Vizitator CristiBoroi Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Salut , Momentan sunt posesorului unui suzuki gs 500 dar din diferite motive (pozitie incomoda rau pentru mine si drumurile din romania) as vrea sa il schimb cu o honda transalp . Ma intereseaza cat costa intretinerea unei astfel de moto in linii mari si cat consuma .Mentionez ca nu sunt genul care schimba vitezele in blana si nu merg mai tare de 110 120 km la ora. Despre consum, la mine: 6,6% consum urban - mers alternat, cand stat in coloana la semafor, cand dat in goarna pe portiuni degajate. 4,9% afara - mers cu pasager, la viteze intre 70 si 90 km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vest Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Salut , Momentan sunt posesorului unui suzuki gs 500 dar din diferite motive (pozitie incomoda rau pentru mine si drumurile din romania) as vrea sa il schimb cu o honda transalp . Ma intereseaza cat costa intretinerea unei astfel de moto in linii mari si cat consuma .Mentionez ca nu sunt genul care schimba vitezele in blana si nu merg mai tare de 110 120 km la ora. Intretinerea costa mai nimik.....costa imbunatatirile daca esti nebun ca mine...(crash bar, cric central, coburi, top case,filtru KN etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 salve,si scuzati-mi bagarea de seama.. Intrebare(ptr transalp di 99 al unui prieten) cat si ce ulei se baga in telescoapele de fata ??sunt cam moi,balanseaza,si trebuie intarite.... PS..ptru a-l scoate afara trebuiesc demontate sau se poate pe jos,prin surubul inbus? si cam ce se mai face la un asa schimb. multam si road safe!!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 salve,si scuzati-mi bagarea de seama.. Intrebare(ptr transalp di 99 al unui prieten) cat si ce ulei se baga in telescoapele de fata ??sunt cam moi,balanseaza,si trebuie intarite.... PS..ptru a-l scoate afara trebuiesc demontate sau se poate pe jos,prin surubul inbus? si cam ce se mai face la un asa schimb. multam si road safe!!!!!!!!!!!!!!!! Spune-i lui Geri sa bage 10W, dar trebuie sa cumpere mai mult de 1 litru, pentru ca in fiecare telescop trebuie sa introduca cca 550 ml La acest model telescoapele trebuie scoase din juguri, pentru ca nu au surub de golire, deci se demonteaza si roata fata, ocazie cu care verifica si melcul Si sa schimbe si uleiul in motor, daca vrea sa mai aiba motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 io am cumparat 1L ulei de furca si am bagat cate 50ml ulei de motor. Are ceva.. ? Da, Lutzifer cred ca 2,7L, 2,3 e fara filtru. Eu am bagat pana s-a facut nivelul si acu daca ma uit bine am ramas cu mai putin de jumatate in bidon, deci ai dreptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Da, Lutzifer cred ca 2,7L, 2,3 e fara filtru. Eu am bagat pana s-a facut nivelul si acu daca ma uit bine am ramas cu mai putin de jumatate in bidon, deci ai dreptate. Ma miram eu sa fie altfel la modelu ca a`tau ... fara filtru poate ca are atata ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Sper sa ne vedem we. asta la o iesire. Eu sunt disponibil. Salut Cristi, Sa stii ca si eu as iesi pe undeva we asta. Numa zi pe unde si cum ne intalnim. Ca eu sunt acum in Bucuresti la serviciu iar Vineri seara o intind acasa la Targoviste unde e si vaca. Lui Jack21 ii propusesem sa dam o fuga pana la Pestera Dambovicioara. Super drum super privelisti... numa bun de soft enduro. Dar vad ca deocamdata n-a mai dat nici un semn. Poate chiar sa mergem pe Rucar Bran si sa ne intoarcem pe Valea Prahovei. Daca te intereseaza sau daca idei mai bune .. shoot! Numa sa fie un traseu de o zi ... ca nu am coburi , nu am cu ce sa o asigur si nici prea multi bani de ramas peste noapte pe undeva... m-a cam sleit achizitia... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack21 Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Ok, sambata dimineata devreme propun sa plecam din B. pt ca tb sa fiu inapoi pana in 16:00. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 (editat) Am stabilit cu Allvlad sa plecam duminica dimineata aici /index.php?...278378&st=0 unde au fost colegi de-ai nostri mai experimentati. Ce ziceti? Editat Iunie 17, 2009 de CristiBoroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asilindean Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 Salut, dupa cum ziceam si pe celalat forum eu as veni. Sper sa nu ma fac de ras Problema e ca nu am cauciucuri de off, asa ca o sa merg pana se poate si daca nu, nu Am inteles ca intalnirea e Duminica la 8.30 la Petromul de la iesirea spre chitila. Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 Salut , Momentan sunt posesorului unui suzuki gs 500 dar din diferite motive (pozitie incomoda rau pentru mine si drumurile din romania) as vrea sa il schimb cu o honda transalp . Ma intereseaza cat costa intretinerea unei astfel de moto in linii mari si cat consuma .Mentionez ca nu sunt genul care schimba vitezele in blana si nu merg mai tare de 110 120 km la ora. si eu am trecut de la GS 500 la transalp Investitii initiale si upgraduri : Baterie noua 115 ron, crash baruri 90 euro intretinerea : filtru aer 70 ron ulei +filtru 150ron ulei telscop 60ron lichid frana 30 ron spray lant 30 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 Salut baieti, va rog recomandati-mi un service din B care se baga cu cunostinta de cauza la un Transalp din 94. De 1 zi face figuri grave, am alimentat de la Agip, am mai mers cu el, dar maine zi dimineata cand sa plec am observat ca nu mai trage bine, se tureaza greu si vibreaza nasol. Merg amandoi cilindrii, cred ca e ceva legat de sincronizare sau ceva la carburator. Merci mult! Dani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 de unde stii ca merg ambii cilindri? e posibil sa nu se alimenteze, scoate furtunul de benzina si vezi cum curge. Daca taraie, nu e bine. Carburatoarele nu se desincronizeaza brusc, si chiar si desincronizate grav motorul merge bine in ture. Vezi CDI-urile, benzina si lasa mecanicii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BH 83 FOC Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 (editat) Salut baieti, va rog recomandati-mi un service din B care se baga cu cunostinta de cauza la un Transalp din 94. De 1 zi face figuri grave, am alimentat de la Agip, am mai mers cu el, dar maine zi dimineata cand sa plec am observat ca nu mai trage bine, se tureaza greu si vibreaza nasol. Merg amandoi cilindrii, cred ca e ceva legat de sincronizare sau ceva la carburator. Merci mult! Dani Sigur merg amandoi cilindrii? se incalzesc amandoi la fel? daca nu e cdi-ul. Este un cilindru care in momentul cand nu funcioneaza nu iti indica nici acul la turometru (cred ca cilindrul din spate). In schimb daca nu merge celalalt totusi acul iti indica. asa am patit eu cu CDI-ul. Si tot asa in prima faza la pornirie dimineata am avut probleme din cand in cand si in timp s-a tot agravat situatia Editat Iunie 19, 2009 de BH 83 FOC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Sigur merg amandoi cilindrii? se incalzesc amandoi la fel? daca nu e cdi-ul. Este un cilindru care in momentul cand nu funcioneaza nu iti indica nici acul la turometru (cred ca cilindrul din spate). In schimb daca nu merge celalalt totusi acul iti indica. asa am patit eu cu CDI-ul. Si tot asa in prima faza la pornirie dimineata am avut probleme din cand in cand si in timp s-a tot agravat situatia Azi dim lam pornit si am venit cu el la job, merge doar cilindrul din spate. O sa merg azi sa il duc la un meserias sa vedem ce zice, sper sa nu fie CDIul. La transalp 1994 din ce am citit, e alt tip de CDI, ceva cu condensatori, pe cand ala de dupa 95 e cu tranzistori. Sau nu am inteles eu bine? CDIul meu este ca al motoarelor mai noi 95-99 ?, ca sa stiu ce comand in caz de problema la el (inainte il desfac sa vad daca nu sunt lipiturile alea celebre duse...). Merci de PMuri cu numerele meseriasilor. Dani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 nu prea conteaza de care cdi pui, important e sa functioneze. Dar daca ai numai unul, e aiurea sa cumperi 2 in loc. Stiu de unde poti cumpara nou, e o firma in Cehia care fabrica, vezi in semnatura mea: Eu mi-am luat de curand de la ei, merge OK, si e unul care le-a inlocuit pe amandoua. vezi ultimele poze puse de mine, ala e: http://www.transalp.ro/forum/renumitul-cdi-t418-30.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Spune-i lui Geri sa bage 10W, dar trebuie sa cumpere mai mult de 1 litru, pentru ca in fiecare telescop trebuie sa introduca cca 550 mlLa acest model telescoapele trebuie scoase din juguri, pentru ca nu au surub de golire, deci se demonteaza si roata fata, ocazie cu care verifica si melcul Si sa schimbe si uleiul in motor, daca vrea sa mai aiba motor banuiam ca tre bagat mai mult de 1L,(ca la altele ,de fapt)si intre timp vom mai verifica si alte lukruri pe acol.. intreb acu sunt ceva chikite de stiut?SAU ULEI SI VIA?..mai e si surubul cu cap inbus de sub...ce face? thanck you. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 banuiam ca tre bagat mai mult de 1L,(ca la altele ,de fapt)si intre timp vom mai verifica si alte lukruri pe acol.. intreb acu sunt ceva chikite de stiut?SAU ULEI SI VIA?..mai e si surubul cu cap inbus de sub...ce face? thanck you. pe la surubul cu cap inbus de jos se scoate uleiul. nu te chinui sa scoti telescoapele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 La surubul cu cap inbus de jos se scoate uleiul. nu te chinui sa scoti telescoapele. Vezi ca e model 1999 Imbusul ala de jos tine pistonul Sa vezi ce te mai pomenesc baietii cand se vor chinui sa-l puna inapoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_motor Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 Salut baieti, va rog recomandati-mi un service din B care se baga cu cunostinta de cauza la un Transalp din 94. De 1 zi face figuri grave, am alimentat de la Agip, am mai mers cu el, dar maine zi dimineata cand sa plec am observat ca nu mai trage bine, se tureaza greu si vibreaza nasol. Merg amandoi cilindrii, cred ca e ceva legat de sincronizare sau ceva la carburator. Merci mult! Dani Salut, Te ajut eu cu cea mai mare placere, da un semn pe YM: dan_motor2003 daca vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 (editat) Vezi ca e model 1999Imbusul ala de jos tine pistonul Sa vezi ce te mai pomenesc baietii cand se vor chinui sa-l puna inapoi O fi tinand pistonul, dar uleiul curge pe acolo, nu? Si daca scoti surubul nu cred ca fuge nicaieri, tot acolo sta cand o sa-l pui la loc. Haha, eu acum am vazut suruburile de golire la a mea... ))) Eu am scos uleiul pe la suruburile cu cap de inbus, credeam ca alea sunt de golire. Editat Iunie 20, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 O fi tinand pistonul, dar uleiul curge pe acolo, nu? Si daca scoti surubul nu cred ca fuge nicaieri, tot acolo sta cand o sa-l pui la loc. Haha, eu acum am vazut suruburile de golire la a mea... ))) Eu am scos uleiul pe la suruburile cu cap de inbus, credeam ca alea sunt de golire. cred ca merg ambele variante ....multam ....daca intampinam greutati apelam la "un prieten" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 (editat) Salut baieti, ( din pacate CDIul pentru cilindrul din fata nu mai produce scanteie. Motorul este in service acum. Va rog daca aveti un CDI functional de imprumutat cateva zile pana cumpar unu nou sa ma ajutati, un Transalp din 1994 este motorul, BUcuresti este locatia. Dani@0724 222539 Multumesc! Editat Iunie 22, 2009 de arcgotic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 A rezolvat pe moment mecanicul, a refacut lipiturile si merge, deocamdata e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 va salut, transalpistilor, ce melic are motoreta la roata spate.......a vazut cineva una frumoasa merge foarte bine motorul [engine] dar face urat in mers , ceva de la roata spate, am citit pe undeva ca nu stiu ce anume se duce pe acolo.........multumesc anticipat, se poate face, costa mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.