radu_ Postat August 12, 2019 Share Postat August 12, 2019 Ok, merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai1963 Postat August 12, 2019 Share Postat August 12, 2019 Acum 16 ore, Pandy a spus: 0726339729 poate mai are. Nu mai stiu actualizari. Toate bune! Multumesc, am sunat dar are piese de PD06. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai1963 Postat August 25, 2019 Share Postat August 25, 2019 HELP! Caut piesa asta pentru Transalp PD10 1997. Cred ca merge si de pe modelul 2000-2003. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat August 26, 2019 Share Postat August 26, 2019 Caut un releu de incarcare pt un Transalp de 600 din '96, are cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adr1an Postat August 26, 2019 Share Postat August 26, 2019 Ce model de pipa de bujie se potriveste pe XL700V? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pintilie alexandru Postat August 29, 2019 Share Postat August 29, 2019 Salutare. Aveti idee de unde asputea gasi o masca de bord pentru un TA 650? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adr1an Postat August 30, 2019 Share Postat August 30, 2019 La 26.08.2019 la 19:03, adr1an a spus: Ce model de pipa de bujie se potriveste pe XL700V? Multumesc! NGK VB05F, daca mai e cineva interesat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ungurean Postat August 31, 2019 Share Postat August 31, 2019 Salutare, sunt mândru posesor a unei honda transalp din 2002 si as fi interesat daca stie cineva cu se poate întări suspensia pe spate, sa o ridic un pic. Mulțumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Septembrie 1, 2019 Share Postat Septembrie 1, 2019 La 12.08.2019 la 8:05, radu_ a spus: Și totodată caut amortizor central PD 10, dacă se poate nu la preț de cocaină! Am eu aruncat prin pod un amortizor, de cand eram un grup de transalpisti si fiecare lasa pe la mine ce avea in plus. De aceea nu stiu de care e, PD06 sau 10, poate-l recunosti dupa poze. Ca si pret, tu-l faci. Cat crezi ca merita, ca la mine sta degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trasan Postat Septembrie 5, 2019 Share Postat Septembrie 5, 2019 Salut Caut un claxon TA 600 PD10 in zona Bucuresti Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Septembrie 8, 2019 Share Postat Septembrie 8, 2019 La 01.09.2019 la 19:43, mircea.cazachevici a spus: Am eu aruncat prin pod un amortizor, de cand eram un grup de transalpisti si fiecare lasa pe la mine ce avea in plus. De aceea nu stiu de care e, PD06 sau 10, poate-l recunosti dupa poze. Ca si pret, tu-l faci. Cat crezi ca merita, ca la mine sta degeaba. Mulțumesc, am rezolvat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 9, 2019 Share Postat Septembrie 9, 2019 Salutare domnilor. Ce păreri pro și contra despre un transalp2008, 2009,2010,Sunt în dilema dintre unul din asta și vstrom 650. 2011-2015.Mentionez k am mai avut vstrom. Acum un cbf 600, sa vândut și vreau înapoi touring. Ce as putea alege dintre cele doua, alte modele nu ma interesează. Mulțumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Septembrie 11, 2019 Share Postat Septembrie 11, 2019 (editat) Nu cunosc foarte bine V-Strom-ul dupa 2011, am avut de prin 2006 parca. Si acum merg pe un Transalp de 700. Ce imi place la Transalp vs V-strom sunt 1. franele (ABS+CBS, franeaza mai puternic Transalpul) 2. cadrul - e mai stransa cumva, mai ingramadita motocicleta, cadrul merge pe sub motor si se pot pune protectii mai de incredere, ce se sprijina/fixeaza pe cadru 3. rotile cu spite Ce nu imi place la Transalp vs V-Strom 1. Motorul care vibreaza semnificativ mai puternic la Transalp 2. cutia cu 5 trepte de la Transalp, 6 la V-Strom 3. Imposibilitatea de a monta cauciucuri tubeless. Daca vrei doar Romania pe asfalt si ceva forestiere, mai mult singur, Transalpul e OK. Am 65000 km cu el prin Europa, am ajuns si in Maroc si Georgia fara nici o problema mecanica sau electrica. Daca vrei distante mari pe autostrada, eventual cu pasager, si mai putin forestiere, atunci V-Strom-ul. Eu personal caut sa vand Transalpul de 700 si sa imi iau un V-Strom nou, modelul XT de 650 - cel cu roti cu spite. Editat Septembrie 11, 2019 de Marius Mihasan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 12, 2019 Share Postat Septembrie 12, 2019 Multumesc foarte mult Mihai.Raman tot pe vstrom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Septembrie 14, 2019 Share Postat Septembrie 14, 2019 Sper sa nu gresesc, dar scot Magarul la vanzare: Honda Transalp XL700, Proprietar, an fabricatie 2009, modelul cu injectie si ABS, 67000 km, Inmatriculată, ITP valabil pana in 06.2020, accesorizata, se poate vedea in Iasi, 3800 euro negociabil, o751 894 685, mai multe detalii aici . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Decembrie 14, 2019 Share Postat Decembrie 14, 2019 La 14.09.2019 la 20:45, Marius Mihasan a spus: Sper sa nu gresesc, dar scot Magarul la vanzare: Honda Transalp XL700, Proprietar, an fabricatie 2009, modelul cu injectie si ABS, 67000 km, Inmatriculată, ITP valabil pana in 06.2020, accesorizata, se poate vedea in Iasi, 3800 euro negociabil, o751 894 685, mai multe detalii aici . Nu mai e valabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Mai 24, 2020 Share Postat Mai 24, 2020 Salutare, am pus mâna pe acest amortizor, sunt super încântat, stabilitatea în general, dar mai ales pe viraje este muuult îmbunătățită(apropo, știți ce motor mișto e Transalpul?). Totuși, shockul e pt primul model, cel cu frână spate cu tambur și este cu un cm. mai scurt, rezultând un spate mai lăsat cu 3-4 cm. decât normal, este ok și așa (am spus că sunt încântat de mobra pe viraje și drum denivelat), dar aș vrea să pot totuși recupera cumva cei 3-4 cm. pierduți la roata spate. Din ce am văzut soluția ar fi la "oasele" suspensiei, respectiv ceva mai scurt decât originalul, un soi de kit de înălțare (există kit de coborâre, se poate și invers?). Merci, o zi bună tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 24, 2020 Share Postat Mai 24, 2020 Oare refacand inaltimea inițială nu va dispărea și minunea de stabilitate? Pt că acum centrul de greutate e mai jos iar unghiul furcii mai mare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Mai 24, 2020 Share Postat Mai 24, 2020 Posibil, oricum nu cred să rezulte doar din geometria bicicletei, contează și suspensia în sine, care ține roata pe asfalt mereu. Oricum, se pare că această piesă ar putea fi soluția, am nevoie de una mai scurtă...are cineva? Acum 2 ore, radu_ a spus: Posibil, oricum nu cred să rezulte doar din geometria bicicletei, contează și suspensia în sine, care ține roata pe asfalt mereu. Oricum, se pare că această piesă ar putea fi soluția, am nevoie de una mai scurtă...are cineva? Despre piesa ASTA e vorba! Brațele au 120 mm, e nevoie de ceva(...) mai scurte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat Iunie 22, 2020 Share Postat Iunie 22, 2020 Intrunirea Transalp 2020 va avea loc in Poiana Rusca in perioada 30.07-02.08. Mi multe detalii puteti gasi pe facebook pe grupul de Honda Transalp Romania si pe www.transalp.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iunie 22, 2020 Share Postat Iunie 22, 2020 E bine!E foarte bine![emoji6]Trimis de pe al meu SM-A202F folosind Tapatalk La 22.06.2020 la 23:51, radu_ a spus: E bine! E foarte bine! Trimis de pe al meu SM-A202F folosind Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 Salutare, Imi curge benzina cand mobra e pornita. Pare a fi de la membranele acelea de la vacum Care ati mai patit, cum s-a rezolvat mai exact? Citisem pe undeva ceva de anularea acelui vacum, dar nu am inteles exact cum, respectiv ca nici nu se gaseste kit de reparatie complet pt. 650. Mersi fain! La 29.06.2020 la 23:31, dorinn a spus: Imi curge benzina cand mobra e pornita. Pare a fi de la membranele acelea de la vacum Rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adr1an Postat Iulie 22, 2020 Share Postat Iulie 22, 2020 (editat) Intampin o problema la Transalpul meu, XL700 din 2008. Brusc, de la o zi la alta, motorul a inceput sa dea rateuri cu duiumul, ralantiul sta pe la 1000 de ture si se opreste des la semafor. In ture, trage cu ezitari, bruscheaza incontinuu. Am facut o verificare la bujii, am schimbat pipele si verificat debitul pompei de benzina. Totul pare in regula aici Ma gandesc sa verific etanseitatea filtrului de aer si starea furtunasele de vacuum (desi nu am absolut nicio idee legat de traseu), singurul la care am avut acces e capatul care intra in senzorul MAP si e destul de imbatranit. S-a mai lovit cineva cu asa ceva? Alte sugestii pentru ce as putea verifica? Editat Iulie 22, 2020 de adr1an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 23, 2020 Share Postat Iulie 23, 2020 Ce înseamnă "verificare la bujii"? Le-ai dat afară, ce culoare aveau? Ăsta tot 2/cilindru are? Ce înseamnă "rateuri", pocnește în evacuare sau admisie sau doar întrerupe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adr1an Postat Iulie 23, 2020 Share Postat Iulie 23, 2020 Am verificat, defapt, contactul fiselor. Anul trecut am avut o problema similara si vinovata a fost o pipa care dadea scanteia in afara, in blocul motor. O sa scot astazi bujiile afara desi au 4000km. Are o singura bujie pe cilindru. Rateuri - motorul merge intrerupt, aud pocnituri din cand in cand in admisie. In mers motorul nu sta constant la o turatie, ci fluctueaza sus - jos +- 100 rpm. Am dat aseara cutia filtrului de aer jos si am verificat furtunasele de vacuum. Nu au nicio crapatura si tin vacuumul cum trebuie. Lucruri pe care le-am observat, totusi - pompa de benzina 'bazaie' diferit fata de cum o auzeam alta data - desi face si debit si presiune. Motorul merge rotund daca-i scot o fisa si merge intr-un singur cilindru. Am scos ambele pe rand, rezultatul e asemanator. Astazi o scot bujiile afara si preventiv ii schimb si toata benzina din rezervor. Orice alt sfat e binevenit WhatsApp Video 2020-07-22 at 23.21.20.mp4 WhatsApp Video 2020-07-22 at 23.21.24.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.