Andrei_D Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 (editat) PS: gata, nu s-a rupt, l-am scos cu o surubelnita micuta, subtire. Vad ca are sectiune patrata, nu rotunda cum credeam. Zilele astea o sa trec si pe la un magazin cu piese de Aro, Raba, sa iau garnitura respectiva, ca e buna la casa omului (face curat, spala, etc). Multumesc frumos Editat Noiembrie 6, 2008 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 Daca ai "apasari" pe creier cred ca e cazul sa refulezi pe alte forumuri. Sau trebuie sa inteleg ca tu, de fapt, esti spiritual ?!Grow up... ...creierul meu e destul de slobod, as putea spune ca , chiar joaca liber... Si in consecintza nu ma pot abtine sa nu consiliez diversi 'garsoni' coplesiti de probleme feminine de genul "oare sa-mi placa? Oare sa nu-mi placa? Voi ce spuneti?" ...sau "sufletul mi-a fost robit de un cardan , visez mereu de-atunci la el , si ma umezesc nitzel"... PS: gata, nu s-a rupt, l-am scos cu o surubelnita micuta, subtire. Vad ca are sectiune patrata, nu rotunda cum credeam. Zilele astea o sa trec si pe la un magazin cu piese de Aro, Raba, sa iau garnitura respectiva, ca e buna la casa omului (face curat, spala, etc). Multumesc frumos ...e patrata din cauza ca e e copt si a fost indesat in canalul acela care are sectiune patrata vreo 40 de ani..Pune unul nou daca vrei sa ramai cu uleiul in cutie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cardanu' Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 @ drobu Daca nu poti sa ajuti, macar nu incurca. Eu sunt nehotarat si mi s-a parut normal sa cer pareri de la niste posesori de Simson. Nu m-am asteptat sa dau si pe net de un tzaranoi (tzaranii sunt niste persoane pt. care am tot respectul). Din punctul meu de vedere, discutia intre noi doi consider ca a devenit sterila, asa ca eu inchei aici. Poti sa mai arunci cu laturi cat vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 @ drobuDaca nu poti sa ajuti, macar nu incurca. Eu sunt nehotarat si mi s-a parut normal sa cer pareri de la niste posesori de Simson. Nu m-am asteptat sa dau si pe net de un tzaranoi (tzaranii sunt niste persoane pt. care am tot respectul). Din punctul meu de vedere, discutia intre noi doi consider ca a devenit sterila, asa ca eu inchei aici. Poti sa mai arunci cu laturi cat vrei. ...daca vrei ti le returnez pe ale tale(laturile) ca poate le mai folosesti si cu alta ocazie...Eu m-am uitat pe la mine prin ograda , si altele decat ale tale nu am gasit... Aaaa , si nu stiu despre ce dialog se aduce vorba ...poate doua monoloage, unul patetic, emotional cu accente triviale , si altul absurd ,ironic la limita bunului simtz... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 am rezolvat-o cu inelul ala de cauciuc, nu scapa ulei. Mai am inca o intrebare: Astazi am incercat sa pornesc motocicleta. Cu Jikov-ul porneste foarte bine dar cu carburatorul original se intampla urmatoarea chestie: da sa porneasca (2-3 secunde), apoi uda bujia si motorul se opreste cu rateu in carburator. Curat bujia iar il pornesc iar face la fel. Aprinderea e bine reglata, bujia e buna, scanteie sanatoasa, distanta la supape e reglata corect. I-am coborat plutitorul la minim, pentru un nivel cat mai mic si i-am lasat cuiul de dozaj cat s-a putut de mult si tot inunda. Mentionez ca jiglerul principal este de 85 (dar am citit in manual ca marimea jiglerului este decisiva la peste 3/4 din acceleratie). Stiti cumva care ar putea fi problema? Nu stiu ce sa mai incerc.... Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 un simson pe piese stiti careva?? imi trebuie o cutie intrega de viteze.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 un simson pe piese stiti careva?? imi trebuie o cutie intrega de viteze.. Salut.Sper ca nu deranjez dar parca tot dumneata mai vroiai un magnetou si alte maruntisuri de simson.Vezi ce piese iti lipsesc,fa un pret corect la total si eu sunt in masura sa-ti trimit toate acele piese(am spus toate).Ca sa nu mai cadem in aceleasi vechi capcane cred ca ar fi bine sa ne consultam si cu alti forumisti asupra pretului corect.Nu e nici o suparare daca nu vei cumpara de la mine.De exemplu,eu detin multe cutii,motoare si grupuri disparate de simson ale caror serii s-ar potrivi pe la altii si invers.Cred ca ar trebui sa ne facem cunoscute unii altora aceste serii.De asemenea,as dona orice piesa de simson daca as sti ca exista cineva in tara asta care sa incerce sa faca un muzeu al simsonului(si nu numai).M-a muscat un pic camila si imi cer scuze.Cu respect,Adrian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 am facut rost de un magnetou complet care este demagnetizat.( inca nu stiu ce sa fac, sa cumpar altul ...sau.) daca tot zic ca ai mai multe motoare si cutii fa-mi un pret asa ca pentru un comunist la un motor fara carburator(carburator am) si fara dinam.ma intereseaza sa fie buna cutia, pedala de pornire sa fie buna, ambielajul sa nu fie stramb, cum este al meu( nu pot sa montez dinamul ca e stramb axul si s'ar misca prea mult rotorul atingand de stator) setul motor sa fie cat de cat bun, sa il pot porni.( nu vreau sa fie nou) si magnetoul sa fie bun si el. seriile nu ma intereseaza nici la cutie nici la motor, ca am sa le folosesc pe cele care le am. astept un pret, eu nu stiu cat sa ofer. Mai am un an si imi iau carnetul si asta vreau sa fie primul motor inscris al meu. cred ca nici dupa ce imi iau alt motor mai nou nu am sa il vand. acum intervine si problema transportului. motorul+cutie cantareste cateva zeci de kg si cred ca ar costa transportul in jur de 1 mil prin curier. as putea sa renunt la blocul motor si sa iau decat un ambielaj, cutie cu pedala, magnetou. la transport nu m-am gandit cand am scris mai sus, deabea acum mi-a venit revelatia.. am vorbit cu tata si e de acord sa venim duminica viitoare pana la tine sa luam ce imi trebuie. dar spune-mi adresa si un nr de telfon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 am facut rost de un magnetou complet care este demagnetizat.( inca nu stiu ce sa fac, sa cumpar altul ...sau.)daca tot zic ca ai mai multe motoare si cutii fa-mi un pret asa ca pentru un comunist la un motor fara carburator(carburator am) si fara dinam.ma intereseaza sa fie buna cutia, pedala de pornire sa fie buna, ambielajul sa nu fie stramb, cum este al meu( nu pot sa montez dinamul ca e stramb axul si s'ar misca prea mult rotorul atingand de stator) setul motor sa fie cat de cat bun, sa il pot porni.( nu vreau sa fie nou) si magnetoul sa fie bun si el. seriile nu ma intereseaza nici la cutie nici la motor, ca am sa le folosesc pe cele care le am. astept un pret, eu nu stiu cat sa ofer. Mai am un an si imi iau carnetul si asta vreau sa fie primul motor inscris al meu. cred ca nici dupa ce imi iau alt motor mai nou nu am sa il vand. acum intervine si problema transportului. motorul+cutie cantareste cateva zeci de kg si cred ca ar costa transportul in jur de 1 mil prin curier. as putea sa renunt la blocul motor si sa iau decat un ambielaj, cutie cu pedala, magnetou. la transport nu m-am gandit cand am scris mai sus, deabea acum mi-a venit revelatia.. am vorbit cu tata si e de acord sa venim duminica viitoare pana la tine sa luam ce imi trebuie. dar spune-mi adresa si un nr de telfon. Daca e vorba si de ambielaj atunci e mai complicat.Eu nu am spus ca motoarele mele sunt reconditionate.O parte din ambielaje le-am trimis la rectificat.Bineinteles ca am si facute de nea spirica dupa metodele rola langa rola,cu rulment nu 205 sau cu carcasa de bronz.Eu nu iti voi vinde un asemenea ambielaj pentru ca nu va rezista.Ar trebui sa-l depresezi pe al tau si sa-i rectifici volantele.Mi le trimiti impreuna cu biela si cu un rulment na 4906 strain.Nu ma deranjeaza daca veniti pana la mine pentru ca aveti ce lua.General Naumescu,3,bloc D,scara C,53,Barlad.0235-413869,0335-415557,Adrian Rosca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 Buna seara! Dupa aproximativ 300 de km parcursi la drum intins cu un ambreiaj cu ferodouri noi, am observat ca placa mobila de presiune calca foarte prost pe ferodou . Nici placa fixa de presiune nu este prea grozava , se pare ca are doar 2-3 puncte care calca pe ferodou . Ambreiajul nu patineaza dar se va uza repede in ritmul asta. Vroiam sa va intreb ce pot face ca placile de presiune sa aiba suprafata plana? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 Salut.Sper ca nu deranjez dar parca tot dumneata mai vroiai un magnetou si alte maruntisuri de simson.Vezi ce piese iti lipsesc,fa un pret corect la total si eu sunt in masura sa-ti trimit toate acele piese(am spus toate).Ca sa nu mai cadem in aceleasi vechi capcane cred ca ar fi bine sa ne consultam si cu alti forumisti asupra pretului corect.Nu e nici o suparare daca nu vei cumpara de la mine.De exemplu,eu detin multe cutii,motoare si grupuri disparate de simson ale caror serii s-ar potrivi pe la altii si invers.Cred ca ar trebui sa ne facem cunoscute unii altora aceste serii.De asemenea,as dona orice piesa de simson daca as sti ca exista cineva in tara asta care sa incerce sa faca un muzeu al simsonului(si nu numai).M-a muscat un pic camila si imi cer scuze.Cu respect,Adrian. Am citit cu surprindere cele spuse de tine despre donatii.Este o chestie atipica pentru Romania unde si un surub original de motocicleta costa bani.In mod intimplator chestia asta cu Muzeul Motocicletei in Romania,ma bate de mai multa vreme.Am vorbit cu mai multi pasionati de aici de pe forum si toti m-au descurajat spunind ca este imposibil de realizat.eu cred ca se poate realiza atita timp cit vor exista pasionati sufletisti ,putin ticniti sa creada in ce nu crede nimeni.Eu am vreo 8 motociclete pe care le voi reconditiona si le voi dona susnumitului Muzeu.Inca 5 ca mine si gata un pui de muzeu.Am sa te tin la curent cu ce am mai intreprins in acest sens.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 Buna seara! Dupa aproximativ 300 de km parcursi la drum intins cu un ambreiaj cu ferodouri noi, am observat ca placa mobila de presiune calca foarte prost pe ferodou . Nici placa fixa de presiune nu este prea grozava , se pare ca are doar 2-3 puncte care calca pe ferodou . Ambreiajul nu patineaza dar se va uza repede in ritmul asta. Vroiam sa va intreb ce pot face ca placile de presiune sa aiba suprafata plana? Multumesc! Pe placa mobila gaurile au fost olarite si reincarcate cu sudura.Ambele au semne de supraincalzire(ceva obisnuit la simson) si alunecare.Asta inseamna ca amandoua sunt mai subtiri si,in nici un caz,nu trebuiesc rectificate.De asemenea nici ferodoul nu arata extraordinar(are si niste gauri daunatoare).Daca esti sigur ca placa mica de presiune e paralela cu volanta(masoara cu mare precizie) nu iti ramane decat sa adaugi sub arcuri(in volanta) cate o saiba de 1-2 mm.Daca ai avut saibe schimba arcurile.Poate ca de-a lungul timpului ,neexistand oring pe tija,uleiul s-a scurs si a subrezit placile si arcurile.Aproape nici nu vei sesiza ca arcurile sunt mai tari si,in timp,ferodoul si placile se vor pupa perfectCu respect,Adrian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 Esential e sa ai un plan de simetrie intre placile de presiune. Daca aceasta exista, atunci nu are sens sa rectifici pt ca ferodoul se va forma dupa placi. Daca nu exista un plan de simetrie, aceasta probabil lipseste din cauza diferentei de inaltime a prezoanelor din volanta. Masora inaltimea umarului prezoanelor din volanta fata de volanta. Ma refer la umarul pe care sta placa fixa. Daca acea inaltime nu e identica, prezoanele se pot presa din spate pt a egala inaltimea umarului la fiecare prezon. Au strangere destul de mare, deci e bine sa incalzesti nitel volanta inainte. La cuptor de exemplu. Tija ambreajului veci nu a avut O-ring. In cutie daca de pe rulmentul din spate de pe axul principal nu dai jos protectiile de metal/plastic, uleiul care curge pe rulmentul de presiune nu avea pe unde sa se scurga si va curge pe langa tija ambreajului. Altfel nu ajunge la ambreaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 Va multumesc pentru raspunsuri. Am masurat si placa mica de presiune este paralela cu volanta. Arcurile au aceeasi lungime deci si placa mobila de presiune sta paralela cu volanta. Bine ca mi-ai spus ca prezoanele sunt presate pe volanta fiindca eu ma intrebam daca au filet normal sau invers. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simsonache Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 (editat) sal mai ma bucur ca mai traieste batrana simsoneta so o sa pun si eu eva poze cu babuta mia brmm brmm poc poc Editat Decembrie 1, 2008 de simsonache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 Foarte frumoasa !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 sal mai ma bucur ca mai traieste batrana simsoneta so o sa pun si eu eva poze cu babuta mia brmm brmm poc poc arata foarte fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simsonache Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 multumesc brmm brmm poc poc si inca un asa ca de inceput de iarna brrrrr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzv Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 caut cadru de simson cu acte daca are cineva un simson prin curte si nu are ce face cu el, dar are acte va rog PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 caut cadru de simson cu actedaca are cineva un simson prin curte si nu are ce face cu el, dar are acte va rog PM Salut.Un atas de sport nu iti trebuie?E cam obosit dar se poate face.Cu respect,Adrian,Barlad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 Bujii echivalente pentru Simson Sport. Intr-o carte de mecanica am citit ca daca motorul este uzat considerabil, atunci se recomanda trecerea la o bujie cu o cifra termica mai joasa decat cea indicata de producator, atunci cand motorul era nou. Aceasta bujie ar fi Sinterom 14 NP 18, cu o cifra termica de 225. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 Caut simson cu acte, cat mai aproape de IASI. Sa fie cat de cat complet, nu conteaza daca porneste sau nu, ma intereseaza sa aiba acte, sa corespunda seria de la motor si cadru cu cea din acte. PM va rog ! daca se poate sa imi aratati si mie careva unde sunt stantate seriile ?, pe motor stiu ca is trecute undeva pe carcasa de la CV, dar pe cadru unde sunt stantate? poze va rog ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 salutare ... caut chiuloasa cilindru si piston de simsoneta ... restu' le am si poate poate fac o mobra intreaga, nu de alta dar exista riscul sa-i fac acte .. si ar fii o treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Decembrie 14, 2008 Share Postat Decembrie 14, 2008 Tot am discutat noi de asta... Acu la sigur am sa iti dau o chiuloasa goala (fara arcuri si supape) si un cilindru cota 0 fara uzura, insa cu niste zgarieturi minore. As putea sa iti dau si un piston de cota 0, dar sfatul meu e sa duci cilindrul la nea Misu sa t-il honuiasca si sa iti faca piston nou la el. Si chiuloasa ti-o poate face nea Misu probabil. Chiuloasa si cilindrul 50RON. Daca imi dai o adresa pe PM, ca messul nu t-il mai stiu, le pot reimite sapt viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Wolf Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 Ma bag si eu in seama k nu mi-am mai facuta simtita prezenta pe aicea... si o poza: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.