Jean_Taxi Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 Imi pare rau ca nu ti-a placut modulde abordare. Atata timp cat nu am cunostinte despre Simpson, eu doar am facut o poza si v-am postat-o aici.Alexut, transparent trebuia sa fi tu de la inceput, tinand cont ca mi-ai dat cele mai multe PM. Eu cred ca am fost corecta, am raspuns la toata lumea, nu stau sa iau comisioane de la lume, va spun doar ca tipul care a luat motocicleta a fost un tip hotarat, nu a stat sa ma abureasca in PM-uri. Ei gata cu justificarile. Sa va iubiti motocicletele. Apoi, mah Daciana, daca nici eu nu ti-am parut hotarat.., apai dracu sa ieie daca mai inteleg ce intelege-ti voi fimeile prin a fi un tip hotarat! M-ai dezamagit! .., sunt sigur si trist.., oare pe unde o fi Simsonul cela?! PS Daca tipul respectiv nu te-a aburit cu Pm-uri explica-mi cum naiba a luat legatura cu tine ca nr de tel nu ai lasat?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 Motocicleta e la mine. End of story, ca deja incepem sa facem telenovele aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 Cum statea acolo in umbra si isi freca mainile.Am glumit, foarte bine ca ai luat-o, ai fost mai perspicace si probabil mai hotarat si de ce nu mai norocos.Misterul fiind elucidat spune-ne si noua detaliile cu cat ai luat-o , ce probleme are ,ceva poze....baniesc ca toti ard de nerabdare sa o vada mai mult decat sfertul de poza facut de daciana.Eu unul astept cu nerabdare toate lucrurile astea. Spor la reconditionat si asteptam detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 Am facut antecontract cu omul, daca termin cu problemele mele, sambata ma duc s-o ridic. Piese rusesti gramada pe ea, motocicleta se tine binisor. 3000 lei, omu a cerut la venire 1000 de euro. Nu doamna Stanciu e de vina pt mister, nenea detinatoru e o idee mai ciudat, ceva de genul :"daca te-am primit la mine in curte sa o vezi, esti obligat sa o cumperi". Poze dupa ce vine la mine pe mosie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 Inteles ,deci nu a fost chiar zana zanelor din povestile vehiculate pe aici .La experienta ta sunt sigur ca a fost o afecere bunicica si tot atat de sigur ca va iesi o piesa valoroasa dupa reconditionare. Multa bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 Am facut antecontract cu omul, daca termin cu problemele mele, sambata ma duc s-o ridic. Piese rusesti gramada pe ea, motocicleta se tine binisor. 3000 lei, omu a cerut la venire 1000 de euro. Nu doamna Stanciu e de vina pt mister, nenea detinatoru e o idee mai ciudat, ceva de genul :"daca te-am primit la mine in curte sa o vezi, esti obligat sa o cumperi". Poze dupa ce vine la mine pe mosie. Cam mult 3000 pt cat de bine se tine vei vedea cand desfaci. Spor la munca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 Salve camarazi!Intrucat aproape toate Simsonurile din Romania au avut si au viata grea imi permit sa va propun ca tot ce stiti nou ia rezolvarea defectelor(si nu numai)acestor extraordinare motociclete sa impartasiti si celorlalti.Incep eu! Dupa ce am gasit un piston bun de Simson de 68,5(68,5...69 e perfect)am alezat si honuit un cilindru,lasand cota 5 sutimi.Cu 130 lei am cumparat un set de segmenti de vw 975 c.c.(polo sau derby)de 69,5 mm.In set sunt 4 segmenti de 2 mm,4 de 2,5 mm si 4 de 4 mm.Acestia de raclare(de 4 mm) sunt diferiti de cei de simson si nu am folosit(am pus infestoff).Din setul de vw am luat 2 segmenti de 2,5(sunt mai tari ca originalii de simson) si,fara sa-i scurtez,i-am pilit ca in poze.Ideea este ca,atunci cand segmentii vor copia perfect cilindrul-adica dupa 2-3oo de km de la montare-compresia va fi puternica si va ramane nes- chimbata mii de km.Nu se pune problema neungerii sau a ruperii ciocurilor.Cu piston de skoda nu am incercat,dar cred ca merge.Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 Am facut antecontract cu omul, daca termin cu problemele mele, sambata ma duc s-o ridic. Piese rusesti gramada pe ea, motocicleta se tine binisor. 3000 lei, omu a cerut la venire 1000 de euro. Nu doamna Stanciu e de vina pt mister, nenea detinatoru e o idee mai ciudat, ceva de genul :"daca te-am primit la mine in curte sa o vezi, esti obligat sa o cumperi". Poze dupa ce vine la mine pe mosie. Vad ca suntem vecini de cartier.., poate esti binedispus intr-o zi si m-a inviti pe la tine sa iti vad colectia, ce zici? Macar ca premiu de consolare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 (editat) Adrian, nu te supăra pe mine, dar mi-ai dărîmat "piedestalul" pe care te urcasem - ca "tătic" al Samsoanelor, cum să faci aÂşa blasfemie, să combini piese RDG cu piese RFG? Păi cînd alții au combinat piese comuniste între ele, adică ruseÂşti cu ceheÂşti Âşi cu româneÂşti Âşi cu redegiste, ai sărit de c u r în sus, deÂşi motoarele respective funcționează tocmai pentru că nu se mai găseau alte soluții... de ce să te credem acum că rezolvarea ta e cea mai bună? Nu mă înțelege greÂşit, sînt convins, chiar ferm convins, că ce ai spus tu în postul tău e verificat, demn de luat în seamă; mă deranjează doar modul rigid în care te-ai luat de niÂşte oameni pe care nu-i cunoÂşti (de pe forumul ăsta), făcînd apoi exact acelaÂşi lucru pe care l-au făcut Âşi ei (lucru pentru care tu i-ai criticat vehement), adică ai înlocuit niÂşte piese originale cu altele de la alt fabricant. Doar atît diferă, proveniența... Editat Noiembrie 4, 2009 de mihai_prd Post mutat la Simson. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 (editat) Jeane, nu cred ca suntem vecini de cartier, ca eu mi-s de la tara de acum, din Berceni de Ilfov. Colectia e imprastia, prin Berceni, Pantelimon, pe Iancului si prin Dobroesti. Sa-mi spui cand vrei sa facem turul sa le vezi pe toate. Editat Noiembrie 4, 2009 de mihai_prd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 Adrian, nu te supăra pe mine, dar mi-ai dărîmat "piedestalul" pe care te urcasem - ca "tătic" al Samsoanelor, cum să faci aÂşa blasfemie, să combini piese RDG cu piese RFG? Păi cînd alții au combinat piese comuniste între ele, adică ruseÂşti cu ceheÂşti Âşi cu româneÂşti Âşi cu redegiste, ai sărit de c u r în sus, deÂşi motoarele respective funcționează tocmai pentru că nu se mai găseau alte soluții... de ce să te credem acum că rezolvarea ta e cea mai bună? Nu mă înțelege greÂşit, sînt convins, chiar ferm convins, că ce ai spus tu în postul tău e verificat, demn de luat în seamă; mă deranjează doar modul rigid în care te-ai luat de niÂşte oameni pe care nu-i cunoÂşti (de pe forumul ăsta), făcînd apoi exact acelaÂşi lucru pe care l-au făcut Âşi ei (lucru pentru care tu i-ai criticat vehement), adică ai înlocuit niÂşte piese originale cu altele de la alt fabricant. Doar atît diferă, proveniența... Inca o data mentionez ca in Simson mai am multe de invatat...nu sunt taticul lor.Daca am fost rigid am facut-o pentru ca unele solutii erau ridicole si stricacioase.Nu am spus ca aceasta e cea mai buna.Eu am segmenti originali infestoff pentru inca 50 de ani dar,se pare,acestia de vw sunt mai bine facuti. In tara sunt buni meseriasi in Simson si cel mai bine ar fi sa ascultam sfaturile lor.Daca ai nascocit ceva interesant baga.Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 Salve camarazi!Intrucat aproape toate Simsonurile din Romania au avut si au viata grea imi permit sa va propun ca tot ce stiti nou ia rezolvarea defectelor(si nu numai)acestor extraordinare motociclete sa impartasiti si celorlalti.Incep eu! Dupa ce am gasit un piston bun de Simson de 68,5(68,5...69 e perfect)am alezat si honuit un cilindru,lasand cota 5 sutimi.Cu 130 lei am cumparat un set de segmenti de vw 975 c.c.(polo sau derby)de 69,5 mm.In set sunt 4 segmenti de 2 mm,4 de 2,5 mm si 4 de 4 mm.Acestia de raclare(de 4 mm) sunt diferiti de cei de simson si nu am folosit(am pus infestoff).Din setul de vw am luat 2 segmenti de 2,5(sunt mai tari ca originalii de simson) si,fara sa-i scurtez,i-am pilit ca in poze.Ideea este ca,atunci cand segmentii vor copia perfect cilindrul-adica dupa 2-3oo de km de la montare-compresia va fi puternica si va ramane nes- chimbata mii de km.Nu se pune problema neungerii sau a ruperii ciocurilor.Cu piston de skoda nu am incercat,dar cred ca merge.Numai bine! Adrian sa speram ca o sa mearga mult si bine sa ne tii la curent. Bineinteles ca segmentii fabricati cu tehnologia actuala sunt mai buni. Cu rodaul cilindrului dupa 300 Km cred ca depinde de calitatea lucrarii la mine dupa 1700 inca nu-i in regula. Si eu am avut o perioada cand faceam tot felul de incercari dubioase dar nu merita ca este greu sa inventezi ceva nou ce nu au incercat fabricantii. Daca solutia era buna cred ca toate masinile aveau segmentii asemanatori. Sunt curios ce zici dupa cateva sute de Km. Am pus la un motor in 2T doi segmenti mai subtiri in acelasi canal suprapusi ziceam ca oricat se rod voi avea compresie buna povesti babesti. Succes la inventii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaha.ionel Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 Inca o data mentionez ca in Simson mai am multe de invatat...nu sunt taticul lor.Daca am fost rigid am facut-o pentru ca unele solutii erau ridicole si stricacioase.Nu am spus ca aceasta e cea mai buna.Eu am segmenti originali infestoff pentru inca 50 de ani dar,se pare,acestia de vw sunt mai bine facuti. In tara sunt buni meseriasi in Simson si cel mai bine ar fi sa ascultam sfaturile lor.Daca ai nascocit ceva interesant baga.Numai bine. Segmentii aia de vw sunt mai calitativi decat cei pe care ii ai,sa fii sigur de asta,dar......la partea de inchidere daca nu ai lasat suficient spatiu de dilatare o sa ai probleme, iar daca se gripeaza capetele vor zgaria cilindrul.........bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 Jeane, nu cred ca suntem vecini de cartier, ca eu mi-s de la tara de acum, din Berceni de Ilfov. Colectia e imprastia, prin Berceni, Pantelimon, pe Iancului si prin Dobroesti. Sa-mi spui cand vrei sa facem turul sa le vezi pe toate. Ok, cu proxima ocazie o sa te deranjez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Adrian sa speram ca o sa mearga mult si bine sa ne tii la curent. Bineinteles ca segmentii fabricati cu tehnologia actuala sunt mai buni. Cu rodaul cilindrului dupa 300 Km cred ca depinde de calitatea lucrarii la mine dupa 1700 inca nu-i in regula. Si eu am avut o perioada cand faceam tot felul de incercari dubioase dar nu merita ca este greu sa inventezi ceva nou ce nu au incercat fabricantii. Daca solutia era buna cred ca toate masinile aveau segmentii asemanatori. Sunt curios ce zici dupa cateva sute de Km. Am pus la un motor in 2T doi segmenti mai subtiri in acelasi canal suprapusi ziceam ca oricat se rod voi avea compresie buna povesti babesti. Succes la inventii Salve.Dupa 2-300 km segmentii incep sa se aseze.Am peste 2000 cu acesti segmenti si totul e neasteptat de ok.Sigur mai sunt si altii care au pus segmentii asa si astept sa se pronunte.Numai impartasindu-ne,cu sinceritate,unii altora tot ce stim despre motocicletele Simson le vom salva.Eu asa zic!Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Noiembrie 7, 2009 Share Postat Noiembrie 7, 2009 Salve.Dupa 2-300 km segmentii incep sa se aseze.Am peste 2000 cu acesti segmenti si totul e neasteptat de ok.Sigur mai sunt si altii care au pus segmentii asa si astept sa se pronunte.Numai impartasindu-ne,cu sinceritate,unii altora tot ce stim despre motocicletele Simson le vom salva.Eu asa zic!Numai bine. Ai dreptate Adrian ziceai mai demult ca umbli cu acumulator de masina in atas la fel caram si eu balast. Dintre toate sistemele electrice dinam 6 V , 12 V etc cal mai mult imi place o scheme f. simpla si foarte fiabila am folosit-o toata vara si este super. Magnetou de Minsk( Voshod) de la firele poentru lumini am pus o punte redresoare de 20 A dupa care alimentez toate becurile farul arde tot timpul cu u bec de 35 W dupa punte inca o dioda si pe urma la acumulator de la plusul bateriei alimantez un Gotronic folosind platina originala cu magnetou original cu avans centrifugal. Avantaje farul stopul si pozitia nu consuma curent de la acumulator care are viata foarte lunga pornire f. usoara. La Aprinderea Gotronic am pastrat platina am renuntat la senzor lipsa releulu de incarcare este benefica. Dezavantaj la turatie f. mica palpie farul insa la ralanti nu-i tare bine sa rulezi, si in cartea tehnica scrie ca daca folosesti timp indelungat farrul motorul trebuie turat. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rove Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 Am gasit manualul de reparatie pt. simson ,nu cel de intretinere,sper sa va foloseasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Wolf Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Am gasit manualul de reparatie pt. simson ,nu cel de intretinere,sper sa va foloseasca. MULTUMIIIIIIM!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Noiembrie 14, 2009 Share Postat Noiembrie 14, 2009 Buna cartea, insa eu am doua lucruri de spus pt cei care o citesc. Cine crede ca se pot admite lejer 1-2 zecimi joc la segmenti in canalul lor in piston, se inseala. De la 5 sutimi in sus papa la ulei si scoate la fum de numa. Cam 1 litru pe 1000. Poate mai mult. (cu piston de Skoda nou nu mi-a papat in 1000 practic nimic. Si era si mai subtire uleiul) De mers merge. Calamina din spatele segmentilor in acest caz NU trebuie curatata (zise "apu" si avu dreptate) ca mai ajuta la etansare. A doua chestie e legata de scoaterea scaunelor de supapa prin metoda data in carte. Is curios cine a foslosit-o cu succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 Buna cartea, insa eu am doua lucruri de spus pt cei care o citesc. Cine crede ca se pot admite lejer 1-2 zecimi joc la segmenti in canalul lor in piston, se inseala. De la 5 sutimi in sus papa la ulei si scoate la fum de numa. Cam 1 litru pe 1000. Poate mai mult. (cu piston de Skoda nou nu mi-a papat in 1000 practic nimic. Si era si mai subtire uleiul) De mers merge. Calamina din spatele segmentilor in acest caz NU trebuie curatata (zise "apu" si avu dreptate) ca mai ajuta la etansare. A doua chestie e legata de scoaterea scaunelor de supapa prin metoda data in carte. Is curios cine a foslosit-o cu succes. Salve.Nemtii zic ca intre piston nou si segmenti noi ar trebui sa fie un joc de 0,025-0,05 mm.Ei mai spun ca se poate merge si cu un joc de 0,1-0,2 mm dar va apare un fenomen de pompare a uleiului de pe cilindru si nu este bine.La scoaterea scaunelor ajuta,pe langa gauri,si o taietura-doua cu un disc f mic(pus pe un biax).Scaunele vor iesi f usor.Alte scaune si ghiduri se pot face din axe cu came uzate de la masini.Chiar daca sunt tratate un strungar bun le face ime diat.Trebuie avut grija ca ,la simson,freza de coborare sa aiba un unghi de 15 grade iar cea de ridicare(morcovul) de 75 grade.Eu nu las niciodata un scaun mai lat de 1,2 mm(12 zecimi).Pentru a putea folosi numai garnituri de 0,5 mm este bine ca scaunele sa fie usor coborate in chiuloasa.Asa supapele vor fi coborate f usor si nu vor lovi niciodata in piston.Intrucat ambele garnituri sunt de 0,5 mm camera de ardere va fi cea mai mica(daca garnitura de sus e din aluminiu e si mai bine).Daca se mai pun si segmentii cu capetele in prelungire atunci compresia va va sustine atunci cand va veti urca pe pedala demaroru lui.In orice caz,nu exista simson prost.Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 Salve.Nemtii zic ca intre piston nou si segmenti noi ar trebui sa fie un joc de 0,025-0,05 mm.Ei mai spun ca se poate merge si cu un joc de 0,1-0,2 mm dar va apare un fenomen de pompare a uleiului de pe cilindru si nu este bine.La scoaterea scaunelor ajuta,pe langa gauri,si o taietura-doua cu un disc f mic(pus pe un biax).Scaunele vor iesi f usor.Alte scaune si ghiduri se pot face din axe cu came uzate de la masini.Chiar daca sunt tratate un strungar bun le face ime diat.Trebuie avut grija ca ,la simson,freza de coborare sa aiba un unghi de 15 grade iar cea de ridicare(morcovul) de 75 grade.Eu nu las niciodata un scaun mai lat de 1,2 mm(12 zecimi).Pentru a putea folosi numai garnituri de 0,5 mm este bine ca scaunele sa fie usor coborate in chiuloasa.Asa supapele vor fi coborate f usor si nu vor lovi niciodata in piston.Intrucat ambele garnituri sunt de 0,5 mm camera de ardere va fi cea mai mica(daca garnitura de sus e din aluminiu e si mai bine).Daca se mai pun si segmentii cu capetele in prelungire atunci compresia va va sustine atunci cand va veti urca pe pedala demaroru lui.In orice caz,nu exista simson prost.Numai bine. Axul cu came fiind cementat, e moale pe dinauntru. E complet inutil sa tocesti cutite de strung dand jos stratul cementat. Material cementabil exista, se poate fabrica direct un scaun de supapa din ala. Desi is convins ca nu acela e materialul corect. Pt ghid la fel. Ghidul se face din fonta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 vand piesaraie de simson,si anume: -un cilindru simson sport,cu piston cota 2 si segmenti [care sunt destul de uzati] cilindrul nu are buza mare la pme,in ciuda segmentilor obositi. - cer 110 ron, face-ti voi alta oferta daca vi se pare scump. -inca un piston aceeasi cota cu cap plat care arata mai bine decat celalalt. -cer 55 ron -ll- -un stator care pare complet, -cer 65 ron -ll- -2 rotoare ,nestrapunse pe care cer 55ron bucata -ll- -volanta ambreaj nu stui cat sa cer,e piesa care nu prea se defecteaza,oferiti voi cat credeti de cuviinta,pentru mine e ok orice suma. bafta si numai bine! ps. ce-i interesati dati-mi pm sau tel 0727196351. nu prea urmaresc topicul. Mesaj completat am uitat cateva poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 Salve.Vremuri neasteptat de nasoale ma forteaza sa va necajesc cu niste piese de simson(si nu numai), pe care as vrea sa le vand.Zilele urmatoare voi mai adauga alte poze.Daca va intereseaza vreun obiect ii facem pretul impreuna.Oricum,iarna e pe sfarsite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 Salve.Vremuri neasteptat de nasoale ma forteaza sa va necajesc cu niste piese de simson(si nu numai), pe care as vrea sa le vand.Zilele urmatoare voi mai adauga alte poze.Daca va intereseaza vreun obiect ii facem pretul impreuna.Oricum,iarna e pe sfarsite! Cauta te rog cruce cardanica, role si paharele. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebix Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 cardan ul si capacul cruci cardanice la ce pret ar fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.