simson simson Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 Jikov-ul are difuzor de 25. Carburatoare de Sport sunt 2 modele. De 26 si de 25.5. Galeria de admisie e de 25 in chiuloasa. Jikov-ul este f bun pt un Simson daca ii alegi bine jiglerele. De relanti exista de 50 si de 55. Chiar si cel de 50 e un pic mare, dar merge. Jiglerul principal merge de 88 daca nu este avans centrifugal. 93 e prea mare. Daca avansul centrifugal e functional merge si jiglerul de 115. Jikov-ul e bun doar atunci cand te plimbi singur.Daca mergi la o intrunire(este o anumita stare,stii)si langa tine mai este un sport cu carburator original vei constata ca ramai in urma la prima provocare.Si e nasol.Ne vom gasi si-ti voi demonstra.Evorba de 5-7 km la ora in plus.Anul 2008 l-am dedicat studierii carburatorului de simson.Din pacate n-am reusit sa termin.Dar te asigur ca sportul merge un pic mai tare cu originalul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 O coroana de grup de solo cu 27 de dinti are cineva de dat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 O coroana de grup de solo cu 27 de dinti are cineva de dat? Prietene Mikulaish,iti trebuie la touren?Am gasit si eu unul solo original la vreo 5-600 de euro.Sa-l iau sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 (editat) La touren pun unele noi. Am nevoie la primul meu Sport pt ca momentan am pinioane de atas. Pinion de atac de solo am. Tourenul daca e cu acte si e in stare acceptabila si e complet, merita banii. Mai ales daca e fabricat inainte de 1956. Editat Ianuarie 12, 2009 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 Mi-am cumparat un kit motor pt. bicicleta si l-am desfacut putin si am ramas surprins ca are magnetou cu aprindere CDI cam de dimensiunile magnetoului de Simson mai greu probabil de adaptat rotorul care se afla pe ambielaj. Daca intereseaza pe cineva pun poza si dimensiuni.Doresc un an nou fericit si multe realizari tuturor motociclistilor. Numai bine DE unde ai luat motorul de bicicleta si cit a costat? Multumesc pentru raspuns ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 Salut. Rege Simson, scuze de interventie, dar din cit i-mi amintesc eu tija supapei la Simson are diametrul de 8 mm. Nu mai stiu restul cotelor la ghidul supapei ( diametrul exterior, lungime si ce mai este pe acolo) sint multi ani de cind am renuntat la Simson. Posteaza aici o schema cu datele ghidului si nu se stie ce poate iesi, daca nu... asta e. Ca o parere personala, nu cred ca se va reduce cosumul de ulei spectaculos in cazul montarii simeringurilor pe ghidul supapei. Din cit mai tin eu minte in cartea tehnica a Simson-ului (data de neamt si in anii aia erau mai seriosi decit acum) consumul de ulei era de 100g/100km. In cazul montarii simeringurilor pe ghiduri daca se reduce consumul de ulei cu 25g/100km sa stii ca ar fi o reusita. Pacat ca la Birlad au inchis, reprofilat=distrus cele doua fabrici FEPA si URB. Cel putin Rulmentul era o mana cereasca ptr. ambielaje. Iar vis-a-vis de meseriasi, nu mai are rost sa facem comentarii. Numai bine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 DE unde ai luat motorul de bicicleta si cit a costat? Multumesc pentru raspuns ! Salut motorul l-am cumparat de la Lupulescu Bogdan tel. 0723408609 Email lupulescu _bogdan@yahoo.com. costa 6 milioane si este fabricat in Asia. Fan curierul pana in Maramures a cdostat 600000 lei. Kitul este complect cu rezervor lant manere etc.De montat este simplu pe o bicicleta barbateasca eu am fara ruda si a fost putin de lucru pt. suport motor suport rezervor. Am incercat motorasul este OK voi mai cumpara un pinion spate cu 48 de dinti cel de 44 care-l am pt drum accidentat are viteza prea mare. Daca doresti inainte de montare spune ca sunt cateva smecherii utile si simple cu care nu merita sa te chinuiesti.Poti gasi bibliografie poze etc pe Googel Bicicleta cu motor la Kit motor de bicicleta 48 cc. Pun si poze Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 Salut. Rege Simson, scuze de interventie, dar din cit i-mi amintesc eu tija supapei la Simson are diametrul de 8 mm. Nu mai stiu restul cotelor la ghidul supapei ( diametrul exterior, lungime si ce mai este pe acolo) sint multi ani de cind am renuntat la Simson. Posteaza aici o schema cu datele ghidului si nu se stie ce poate iesi, daca nu... asta e. Ca o parere personala, nu cred ca se va reduce cosumul de ulei spectaculos in cazul montarii simeringurilor pe ghidul supapei. Din cit mai tin eu minte in cartea tehnica a Simson-ului (data de neamt si in anii aia erau mai seriosi decit acum) consumul de ulei era de 100g/100km. In cazul montarii simeringurilor pe ghiduri daca se reduce consumul de ulei cu 25g/100km sa stii ca ar fi o reusita. Pacat ca la Birlad au inchis, reprofilat=distrus cele doua fabrici FEPA si URB. Cel putin Rulmentul era o mana cereasca ptr. ambielaje. Iar vis-a-vis de meseriasi, nu mai are rost sa facem comentarii. Numai bine . Eu nu am vrut sa ma numesc regele simson.Asa a iesit!Sunt altii mult mai buni in simson ca mine.O parte din ei stau la cotitura,conform traditiei.Simsonul haleste 100 ml de ulei la 1000 km.Simeringuri sunt si de 7,si de 8 mm.Supapele sunt de 8 mm dar datorita uzurii totale cred ca cel mai bine e sa le aducem din Germania.Daca am fi organizati am putea sa si aducem din Germania(macar maruntisuri)Eu ma chinui sa le rectific din supape mult mai mari(de camioane) Doar asa se pot scoate curbele(de exemplu la admisie ajuta la patrunderea si concentrarea rapida a gazelor etc.).Intentionez sa le fac fix de 8 mm in asa fel incat sa pot baga un alezor fix dupa ce incalzesc chiuloasa si presez ghidul.Ghidurile au exteriorul de la 14 mm in sus si nu am gasit un inlocuitor in comert.Le fac din fonta nodulara.Nu trebuie desen,gasesti la orice magazin auto un ghid de masina(cu simering)Trebuie verificat cu mare atentie ca nu cumva uleiul sa treaca pe langa ghid sau chiluloasa sa fie crapata.Nu stiu daca se reduce consumul de ulei(oricum nu era mare)dar macar sper sa nu scoata fum.Mai sunt multe de spus.A nu se uita ca, coada si palaria supapelor au tratamente diferite.Ghidurile au lungimi diferite.Simsonul e una dintre bijuteriile comuniste si se repara numai in stil nemtesc(nu haiducesc).Pe curand.Iarna e pe sfarsite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 Conform cartii de Simson din 61 consumul de ulei este de 100ml/100km. Ghidurile au echivalente in comert. De Aro diesel de Brasov. Sunt si lungi si scurte ce merg bine la Simson un pic scurtate in partea de sus. Mai sunt de Citroen BX care sunt din bronz. Sunt anumite supape de VW care se potrivesc fara modificari. In germania se folosesc acestea. Cele noi de Simson sunt scumpe si nici nu sunt calitate. Fumul probabil nu apare din cauza ghidurilor. Daca folosesti piston original care a mai mers o vreme, acolo e problema mai mult ca sigur. Canelurile pt segmenti sunt largite. Nu mult. O zecime. Dar ajunge sa lasi ceata in spatele tau. Zise Drobu si avu dreptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 (editat) Regele Simson:"Eu nu am vrut sa ma numesc regele simson.Asa a iesit!Sunt altii mult mai buni in simson ca mine.O parte din ei stau la cotitura,conform traditiei.Simsonul haleste 100 ml de ulei la 1000 km" Editat Ianuarie 12, 2009 de Rocknroll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 O carte tehnica de Simson? (de preferat in romana) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 Conform cartii de Simson din 61 consumul de ulei este de 100ml/100km. Ghidurile au echivalente in comert. De Aro diesel de Brasov. Sunt si lungi si scurte ce merg bine la Simson un pic scurtate in partea de sus. Mai sunt de Citroen BX care sunt din bronz. Sunt anumite supape de VW care se potrivesc fara modificari. In germania se folosesc acestea. Cele noi de Simson sunt scumpe si nici nu sunt calitate. Fumul probabil nu apare din cauza ghidurilor. Daca folosesti piston original care a mai mers o vreme, acolo e problema mai mult ca sigur. Canelurile pt segmenti sunt largite. Nu mult. O zecime. Dar ajunge sa lasi ceata in spatele tau. Zise Drobu si avu dreptate. Ghidurile de aro sunt pana in 14(noua ne trebuie de acolo in sus).Supapele da aro sau de tractor pot fi folosite pentru evacuare desi nu prea aduc cu cele de simson.Eu nu folosesc.Nici supapele de ww,peugeot.. nu prea aduc cu originalele.Nu folosesc pentru ca schimba performantele motorului.Daca tu imi arati supapa de ww care sa semene cu cea de admisie de la simson eu o inghit.Pistoanele si segmentii mei sunt nemtesti noi.Eu nu vorbeam de tone de fum.Uneori simsonul,ca si niprul,scoate fum fara motiv.Si nu poate fi decat de la interiorul sau exteriorul ghidurilor.Pe curand.Iarna-i pe sfar- site,oricum. Ghidurile de aro sunt pana in 14(noua ne trebuie de acolo in sus).Supapele da aro sau de tractor pot fi folosite pentru evacuare desi nu prea aduc cu cele de simson.Eu nu folosesc.Nici supapele de ww,peugeot.. nu prea aduc cu originalele.Nu folosesc pentru ca schimba performantele motorului.Daca tu imi arati supapa de ww care sa semene cu cea de admisie de la simson eu o inghit.Pistoanele si segmentii mei sunt nemtesti noi.Eu nu vorbeam de tone de fum.Uneori simsonul,ca si niprul,scoate fum fara motiv.Si nu poate fi decat de la interiorul sau exteriorul ghidurilor.Pe curand.Iarna-i pe sfar- site,oricum. Uita-te cu atentie!In carte scrie 0,1 l la 100 de km. Ghidurile de aro sunt pana in 14(noua ne trebuie de acolo in sus).Supapele da aro sau de tractor pot fi folosite pentru evacuare desi nu prea aduc cu cele de simson.Eu nu folosesc.Nici supapele de ww,peugeot.. nu prea aduc cu originalele.Nu folosesc pentru ca schimba performantele motorului.Daca tu imi arati supapa de ww care sa semene cu cea de admisie de la simson eu o inghit.Pistoanele si segmentii mei sunt nemtesti noi.Eu nu vorbeam de tone de fum.Uneori simsonul,ca si niprul,scoate fum fara motiv.Si nu poate fi decat de la interiorul sau exteriorul ghidurilor.Pe curand.Iarna-i pe sfar- site,oricum. Uita-te cu atentie!In carte scrie 0,1 l la 100 de km. Da,cu consumul am gresit eu.Aveti dreptate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Se cauta in continuare coroana de solo in stare buna cu 27 de dinti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoristu66 Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 poate e vreounul dintre voi interesat de un ambielaj ff bun de simson sport,ca nou,fara joc la biela,tinut in vaselina de catre fostul proprietar. ps. ieftin. 0727196351 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Aproape adjudecat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the great black Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 Salut Stie cineva cam cat costa impozitul pe un atas ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 SalutStie cineva cam cat costa impozitul pe un atas ? Separat pe atas nu este am platit anul trecut cam 100000 lei pt Simson cu atas dar difera de la un oras la altul. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 O carte tehnica de Simson? (de preferat in romana) Sa ajung acasa si iti pun eu pe mail un manual in romana daca nu ai gasit ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 O carte tehnica de Simson? (de preferat in romana) Ai cautat printre cele puse de Lebadake?Sunt si cateva pentru Simson. /index.php?showtopic=298558 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rove Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 ''Noul'' meu Simson Toba nu este originala ,fostul proprietar a spus ca este de CZ dar nu stiu ce sa zic asa ca: -am nevoie de toba esapament si maner pt.pasager(cel care vine prins de telescopul spate dreapta) Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 Toba de esapament iti gasesti in gemania, iar manerul pt pasager este de fapt manerul de care se trage motocicleta pe cric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinRUSE Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 Salve ! Ma intereseaza un motor functional de SIMSON SPORT de preferat din bucuresti sau din apropiere ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Vehicolele din dotare: /index.php?...t&p=1679430 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson.timisoara Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 de vanzare simson sport modificat,fara acte. pret 400 euro. tel 0744779729-0724020205 de vanzare simson sport modificat,fara acte. pret 400 euro. tel 0744779729-0724020205 sau la schimb cu unu original.......awo sau sport......nu prea conteaza starea ,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jethro tull Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 salut!ma apropii si eu de final...azi l-am pornit...moaaaamaaaa ce frumoooooos pacaneste.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.