Sari la conținut

Simson


satana pe mobra
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Felicitari foarte frumos.Faci singur tot? tablarie vopsire mecanica electricitate?

Numai bine

 

 

...merci,merci.spre disperarea mea cam 90% fac cam totul singur.din pacate inca nu am posibilitatea de a rectifica si ambielajele si moshul care mi le face vad ca sa cam dilit ca ambielajul care l-am pus pe sport sa dus dracu' din cateva detonati.sa decalat cu cateva zecimi si sa invartit "oval" de mi-a desfacut toate 3 suruburi de la capacul rulmentului din fata.unul era cazut deja si bine ca nu la prins distributia ca rupeam tot p'acolo....maaaariiii meseriasii uni.am pus alt ambielaj si acum merge super.

 

...gata inca un sport si un awo :goodposting:

 

 

in curand si sound-ul

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...gata inca un sport si un awo :goodposting:

 

 

in curand si sound-ul

Salut 4bike. N-am mai vazut asa ceva, in starea asta, din '65 cind stateam in atas. Respectele mele.

Si cu carburator original care tine relanti-ul asa ? Remarcabil.

Le tii pentru tine sau le vinzi ? Eram curios la cit s-ar da Sportul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...merci,merci.spre disperarea mea cam 90% fac cam totul singur.din pacate inca nu am posibilitatea de a rectifica si ambielajele si moshul care mi le face vad ca sa cam dilit ca ambielajul care l-am pus pe sport sa dus dracu' din cateva detonati.sa decalat cu cateva zecimi si sa invartit "oval" de mi-a desfacut toate 3 suruburi de la capacul rulmentului din fata.unul era cazut deja si bine ca nu la prins distributia ca rupeam tot p'acolo....maaaariiii meseriasii uni.am pus alt ambielaj si acum merge super.

 

 

 

 

 

Doamne ce dor mi-a fost de sunetul asta. Al meu momentan inca nu e complet functional, dar sper ca o sa am candva timp sa il rezolv.

Foarte frumos restaurat. Felicitari si ai grija de el.

Daca ai probleme cu arborele da-mi un pm si o sa iti explic functionarea lor, si eventual motivele pentru care se gripeaza si se descentreaza. Eu l-am refacut pe al meu, bolt facut la strung si rulment dintr-un compresor rusesc. Inca nu am avut probleme. Nu s-a descentrat si nu s-a gripat cu toate ca a mers vreo 10 ore in gol si 1 Km in test :goodposting:. Exista niste chestii acolo si in momentul cand il refaci, daca nu faci cum tre nu iti duce prea mult, fie se gripeaza fie se descentreaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am desfacut cutia, am scos axele cu pinioanele. nu am gasit nici un defect vizibil, pinioane duse sau altceva. totu arata ok la prima vedere. o sa bag si ceva poze mai tarziu.

 

poate sa fie asta motivu pentru care nu merge bine viteza a 3-a??

post-15737-1222510065_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2woaxhj.jpg

Am adaptat un cardan cred ca de la directie de masina la Simson adica: caneluri ( cam scumpe) trei rulmenti piesa de fixare( un pinion de atac rupt la prima incercare cu 4 rulmenti) mizam pe faptul ca fabrica nu schimba tehnologia la cruci pt directie s-au transmisie dar... etc a mers grozav vreo 300 de Km si GATA sa vad daca crucea nu potriveste la Simson.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
dupa sha e solo nu?? atunci de ce ai mai lasat scaritele pe spate?? e frumos! ce aprindere ai pe el? originala?

scarile au fost scoase ulterior sedintei foto, astfel incat acum nu le mai are. aprinderea are avansul centrifugal original, platoul cu platina original, bobina de dacie montata in cutia bateriei. baterie de 12 v 9 Ah, alternator de IJ 12 v, punte de dacie, releu de incarcare de dacie. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scarile au fost scoase ulterior sedintei foto, astfel incat acum nu le mai are. aprinderea are avansul centrifugal original, platoul cu platina original, bobina de dacie montata in cutia bateriei. baterie de 12 v 9 Ah, alternator de IJ 12 v, punte de dacie, releu de incarcare de dacie. :laugh:

Daca ai totul pe 12 V in 10 minute pui un Gotronic si o sa simti diferenta ( am cam de 3 ani) este si ieftina daca nu-ti place cum merge ti-o platesc eu.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai totul pe 12 V in 10 minute pui un Gotronic si o sa simti diferenta ( am cam de 3 ani) este si ieftina daca nu-ti place cum merge ti-o platesc eu.

Numai bine

multumesc pentru bunele intentii Mircea. sunt sigur ca o sa pun sistemul de initiere a scanteii "gotronic" dar la iarna cand desfac tot si am timp sa ma gandesc pe indelete la modificare. am citit aproape tot ce s-a scris despre acest subiect si am inteles in mare toate avantajele. acum am aniversat primii 2500 km facuti pe Simson (si in viata mea) si sunt foarte multumit. am o lista de 10 "interventii" facute pe parcursul a 3,5 luni de sezon moto dar care nu m-au oprit ci numai mi-au dat putin de lucru intre reprize. ca o observatie de bun simt pot spune ca tot ce am modificat sau improvizat eu nu a mers cum trebuia in timp ce ce a facut " neamtu' " a functionat ireprosabil. Sorin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru bunele intentii Mircea. sunt sigur ca o sa pun sistemul de initiere a scanteii "gotronic" dar la iarna cand desfac tot si am timp sa ma gandesc pe indelete la modificare. am citit aproape tot ce s-a scris despre acest subiect si am inteles in mare toate avantajele. acum am aniversat primii 2500 km facuti pe Simson (si in viata mea) si sunt foarte multumit. am o lista de 10 "interventii" facute pe parcursul a 3,5 luni de sezon moto dar care nu m-au oprit ci numai mi-au dat putin de lucru intre reprize. ca o observatie de bun simt pot spune ca tot ce am modificat sau improvizat eu nu a mers cum trebuia in timp ce ce a facut " neamtu' " a functionat ireprosabil. Sorin

Ai perfecta dreptate iti doresc sa nu ai prb nici in continuare.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper sa am si eu parte de simsonul meu. dupa ce imi iau carnetul, si dupa ce fac rost de o cutie de viteze buna. ca intr-un an imi iau carnetul. apoi ne vedem pe la intruniri cu simsonul :laugh:.

CUTIE NU AM GASIT INCA!! :):D:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper sa am si eu parte de simsonul meu. dupa ce imi iau carnetul, si dupa ce fac rost de o cutie de viteze buna. ca intr-un an imi iau carnetul. apoi ne vedem pe la intruniri cu simsonul :laugh:.

CUTIE NU AM GASIT INCA!! :):D:D

iti doresc sa reusesti tot ce-ti propui. eu am cumparat doua motociclete cu tot cu acte si pot spune ca am folosit sub o forma sau alta 90 % din ele pentru a reusi reconditionarea uneia cu care sa pot circula. am lucrat 3 ani ( numai in timpul liber ) fara sa fiu mecanic auto sau patron de "service auto". am intrebat pe net ce nu am inteles cum functioneaza si am primit cele mai bune sfaturi. mult succes. Sorin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper sa am si eu parte de simsonul meu. dupa ce imi iau carnetul, si dupa ce fac rost de o cutie de viteze buna. ca intr-un an imi iau carnetul. apoi ne vedem pe la intruniri cu simsonul :laugh:.

CUTIE NU AM GASIT INCA!! :):D:D

L-ai sunat pe Andrei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bate si pe mine gandul sa-mi cumpar un Simson. Am mers prin 1990 pe mai multe "comuniste" si mi-a ramas sufletul la un Simson. M-am simtit cel mai bine pe acesta. Facut sa dureze, dar si in 4 timpi si cu cardan, mai fiabil decat "rusoaicele".

Dar mi-e tare frica de partea cu piesele de schimb, n-as vrea sa stau si sa ma uit la el daca se defecteaza ceva mai deosebit. Sau sa fiu jecmanit de bani pt. piese rare.

Daca pun mana pe ceva bani , sunt in mare dilema ce sa cumpar: Mz ETZ 250 sau Simson ?

Ia ghiciti, de unde mi se trage ideea pentu username ? Bingo ! Ati ghicit, de la acel Simson.

Editat de cardanu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari! Am doua piese ca cea din imagine. Una are inelul de cauciuc (o-ring) in stare buna si partea cementata pe care vin bilele, stricata iar cealalta piesa este exact invers. Vreau sa fac din doua, una buna si am nevoie sa mut inelul de cauciuc de pe una, pe cealalta. Cum il poat scoate fara sa-l stric? Imi imaginez ca piesa metalica este dintr-o bucata, nu se desfileteaza de la jumatate. Ma gandeam sa bag piesa in benzina, ca sa se mareasca diametrul cauciucului si sa-l poat scoate mai usor dar ma intreb: isi mai revine la diametrul normal sau va fi bun de aruncat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari! Am doua piese ca cea din imagine. Una are inelul de cauciuc (o-ring) in stare buna si partea cementata pe care vin bilele, stricata iar cealalta piesa este exact invers. Vreau sa fac din doua, una buna si am nevoie sa mut inelul de cauciuc de pe una, pe cealalta. Cum il poat scoate fara sa-l stric? Imi imaginez ca piesa metalica este dintr-o bucata, nu se desfileteaza de la jumatate. Ma gandeam sa bag piesa in benzina, ca sa se mareasca diametrul cauciucului si sa-l poat scoate mai usor dar ma intreb: isi mai revine la diametrul normal sau va fi bun de aruncat?

 

NU-L BAGA in benzina ca-l ia draq.Nu stiu daca mai gasesti dupa aia.Baga ceva fin si rezistent, netaios...gandeste-te si tu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari! Am doua piese ca cea din imagine. Una are inelul de cauciuc (o-ring) in stare buna si partea cementata pe care vin bilele, stricata iar cealalta piesa este exact invers. Vreau sa fac din doua, una buna si am nevoie sa mut inelul de cauciuc de pe una, pe cealalta. Cum il poat scoate fara sa-l stric? Imi imaginez ca piesa metalica este dintr-o bucata, nu se desfileteaza de la jumatate. Ma gandeam sa bag piesa in benzina, ca sa se mareasca diametrul cauciucului si sa-l poat scoate mai usor dar ma intreb: isi mai revine la diametrul normal sau va fi bun de aruncat?

cu un pix mai solid si mai lunguiet in firf.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu pix sigur n-o sa mearga. Fiind vechi, cauciucul este destul de tare si se rupe usor. Nu pot baga decat o lera sau in cel mai bun caz o lama de cutit (fiindca este putin presat pe peretii laterali) dar daca trag de el sunt aproape sigur ca se va rupe. Prostia e ca nu-i stiu nici diametrul interior, ca sa-i pot cauta unul pe la magazine (in caz ca se mai fabrica). Nici nu pot sa-l rup pe cel vechi ca sa vad diametrul interior fiindca daca nu gasesc il voi folosi asa prost cum este, chiar daca va scapa ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...este un O-ring uzual, pe care il poti gasi la orice magazin care comercializeza simeringuri ...etc....

o surubelnitza mai subtire si-l scoti...

Problema e ca e vechi si intarit si n-o sa mai etanseze oricum...

Exista garnitura de pompa de frana de la ARO sau Raba, nu mai stiu sigur...sunt doua piese vulcanizate de cauciuc intr-o pungutza, una in forma de capac(nu te intereseaza..) si cealalta in forma de O-ring , dar cu sectiune trapezoidala care se poate ajusta pe la interior cu o forfecutza , si vei obtine o etansare foarte buna...se monteaza cu 'fusta' astfel incat sa racleze uleiul la cursa de revenire a rulmentului de presiune...3 lei si ai rezolvat problema pentru o buna bucata de vreme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...