vintze Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 (editat) Salutare si bine v-am regasit .......ei bine am sa fiu scurt si la obiect......am de gand sa imi iau transalp din nou si pentru ca e criza si nimic nu se vinde am sa pun problema asa:SCHIMB Africa Twin rd07 din 93' 40mii km cu transalp de dupa 97 ....pt detalii va astept pe PM ...... deci care vrei sa faci upgrade'u asta te astept ! http://i358.photobucket.com/albums/oo22/ol...18042009285.jpg Oly, păi hai la întrunire, să ai de unde alege! da să Âştii că pe a mea nu ți-o dau chiar dacă e fabricata în japonia Âşi nu în italia Editat Iulie 22, 2009 de vintze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_phx Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 nu spargi carena dintr-un singur poc in lateral..., eventual rupi un maner de frana/ambreiaj - tre sa-ti alegi o parte pe care sa cada pe mine ma enerveaza si cand gasesc un caca de pasare pe ea da-ti seama cum fac cand rup un ambreiaj sau ceva... nu de alta, da banii mei sunt foarte riguros dozati pentru urmatoarele 3-4 luni...deci nu vreau niciun incident...cel putin pana atunci... ah, azi mi-am facut RCA pe 6 luni la ARDAF cu 110 ron, va spun sa aveti un reper, asa... numai bine ! Mesaj completat Oly, păi hai la întrunire, să ai de unde alege! da să Âştii că pe a mea nu ți-o dau chiar dacă e fabricata în japonia Âşi nu în italia care-i faza cu japonia si italia?? din 97 au inceput sa se asambleze la macaronari, dar nu inteleg care e diferentza?sunt mai bune, sau ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 tu ce zici? italy = japan ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_c Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 tu ce zici? italy = japan ? Nu chiar dar Italy+ dublu disc + CDI fara probleme(asta este si in japan) = japan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
srp.ro Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 Ce preferati? Hidenau K60 sau Dunlop Trailmax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 pe mine ma enerveaza si cand gasesc un caca de pasare pe ea da-ti seama cum fac cand rup un ambreiaj sau ceva... nu de alta, da banii mei sunt foarte riguros dozati pentru urmatoarele 3-4 luni...deci nu vreau niciun incident...cel putin pana atunci... ah, azi mi-am facut RCA pe 6 luni la ARDAF cu 110 ron, va spun sa aveti un reper, asa... numai bine ! Mesaj completat care-i faza cu japonia si italia?? din 97 au inceput sa se asambleze la macaronari, dar nu inteleg care e diferentza?sunt mai bune, sau ce? nu-i nici o diferență... P.S. dacă nu vrei să pățească nimic, închide-o în garaj... altfel nu garantează nimeni. sau puteai să-ți iei chopper. alea se mângăie Âşi se gâdilă apoi se Âşterg de praf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 Am si eu o nelamurire... Am schimbat intr-o treapta inferioara sa fac frana de motor pe la 70 la ora si mi-a blocat roata spate derapand cam un metru . Mi-a si fugit oleaca spatele intr-o parte. Am avut impresia ca o sa si pic la cat a derapat. E normal sa mi se blocheze roata spate in halul ala doar de la o frana de motor ? Sau este o problema din moment ce mi s-a blocat roata spate atat de rau din frana de motor ? Si nu cred ca am apasat eu din greseala frana de picior. Oricum am mai patit de multe ori sa mi se blocheze spatele din frana de motor. Multumesc si numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_c Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 Am si eu o nelamurire... Am schimbat intr-o treapta inferioara sa fac frana de motor pe la 70 la ora si mi-a blocat roata spate derapand cam un metru . Mi-a si fugit oleaca spatele intr-o parte. Am avut impresia ca o sa si pic la cat a derapat. E normal sa mi se blocheze roata spate in halul ala doar de la o frana de motor ? Sau este o problema din moment ce mi s-a blocat roata spate atat de rau din frana de motor ? Si nu cred ca am apasat eu din greseala frana de picior. Oricum am mai patit de multe ori sa mi se blocheze spatele din frana de motor. Multumesc si numai bine! E normal, cel putin in treptele inferioare. Adica daca schimbi din 5 in 4 nu cred ca ti se blocheaza. Lasa ambreiajil mai incet si n-o sa ai probleme. Frana de motor puternica e semn de compresie buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piccolino Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 Am si eu o nelamurire... Am schimbat intr-o treapta inferioara sa fac frana de motor pe la 70 la ora si mi-a blocat roata spate derapand cam un metru . Mi-a si fugit oleaca spatele intr-o parte. Am avut impresia ca o sa si pic la cat a derapat. E normal sa mi se blocheze roata spate in halul ala doar de la o frana de motor ? Sau este o problema din moment ce mi s-a blocat roata spate atat de rau din frana de motor ? Si nu cred ca am apasat eu din greseala frana de picior. Oricum am mai patit de multe ori sa mi se blocheze spatele din frana de motor. Multumesc si numai bine! aici depinde de mai multi factori: erai in coborare si avea fata incarcata, cauciucul spate e spre slick, la 70 erai intr-a treia si ai dat a doua, etc. nu trebe sa te ingrojoreze, ci trebe sa-ti dozezi mai bine turele si stilul de pilotat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daseth Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 (editat) In manual la schimbul de ulei recomanda schimbarea saibei (washer in engleza) de la busonul de scurgere. Ce diametru are saiba (interior, exterior) si unde gasesc una din material potrivit (cupru parca zicea un amic) si la un pret care sa reflecte ca e doar o saiba. Si inca o intrebare: de cat este filetul busonului respectiv? Editat Iulie 22, 2009 de daseth Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_phx Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 nu-i nici o diferență... P.S. dacă nu vrei să pățească nimic, închide-o în garaj... altfel nu garantează nimeni. sau puteai să-ți iei chopper. alea se mângăie Âşi se gâdilă apoi se Âşterg de praf de pe chopper am venit garaj...as inchide-o in trei ! da nu am nici macar plelata ma asteapta "trista sub un pom" cum spune Covaci... "triiiiista sub un pom motocicleta parca-i om faaaaarul intreptat in zare.. asteapta sa ma sui calareeeee" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 da dom'le ne vedem la obarsia lotrului si oricum nu-l alegeam pe al tau ca e facut in japonia si e de 400 Mesaj completat Am si eu o nelamurire... Si nu cred ca am apasat eu din greseala frana de picior. Oricum am mai patit de multe ori sa mi se blocheze spatele din frana de motor. Multumesc si numai bine! poate de data asta n-ai simtit cand ai dat 2 viteze in jos si drumul brusc la ambreiaj.........asta e reteta sigura de sarit in cap de obicei ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_phx Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 eu, un anti-talent intr-ale mecanicii, am facut azi o chestie de care sunt mandru am completat nivelul la baterie in 3 din cele 6 compartimente era nivelul sub minim...probabil de asta pornea mai greutz. acum, dupa ce o sa fac o tura sb-bv, sper sa mearga mai bine. ah, si am desfacut cablul de la melc...nu se invartea tocmai super-usor cum spuneti voi ca ar trebui, si cand invarteam nu se misca kilometrajul...de la asta sa fie? nu e bagat bine in bord?? a, si din melc iesea un tzuspic care intra intr-o furca de la cablu, si am incercat sa invart de ala si se misca putin dupa care se bloca. sa fie f*** melcul?? Vladimir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 si am incercat sa invart de ala si se misca putin dupa care se bloca. sa fie f*** melcul??Vladimir De aia se rupt toti melcii de plastic. Se blocheaza melcul ala lunguiet din metal ... ce ai de facut ii: prinzi cu ceva de el , patent modificat la capat sau ceva mai subtire la bot care iti intra acolo unde iti intra calbu de km ... si te joci cu el , atata il invarti pana isi da drumu ... cand si-a dat drumu il ungi bine cu vaselina si gata ... o sa mearga iara ceva timp , dupa care se blocheaza La mine intr-un an jumate s-a rupt de doua ori melcu ala alb de plastic din cauza ca se bloca celalalt... ata ete ! Trebuie facut si gata ! Spor la treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 De aia se rupt toti melcii de plastic. Se blocheaza melcul ala lunguiet din metal . Vezi ca el a incercat sa invarta melcul fara sa ridice roata Mesaj completat .. ce ai de facut ii: prinzi cu ceva de el , patent modificat la capat sau ceva mai subtire la bot care iti intra acolo unde iti intra calbu de km ... si te joci cu el , atata il invarti pana isi da drumu ... cand si-a dat drumu il ungi bine cu vaselina si gata ... o sa mearga iara ceva timp , dupa care se blocheaza Mai, nu ai fost atent sau cel mai probabil ai ignorat total ce am zis eu p'aci sau pe dincolo: Spirala care invarte melcul trebuie curatata foaaaaarte bine, eu am stricat juma' de litru de benzina, ca tot mai gaseam bucati din fostul melc. Bucatile alea raman acolo din cauza vaselinei, de aia trebuie curatat asa de mult @vlady_phx: ridica motocicleta pe ceva (cric) si invarte roata ca sa vezi daca se misca vitezometrul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 (editat) Lamuriti-ma si pe mine cu melcu' asta, ca atatea am auzit de el... Sa incepti cu... unde este? Exista si la 650 sau doar la 600? Nu poate fi facut din ceva mai solid? Se poate unge ca sa eviti blocarea? Editat Iulie 24, 2009 de M a v e r i c k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 (editat) Mai, nu ai fost atent sau cel mai probabil ai ignorat total ce am zis eu p'aci sau pe dincolo:Spirala care invarte melcul trebuie curatata foaaaaarte bine, eu am stricat juma' de litru de benzina, ca tot mai gaseam bucati din fostul melc. Bucatile alea raman acolo din cauza vaselinei, de aia trebuie curatat asa de mult Am inteles ce ai zis... si eu l-am curatat foarte bine de fiecare data. Cu benzina , cu diluant... l-am pus pe masina de insurubat si asa ii dadeam sa invarta si intre timp ii turnam benzina... Ideea e ca in timp oricum o sa se blocheze iara , are si TransALP-u punctu lui slab Eu ce as vrea sa schimb la mine ii tablita aia de pe roata care ii prinsa sub simeringu de guma... ala invarte melcul alb de plastic. La mine nu-s mai perfecte urechiusele alea, ii cam taios , nu plat cum ar trebui sa fie initial ... si de aia " papa " urechiusa la melcu de plastic. pun o poza , sper sa intelegi ceva din ea , ca ii cu vaselina p`acolo treaba Mesaj completat Lamuriti-ma si pe mine cu melcu' asta, ca atatea am auzit de el... Sa incepti cu... unde este? Exista si la 650 sau doar la 600? Nu poate fi facut din ceva mai solid? Se poate unge ca sa eviti blocarea? Melcul se gaseste pe roata fata, dreapta! Unde intra cablul de kilometraj. Nu ai cum sa il faci din altceva , pentru ca are " un filet " facut special care culca pe alt melc de metal, trebuie sa culce perfect unu pe celalalt ... ii complicata treaba , eu zic ca nu se poate face ! Si se duce si la 650 ... am auzit la multi ca s-a dus... 90% ii acelas lucru ca si la 600 , putin difera ca dimensiune. o poza cu melcul ce l-am schimbat anu trecut Editat Iulie 24, 2009 de Lutzifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_phx Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 @vlady_phx: ridica motocicleta pe ceva (cric) si invarte roata ca sa vezi daca se misca vitezometrul Korben frate, nu are nicio logica ce spui tu...sigut ai uitat sa mai spui ceva... daca nu se misca vitezometrul in mers, de ce s-ar invarti cand ridic roata si ii imprim eu o miscare?? elentual sa ridic, sa invart, si sa vad daca se misca tzambutushu ala care iese din melc. daca ala se misca...presupun ca e OK melcul ala de plastic, si ca trebuie uns cablul, sau nuj, poate nu e bagat bine in bord... :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 ba are logica ce spune.. tu ziceai ca invarti de cablu si nu vezi cum se misca acul vitezometrului - e normal, nu poti invarti asa repede incat sa misti acul. el zicea sa invarti roata - daca vrei sa vezi ca se misca acul, cand invarti roata cablul se invarte destul de repede. asta e tot. Mesaj completat + ca nu ai specificat daca la tine functioneaza kilometrajul sau nu. Din ce spui tu reiese ca functioneaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 (editat) ...Melcul se gaseste pe roata fata, dreapta! Unde intra cablul de kilometraj. Nu ai cum sa il faci din altceva , pentru ca are " un filet " facut special care culca pe alt melc de metal, trebuie sa culce perfect unu pe celalalt ... ii complicata treaba , eu zic ca nu se poate face ! ... Aham, super multumesc! Poza explica tot. Totusi, cred ca se poate face din altceva, cel mai probabil teflon sau daca piesa cu care angreneaza permite se poate face chiar din metal. Trebuie doar scule (freza) si rabdare sa numeri dintii... restul sunt formule. http://www.roymech.co.uk/Useful_Tables/Dri...ical_Gears.html le: uitandu-ma pe net dupa celebrul melc, am aflat ca: "" Regular grease will "attack" the plastic over time....leading to another failure. It's a good idea to replace the cable at this time,too. Be sure to lube it generously with oil. I use an oil that contains Teflon. (Tri-Flow). "" sursa: http://www.xs4all.nl/~hanzw/workshop.htm Editat Iulie 24, 2009 de M a v e r i c k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 Korben frate, nu are nicio logica ce spui tu...sigut ai uitat sa mai spui ceva.. Ba eu cred ca de fapt tu ai uitat sa spui cate ceva pe ici, pe colo Eu ti-am furnizat informatii in functie de ceea ce ai postat tu si nu am comentat in vreun fel ce si cum ai scris Cand tu vei fi mai clar, poate vor fi si raspunsurile mai clare pentru tine Oricum, cert e ca mai ai mult de invatat, asa ca pune mana pe tot ce poti si citeste Dupa care baga ochiu' in motocicleta si citeste din nou si tot asa Inclusiv tot ce se posteaza pe acest forum si pe celalalt, unde gasesti orice informatie doresti Si ca sa nu zici ca sunt rau, verifica daca acel cablu de kilometraj e bagat bine in vitezometru, daca da, scoate-l si verifica bowdenul interior Daca e defect cablul, stiu pe cineva care are de vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Iulie 25, 2009 Share Postat Iulie 25, 2009 Aham, super multumesc! Poza explica tot. Totusi, cred ca se poate face din altceva, cel mai probabil teflon sau daca piesa cu care angreneaza permite se poate face chiar din metal. Trebuie doar scule (freza) si rabdare sa numeri dintii... restul sunt formule. http://www.roymech.co.uk/Useful_Tables/Dri...ical_Gears.html le: uitandu-ma pe net dupa celebrul melc, am aflat ca: "" Regular grease will "attack" the plastic over time....leading to another failure. It's a good idea to replace the cable at this time,too. Be sure to lube it generously with oil. I use an oil that contains Teflon. (Tri-Flow). "" sursa: http://www.xs4all.nl/~hanzw/workshop.htm nu eÂşti primul care a emis ideea de a face un melc din "altceva" poți să-l faci Âşi din porțelan dentar. eu prefer cănd se blochează ceva acolo, la roata din față să se rupă o bucată de plastic decât să reziste Âşi să-mi rup eu gâtul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Iulie 25, 2009 Share Postat Iulie 25, 2009 nu eÂşti primul care a emis ideea de a face un melc din "altceva" poți să-l faci Âşi din porțelan dentar. eu prefer cănd se blochează ceva acolo, la roata din față să se rupă o bucată de plastic decât să reziste Âşi să-mi rup eu gâtul... Ups, la asta nu m-am gandit! Bine ca mai sunt si oameni cu capul pe umeri care sa ne aduca pe noi astia cu capul in nori inapoi pe pamant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 26, 2009 Share Postat Iulie 26, 2009 (editat) Ups, la asta nu m-am gandit! Bine ca mai sunt si oameni cu capul pe umeri care sa ne aduca pe noi astia cu capul in nori inapoi pe pamant. Eu nu cred ca melcul iti poate bloca roata fie el si din otel... Atasase cineva o poza mai devreme, ei, chestiunea din butuc care angreneaza melcul e ca o saiba din tabla cu 2 urechi indoite. In caz de blocare urechile alea se rup instantaneu sau se indoaie. E tabla moale, ca de cutie de conserve dar mai groasa, se pot indoi cu mana. Ala e sistemul de protectie... Editat Iulie 26, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Iulie 26, 2009 Share Postat Iulie 26, 2009 In caz de blocare urechile alea se rup instantaneu sau se indoaie. E tabla moale, ca de cutie de conserve dar mai groasa, se pot indoi cu mana. Ala e sistemul de protectie... Mda , si din momentul cand s-a rupt prima oara melcul de plastic ... acele urechi de tabla se indoaie si nu o sa mai fie perfecte, degeaba cumperi melc de plastic nou. De aia am zis eu ca trebuie sa vad daca pot sa comand doar tabla aia ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.