Sari la conținut

Simson


satana pe mobra
 Share

Postări Recomandate

Imi pare rau ca nu ti-a placut modulde abordare. Atata timp cat nu am cunostinte despre Simpson, eu doar am facut o poza si v-am postat-o aici.

Alexut, transparent trebuia sa fi tu de la inceput, tinand cont ca mi-ai dat cele mai multe PM. Eu cred ca am fost corecta, am raspuns la toata lumea, nu stau sa iau comisioane de la lume, va spun doar ca tipul care a luat motocicleta a fost un tip hotarat, nu a stat sa ma abureasca in PM-uri. Ei gata cu justificarile. Sa va iubiti motocicletele.

Apoi, mah Daciana, daca nici eu nu ti-am parut hotarat.., apai dracu sa ieie daca mai inteleg ce intelege-ti voi fimeile prin a fi un tip hotarat! M-ai dezamagit! .., sunt sigur si trist.., oare pe unde o fi Simsonul cela?! PS Daca tipul respectiv nu te-a aburit cu Pm-uri explica-mi cum naiba a luat legatura cu tine ca nr de tel nu ai lasat?! B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cum statea acolo in umbra si isi B) freca mainile.Am glumit, foarte bine ca ai luat-o, ai fost mai perspicace si probabil mai hotarat si de ce nu mai norocos.Misterul fiind elucidat spune-ne si noua detaliile cu cat ai luat-o , ce probleme are ,ceva poze....baniesc ca toti ard de nerabdare sa o vada mai mult decat sfertul de poza facut de daciana.Eu unul astept cu nerabdare toate lucrurile astea.

Spor la reconditionat si asteptam detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut antecontract cu omul, daca termin cu problemele mele, sambata ma duc s-o ridic. Piese rusesti gramada pe ea, motocicleta se tine binisor. 3000 lei, omu a cerut la venire 1000 de euro. Nu doamna Stanciu e de vina pt mister, nenea detinatoru e o idee mai ciudat, ceva de genul :"daca te-am primit la mine in curte sa o vezi, esti obligat sa o cumperi".

Poze dupa ce vine la mine pe mosie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut antecontract cu omul, daca termin cu problemele mele, sambata ma duc s-o ridic. Piese rusesti gramada pe ea, motocicleta se tine binisor. 3000 lei, omu a cerut la venire 1000 de euro. Nu doamna Stanciu e de vina pt mister, nenea detinatoru e o idee mai ciudat, ceva de genul :"daca te-am primit la mine in curte sa o vezi, esti obligat sa o cumperi".

Poze dupa ce vine la mine pe mosie.

Cam mult 3000 pt cat de bine se tine vei vedea cand desfaci.

Spor la munca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve camarazi!Intrucat aproape toate Simsonurile din Romania au avut si au viata grea imi permit sa va propun ca tot ce stiti nou ia rezolvarea defectelor(si

nu numai)acestor extraordinare motociclete sa impartasiti si celorlalti.Incep eu!

Dupa ce am gasit un piston bun de Simson de 68,5(68,5...69 e perfect)am alezat si honuit un cilindru,lasand cota 5 sutimi.Cu 130 lei am cumparat un set de segmenti de vw 975 c.c.(polo sau derby)de 69,5 mm.In set sunt 4 segmenti de 2 mm,4 de 2,5 mm si 4 de 4 mm.Acestia de raclare(de 4 mm) sunt diferiti de

cei de simson si nu am folosit(am pus infestoff).Din setul de vw am luat 2 segmenti de 2,5(sunt mai tari ca originalii de simson) si,fara sa-i scurtez,i-am pilit

ca in poze.Ideea este ca,atunci cand segmentii vor copia perfect cilindrul-adica dupa 2-3oo de km de la montare-compresia va fi puternica si va ramane nes-

chimbata mii de km.Nu se pune problema neungerii sau a ruperii ciocurilor.Cu piston de skoda nu am incercat,dar cred ca merge.Numai bine!

post-27549-1257362668_thumb.jpg

post-27549-1257362716_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut antecontract cu omul, daca termin cu problemele mele, sambata ma duc s-o ridic. Piese rusesti gramada pe ea, motocicleta se tine binisor. 3000 lei, omu a cerut la venire 1000 de euro. Nu doamna Stanciu e de vina pt mister, nenea detinatoru e o idee mai ciudat, ceva de genul :"daca te-am primit la mine in curte sa o vezi, esti obligat sa o cumperi".

Poze dupa ce vine la mine pe mosie.

Vad ca suntem vecini de cartier.., poate esti binedispus intr-o zi si m-a inviti pe la tine sa iti vad colectia, ce zici? Macar ca premiu de consolare! B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adrian, nu te supăra pe mine, dar mi-ai dărîmat "piedestalul" pe care te urcasem - ca "tătic" al Samsoanelor, cum să faci aÂşa blasfemie, să combini piese RDG cu piese RFG? Păi cînd alții au combinat piese comuniste între ele, adică ruseÂşti cu ceheÂşti Âşi cu româneÂşti Âşi cu redegiste, ai sărit de c u r în sus, deÂşi motoarele respective funcționează tocmai pentru că nu se mai găseau alte soluții... de ce să te credem acum că rezolvarea ta e cea mai bună? Nu mă înțelege greÂşit, sînt convins, chiar ferm convins, că ce ai spus tu în postul tău e verificat, demn de luat în seamă; mă deranjează doar modul rigid în care te-ai luat de niÂşte oameni pe care nu-i cunoÂşti (de pe forumul ăsta), făcînd apoi exact acelaÂşi lucru pe care l-au făcut Âşi ei (lucru pentru care tu i-ai criticat vehement), adică ai înlocuit niÂşte piese originale cu altele de la alt fabricant. Doar atît diferă, proveniența...

Editat de mihai_prd
Post mutat la Simson.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jeane, nu cred ca suntem vecini de cartier, ca eu mi-s de la tara de acum, din Berceni de Ilfov. Colectia e imprastia, prin Berceni, Pantelimon, pe Iancului si prin Dobroesti. Sa-mi spui cand vrei sa facem turul sa le vezi pe toate. B)

Editat de mihai_prd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adrian, nu te supăra pe mine, dar mi-ai dărîmat "piedestalul" pe care te urcasem - ca "tătic" al Samsoanelor, cum să faci aÂşa blasfemie, să combini piese RDG cu piese RFG? Păi cînd alții au combinat piese comuniste între ele, adică ruseÂşti cu ceheÂşti Âşi cu româneÂşti Âşi cu redegiste, ai sărit de c u r în sus, deÂşi motoarele respective funcționează tocmai pentru că nu se mai găseau alte soluții... de ce să te credem acum că rezolvarea ta e cea mai bună? Nu mă înțelege greÂşit, sînt convins, chiar ferm convins, că ce ai spus tu în postul tău e verificat, demn de luat în seamă; mă deranjează doar modul rigid în care te-ai luat de niÂşte oameni pe care nu-i cunoÂşti (de pe forumul ăsta), făcînd apoi exact acelaÂşi lucru pe care l-au făcut Âşi ei (lucru pentru care tu i-ai criticat vehement), adică ai înlocuit niÂşte piese originale cu altele de la alt fabricant. Doar atît diferă, proveniența...

Inca o data mentionez ca in Simson mai am multe de invatat...nu sunt taticul lor.Daca am fost rigid am facut-o pentru ca unele solutii erau ridicole si

stricacioase.Nu am spus ca aceasta e cea mai buna.Eu am segmenti originali infestoff pentru inca 50 de ani dar,se pare,acestia de vw sunt mai bine facuti.

In tara sunt buni meseriasi in Simson si cel mai bine ar fi sa ascultam sfaturile lor.Daca ai nascocit ceva interesant baga.Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve camarazi!Intrucat aproape toate Simsonurile din Romania au avut si au viata grea imi permit sa va propun ca tot ce stiti nou ia rezolvarea defectelor(si

nu numai)acestor extraordinare motociclete sa impartasiti si celorlalti.Incep eu!

Dupa ce am gasit un piston bun de Simson de 68,5(68,5...69 e perfect)am alezat si honuit un cilindru,lasand cota 5 sutimi.Cu 130 lei am cumparat un set de segmenti de vw 975 c.c.(polo sau derby)de 69,5 mm.In set sunt 4 segmenti de 2 mm,4 de 2,5 mm si 4 de 4 mm.Acestia de raclare(de 4 mm) sunt diferiti de

cei de simson si nu am folosit(am pus infestoff).Din setul de vw am luat 2 segmenti de 2,5(sunt mai tari ca originalii de simson) si,fara sa-i scurtez,i-am pilit

ca in poze.Ideea este ca,atunci cand segmentii vor copia perfect cilindrul-adica dupa 2-3oo de km de la montare-compresia va fi puternica si va ramane nes-

chimbata mii de km.Nu se pune problema neungerii sau a ruperii ciocurilor.Cu piston de skoda nu am incercat,dar cred ca merge.Numai bine!

Adrian sa speram ca o sa mearga mult si bine sa ne tii la curent. Bineinteles ca segmentii fabricati cu tehnologia actuala sunt mai buni. Cu rodaul cilindrului dupa 300 Km cred ca depinde de calitatea lucrarii la mine dupa 1700 inca nu-i in regula. Si eu am avut o perioada cand faceam tot felul de incercari dubioase dar nu merita ca este greu sa inventezi ceva nou ce nu au incercat fabricantii. Daca solutia era buna cred ca toate masinile aveau segmentii asemanatori. Sunt curios ce zici dupa cateva sute de Km. Am pus la un motor in 2T doi segmenti mai subtiri in acelasi canal suprapusi ziceam ca oricat se rod voi avea compresie buna povesti babesti.

Succes la inventii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o data mentionez ca in Simson mai am multe de invatat...nu sunt taticul lor.Daca am fost rigid am facut-o pentru ca unele solutii erau ridicole si

stricacioase.Nu am spus ca aceasta e cea mai buna.Eu am segmenti originali infestoff pentru inca 50 de ani dar,se pare,acestia de vw sunt mai bine facuti.

In tara sunt buni meseriasi in Simson si cel mai bine ar fi sa ascultam sfaturile lor.Daca ai nascocit ceva interesant baga.Numai bine.

Segmentii aia de vw sunt mai calitativi decat cei pe care ii ai,sa fii sigur de asta,dar......la partea de inchidere daca nu ai lasat suficient spatiu de dilatare o sa ai probleme, iar daca se gripeaza capetele vor zgaria cilindrul.........bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jeane, nu cred ca suntem vecini de cartier, ca eu mi-s de la tara de acum, din Berceni de Ilfov. Colectia e imprastia, prin Berceni, Pantelimon, pe Iancului si prin Dobroesti. Sa-mi spui cand vrei sa facem turul sa le vezi pe toate. B)

Ok, cu proxima ocazie o sa te deranjez!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adrian sa speram ca o sa mearga mult si bine sa ne tii la curent. Bineinteles ca segmentii fabricati cu tehnologia actuala sunt mai buni. Cu rodaul cilindrului dupa 300 Km cred ca depinde de calitatea lucrarii la mine dupa 1700 inca nu-i in regula. Si eu am avut o perioada cand faceam tot felul de incercari dubioase dar nu merita ca este greu sa inventezi ceva nou ce nu au incercat fabricantii. Daca solutia era buna cred ca toate masinile aveau segmentii asemanatori. Sunt curios ce zici dupa cateva sute de Km. Am pus la un motor in 2T doi segmenti mai subtiri in acelasi canal suprapusi ziceam ca oricat se rod voi avea compresie buna povesti babesti.

Succes la inventii

Salve.Dupa 2-300 km segmentii incep sa se aseze.Am peste 2000 cu acesti segmenti si totul e neasteptat de ok.Sigur mai sunt si altii care au pus segmentii asa

si astept sa se pronunte.Numai impartasindu-ne,cu sinceritate,unii altora tot ce stim despre motocicletele Simson le vom salva.Eu asa zic!Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve.Dupa 2-300 km segmentii incep sa se aseze.Am peste 2000 cu acesti segmenti si totul e neasteptat de ok.Sigur mai sunt si altii care au pus segmentii asa

si astept sa se pronunte.Numai impartasindu-ne,cu sinceritate,unii altora tot ce stim despre motocicletele Simson le vom salva.Eu asa zic!Numai bine.

Ai dreptate Adrian ziceai mai demult ca umbli cu acumulator de masina in atas la fel caram si eu balast. Dintre toate sistemele electrice dinam 6 V , 12 V etc cal mai mult imi place o scheme f. simpla si foarte fiabila am folosit-o toata vara si este super. Magnetou de Minsk( Voshod) de la firele poentru lumini am pus o punte redresoare de 20 A dupa care alimentez toate becurile farul arde tot timpul cu u bec de 35 W dupa punte inca o dioda si pe urma la acumulator de la plusul bateriei alimantez un Gotronic folosind platina originala cu magnetou original cu avans centrifugal. Avantaje farul stopul si pozitia nu consuma curent de la acumulator care are viata foarte lunga pornire f. usoara. La Aprinderea Gotronic am pastrat platina am renuntat la senzor lipsa releulu de incarcare este benefica. Dezavantaj la turatie f. mica palpie farul insa la ralanti nu-i tare bine sa rulezi, si in cartea tehnica scrie ca daca folosesti timp indelungat farrul motorul trebuie turat.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna cartea, insa eu am doua lucruri de spus pt cei care o citesc. Cine crede ca se pot admite lejer 1-2 zecimi joc la segmenti in canalul lor in piston, se inseala. De la 5 sutimi in sus papa la ulei si scoate la fum de numa. Cam 1 litru pe 1000. Poate mai mult. (cu piston de Skoda nou nu mi-a papat in 1000 practic nimic. Si era si mai subtire uleiul) De mers merge. Calamina din spatele segmentilor in acest caz NU trebuie curatata (zise "apu" si avu dreptate) ca mai ajuta la etansare.

A doua chestie e legata de scoaterea scaunelor de supapa prin metoda data in carte. Is curios cine a foslosit-o cu succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna cartea, insa eu am doua lucruri de spus pt cei care o citesc. Cine crede ca se pot admite lejer 1-2 zecimi joc la segmenti in canalul lor in piston, se inseala. De la 5 sutimi in sus papa la ulei si scoate la fum de numa. Cam 1 litru pe 1000. Poate mai mult. (cu piston de Skoda nou nu mi-a papat in 1000 practic nimic. Si era si mai subtire uleiul) De mers merge. Calamina din spatele segmentilor in acest caz NU trebuie curatata (zise "apu" si avu dreptate) ca mai ajuta la etansare.

A doua chestie e legata de scoaterea scaunelor de supapa prin metoda data in carte. Is curios cine a foslosit-o cu succes.

Salve.Nemtii zic ca intre piston nou si segmenti noi ar trebui sa fie un joc de 0,025-0,05 mm.Ei mai spun ca se poate merge si cu un joc de 0,1-0,2 mm dar

va apare un fenomen de pompare a uleiului de pe cilindru si nu este bine.La scoaterea scaunelor ajuta,pe langa gauri,si o taietura-doua cu un disc f mic(pus

pe un biax).Scaunele vor iesi f usor.Alte scaune si ghiduri se pot face din axe cu came uzate de la masini.Chiar daca sunt tratate un strungar bun le face ime

diat.Trebuie avut grija ca ,la simson,freza de coborare sa aiba un unghi de 15 grade iar cea de ridicare(morcovul) de 75 grade.Eu nu las niciodata un scaun

mai lat de 1,2 mm(12 zecimi).Pentru a putea folosi numai garnituri de 0,5 mm este bine ca scaunele sa fie usor coborate in chiuloasa.Asa supapele vor fi coborate f usor si nu vor lovi niciodata in piston.Intrucat ambele garnituri sunt de 0,5 mm camera de ardere va fi cea mai mica(daca garnitura de sus e din

aluminiu e si mai bine).Daca se mai pun si segmentii cu capetele in prelungire atunci compresia va va sustine atunci cand va veti urca pe pedala demaroru

lui.In orice caz,nu exista simson prost.Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve.Nemtii zic ca intre piston nou si segmenti noi ar trebui sa fie un joc de 0,025-0,05 mm.Ei mai spun ca se poate merge si cu un joc de 0,1-0,2 mm dar

va apare un fenomen de pompare a uleiului de pe cilindru si nu este bine.La scoaterea scaunelor ajuta,pe langa gauri,si o taietura-doua cu un disc f mic(pus

pe un biax).Scaunele vor iesi f usor.Alte scaune si ghiduri se pot face din axe cu came uzate de la masini.Chiar daca sunt tratate un strungar bun le face ime

diat.Trebuie avut grija ca ,la simson,freza de coborare sa aiba un unghi de 15 grade iar cea de ridicare(morcovul) de 75 grade.Eu nu las niciodata un scaun

mai lat de 1,2 mm(12 zecimi).Pentru a putea folosi numai garnituri de 0,5 mm este bine ca scaunele sa fie usor coborate in chiuloasa.Asa supapele vor fi coborate f usor si nu vor lovi niciodata in piston.Intrucat ambele garnituri sunt de 0,5 mm camera de ardere va fi cea mai mica(daca garnitura de sus e din

aluminiu e si mai bine).Daca se mai pun si segmentii cu capetele in prelungire atunci compresia va va sustine atunci cand va veti urca pe pedala demaroru

lui.In orice caz,nu exista simson prost.Numai bine.

Axul cu came fiind cementat, e moale pe dinauntru. E complet inutil sa tocesti cutite de strung dand jos stratul cementat. Material cementabil exista, se poate fabrica direct un scaun de supapa din ala. Desi is convins ca nu acela e materialul corect. Pt ghid la fel. Ghidul se face din fonta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand piesaraie de simson,si anume:

-un cilindru simson sport,cu piston cota 2 si segmenti [care sunt destul de uzati] cilindrul nu are buza mare la pme,in ciuda segmentilor obositi. - cer 110 ron, face-ti voi alta oferta daca vi se pare scump.

-inca un piston aceeasi cota cu cap plat care arata mai bine decat celalalt. -cer 55 ron -ll-

-un stator care pare complet, -cer 65 ron -ll-

-2 rotoare ,nestrapunse pe care cer 55ron bucata -ll-

-volanta ambreaj nu stui cat sa cer,e piesa care nu prea se defecteaza,oferiti voi cat credeti de cuviinta,pentru mine e ok orice suma.

 

bafta si numai bine! :D

 

ps. ce-i interesati dati-mi pm sau tel 0727196351. nu prea urmaresc topicul.

Mesaj completat

am uitat cateva poze

post-44132-1259227438_thumb.jpg

post-44132-1259227451_thumb.jpg

post-44132-1259227465_thumb.jpg

post-44132-1259227475_thumb.jpg

post-44132-1259227486_thumb.jpg

post-44132-1259227499_thumb.jpg

post-44132-1259227513_thumb.jpg

post-44132-1259227533_thumb.jpg

post-44132-1259227548_thumb.jpg

post-44132-1259227567_thumb.jpg

post-44132-1259227579_thumb.jpg

post-44132-1259228214_thumb.jpg

post-44132-1259228221_thumb.jpg

post-44132-1259228231_thumb.jpg

post-44132-1259228242_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Salve.Vremuri neasteptat de nasoale ma forteaza sa va necajesc cu niste piese de simson(si nu numai), pe care as vrea sa le vand.Zilele urmatoare voi mai

adauga alte poze.Daca va intereseaza vreun obiect ii facem pretul impreuna.Oricum,iarna e pe sfarsite!

Cauta te rog cruce cardanica, role si paharele.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...