vintze Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 daca ai rabdare pana deseara, masor la a mea sa vad si eu circumferintaIntre timp m-am uitat si eu pe user's manual si am vazut ca ai nevoie de circumferinta, asa ca eu zic ca masuratul cu ruleta e cea mai buna si mai reala si mai simpla metoda care dupa parerea mea este variabila (daca-i vorba de milimetri) avand in vedere ca aerul din roata este supus variatiilor de temperatura, ca roata se mai si toceste dupa ceva (zeci/sute de) kilometri, ca sa nu mai zic ca se mai si dezumfla ca d-aia e aer, ca sa iasa in timp prin porii camerei... so care-i rostul circumferintei precise in milimetri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 .. so care-i rostul circumferintei precise in milimetri? asa cere scula omului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 Roata are 21 inch diametru, cauciucul e 90/90 - 21. deci 21 x 25,4 = 533,4 mm diametrul jantei. La asta aduni de doua ori inaltimea cauciucului, deci 533 + 90 + 90 = 713,4 - diametrul exterior al rotii cu tot cu cauciuc. Pe asta il inmultesti cu pi si gata. 713,4 x 3,14 = 2240,076 mm si cu asta basta. Valoarea pe care o bagi acolo nu trebuie sa aiba clasa de precizie mare... eu zic ca valoarea calculata e suficienta, sau o valoare intre cea masurata si cea calculata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 acum serios. baga cit iti iese cu centimetrul din circumferinta rotii. crezi ca o variatie de 5-7 km/h o sa te supere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_c Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 Roata are 21 inch diametru, cauciucul e 90/90 - 21. deci 21 x 25,4 = 533,4 mm diametrul jantei. La asta aduni de doua ori inaltimea cauciucului, deci 533 + 90 + 90 = 713,4 - diametrul exterior al rotii cu tot cu cauciuc. Pe asta il inmultesti cu pi si gata. 713,4 x 3,14 = 2240,076 mm si cu asta basta. Valoarea pe care o bagi acolo nu trebuie sa aiba clasa de precizie mare... eu zic ca valoarea calculata e suficienta, sau o valoare intre cea masurata si cea calculata. Si eu am un vitezometru cu mai multe functii electronic care tot asa cere. Si acum m-am uitat la cat e pus, 2260 . L-am reglat sa mearga cam la fel cu kilometrajul original. Si vad ca am fost destul de aproape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi001 Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 (editat) (3) This stands for metres_moved per engine_revolution. It assumes a wheel circumference of 2.025 m. The diameter (mm) of a wheel with a 17" rim and a 130-80 tyre is 17*25.4+130*80/100*2 = 2,010 mm (au inmultit cu Pi, deci 2,010 e circumferinta) Calculul e pentru roata spate, dar se observa ca si ei fac ceva aproximari. Sursa : http://tinet.org/~crull/dades.html Daca, ar fi sa inlocuim valorile pentru roata fata ar iesi :21*25.4+90*90/100*2 = 695.4mm. xPI = 2185mm (cricumferinta) Mai teoretic de atat nu pot fi. Succes, si sa ne spui care dintre calcule a fost mai exact. Editat Septembrie 16, 2008 de cristi001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 cuzinetii stiam ca au un start special de protectie pe partea care ''freaca''pe arborele cotit. bineinteles cu canal de ungere. cum ai facut aia artizanali? i-ai tratat? cum?. cu scuzele de rigoare ca ma bag si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blazer27 Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 ce sa mai spun....bai nene,sunt in domeniu auto-moto de vreo 15 ani....NU puteam sa fiu chiar asa de ipocrit ca sa bag ulei auto in motocicleta...VALVOLINE 10 W 40 API SG 4 T si referitor la ,,Încă o întrebare: cum ai ajuns la concluzia că trebuie desfacut motorul, făcea ceva zgomot?``....cum am mai povestit dupa ce am ajuns cu ea acasa am mai incercat sa o pornesc....NIMIC...parca ceva nu lasa motorul sa se invarta...pui mei...si atunci mia picat fisa..era si incalzit de mi-a pornit termocupla(apa era pe rosu) Ce era de facut pai am dat jos bujia de la pistonu de la care se auzea bataia...si am bagat o surubelnitza...e...am impins de ea in jos si.........spre NEFERICIREA mea pistonul a coborat....stiam ori boltzul de piston ori cuzinetzii de la biela....sii erau cuzinetii... ........nu am mai prea avut timp de el acuma in ultimul timp....sunt sofer de camion ,numai in week-en ce mai dau pe acasa....poate la iarna... Hai pa ne mai auzim... astept rasp cand am dus ambielajul la rectificat...cei de acolo au zis ca are un strat mai special....adica mai tare....dar nu e adevarat...chestia asta e doar la masini.la motoare este facut in totalitate din otel calit Iar cuzinetul este facut din BRONZ GRAFITAT...este un material cam moale....aproape ca si CUPRU,si asta ca sa permita ungerea,pt.ca estfe facut la cote fixe ,iar daca uleiul este de calitate ,motorul nu are cum sa se uzeze.....e....la mine asta a fost,norocul meu ca nu a fost ceva mai grav Si daca vreo data o sa-ti treaca vreun cuzinet prin mana...ia un cutit si vezi ca il poti taia cu el cuzinetii stiam ca au un start special de protectie pe partea care ''freaca''pe arborele cotit. bineinteles cu canal de ungere. cum ai facut aia artizanali? i-ai tratat? cum?. cu scuzele de rigoare ca ma bag si eu cand am dus ambielajul la rectificat...cei de acolo au zis ca are un strat mai special....adica mai tare....dar nu e adevarat...chestia asta e doar la masini.la motoare este facut in totalitate din otel calit Iar cuzinetul este facut din BRONZ GRAFITAT...este un material cam moale....aproape ca si CUPRU,si asta ca sa permita ungerea,pt.ca estfe facut la cote fixe ,iar daca uleiul este de calitate ,motorul nu are cum sa se uzeze.....e....la mine asta a fost,norocul meu ca nu a fost ceva mai grav Si daca vreo data o sa-ti treaca vreun cuzinet prin mana...ia un cutit si vezi ca il poti taia cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ariseandwalk Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 Salutare tuturor, As avea nevoie de o roata melcata ca mi s-a dus kilometrajul, si sigur melcul ala e de vina. Stiti careva de unde as putea sa-mi cumpar (in afara de reprezentanta Honda, ca e cam scump...) Thanks. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 (editat) Salutare tuturor,As avea nevoie de o roata melcata ca mi s-a dus kilometrajul, si sigur melcul ala e de vina. Stiti careva de unde as putea sa-mi cumpar (in afara de reprezentanta Honda, ca e cam scump...) Thanks. eu l-am cumparat de la arad prin comanda il gasesti si la Viena la magazinul www.2radboerse.at daca ai drum pe acolo pret 26 euro ar fi bine sa desfaci roata sa vezi daca nu e dus tot sistemul, costa 107 euro parerea mea din alte surse mai ieftin nu cred ca gasesti Editat Septembrie 22, 2008 de calinbac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 eu l-am cumparat de la arad prin comandail gasesti si la Viena la magazinul www.2radboerse.at daca ai drum pe acolo pret 26 euro ar fi bine sa desfaci roata sa vezi daca nu e dus tot sistemul, costa 107 euro parerea mea din alte surse mai ieftin nu cred ca gasesti si la honda cam tot acolo e, chiar mai ieftin daca nu ma insel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 ar fi bine sa desfaci roata sa vezi daca nu e dus tot sistemul, nu poate fi tot sistemul Caline, e facut in asa fel incat sa se strice doar pinionul de plastic MARE atentie pentru ca de obicei bucatile de rupte din pinionul de plastic raman prin zona si blocheaza pinionul de metal care angreneaza cablul de kilometraj Trebuie demontat si curatat foarte bine, sa se invarta liber, dupa care se unge si se poate monta noul pinion de plastic Eu l-am curatat cu spray de curatat lantul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ariseandwalk Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 Multumesc tuturor pt sfaturi. Am gasit (prin intermediul si bunavointa lui Lutzifer, caruia ii multumesc) pe comanda din arad la 22 Euro. Din pacate la Honda am gasit la 40!! Ceea ce mi s-a parut cam scump. Si la Honda Romania n-am indraznit sa sun pentru ca de o luna de zile stau dupa ei pentru niste arcuri de cric central... ma tot amana cu tot felul de aberatii... In fine, miercuri o sa am melcul . Thanks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 In fine, miercuri o sa am melcul Nu uita sa cureti pinionul acela de metal care este antrenat de cel de plastic si care la randul lui antreneaza cablul de kilometraj Trebuie sa mearga FOARTE usor. In juma' de ora ai terminat si nu te mai doare capul Recomand tuturor sa se schimbe vaselina anual, altfel se intareste (mai ales daca e tinut in frig) si nu mai valoreaza nici cat un bob de mazare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 Nu uita sa cureti pinionul acela de metal care este antrenat de cel de plastic si care la randul lui antreneaza cablul de kilometrajTrebuie sa mearga FOARTE usor. In juma' de ora ai terminat si nu te mai doare capul Recomand tuturor sa se schimbe vaselina anual, altfel se intareste (mai ales daca e tinut in frig) si nu mai valoreaza nici cat un bob de mazare ... unii recomanda vaselina siliconica .... ca cica cealalta ar fi nesanatoasa pentru plasticul ala "special". spor, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ariseandwalk Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 Mersi mult pentru sfaturi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 Hai ca apar si eu cu o problema mai maricica. Am nevoie de carena de far, carena stanga fata si spate pentru PD 10 din 99. Cauza e ca am facut buf pt. ca m-a lovit una din spate. Carenele nu mai pot fi reparate pt lipsesc bucati multe din ele. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s1r1nx Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 (editat) care are o camera fata in plus de ta pt cauciuc 90/90-21 si vrea sa o vanda pls PM! thk! Editat Septembrie 28, 2008 de s1r1nx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 (editat) care are o camera fata in plus de ta pt cauciuc 90/90-21 si vrea sa o vanda pls PM! thk! Eu cred ca mai usor gasesti la un magazin de profil, in Bucuresti sunt destule Chiar si la noi, in Arad, se gasesc destul de usor cu toate ca avem doar vreo 2-3 magazine Editat Septembrie 29, 2008 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s1r1nx Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 Eu cred ca mai usor gasesti la un magazin de profil, in Bucuresti sunt destuleChiar si la noi, in Arad, se gasesc destul de usor cu toate ca avem doar vreo 2-3 magazine acolo am incercat prima data, am pus o valva mecanica pe aiai fututa momentan thk oricum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi001 Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 (editat) Eu cred ca mai usor gasesti la un magazin de profil, in Bucuresti sunt destuleChiar si la noi, in Arad, se gasesc destul de usor cu toate ca avem doar vreo 2-3 magazine Dar camere de 17" 130/80?? , in vara cand imi ardea buza ,nu am gasit nici in Bucuresti. Mi s-a raspuns ca e criza de camere pe 17.. Acum as lua de rezerva, si de 17" si de 21" , dar de unde? Pe haideneau.ro am comandat online in august, si nu am primit nici un raspuns. Editat Septembrie 29, 2008 de cristi001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 Dar camere de 17" 130/80?? , in vara cand imi ardea buza ,nu am gasit nici in Bucuresti. Mi s-a raspuns ca e criza de camere pe 17.. Acum as lua de rezerva, si de 17" si de 21" , dar de unde? Pe haideneau.ro am comandat online in august, si nu am primit nici un raspuns. Ma voi interesa, dar nu vad cum te-ar ajuta sa gasesc eu in Arad, eventual sa ti le trimit prin posta Eventual poti sa te intersezi AICI Voi raspunde tot aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakalu Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 (editat) In sfarsit problema CDI pentru PD06 rezolvata . Recomand firma din Cehia http://www.ignitech.cz/english/aindex.htm. Am trimis in plic 135 euro(banca vroia 30 euro comision) si peste 2 saptamani am primit CDI-ul dublu cu adaptorul de mufe si CD cu softul si prezentare. Editat Septembrie 30, 2008 de jakalu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 Super, ma bucur ca ai rezolvat cu cehii pana la urma! Faza cu transferurile bancare asa e, iti vine sa dai si sa fugi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 In sfarsit problema CDI pentru PD06 rezolvata .Poza Jakale, unde e facuta poz(n)a aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.