Sari la conținut

Postări Recomandate

Vizitator CristiBoroi
Salut ,

 

Momentan sunt posesorului unui suzuki gs 500 dar din diferite motive (pozitie incomoda rau pentru mine si drumurile din romania) as vrea sa il schimb cu o honda transalp . Ma intereseaza cat costa intretinerea unei astfel de moto in linii mari si cat consuma .Mentionez ca nu sunt genul care schimba vitezele in blana si nu merg mai tare de 110 120 km la ora.

 

Despre consum, la mine:

6,6% consum urban - mers alternat, cand stat in coloana la semafor, cand dat in goarna pe portiuni degajate.

4,9% afara - mers cu pasager, la viteze intre 70 si 90 km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

 

Momentan sunt posesorului unui suzuki gs 500 dar din diferite motive (pozitie incomoda rau pentru mine si drumurile din romania) as vrea sa il schimb cu o honda transalp . Ma intereseaza cat costa intretinerea unei astfel de moto in linii mari si cat consuma .Mentionez ca nu sunt genul care schimba vitezele in blana si nu merg mai tare de 110 120 km la ora.

 

:P

 

Intretinerea costa mai nimik.....costa imbunatatirile daca esti nebun ca mine...(crash bar, cric central, coburi, top case,filtru KN etc)

 

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salve,si scuzati-mi bagarea de seama..

Intrebare(ptr transalp di 99 al unui prieten) cat si ce ulei se baga in telescoapele de fata ??sunt cam moi,balanseaza,si trebuie intarite....

PS..ptru a-l scoate afara trebuiesc demontate sau se poate pe jos,prin surubul inbus?

si cam ce se mai face la un asa schimb.

multam si road safe!!!!!!!!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salve,si scuzati-mi bagarea de seama..

Intrebare(ptr transalp di 99 al unui prieten) cat si ce ulei se baga in telescoapele de fata ??sunt cam moi,balanseaza,si trebuie intarite....

PS..ptru a-l scoate afara trebuiesc demontate sau se poate pe jos,prin surubul inbus?

si cam ce se mai face la un asa schimb.

multam si road safe!!!!!!!!!!!!!!!!

Spune-i lui Geri sa bage 10W, dar trebuie sa cumpere mai mult de 1 litru, pentru ca in fiecare telescop trebuie sa introduca cca 550 ml

La acest model telescoapele trebuie scoase din juguri, pentru ca nu au surub de golire, deci se demonteaza si roata fata, ocazie cu care verifica si melcul

Si sa schimbe si uleiul in motor, daca vrea sa mai aiba motor :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io am cumparat 1L ulei de furca si am bagat cate 50ml ulei de motor. Are ceva.. ? :D

 

Da, Lutzifer cred ca 2,7L, 2,3 e fara filtru. Eu am bagat pana s-a facut nivelul si acu daca ma uit bine am ramas cu mai putin de jumatate in bidon, deci ai dreptate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, Lutzifer cred ca 2,7L, 2,3 e fara filtru. Eu am bagat pana s-a facut nivelul si acu daca ma uit bine am ramas cu mai putin de jumatate in bidon, deci ai dreptate.

Ma miram eu sa fie altfel la modelu ca a`tau ... fara filtru poate ca are atata !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa ne vedem we. asta la o iesire. Eu sunt disponibil.

 

Salut Cristi,

 

Sa stii ca si eu as iesi pe undeva we asta. Numa zi pe unde si cum ne intalnim. Ca eu sunt acum in Bucuresti la serviciu iar Vineri seara o intind acasa la Targoviste unde e si vaca.

 

Lui Jack21 ii propusesem sa dam o fuga pana la Pestera Dambovicioara. Super drum super privelisti... numa bun de soft enduro. Dar vad ca deocamdata n-a mai dat nici un semn.

Poate chiar sa mergem pe Rucar Bran si sa ne intoarcem pe Valea Prahovei.

 

Daca te intereseaza sau daca idei mai bune .. shoot! Numa sa fie un traseu de o zi ... ca nu am coburi , nu am cu ce sa o asigur si nici prea multi bani de ramas peste noapte pe undeva... m-a cam sleit achizitia...

 

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

dupa cum ziceam si pe celalat forum eu as veni. Sper sa nu ma fac de ras :banana:

 

Problema e ca nu am cauciucuri de off, asa ca o sa merg pana se poate si daca nu, nu :cheers:

 

Am inteles ca intalnirea e Duminica la 8.30 la Petromul de la iesirea spre chitila.

 

Adrian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

 

Momentan sunt posesorului unui suzuki gs 500 dar din diferite motive (pozitie incomoda rau pentru mine si drumurile din romania) as vrea sa il schimb cu o honda transalp . Ma intereseaza cat costa intretinerea unei astfel de moto in linii mari si cat consuma .Mentionez ca nu sunt genul care schimba vitezele in blana si nu merg mai tare de 110 120 km la ora.

si eu am trecut de la GS 500 la transalp

Investitii initiale si upgraduri : Baterie noua 115 ron, crash baruri 90 euro

intretinerea : filtru aer 70 ron

ulei +filtru 150ron

ulei telscop 60ron

lichid frana 30 ron

spray lant 30 ron

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

va rog recomandati-mi un service din B care se baga cu cunostinta de cauza la un Transalp din 94. De 1 zi face figuri grave, am alimentat de la Agip, am mai mers cu el, dar maine zi dimineata cand sa plec am observat ca nu mai trage bine, se tureaza greu si vibreaza nasol. Merg amandoi cilindrii, cred ca e ceva legat de sincronizare sau ceva la carburator.

 

Merci mult!

Dani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde stii ca merg ambii cilindri?

 

e posibil sa nu se alimenteze, scoate furtunul de benzina si vezi cum curge. Daca taraie, nu e bine.

Carburatoarele nu se desincronizeaza brusc, si chiar si desincronizate grav motorul merge bine in ture.

 

Vezi CDI-urile, benzina si lasa mecanicii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

va rog recomandati-mi un service din B care se baga cu cunostinta de cauza la un Transalp din 94. De 1 zi face figuri grave, am alimentat de la Agip, am mai mers cu el, dar maine zi dimineata cand sa plec am observat ca nu mai trage bine, se tureaza greu si vibreaza nasol. Merg amandoi cilindrii, cred ca e ceva legat de sincronizare sau ceva la carburator.

 

Merci mult!

Dani

 

Sigur merg amandoi cilindrii? se incalzesc amandoi la fel? daca nu e cdi-ul. Este un cilindru care in momentul cand nu funcioneaza nu iti indica nici acul la turometru (cred ca cilindrul din spate). In schimb daca nu merge celalalt totusi acul iti indica. asa am patit eu cu CDI-ul. Si tot asa in prima faza la pornirie dimineata am avut probleme din cand in cand si in timp s-a tot agravat situatia

Editat de BH 83 FOC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur merg amandoi cilindrii? se incalzesc amandoi la fel? daca nu e cdi-ul. Este un cilindru care in momentul cand nu funcioneaza nu iti indica nici acul la turometru (cred ca cilindrul din spate). In schimb daca nu merge celalalt totusi acul iti indica. asa am patit eu cu CDI-ul. Si tot asa in prima faza la pornirie dimineata am avut probleme din cand in cand si in timp s-a tot agravat situatia

 

Azi dim lam pornit si am venit cu el la job, merge doar cilindrul din spate. O sa merg azi sa il duc la un meserias sa vedem ce zice, sper sa nu fie CDIul. :cheers:

La transalp 1994 din ce am citit, e alt tip de CDI, ceva cu condensatori, pe cand ala de dupa 95 e cu tranzistori. Sau nu am inteles eu bine? CDIul meu este ca al motoarelor mai noi 95-99 ?, ca sa stiu ce comand in caz de problema la el (inainte il desfac sa vad daca nu sunt lipiturile alea celebre duse...).

 

Merci de PMuri cu numerele meseriasilor.

 

Dani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea conteaza de care cdi pui, important e sa functioneze. Dar daca ai numai unul, e aiurea sa cumperi 2 in loc.

Stiu de unde poti cumpara nou, e o firma in Cehia care fabrica, vezi in semnatura mea:

Eu mi-am luat de curand de la ei, merge OK, si e unul care le-a inlocuit pe amandoua.

 

vezi ultimele poze puse de mine, ala e:

 

http://www.transalp.ro/forum/renumitul-cdi-t418-30.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spune-i lui Geri sa bage 10W, dar trebuie sa cumpere mai mult de 1 litru, pentru ca in fiecare telescop trebuie sa introduca cca 550 ml

La acest model telescoapele trebuie scoase din juguri, pentru ca nu au surub de golire, deci se demonteaza si roata fata, ocazie cu care verifica si melcul

Si sa schimbe si uleiul in motor, daca vrea sa mai aiba motor :cheers:

banuiam ca tre bagat mai mult de 1L,(ca la altele ,de fapt)si intre timp vom mai verifica si alte lukruri pe acol..

intreb acu sunt ceva chikite de stiut?SAU ULEI SI VIA?..mai e si surubul cu cap inbus de sub...ce face?

thanck you.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

banuiam ca tre bagat mai mult de 1L,(ca la altele ,de fapt)si intre timp vom mai verifica si alte lukruri pe acol..

intreb acu sunt ceva chikite de stiut?SAU ULEI SI VIA?..mai e si surubul cu cap inbus de sub...ce face?

thanck you.

:cheers:

 

pe la surubul cu cap inbus de jos se scoate uleiul. nu te chinui sa scoti telescoapele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La surubul cu cap inbus de jos se scoate uleiul. nu te chinui sa scoti telescoapele.

Vezi ca e model 1999

Imbusul ala de jos tine pistonul

Sa vezi ce te mai pomenesc baietii cand se vor chinui sa-l puna inapoi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

va rog recomandati-mi un service din B care se baga cu cunostinta de cauza la un Transalp din 94. De 1 zi face figuri grave, am alimentat de la Agip, am mai mers cu el, dar maine zi dimineata cand sa plec am observat ca nu mai trage bine, se tureaza greu si vibreaza nasol. Merg amandoi cilindrii, cred ca e ceva legat de sincronizare sau ceva la carburator.

 

Merci mult!

Dani

 

Salut, Te ajut eu cu cea mai mare placere, da un semn pe YM: dan_motor2003 daca vrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca e model 1999

Imbusul ala de jos tine pistonul

Sa vezi ce te mai pomenesc baietii cand se vor chinui sa-l puna inapoi

O fi tinand pistonul, dar uleiul curge pe acolo, nu?

 

Si daca scoti surubul nu cred ca fuge nicaieri, tot acolo sta cand o sa-l pui la loc. :rolleyes:

 

Haha, eu acum am vazut suruburile de golire la a mea... :drink:)))

 

Eu am scos uleiul pe la suruburile cu cap de inbus, credeam ca alea sunt de golire.

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O fi tinand pistonul, dar uleiul curge pe acolo, nu?

 

Si daca scoti surubul nu cred ca fuge nicaieri, tot acolo sta cand o sa-l pui la loc. :rolleyes:

 

Haha, eu acum am vazut suruburile de golire la a mea... :drink:)))

 

Eu am scos uleiul pe la suruburile cu cap de inbus, credeam ca alea sunt de golire.

cred ca merg ambele variante ....multam

....daca intampinam greutati apelam la "un prieten" :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

:rolleyes:(

din pacate CDIul pentru cilindrul din fata nu mai produce scanteie. Motorul este in service acum.

Va rog daca aveti un CDI functional de imprumutat cateva zile pana cumpar unu nou sa ma ajutati, un Transalp din 1994 este motorul, BUcuresti este locatia.

 

Dani@0724 222539

Multumesc!

Editat de arcgotic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut, transalpistilor, ce melic are motoreta la roata spate.......a vazut cineva una frumoasa merge foarte bine motorul [engine] dar face urat in mers , ceva de la roata spate, am citit pe undeva ca nu stiu ce anume se duce pe acolo.........multumesc anticipat, se poate face, costa mult?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...