Jump to content

Recommended Posts

La 01.06.2021 la 6:43, Pandy a spus:

Sunt cateva la vanzare pe grupul de fb al TA Romania. 

Ms. Încerc sa caut si acolo. 

Link to comment
Share on other sites

Salutare

Aveti idee daca amortizorul spate de la 600 de serviseaza?Si daca da,unde ?

L-am dat jos ieri si efectiv e piatra,abia se urneste tija amortizorului.

Simteam fiecare denivelare,singurul avantaj era pe asfalt bun,parca eram cu vitezana😄

Merci anticipat

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Va salut, am probleme la sa in sensul ca nu se mai mai deschide. Bag cheia, se roteste normal dar saua nu mai iese.

Daca apasa saua putin in jos se simte ca nu sta pintenul tensionat in locasul lui. Sa fie oare cablul? Cum as putea sa desfac totusi saua ca sa vad ce-i de facut?

Multumescin avans.

Numai bine!

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare

Am nevoie de sfat/ajutor

Transalp 600 1997 motocicleta.

Vibrații la 4000 de ture,in mers sau pe loc , vibrează la fel.

Am sincronizat carburatoarele,am strâns toate șuruburile de la motor,crashbars,carene.

Toți rulmenții verificați,sunt ok.

Am schimbat până și toba finala,la fel vibrează.

Motorul e adus din afara,chipurile la 47000.

Am mai avut exact același model de transalp și o africana rd04,nu vibrau deloc.

Ce sa mai verific?

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Salut baieti,

Sunt proaspat detinator de un TA-700 2009, am avut un 600 acum niste ani in urma, si dupa lungi cautari se pare ca tot la TA am ajuns :).

 

Intrebare pentru cei cu mai multa experienta decat mine:

E unnn pic inalt pentru mine si as vrea sa il cobor 1 cm, poate 2 daca am cum. Tipul de la care l-am luat a zis ca se poate cobori din suspensie, eu stiu ca nu e cea mai buna idee sa fac asta. 
Aveti vreun sfat cu privire la asta? Ce pot face? E ok sa il cobor din arc, sa ii caut sa mica (desi am inteles ca mi-ar cam rupe fundu)?

Multumiri anticipate! :)

Link to comment
Share on other sites

pe mine nu m-a restrictionat lasarea din amortizor si saua joasa nici de la ture lungi si nici de la mers pe coclauri.

dar vorbesc despre PD10. si arata ciudat de jos.

eu as incepe cu lasarea din suspensie prima data si apoi as mai vedea.

poate intre timp intri in legatura si cu oameni experimentati.

a! si o talpa mai groasa la incaltaminte - ceva bocanci moto, de exemplu.

Link to comment
Share on other sites

Cizmele moto sunt pe lista, se iau zilele viitoare (sper).

Ma indoiesc drastic ca lasarea un pic din suspensie ar afecta ATAT de tare ciclistica, insa nu am avut niciodata un motor la care sa ma pot "juca" cu suspensia, de aici si intrebarea mea catre transalpisti mai cu experienta.

Eu m-as descurca si cu inaltimea pe care o are acum, insa e usor incomod la semafoare si cand incerc sa imping motorul in spate cand stau pe el (nu sunt chiar balerin pe el, insa ma imping cu varfurile cand incerc sa dau cu spatele). 

 

Deci, cine mai poate impartasi din experienta? :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...