachevici a spus:

Frana fata se apasa foarte greu, si nu franeaza bine. Banuiesc ca sunt blocate/semiblocate pistonasele pe etrierul fata. Le-as desface, dar mi-e frica de faptul ca ar necesita schimbare de garnituri si raman cu moto nefunctionala pana vin piesele.

 

Pana iti vin piesele poti sa demontezi etrierul de pe suport, faci "pedale" pana ies pistonasele afara suficient de mult ca sa le poti spala cu apa calda si un detergent, nu folosi solventi petrolieri!! Dupa aceea ungi pistonasele cu lichid de frana sau vaselina siliconica daca ai si le impingi inapoi in etrier. Asta e doar o solutie de moment pana iti vin piesele, ideal este sa revizionezi complet etrierul.

Edited by Nguyen
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...