4bike Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Cum pot sa demontez cadranul de pe vitezometru ?, nu functioneaza inregistratorul de km ci doar imi arata viteza, vreau sa vad daca se poate repara.. Mare atentie cand scoti tzagara ca sa nu rupi axul,ca atunci e terminat.Am rupt si eu cateva.Trebuie facut fix axul sub tzagara cu un cleste cu spitz.Tzagara intra pe axul care este conic si probabil ca are pus si un adeziv la montare plus alte oxidari si de asta iese greu.La montaj pui o picatura de super glue si e rezolvat.La fel si sub cadran pun 2 picaturi ptr. a nu se deplasa la montaj si sa pot introduce mai usor tot ansamblul. Melcul de angrenare ptr. km. se poate regla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 (editat) Cred că trebuie să apelezi la un ceasornicar să-ți depreseze acul. Atenție mare că sub cadran, e un arc fin (spirala lui Arhimede) care aduce acul la zero. cred cas singurul cesornicar de pe acest forum nu mai pofesez de cind au aparut cesurile electronice prin magazine si bazare...de atunci sa terminat si cu cesornicaria...si alte pe linga ea... nui nevoie de ceasornicar neaparat..multa atentie la desfacut acul respectiv..am stricat si eu citeva.. ca erau umblate inainte sa ma bag si eu la ele..le mai cirpes doar.. cum a plecat de la mama lui nu mai iese..dar sa fie functional se poate rezolva cu multa rabdare Când o veni era glaciară, îmi trimite și mie copia după CI, să-i fac niște acte cu un om. am rezolvat cu copia de buletin,o adresa de mail unde so trimit am nevoie. Editat Februarie 6, 2012 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 (editat) am rezolvat cu copia de buletin,o adresa de mail unde so trimit am nevoie. Am primit-o. Cutia de la tine a mers la fix. Mai am câteva mici amănunte și cireașa finală: rezervorul. Editat Februarie 6, 2012 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Am primit-o. Cutia de la tine a mers la fix. Mai am câteva mici amănunte și cireașa finală: rezervorul. am bucur ca a fost de folos si eu am lupt cu un ambelaj de dimineata la un sport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Mare atentie cand scoti tzagara ca sa nu rupi axul,ca atunci e terminat.Am rupt si eu cateva.Trebuie facut fix axul sub tzagara cu un cleste cu spitz.Tzagara intra pe axul care este conic si probabil ca are pus si un adeziv la montare plus alte oxidari si de asta iese greu.La montaj pui o picatura de super glue si e rezolvat.La fel si sub cadran pun 2 picaturi ptr. a nu se deplasa la montaj si sa pot introduce mai usor tot ansamblul. Melcul de angrenare ptr. km. se poate regla. Am scos acul destul de usor, am prins dedesubt axul cu un spitz, apoi am incalzit cu un pistol de lipit acul si cu un alt spitz am rasucit de doua ori stanga-dreapta si a iesit acul imediat. Tamburul cu cifre era intepenit si de accea unul dintre axele cu melc s-a deplasat din lagar. Am gresat totul si acum merge impecabil, bineinteles de la 00000. Am lasat pe maine placerea de a lipi acul la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Am scos acul destul de usor, am prins dedesubt axul cu un spitz, apoi am incalzit cu un pistol de lipit acul si cu un alt spitz am rasucit de doua ori stanga-dreapta si a iesit acul imediat. Tamburul cu cifre era intepenit si de accea unul dintre axele cu melc s-a deplasat din lagar. Am gresat totul si acum merge impecabil, bineinteles de la 00000. Am lasat pe maine placerea de a lipi acul la loc. Salve! Cel mai bine ar fi sa-l pui provizoriu si sa mai astepti sa poti iesi cu trotineta la drum pentru a-ti calibra kilometrajul perfect. Si eu ma chinui cu un alternator de Ducatti si de-abia astept sa ies cu Simsonasul la drum,sa vad daca am rezolvat problema cu incarcarea(problema era ca nu puteam tine farul ore intregi aprins).Vechiul dinam nu mai facea fata cerintelor moderne,m-a cam dezamagit.Asta e adevarul! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 (editat) Am avut o discutie de principiu cu un amic motociclist pe tema carburatorului, carburatorul cu camera de nivel constant plasata lateral. Nivelul de benzina este asigurat de plutitor. Inclinarea carburatorului intradevar scade sau creste nivelul de benzina in tubul emulsor, astfel pot saraci sau imbogatii amestecul fara a umbla la reglajele carburatorului. Acest nivel se va pastra in mers, la viraje nivelul va ramane constant, deoarece forta centrifuga asigura stabilitatea nivelului de benzina, adica acesta se va inclina identic cu motocicleta, cu carburatorul. Astfel si la virajul pe stanga si la cel pe dreapta combustia in cilindru va fi identica, si nu vor exista diferente in comportamentul motorului. Evident parerea lui a fost alta, sper ca a inteles... ===== Am scris aici pentru ca simsonarii si meze-istii cunosc bine "trucul" cu inclinatul carburatorului. Editat Februarie 7, 2012 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 .. la viraje nivelul va ramane constant .. Pana pierzi echilibrui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 (editat) Astfel si la virajul pe stanga si la cel pe dreapta combustia in cilindru va fi identica, si nu vor exista diferente in comportamentul motorului. Se mărește turația de mers în gol doar când pui motoreta pe cricul lateral, dacă cricul e pe stânga și camera de nivel constant e tot pe stânga (cum e la carburatorul Jikov), sau se micșorează, dacă ai carburator original cu camera pe dreapta și cric lateral tot pe stânga. Editat Februarie 8, 2012 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 Pana pierzi echilibrui Asa este, dar daca nu ta afli in echilibru ce sanse ai sa mergi? Este valabil pentru motocicleta solo. ...doar când pui motoreta pe cricul lateral... Evident, pe loc asa este, nu si in mers! In mers inaltimea coloanei de benzina din tubul emulsor, ramane neschimbata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 Ce-a fost greu a trecut. Mai am de lucru doar la rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebix Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 in urma sablari am gasit niste suduri facute cu"piciorul" pe bascula , ladita din dreapta si aripa . prin urmare caut bascula simson 425 s daca se poate sa aiba si suportul de prindere pt atas ladita dreapta si eventual o aripa spate (totusi cred ca aripa se poate recupera) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 Salutare, unde gasesc si eu suportii de prindere ai farului de furca, pentru un Simson? Mentionez ca furca este de AWO T. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 in urma sablari am gasit niste suduri facute cu"piciorul" pe bascula , ladita din dreapta si aripa . prin urmare caut bascula simson 425 s daca se poate sa aiba si suportul de prindere pt atas ladita dreapta si eventual o aripa spate (totusi cred ca aripa se poate recupera) O pereche de cuti cred ca am eu dar trebuie sa verific maine si eventual si foto tot atunci daca le gasesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 Salutare, unde gasesc si eu suportii de prindere ai farului de furca, pentru un Simson? Mentionez ca furca este de AWO T. Multumesc. Ia legatura cu userul edyvkv. Stiam ca el are 2 suporti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 Ia legatura cu userul edyvkv. Stiam ca el are 2 suporti. nu mai am, sorry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebix Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 O pereche de cuti cred ca am eu dar trebuie sa verific maine si eventual si foto tot atunci daca le gasesc. ok astept pozele si pretul aici sau pe PM Salutare, unde gasesc si eu suportii de prindere ai farului de furca, pentru un Simson? Mentionez ca furca este de AWO T. Multumesc. nu cunosc dimensiunile la prinderile de awo T dar daca de ajuta cu ceva am 2 de awo S (cineva a dat gauri pt semnalizatoare cred deci au 2 gauri in plus) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 Nu stiu daca se potrivesc cele de Sport pe Touring. Va trebui sa cer o parere specialistilor de pe forum. Asadar astept pareri.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 [film workshop] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 Nu stiu daca se potrivesc cele de Sport pe Touring. Va trebui sa cer o parere specialistilor de pe forum. Asadar astept pareri.... nu se potrivesc.sunt mai mici in diametru suporti far si tecile inferioare de Awo fata de cele de Sport.un schimb de furci poate de intereseaza:una de Sport contra a ta de Awo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 nu se potrivesc.sunt mai mici in diametru suporti far si tecile inferioare de Awo fata de cele de Sport.un schimb de furci poate de intereseaza:una de Sport contra a ta de Awo. Mersi de oferta, dar prefer sa incerc sa gasesc suportii de AWO T... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 un schimb de furci poate de intereseaza:una de Sport contra a ta de Awo. Mă interesează pe mine: îmi dai furca de Sport și eu nu-ți dau nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 ok astept pozele si pretul aici sau pe PM nu cunosc dimensiunile la prinderile de awo T dar daca de ajuta cu ceva am 2 de awo S (cineva a dat gauri pt semnalizatoare cred deci au 2 gauri in plus) Uite poze cu cutiile de Simson ....pret 80 lei perechea sau 45 lei bucata.......cea de dreapta este cea din partea de jos a fotografiei ...nr meu de tel 0740376555 .....la pret se adauga taxe curier . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebix Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 Uite poze cu cutiile de Simson ....pret 80 lei perechea sau 45 lei bucata.......cea de dreapta este cea din partea de jos a fotografiei ...nr meu de tel 0740376555 .....la pret se adauga taxe curier . le iau amndoua rstul discutiei pm cau in continuare bascula spate pt sport daca se poare cu prinderea pt atas e si mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 Mersi de oferta, dar prefer sa incerc sa gasesc suportii de AWO T... Succes!Dealtfel,nu am nimic impotriva sa le pastrati amestecate! O pereche de teci ptr. furca de Awo,caut si eu.Daca are cineva,sa dea de stire. Mă interesează pe mine: îmi dai furca de Sport și eu nu-ți dau nimic Nimic si mai cat? N-am nimic de vanzare don profesor!Nici pe asta nu stiu de ce am oferit-o la schimb ca e de pe alt Sport si mi-e de trebuinta.Si de Awo am una dar sunt compromise tzevile si e de sudat si strungarit la ele.Speram sa scap si io mai usor...In plus,de smecher ce sunt,am dat cadou unuia tecile alea inferioare si am ramas io acum fara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.