Geo Man Posted July 4, 2019 Share Posted July 4, 2019 Merci! Nguyen Va salut! Doar partea de sus care lipsește din poza, ma interesează, dacă aveți una din dezmembrări, e foarte bună. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A n d y Posted July 8, 2019 Share Posted July 8, 2019 (edited) update tricouri update cazare: mai e 1 iurta jumate ptr. cine n-are chef sa-si care cortul dupa el - ptr. inscrieri postati pe forum sau va treceti in tabel (si ma anuntati printr-un mesaj) a. update stickere a. Edited July 8, 2019 by A n d y Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mircea.cazachevici Posted July 11, 2019 Share Posted July 11, 2019 La 27.06.2019 la 14:56, trasan a spus: +1 La mine apa in comutator (dupa lasat in ploaie serioasa fara husa). Uscat bine si spray de contacte. Vad ca are un an si e in regula. Multam, am gasit mazga in interior. Acum, dupa mult WD40 dat in interior, care a si curatat ce era pe acolo, si butonul in sine merge mult mai precis, nu mai agata, iar becurile se aprind imediat La problema cu cricul lateral care, cand e lasat, nu-mi mai taie automat scanteia la bujii, vreo solutie? Unde sa ma uit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oldgeorge59 Posted July 11, 2019 Share Posted July 11, 2019 Acum 1 oră, mircea.cazachevici a spus: La problema cu cricul lateral care, cand e lasat, nu-mi mai taie automat scanteia la bujii, vreo solutie? Unde sa ma uit? Există o sondă (senzor) înșurubat în zona cricului lateral. După un timp acesta se uzează în vârf și nu mai sesizează cricul lăsat. Ai două soluții simple de rezolvare, înclini motorul lateral dreapta și îl sprijini pe ceva ca să nu-ți curgă uleiul și demontezi sonda. Ori cumperi sondă nouă (nu știu cât costă) ori cureți bine capul sondei (ăla mobil) și pui acolo un bob de cositor. Varianta cu cositorul am aplicat-o acum câțiva ani la Transalpul juniorului și încă funcționează. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cstelia Posted July 12, 2019 Share Posted July 12, 2019 Acum 5 ore, oldgeorge59 a spus: Există o sondă (senzor) înșurubat în zona cricului lateral. După un timp acesta se uzează în vârf și nu mai sesizează cricul lăsat. Ai două soluții simple de rezolvare, înclini motorul lateral dreapta și îl sprijini pe ceva ca să nu-ți curgă uleiul și demontezi sonda. Ori cumperi sondă nouă (nu știu cât costă) ori cureți bine capul sondei (ăla mobil) și pui acolo un bob de cositor. Varianta cu cositorul am aplicat-o acum câțiva ani la Transalpul juniorului și încă funcționează. Aia e sonda de neutral si nu are legatura cu cricul lateral. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trasan Posted July 12, 2019 Share Posted July 12, 2019 In schimb: cric detectat + neutru detectat fals = motor nu e intrerupt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mircea.cazachevici Posted July 12, 2019 Share Posted July 12, 2019 Deci: cric detectat cand e lasat( martorul portocaliu din bord de "side stand" se aprinde), senzor de neutral functioneaza (martorul verde de "neutral din bord se aprinde cand e pe liber si se stinge cand bag in viteza). Totusi, nu-mi taie scanteia daca bag in viteza cu cricul lasat. Deci ambii senzori merg, cred ca firul intrrupt este pe undeva intre bord si zona de unde taie scanteia (unde o fi si aia). Dar nu am idee unde. Are cineva o schema electrica? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cstelia Posted July 12, 2019 Share Posted July 12, 2019 (edited) Acum 2 ore, trasan a spus: In schimb: cric detectat + neutru detectat fals = motor nu e intrerupt Cum e neutrul detectat fals? Omul a zis ca circuitul e ok la detectia cricului. Edited July 12, 2019 by cstelia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trasan Posted July 12, 2019 Share Posted July 12, 2019 (edited) Ei, ne-am in incurcat cu senzorii astia. Important e ca i-a verificat pe ambii. Ia manualul de pe net si vezi codul de pe sasiu, de sub sa ca sa identifici schema electrica corecta. Daca nu gasesti pdf-ul da un semn. Edited July 12, 2019 by trasan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the insider Posted August 5, 2019 Share Posted August 5, 2019 Salut, Imi puteti spune de pe ce alte modele s-ar potrivi un releu de incarcare pentru o Honda Transalp 600 (din 1997)? Releul nu mai incarca eficient, si pe moment am pus releul de pe Africana mea (RD03), dar fiind idiot, n-am observat ca in mers sta in 15.9V sau chiar 17V la relanti. La inceput statea pana in 14.8. Acum bateria e aproape 'uscata', deci trebuie alta baterie,si evident releu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mircea.cazachevici Posted August 5, 2019 Share Posted August 5, 2019 In principiu, doar pe Transalp: https://www.motomike.eu/autonet/ro/category/10300000000/vehicle/honda-xl-600:17828/article/489060/?sr=30 Vezi ca pe motomike ai jos, chiar sub poza regulatorului, tab-ul "fits to", unde iti arata pe ce altceva se mai potriveste o piesa. Iar in dreapta ai modelul motocicletei aleasa de mine, pe care poti sa o schimbi si sa reiei cautarea pe orice model de Transalp ai tu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the insider Posted August 5, 2019 Share Posted August 5, 2019 Acum 8 minute, mircea.cazachevici a spus: In principiu, doar pe Transalp: https://www.motomike.eu/autonet/ro/category/10300000000/vehicle/honda-xl-600:17828/article/489060/?sr=30 Vezi ca pe motomike ai jos, chiar sub poza regulatorului, tab-ul "fits to", unde iti arata pe ce altceva se mai potriveste o piesa. Iar in dreapta ai modelul motocicletei aleasa de mine, pe care poti sa o schimbi si sa reiei cautarea pe orice model de Transalp ai tu. Multumesc Deci se potriveste orice releu de incarcare de pe orice Transalp de 600 (pana in 2000) nu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mircea.cazachevici Posted August 5, 2019 Share Posted August 5, 2019 Asa scrie acolo. Indiferent ca e PD06 sau PD10. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the insider Posted August 5, 2019 Share Posted August 5, 2019 Inca o intrebare: luggage rack ul de pe un TA din 94 se potriveste pe unul din '97? ma refer la piesa asta: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johny77 Posted August 6, 2019 Share Posted August 6, 2019 Releul de africana e la fel si ca cel de pe transalp, cod sh538-12, doar mufele difera. Am avut pe pd10 releu de rd10, doar modificate mufele. De 3 ani am pe pd10 releu de honda shadow, care e la fel ca cel de honda magna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trasan Posted August 6, 2019 Share Posted August 6, 2019 (edited) Merg toate, doar ca cele peste PD10 si AT scot minim 14V la 5krpm. @mircea.cazachevici cum ai rezolvat cu pornirea? Edited August 6, 2019 by trasan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the insider Posted August 6, 2019 Share Posted August 6, 2019 Acum 5 ore, johny77 a spus: Releul de africana e la fel si ca cel de pe transalp, cod sh538-12, doar mufele difera. Am avut pe pd10 releu de rd10, doar modificate mufele. De 3 ani am pe pd10 releu de honda shadow, care e la fel ca cel de honda magna Da, cel de africana are un cablu in plus la mufa. Pana la urma de ce baga atat de mult cel de pe Africana In mers la 3500-4500 rpm baga 15.9V-17V Am ajuns sa-mi usuc bateria complet, acum tre sa iau si baterie si releu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trasan Posted August 6, 2019 Share Posted August 6, 2019 Nu e un releu bun Vezi si aici si pe transalp.ro sunt suficiente discutii. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mircea.cazachevici Posted August 6, 2019 Share Posted August 6, 2019 Acum 7 ore, trasan a spus: @mircea.cazachevici cum ai rezolvat cu pornirea? Ce pornire? Eu aveam problema ca nu-mi taie scanteia cand las cricul jos (si eram invatat sa opresc motorul asa). Dar sunt un lenes....daca nu gasesc rezolvarea repede, mai degraba ma invat cu o hiba decat sa pierd x ore sa o rezolv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trasan Posted August 7, 2019 Share Posted August 7, 2019 Pornirea/oprirea Sunt curios de finalizare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mircea.cazachevici Posted August 7, 2019 Share Posted August 7, 2019 Nimic. Sunt prins cu enduro, imi mananca week-end-urile si banii. Transalpul a ramas doar ca un hobby. E un fier pe care ma mai urc de 3-4 ori pe an, cand trebuie sa ajung repede undeva prin oras, si cam atat. Nu mai am timp de surubarit la el. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_qveta Posted August 10, 2019 Share Posted August 10, 2019 Salutare, Am și eu o nelămurire: pentru XL700 exista mai multe variante de ABS? Sau e doar combinat fata-spate? Eu ma uit la a mea și nu are nimic pe fata, doar pe spate. Sunt curios pentru ca o am la vânzare și nu vreau sa dau teapa cuiva. Mersi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silver Arrow Posted August 10, 2019 Share Posted August 10, 2019 (edited) @dj_qveta Vezi ca scrie pe ea. Daca zice C-ABS este combinat. Din ce an e mobra? Edited August 10, 2019 by Silver Arrow Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_qveta Posted August 10, 2019 Share Posted August 10, 2019 Din 2008. Deci exista mai multe variante înțeleg, nu doar combinat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silver Arrow Posted August 10, 2019 Share Posted August 10, 2019 in 2008 Honda avea Combined ABS pe spate si ABS pe fata. Adica franatul rotii fata lucra cu un ABS standard iar frantul rotii din spate frana si roata din fata prin combined ABS. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.