Sari la conținut

Simson


satana pe mobra
 Share

Postări Recomandate

Parerea mea e sa nu te joci cu franele. Exista lipici special pt asta. Epoxiurile bicomponente nu sunt gandite sa tina la temperatura franelor.

http://www.ural-zentrale.de/product_info.php/info/p467_Compound-for-brake-shoe-friction-pad.html

Pe vremuri se mai folosea ciorap de femeie. Se presa totul la loc si se punea in cuptor. Si lipiciul de mai sus tot asa se intareste.

Foarte corect epoxiurile isi injumatatesc rezistenta la 100 'C si la 200 sunt 0 - iremediabil.

 

Believe it or not cu un ciorap de nailon - metoda batraneasca scrisa si in carti de altfel- am lipit materialul de frictiune ce se desprinsese cu totul de pe o placuta de frana noua de Dacie. La schimbul placutelor era inca lipit.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Foarte corect epoxiurile isi injumatatesc rezistenta la 100 'C si la 200 sunt 0 - iremediabil.

 

Believe it or not cu un ciorap de nailon - metoda batraneasca scrisa si in carti de altfel- am lipit materialul de frictiune ce se desprinsese cu totul de pe o placuta de frana noua de Dacie. La schimbul placutelor era inca lipit.

Eu am facut mai multe seturi de placute frana pentru scutere care mergeau mai tare ca un simson si au tinut cam 2 ani setul. Lipite cu poxipol normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poxipol.com.ro - in functie de aplicatie rezista pana la 120`C

sau Loctite

 

Inainte de revolutie am lipit ferodou (pe sabotii de la roata din spate) cu un lipici bicomponent care se numea UHO. Nu am avut incredere si am adaugat si niturile aferente fiecarui sabot, merg cu ele si astazi. Dupa ce le-am lipit si nituit montat totul pe capacul rotii am legat cu sirma sabotii. Strungarul a facut un dorn pe care a pus tot ansamblul si a corectat diferenta de grosime a sabotilor. Am o frina pe spate de ingheata, (fie vorba intre noi) lucru cam deficitar la Simson

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte de revolutie am lipit ferodou (pe sabotii de la roata din spate) cu un lipici bicomponent care se numea UHO. Nu am avut incredere si am adaugat si niturile aferente fiecarui sabot, merg cu ele si astazi. Dupa ce le-am lipit si nituit montat totul pe capacul rotii am legat cu sirma sabotii. Strungarul a facut un dorn pe care a pus tot ansamblul si a corectat diferenta de grosime a sabotilor. Am o frina pe spate de ingheata, (fie vorba intre noi) lucru cam deficitar la Simson

In Baia Mare ( si banuiesc in fiecare oras )este o firma care se ocupa cu asa ceva le face super si f. ieftin nu stiu cu ce le lipesc dar le baga in cuptor

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt raspunsurile foarte explicite si la obiect......cred ca am sa ma decid pt batranestile nituri !!!!......inca o data MULTUMESC celor care au avut amabilitatea de a ma ajuta cu sfaturile lor!!!



ce trasnaie am facut de scrie atat de marunt?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Epoxiurile bicomponente nu sunt gandite sa tina la temperatura franelor......Pe vremuri se mai folosea ciorap de femeie....

Foarte corect epoxiurile isi injumatatesc rezistenta la 100 'C si la 200 sunt 0 - iremediabil.

 

Believe it or not cu un ciorap de nailon - metoda batraneasca scrisa si in carti de altfel- am lipit materialul de frictiune ce se desprinsese cu totul de pe o placuta de frana noua de Dacie. La schimbul placutelor era inca lipit.

Ca de obicei voi scrieti ce credeti... eu scriu ce am facut! Prin anii '70 am folosit si eu ciorapul de dama... pana am descoperit UHO.

Nu cred ca ajungi vreodata sa incingi placutele pana la dezintegrarea lipiciului nici daca faci discurile albastre! Apoi transfagaraseanu l-am coborat in frana de motor si nu cu piciorul pe frana sau la vale cu frana trasa...

=================

Si daca tot spuneti de ciorapul de nylon... aveti idee la ce temperatura se topeste acesta? Evident daca acesta nu iese din discutie si nu scriem ca sa ne aflam in treaba...

 

Eu am facut mai multe seturi de placute frana pentru scutere care mergeau mai tare ca un simson si au tinut cam 2 ani setul. Lipite cu poxipol normal.

Eu sunt la al patrulea rand de placute frana lipite cu A+B pe acelasi suporturi mtalice(la viroaga).

 

Inainte de revolutie am lipit ferodou (pe sabotii de la roata din spate) cu un lipici bicomponent care se numea UHO....

Si eu am folosit UHO la greu... ani de zile. Facusem un dispozitiv simplu(o teava cu capetele filetate stanga/dreapta - cred ca il mai am si astazi pe undeva) cu care presam saboti pe tambur. Apoi bagam tamburul in cutor cu totul, iar dupa 20 minute il motam pe masina... nu am avut niciodata probleme cu franele!

 

 

 

PS. ...in definitiv fiecare face ce vrea!

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca de obicei voi scrieti ce credeti... eu scriu ce am facut! Prin anii '70 am folosit si eu ciorapul de dama... pana am descoperit UHO.

Nu cred ca ajungi vreodata sa incingi placutele pana la dezintegrarea lipiciului nici daca faci discurile albastre! Apoi transfagaraseanu l-am coborat in frana de motor si nu cu piciorul pe frana sau la vale cu frana trasa...

=================

Si daca tot spuneti de ciorapul de nylon... aveti idee la ce temperatura se topeste acesta? Evident daca acesta nu iese din discutie si nu scriem ca sa ne aflam in treaba...

 

Eu sunt la al patrulea rand de placute frana lipite cu A+B pe acelasi suporturi mtalice(la viroaga).

 

Si eu am folosit UHO la greu... ani de zile. Facusem un dispozitiv simplu(o teava cu capetele filetate stanga/dreapta - cred ca il mai am si astazi pe undeva) cu care presam saboti pe tambur. Apoi bagam tamburul in cutor cu totul, iar dupa 20 minute il motam pe masina... nu am avut niciodata probleme cu franele!

 

 

 

PS. ...in definitiv fiecare face ce vrea!

Bai,ej nebun?Ca de obicei ,musiu Cristi ,concret si la obiect.Si asa e cum zice el.Da Cristi da nici "prenandezul" de azi ,nu mai are aceeasi calitate ca ala de mai ani.

Editat de HondaSan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi aici nu e vorba de aflat in treaba, ci de chimie.
Nylonul are o rezistenta foarte buna la temperatura si uzura, din nylon sunt intinzatoarele de lant de ex.
Insa adezivii epoxidici nu rezista la temperatura inalta >150 'C si ai fisele tehnice pentru a verifica.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e sa nu te joci cu franele.

 

Și a mea la fel. Există un Loctite

post-59949-0-27175700-1375733719_thumb.jpg

 

dar decât să dai atâția bani, mai bine cumperi saboți noi

post-59949-0-42315700-1375733783_thumb.jpg

 

UHO e ceva cu urechea

post-59949-0-96348700-1375733850_thumb.jpg

 

iar UHU, e o companie care produce tot felul de adezivi

post-59949-0-59784100-1375733912_thumb.jpg

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca citesti mai atent, ai sa vezi ca nu am facut referire strict la poxipol, epoxy, etc... am scris "gen"... Apoi sti ca nu scriu niciodata "chestii" pe care nu le-am facut.

 

Pe de alta parte sunt convins ca atunci cand se folosea ciorapul de nylon ca liant, nimeni nu a stat sa faca analiza chimica, rezistenta mecanica si la temperaturi... se stia ca este bun si atat. Cine l-a folosit nu a avut probleme.

Existau si atunci oameni care credeau ca nu rezista (tot din cauza temperaturilor) nu foloseau aceasta metoda dar nici nu au incercat sa vada, ei doar credeau...

============

Pe scurt: eu am inceput cu "berner L1 super speed" un adeziv de tip A+B cu actiune aproape instantanee. Am facut-o fiind fortat de imprejurari. O improvizatie pana imi veneau placutele originale... pe care nu le-am mai comandat niciodata. Pana in acest moment nu as fii recomandat nimanui sa faca asta...

De ce o fac astazi, ce m-a convins? Faptul ca atunci cand a trebuit sa le inlocuiesc am constatat cu surprindere ca doar dalta si ciocanul a reusit sa desprinda vechea pasta. De atunci am folosit metoda fara teama...

 

PS. Incearca sa vezi... te ve-i convinge insa abia dupa un an, doi cand trebuie sa schimbi ferodoul uzat.

 

PPS. Activitatea mea m-au facut sa incerc in diverse situatii aproape toata gama de adezivi, blocatori si etansanti de la loctite. Au fost si esecuri dar si multe reusite de la filete smulse in chuilase sau bloc motor pana la rulmenti si pinioane din cutia de viteza. Pana nu incerci nu ai sa sti niciodata! Nu am scris despre aceste experiente pentru simplul motiv ca nimeni nu a intrebat...



...iar UHU, e o companie care produce tot felul de adezivi...

Asa-i, UHU este corect...


=====================

Si mai este ceva: cand nu sti sa faci un lucru, nu-l faci... pentru ca nu-ti iese!

In cazul nostru lipiciul conteaza mai putin, cea mai importanta operatie ramane pregatirea suprafetelor pentru lipire si degresarea lor.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi dau seama ca e mult, dar totusi, ce creeaza aceasta problema?la ce sa ma uit? Ce piesa putea sa fie de sport si sa fie pusa pe touren??

Ai tacheti de Sport cel mai probabil

 

Awo S-50mm/15mm/diam.

Awo T-60,9mm/15mm/diam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ce sa fac? Caut tacheti de touren sau caut tije de sport? Multumesc 4 bike!!

 

Mai caut o oglinda de far in stare buna de simson.are cineva de vanzare? Am inteles ca s-ar potrivi si de trabant.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand nu sti sa faci un lucru, nu-l faci... pentru ca nu-ti iese!

 

Cristi, sfatul tău reprezintă varianta pesimistă.

Există în literatură și varianta optimistă: când nu știi să faci un lucru, îl faci ... până îți iese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi, sfatul tău reprezintă varianta pesimistă.

Există în literatură și varianta optimistă: când nu știi să faci un lucru, îl faci ... până îți iese.

O paranteza pentru a lamurii un lucru. Nu ma pricep la chimie dar m-am documentat putin, citez:

1. Nylonul ..."Este primul polimer sintetic care a avut succes comercial, datorită faptului că este ieftin, ușor, fin și tare. A fost produs pentru prima dată pe data de 28 februarie, 1935 de către Wallace Carothers la firma americană DuPont"...

2. Rasina epoxidica ..."Epoxidice-ul este, de fapt, rezultatul unei reactii chimice foarte interesanta si complexa. Cunoscut ca un polimer termorigid (de asemenea cunoscut ca un Thermoset), epoxidice-ul este rezultatul unei reactii dintre o epoxida (rasina) si polyamine (intaritor)"...

Deci, ce sunt epoxidicele? ...important de stiut este ca epoxidicele sunt polimeri din doua parti... restul sunt vorbe!

 

In trecut placutele antifrictiune(ferodourile) erau lipite de producatori, cu rasini polimerice pe suporti metalici si asigurate cu nituri sau capse. Astazi datorita evolutiei polimerilor sa renuntat la nituri. Evident compozitia polimerului este aleasa functie de destinatia acestuia - vezi diversitatea cataloagelor Loctite.

Continui sa cred ca succesul lipiturii(ca si la vopsitorie) consta in priceperea operatorului in a pregati suprafelele in vederea executarii operatie de lipire/vopsire si a obtine aderenta maxima, repet pe suprafete curate. In asta consta dificultatea si neincrederea indreptatita a scepticilor.

=====

Si acum revin la cele scrise de tine... Nu sefu', cu franele nu te joci!!! Mai bine cumperi placute/saboti - asa cum ai scris anerior - decat sa inveti pe pielea ta ce inseamna "varianta optimista"... Tot din cauze de siguranta, nu ai sa gasesti nicaieri glue pentru ferodouri comercializat!

Eu m-am convins fiabilitatea celor scrise in momentul in care a trebuit sa inlocuiesc placutele de frana reparate anterior... repet una este sa faci si alta sa crezi!

 

PS. Uneori imi vine sa nu mai scriu cand vad atata polemici, scrise cu ce crede unul si altul... poate ca din aceasta cauza forumul se tot duce in jos...

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Decat sa se umble dupa cai verzi pe pereti cu ciorapi de dama,recomand tuturor ,cu incredere,folosirea celor 2 ,3 firme care toarna ferodouri pe orice suport.La DKW asa am procedat si nu-mi pare rau.E drept ca nu-i ieftin dar e de cea mai buna calitate.RIBS ferodouri,langa metrou Brancoveanu 0766874607.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si acum revin la cele scrise de tine... Nu sefu', cu franele nu te joci!!! Mai bine cumperi placute/saboti - asa cum ai scris anerior - decat sa inveti pe pielea ta ce inseamna "varianta optimista"...

PS. Uneori imi vine sa nu mai scriu cand vad atata polemici, scrise cu ce crede unul si altul... poate ca din aceasta cauza forumul se tot duce in jos...

 

"Varianta optimistă" se referea la perseverența, răbdarea și competența fiecăruia, în rezolvarea problemelor.

Dar una e să legi greșit un bec și să semnalizezi dreapta în loc de stânga și alta e să ți se blocheze vreo roată în mers și să-ți rupi gâtul.

 

post-59949-0-33231400-1375904789_thumb.jpg

 

Ideea e că omul care vrea să facă ceva ce n-a mai făcut în viața lui, trebuie să aibă discernământ și să hotărască în cunoștință de cauză dacă se bagă, sau nu.

 

 

Adriathica din Brașov, cumpără saboți noi să terminăm bâlciul.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Mai caut o oglinda de far in stare buna de simson.are cineva de vanzare? Am inteles ca s-ar potrivi si de trabant.

 

Multumesc!

salut!

http://Startseite » Ersatzteile für AWO 425 Sport » Scheinwerfer, Tachometer, Magnetzünder, Lichtmaschine » Reflektor 170 mm ohne Standlichtloch passend für AWO, EMW, BK 350

daca te intereseaza! am una!

 

nou!nedespacetat!

 

 

eflektor 170 mm ohne Standlichtloch passend für AWO, EMW, BK 350
  • Unser Preis:

    27,90 €

  • inkl. 19% USt., zzgl. Versand (Versichert)
Menge:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

http://Startseite » Ersatzteile für AWO 425 Sport » Scheinwerfer, Tachometer, Magnetzünder, Lichtmaschine » Reflektor 170 mm ohne Standlichtloch passend für AWO, EMW, BK 350

daca te intereseaza! am una!

 

nou!nedespacetat!

Daca mai ai una ma intereseza si pe mine si lasa-mi un nr de tel sa iti pot da adresa pt oglinda, Mai in plus si cumva o rama pt far?

Editat de sorinmoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mai ai una ma intereseza si pe mine si lasa-mi un nr de tel sa iti pot da adresa pt oglinda, Mai in plus si cumva o rama pt far?

Salut!

numai una am!daca Titi_rulmentu nu da semne al tau va fi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...