ubord Postat Ianuarie 4, 2017 Share Postat Ianuarie 4, 2017 (editat) daca nu ai dinamul original atunci povestim ca si la radio erevan... despere o masina volga care trebuia sa se dea, dar nu s-a dat , ci s-a furat , si nu era masina , ci o bicicleta.... http://www.frank-bayer.de/awo/awo425s_betriebsanleitung/stromlaufplan_gr.jpg Editat Ianuarie 4, 2017 de ubord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Ianuarie 4, 2017 Share Postat Ianuarie 4, 2017 Dupa un an si o luna de cand am cumparat epava, intr-un final este gata! simson 9.jpgsimson 8.jpgsimson 10.jpg simson 2.jpgsimson 1.jpgsimson 0.jpg simosn 4.jpgsimson 5.jpgsimson 3.jpg 15578918_10206217734962861_4089506406873102493_n.jpg15590379_10206217749923235_4949319999170969652_n.jpg De aici am plecat IMG_1768.JPGIMG_1764.JPG E minunata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nixes76 Postat Ianuarie 6, 2017 Share Postat Ianuarie 6, 2017 Vand cutie viteze Simson Sport= 220 ron bucata (3 buc)in stare f buna,bloc motor cu vibrochen,piston,volanta si ambreaj=300ron,toba esapament=200ron,carcasa bloc motor=100ron,capac cutie de viteze=50ron/buc,cilindru (nu stiu cota)=100ron,chiuloasa=100ron. Preturile sunt fixe.Sau la pachet toate in loc de 1660ron la 1500ron. Tel:0721445555 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Ianuarie 6, 2017 Share Postat Ianuarie 6, 2017 (editat) Recapitulare. Am dinamul (magnetoul) din poze, din cate am inteles este de Mobra este bosch si scrie 6v pe el. Are in interior decat doua bobine de care sunt legate 2 fire. Motocicleta a functionat cu un singur fir legat la far, pozitie si stop pe frana cu becuri de 12 volti. Am sa fac rost de o presa sa desfac si sa vad exact ce fire ies din bobine. Pana atunci mai citesc... Editat Ianuarie 6, 2017 de johnyebravo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Ianuarie 6, 2017 Share Postat Ianuarie 6, 2017 Are decat doua bobine sau nu are decat doua bobine? Pentru ca, decat sa aiba doua bobine mai bine una si buna , decat daca doar , una una nu ar fi suficienta .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Ianuarie 7, 2017 Share Postat Ianuarie 7, 2017 Are decat doua bobine sau nu are decat doua bobine? Pentru ca, decat sa aiba doua bobine mai bine una si buna , decat daca doar , una una nu ar fi suficienta .... Era mai bine daca imi spuneai ceva despre ce am eu acolo, ce fire ar fi trebuit sa iasa din bobine, daca pot face instalatia cu cele 2 fire, etc. Acum de, nu toti am avut 10 la gramatica ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Ianuarie 30, 2017 Share Postat Ianuarie 30, 2017 salutare Ieri am pornit-o prima data anul asta, aprindere electronica , merge f bine, dar as dori sa fac sa functioneze si becul de la incarcare. poate aveti vreo idee unde sa-l conectez pe contactul original. Atasez cele 2 scheme utilizate. Firul verde de la CDI la borna 2 pe contact pentru oprire, firul gri de la regulator(supply to lights) la borna 30 pe contact pentru lumini. Albul de la regulator l-am legat cu rosul de la baterie si plusul de la claxon, era ideal ca aceasta legatura sa o pot intrerupe in contact dar nu cred ca e posibil. In rest raman conexiunile originale de la Simson. Era ok daca simultan cu punerea la masa a cdi-ului intrerupeam si alimentarea cu plus. Poate vedeti o alta posibilitate de conectare pe contactul original. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lipa Nicolae Postat Februarie 21, 2017 Share Postat Februarie 21, 2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
recool Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 Eu sunt mai avansat puțin: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 Foarte frumoasa motocicleta, felicitari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
recool Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 Mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ales Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 de fiecare data cand vad o motoreta deasta reconditionata la starea originala nu pot decat sa felicit propietarul care face de rusine pe toti care prefera sa isi ciopareasca si ciomuiasca bietele mobre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinmoto Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 Mulțumesc! Salut, munca si calitatea produselor folosite vor avea intotdeauna aprecieri la superlativ, Felicitari pentru ea si vanzare rapida Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
recool Postat Martie 18, 2017 Share Postat Martie 18, 2017 Mulțumesc Sorin, mult spor și ție! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Salut, lucrez la un Simson AWO Touren si am desfacut motorul deoarece scotea fum excesiv, bujia plina de ulei, camera de ardere la fel... Am gasit garnitura de chiulasa manufacturata din klingherit si segmentul de radere, al doilea pus cu tesitura in jos. Intrebarea e: Tesitura respectiva nu trebuia sa fie pusa in sus, astfel baza mare a segmentului sa fie in jos, adica sa rada la coborare? Atasesz o poza: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Man, cu tot respectul, ala e segment de etansare. Da, cu tesitura in sus, ca sa treaca mai usor peste pelicula de ulei. » Post actualizat in 24 Mar 2017 10:26 Daca e tesitura...daca e degajare, inseamna ca rade, dar cu degajarea in jos. Nu vad bine pe telefon... » Post actualizat in 24 Mar 2017 10:50 Vezi poate ai vreun semn pe suprafata care nu se vede in poza, undeva langa rost. Daca da, se pune cu semnul in sus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 M.am uitat mai atent la el si se pare ca a fost pus corect. Nu este o tesitura, este o intrare in unghi (degajare?) care face un fel de cioc, care evident trebuie sa fie in jos. Motivul cred ca era garnitura din kingerit care nu era armata si care a cedat in dreptul unui pasaj de ulei. Va anunt! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Segmentul ala nu e de Simson. E un raclor cu alta provenienta si vine cu santul in jos. In neprobabila eventualitate in care ai fanta mica la segmenti, cilindru rotund,neuzat si nezgariat, ar fi util sa verifici jocul (pe inaltime) intre segment si canalul pistonului. Ar trebui sa fie vreo 4-5 sutimi. In cazul in care ai peste o zecime (eu tind sa cred ca da), iti trebuie un set nou acolo. (si probabil multe altele). Klingheritul de calitate nu trebuie sa fie armat la Simson. Pentru asta ai gulerul cilindrului care patrunde in chiulasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Daca are sant in unghi (nu e degajare), da, tot in jos. Te-ai uitat si tu la rosturi, sa nu care cumva sa fi fost aliniate cand l-ai desfacut? Mai sunt si minuni d-astea. Masoara si niste cote si vezi si ghidurile. Poate nu e (numai) de la garnitura. » Post actualizat in 24 Mar 2017 19:14 Pune si o poza cu pistonul. Are dreptate Dimethyl, poate ai împerechere nepotrivita de piese si ai pompaj excesiv de ulei pe la segmenti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 (editat) Segmentul ala nu e de Simson. Klingheritul de calitate nu trebuie sa fie armat ( în funcție de locul unde e montat ). Editat Martie 25, 2017 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Am mai studiat putin piesele, si se pare ca avem asa: - fanta la segmentul de compresie undeva intre 0.25 si 0.30 - fanta la segmentul de radere (raclorul cu pricina, de mai sus) intre 0.20 si 0.25 Ghidajul de la supapa de admisie e unul refacut, iar daca suflu cu gura in admisie se aude cum iese aerul printre tija supapei si ghidaj. Daca suflu in evacuare, iese ff putin aer, spre deloc. Am facut rost de o garnitura de chiulasa OEM, armata. Intrebarea e : cat de etanse trebuie sa fie ghidajele de supape? Am turnat benzina in chiulasa si se prelinge pe tija de la supapa de admisie, iar daca torn benzina in chiulasa supapei de evacuare nu ajunge deloc in evacuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack0088 Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 salut In acest caz reparatia este mult mai complexa o prima varianta ar fi inlocuirea supapelor , a scaunelor pt. supape cat si a ghidurilor pt supape o a doua varianta rectificare si tusarea supapelor cu scunul pereche cu conditia ca uzura acestor componente sa nu fie foarte mare , in aceasta categorie intra si ghidul supapei care poate fi verificat prin masuratori diametral opuse in cazul ovalizarii sau cu calibre in cazul cotelor tolerate datorita uzurii . Pentru a realiza ambele variante sunt necesare cunostinte avansate de mecanica dar si o dotare peste medie a unui atelier mecanic . Mult succes in reusita acestei operatii dar recomand sa apelezi la ajutorul sau sprijinul unui coleg de forum din Bucuresti sau apropiere dispus sa te ajute . Mult noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Am studiat manualul de Simson Touren si se pare ca ghidajele supapelor trebuie sa fie din fonta speciala, lepuite la interior, iar ghidajul supapei de admisie trebuie sa fie diferit fata de cel de la evacuare. Supapa de admisie are forma de tulipa , deci diferita de cea de evacuare si din aceasta cauza ghidajul ei trebuie sa fie mai scurt iar spre capătul cu tulipa trebuie sa aibă o prelucrare la 45 grade, iar supapa se aseaza pe acea prelucrare pe o anumita distanta. Asadar, eu am un ghidaj din Alama, foarte lung, lovit in partea cu tulipa ...deci not good! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 (editat) Aproape ai citat o bucata din manualul de Simson Sport... Editat Martie 28, 2017 de Dimethylmercury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Am montat motorul, dupa alte discutii interminabile despre supape si etanseitate cu monstrii sacri ai domeniului care au zis ca intra foarte Putin ulei pe la ghidajul respectiv si ca problema e la chiulasa respectiv la garnitura care are strict rol de etansare pentru ulei. Chiulasa se etanseaza direct in cilindru si trebuie pasuita cu cilindrul pe care intra . Asadar azi pornesc motorul sa vad ce am rezolvat. Va anunt! » Post actualizat in 30 Mar 2017 17:11 Fail! Nicio imbunatatire, fum ca la balamuc. Desfac chiulasa si o duc la refacut ghidajele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.