Jump to content

Recommended Posts

Acum 1 minut, danmihai49 a spus:

Salut baieti :)

 

Ma alatur si eu voua, daca ma primiti.

 

Mi-am luat si eu un Transalp 700 ABS acum o luna, prima motocicleta.
Pana acum ne intelegem bine, am facut 5-600km, dar e cam frig si am cateva probleme cu bateria, dar se rezolva.

 

Pun si o poza cu ea;

Ne mai auzim, salutare!

PXL_20201107_161218004.jpg

Prietene, parca spui ca este cu ABS.

Unde este ABS-ul?🤔

Imi pare rau dar mobra ta este fara ABS

Iarta-ma, ai senszorii pe partea opusa probabil.

 

Link to comment
Share on other sites

da, la ea, dar treaba cu farul este ultima mea grija... intai sa rezolv cu bateria ca asta ma opreste din plimbari si ma lasa in drum... discutia cu farul e mai mult preferinta personala, e ultima mea problema acum :))

Link to comment
Share on other sites

On 11/1/2020 at 2:06 PM, etzmz said:

Cel mai des,termostatul e de vina,dar poate sa fie si aer in instalatie,Eu as goli de antigel,as spala cu apa dedurizata sau solutie de spalat,atat motorul cat si ambele radiatoare.Dupa probarea termostatului as monta totul la loc,as umple cu antigel diluat corespunzator,si trebuie sa fie ok.Daca problema tot persista,nu mai ramane de verificat decat pompa de apa.Daca intri pe ,,transalp.ro,, sunt multe discutii pe diferite teme tehnice,si e imposibil sa nu gasesti raspuns la astfel de probleme.Din pacate site-ul e aproape mort,toata lumea sa mutat pe  facebook.Discuri din pacate nu gasesti sub 280 ron (Dillyipoint.ro)

Multumesc, ma apuc de treaba. 

Numai bine!

On 11/1/2020 at 4:46 PM, john17 said:

La 600 merge termostatul de Tico, oare și la 650? 🤔

Am discutat cu cineva care are 650 si mi-a spus acelasi lucru, ca se potriveste chiar cel de la Tico si este mult mai ieftin. Cel original este vreo 260 lei iar cel de la Tico este 30 lei.

Numai bine!

Edited by Leon Popescu
Link to comment
Share on other sites

Salut. V am intrebat acum nu mult timp cum v ati simtit pe un transalp 700, daca l ati experimentat, cum v a placut in offroad, in afara lui etc. Nu am apucat sa va multumesc atunci si intre timp am plonjat in noua experienta cu 700 le care mi se pare o motocicleta excelenta, un motor vioi caruia ii atribui semnificativ mai multi cai decat are defapt, o ciclistica, asa cum am simtit o eu, fara cusur, nici mare, nici mica, senzatie de siguranta pe xare ti o ofera e f placuta. E din 2010 si in mod incredibil are 13900 de km. Ai putea sa nu crezi, am fost la fel de sceptic insa e, se prezinta, pur si simplu, noua.  As personaliza o f putin si asta consta in ridicare ghidon f putin, 15..20mm, schimbat arc amortizor spate ptr o rulare pe drumuri laterale si neasfaltate ceva mai lina, crash bar as adauga, scut de aluminiu, pinion roata cu  un dinte mai mult. Este o motocicleta care imbina perfect f multe cerinte si o consider acum, in etapa in care ma aflu, perfecta. Mi ar placea sa schimbam ceva pareri si experiente despre 700 si modificarile, unde le ati considerat necesare, pe care le ati facut. 

IMG_20201115_153523.jpg

IMG_20201115_145233.jpg

IMG_20201112_170243.jpg

IMG_20201115_153353.jpg

IMG_20201115_123315.jpg

Salut. V am intrebat acum nu mult timp cum v ati simtit pe un transalp 700, daca l ati experimentat, cum v a placut in offroad, in afara lui etc. Nu am apucat sa va multumesc atunci si intre timp am plonjat in noua experienta cu 700 le care mi se pare o motocicleta excelenta, un motor vioi caruia ii atribui semnificativ mai multi cai decat are defapt, o ciclistica, asa cum am simtit o eu, fara cusur, nici mare, nici mica, senzatie de siguranta pe xare ti o ofera e f placuta. E din 2010 si in mod incredibil are 13900 de km. Ai putea sa nu crezi, am fost la fel de sceptic insa e, se prezinta, pur si simplu, noua.  As personaliza o f putin si asta consta in ridicare ghidon f putin, 15..20mm, schimbat arc amortizor spate ptr o rulare pe drumuri laterale si neasfaltate ceva mai lina, crash bar as adauga, scut de aluminiu, pinion roata cu  un dinte mai mult. Este o motocicleta care imbina perfect f multe cerinte si o consider acum, in etapa in care ma aflu, perfecta. Mi ar placea sa schimbam ceva pareri si experiente despre 700 si modificarile, unde le ati considerat necesare, pe care le ati facut. 

Salut. V am intrebat acum nu mult timp cum v ati simtit pe un transalp 700, daca l ati experimentat, cum v a placut in offroad, in afara lui etc. Nu am apucat sa va multumesc atunci si intre timp am plonjat in noua experienta cu 700 le care mi se pare o motocicleta excelenta, un motor vioi caruia ii atribui semnificativ mai multi cai decat are defapt, o ciclistica, asa cum am simtit o eu, fara cusur, nici mare, nici mica, senzatie de siguranta pe xare ti o ofera e f placuta. E din 2010 si in mod incredibil are 13900 de km. Ai putea sa nu crezi, am fost la fel de sceptic insa e, se prezinta, pur si simplu, noua.  As personaliza o f putin si asta consta in ridicare ghidon f putin, 15..20mm, schimbat arc amortizor spate ptr o rulare pe drumuri laterale si neasfaltate ceva mai lina, crash bar as adauga, scut de aluminiu, pinion roata cu  un dinte mai mult. Este o motocicleta care imbina perfect f multe cerinte si o consider acum, in etapa in care ma aflu, perfecta. Mi ar placea sa schimbam ceva pareri si experiente despre 700 si modificarile, unde le ati considerat necesare, pe care le ati facut. 

Salut. V am intrebat acum nu mult timp cum v ati simtit pe un transalp 700, daca l ati experimentat, cum v a placut in offroad, in afara lui etc. Nu am apucat sa va multumesc atunci si intre timp am plonjat in noua experienta cu 700 le care mi se pare o motocicleta excelenta, un motor vioi caruia ii atribui semnificativ mai multi cai decat are defapt, o ciclistica, asa cum am simtit o eu, fara cusur, nici mare, nici mica, senzatie de siguranta pe xare ti o ofera e f placuta. E din 2010 si in mod incredibil are 13900 de km. Ai putea sa nu crezi, am fost la fel de sceptic insa e, se prezinta, pur si simplu, noua.  As personaliza o f putin si asta consta in ridicare ghidon f putin, 15..20mm, schimbat arc amortizor spate ptr o rulare pe drumuri laterale si neasfaltate ceva mai lina, crash bar as adauga, scut de aluminiu, pinion roata cu  un dinte mai mult. Este o motocicleta care imbina perfect f multe cerinte si o consider acum, in etapa in care ma aflu, perfecta. Mi ar placea sa schimbam ceva pareri si experiente despre 700 si modificarile, unde le ati considerat necesare, pe care le ati facut. 

Salut. V am intrebat acum nu mult timp cum v ati simtit pe un transalp 700, daca l ati experimentat, cum v a placut in offroad, in afara lui etc. Nu am apucat sa va multumesc atunci si intre timp am plonjat in noua experienta cu 700 le care mi se pare o motocicleta excelenta, un motor vioi caruia ii atribui semnificativ mai multi cai decat are defapt, o ciclistica, asa cum am simtit o eu, fara cusur, nici mare, nici mica, senzatie de siguranta pe xare ti o ofera e f placuta. E din 2010 si in mod incredibil are 13900 de km. Ai putea sa nu crezi, am fost la fel de sceptic insa e, se prezinta, pur si simplu, noua.  As personaliza o f putin si asta consta in ridicare ghidon f putin, 15..20mm, schimbat arc amortizor spate ptr o rulare pe drumuri laterale si neasfaltate ceva mai lina, crash bar as adauga, scut de aluminiu, pinion roata cu  un dinte mai mult. Este o motocicleta care imbina perfect f multe cerinte si o consider acum, in etapa in care ma aflu, perfecta. Mi ar placea sa schimbam ceva pareri si experiente despre 700 si modificarile, unde le ati considerat necesare, pe care le ati facut. 

Salut. V am intrebat acum nu mult timp cum v ati simtit pe un transalp 700, daca l ati experimentat, cum v a placut in offroad, in afara lui etc. Nu am apucat sa va multumesc atunci si intre timp am plonjat in noua experienta cu 700 le care mi se pare o motocicleta excelenta, un motor vioi caruia ii atribui semnificativ mai multi cai decat are defapt, o ciclistica, asa cum am simtit o eu, fara cusur, nici mare, nici mica, senzatie de siguranta pe xare ti o ofera e f placuta. E din 2010 si in mod incredibil are 13900 de km. Ai putea sa nu crezi, am fost la fel de sceptic insa e, se prezinta, pur si simplu, noua.  As personaliza o f putin si asta consta in ridicare ghidon f putin, 15..20mm, schimbat arc amortizor spate ptr o rulare pe drumuri laterale si neasfaltate ceva mai lina, crash bar as adauga, scut de aluminiu, pinion roata cu  un dinte mai mult. Este o motocicleta care imbina perfect f multe cerinte si o consider acum, in etapa in care ma aflu, perfecta. Mi ar placea sa schimbam ceva pareri si experiente despre 700 si modificarile, unde le ati considerat necesare, pe care le ati facut. 

Salut. V am intrebat acum nu mult timp cum v ati simtit pe un transalp 700, daca l ati experimentat, cum v a placut in offroad, in afara lui etc. Nu am apucat sa va multumesc atunci si intre timp am plonjat in noua experienta cu 700 le care mi se pare o motocicleta excelenta, un motor vioi caruia ii atribui semnificativ mai multi cai decat are defapt, o ciclistica, asa cum am simtit o eu, fara cusur, nici mare, nici mica, senzatie de siguranta pe xare ti o ofera e f placuta. E din 2010 si in mod incredibil are 13900 de km. Ai putea sa nu crezi, am fost la fel de sceptic insa e, se prezinta, pur si simplu, noua.  As personaliza o f putin si asta consta in ridicare ghidon f putin, 15..20mm, schimbat arc amortizor spate ptr o rulare pe drumuri laterale si neasfaltate ceva mai lina, crash bar as adauga, scut de aluminiu, pinion roata cu  un dinte mai mult. Este o motocicleta care imbina perfect f multe cerinte si o consider acum, in etapa in care ma aflu, perfecta. Mi ar placea sa schimbam ceva pareri si experiente despre 700 si modificarile, unde le ati considerat necesare, pe care le ati facut. 

Scuze ptr inghesuiala. Am dat,, trimite,, de 2..3 ori ptr ca nu parea sa se intample ceva. Mi a fost refuzata editarea ptr ca trecusera cateva minute de la postare, editare unde am incercat sa curat ceea ce am dublat, triplat. 

Link to comment
Share on other sites

cum e baieti, le bagati la iernat sau va mai dati?

eu m-as mai da, dar mi-e ca vine carantina dupa alegeri si nu mai ajung la garajul din afara orasului :)) parca a si inceput sa dea inghetul putin noaptea

PXL_20201127_112804636.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...
  • 1 month later...

Salut; Caut si eu plasticul care vine intre carene la Transalp 700 XL700VA, peste rezervor, sub ghidon. Am atasat poza.

 

Fostul proprietar spunea ca a scos plasticul ala pentru ca tinea apa acolo si ruginea rezervorul...

 

Ma poate indruma cineva catre o dezmembrare sau un contact potrivit pt piesa asta, va rog? Multumesc :)

IMG-20210331-WA0044.jpeg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Guest _Raul_

Ma delectam cu filmuletul asta: 

 

Fix de la min 21, omul vorbeste despre legendarul melc si cum si-a facut unul la o imprimanta 3D. 

Poate stiti, poate nu. 

Am zis ca nu are ce sa strice un share in plus. 

Boa noite :) !

Link to comment
Share on other sites

Am nevoie de un pic de ajutor. Ce sa fie uzat aici? Sina de pe bascula, pe care culiseaza suportul etrierului, sau suportul etrierului n sine? De ceva timp tot aud un clanc atunci cand calc frana spate, vad ca imi joaca etrierul pe bascula. Si mi-e frica sa nu faca trosc la un moment dat.

20210518_085944.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
La 01.06.2021 la 6:43, Pandy a spus:

Sunt cateva la vanzare pe grupul de fb al TA Romania. 

Ms. Încerc sa caut si acolo. 

Link to comment
Share on other sites

Salutare

Aveti idee daca amortizorul spate de la 600 de serviseaza?Si daca da,unde ?

L-am dat jos ieri si efectiv e piatra,abia se urneste tija amortizorului.

Simteam fiecare denivelare,singurul avantaj era pe asfalt bun,parca eram cu vitezana😄

Merci anticipat

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Va salut, am probleme la sa in sensul ca nu se mai mai deschide. Bag cheia, se roteste normal dar saua nu mai iese.

Daca apasa saua putin in jos se simte ca nu sta pintenul tensionat in locasul lui. Sa fie oare cablul? Cum as putea sa desfac totusi saua ca sa vad ce-i de facut?

Multumescin avans.

Numai bine!

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare

Am nevoie de sfat/ajutor

Transalp 600 1997 motocicleta.

Vibrații la 4000 de ture,in mers sau pe loc , vibrează la fel.

Am sincronizat carburatoarele,am strâns toate șuruburile de la motor,crashbars,carene.

Toți rulmenții verificați,sunt ok.

Am schimbat până și toba finala,la fel vibrează.

Motorul e adus din afara,chipurile la 47000.

Am mai avut exact același model de transalp și o africana rd04,nu vibrau deloc.

Ce sa mai verific?

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...