napoleon Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Vreun posesor de er 5 in Prahova? » Post actualizat in 25 May 2016 18:22 Am fost cu ea la mecanic si mi-a spus ca ar putea fii limitata din cdi de nu imi trece de 7000-8000 sau sa nu fie cdi-ul ei ... Cea mai uzuala metoda de limitare e din carburator. Da rezervorul de benzina jos si uita-te. Din ce tara a fost adusa in Romania? Cei din Germania le mai limiteaza, cei din Italia nu prea. La carburator sunt 2 metode de limitare, s-a vb mai in spate: o metoda e sa scoti capacele de sus de la carburatoare si verifici shuberele (parca asa le zice) -chestiile alea metalice cu 2 aripiare-sa nu aibe o gaura suplimentara care ii i-a din putere. A 2-a metoda de limitare: se introduc in burdufurile alea de cauciuc de la carburator niste placute metalice care obstructioneaza aerul care intra in carburator, si asta-i usor de verificat, scoti burdufurile (nu mai retin cum le zice) si vezi daca-i ceva inauntru sau ba. Nu vad cum ar putea fi limitat din CDI. Vezi ca CDI-ul tau are un cod pe el, sau ceva inscrisuri pe el, scrie aici ce-i pe el sa vedem daca-i ca al nostru, eventual baga si o poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Am doua găuri pe shuberele alea si i-am spus mecanicului sa le astupe dar a zis ca in ture mari se face presiune si sparge membrana . Nu stiu ce sa mai cred . Treaba e ca eu nu mai am nici caneaua(robinetul ) original . O sa il schimb pe ala cu unu original mai întâi. » Post actualizat in 25 May 2016 20:57 Si inca ceva . Găurile alea le au toate carburatoarele de er5/gpz ? Sau alea se fac ulterior in caz de limitare ? » Post actualizat in 25 May 2016 21:14 Sau nu are asa importanta robinetul ? Ca pot face abia marti rost de el ... » Post actualizat in 26 May 2016 06:03 Fostul proprietar mi-a spus ca a schimbat carburatoarele cu unele de gpz spunând ca ar fii la fel ca cele de er5 . Dar când am curatat carburatoarele am văzut găurile alea. » Post actualizat in 26 May 2016 15:22 Salutare baieti. Am desfăcut carburatorul si singura gaura este cea din poza de langa cui. E posibil ca si aia sa fie o limitare ? » Post actualizat in 26 May 2016 16:06 Nimeni ? » Post actualizat in 27 May 2016 08:25 Slaba activitate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KiD Vicious Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Gaura respectiva nu are legatura cu limitarea...dar totusi, nu-s mecanic de meserie. Uite cum arata cele cu limitare: http://www.ebay.de/itm/Gasschieber-Kawasaki-ER-5-ER-EN500-KLE500-komplett-Membrane-Vergaser-34PS-/400758922371?nma=true&si=mXdSQMyZ8Nnwy1qw9zHjvi8IloQ%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Gaura respectiva nu are legatura cu limitarea...dar totusi, nu-s mecanic de meserie. Uite cum arata cele cu limitare: http://www.ebay.de/itm/Gasschieber-Kawasaki-ER-5-ER-EN500-KLE500-komplett-Membrane-Vergaser-34PS-/400758922371?nma=true&si=mXdSQMyZ8Nnwy1qw9zHjvi8IloQ%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557 Exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Bun ! Rămâne sa ii pun robinetul original. Daca tot nu va merge o să mă gândesc la cdi ... » Post actualizat in 29 May 2016 17:04 cumpar robinet benzina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Fresh. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Salutare baieti! Este vreo diferența între carburatoarele de gpz si astea de er5 ? Întreb pentru ca eu am carburatoare de gpz pe asta. Asa mi-a spus fostul proprietar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KiD Vicious Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 Din cate am citit si eu pe alte forumuri, am inteles ca jigloarele difera ("the carb jetting" cum se zice pe dincolo). Cauta cu atentie si o sa gasesti informatii despre asa ceva, pe forumurile straine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 Am întrebat deoarece am carburatoare d gpz pe er 5 si de la a 3-a in sus nu îmi sare de 6500, in sarcina. Pe cricul central , sare » Post actualizat in 03 Jun 2016 07:38 Salutare baieti ! A mai pus cineva pe spate 130/80/17 ? » Post actualizat in 03 Jun 2016 16:11 Nimeni n-a pus măsura asta pe er 5 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Am întrebat deoarece am carburatoare d gpz pe er 5 si de la a 3-a in sus nu îmi sare de 6500, in sarcina. Pe cricul central , sare » Post actualizat in 03 Jun 2016 07:38 Salutare baieti ! A mai pus cineva pe spate 130/80/17 ? » Post actualizat in 03 Jun 2016 16:11 Nimeni n-a pus măsura asta pe er 5 ? O sa fie mai ridicata de spate cu dimensiunea asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Iunie 4, 2016 Share Postat Iunie 4, 2016 Da ma gândeam la asta.. Dar nu stiu cat de urat ar da. Mă gândeam că a-ți pus careva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Iunie 4, 2016 Share Postat Iunie 4, 2016 Da ma gândeam la asta.. Dar nu stiu cat de urat ar da. Mă gândeam că a-ți pus careva Va fi mai inalta de spate cu 2,6 cm , dupa calculele mele. Daca pastrezi cauciucul pe fata original, inclinarea la sea va fi mai mare, deci pasagerul va avea tendinta sa alunece in fata la franare. Eu am 150/60/17 pe spate si 120/60/17 pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Iunie 4, 2016 Share Postat Iunie 4, 2016 A da ? Bine ca stiu ca încape 150 . Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KiD Vicious Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 In weekend-ul trecut am reusit sa duc la bun sfarsit , ce mi-am propus de la inceputul sezonului. Stiind ca una din cele mai intalnite probleme la Kawasaki ER-5 e puntea redresoare, m-am hotarat sa-i montez un voltmetru digital. Cea mai mare problema a fost sa-i gasesc pozitia ideala pe motocicleta intrucat: - nu trebuia sa fie ascuns de un eventual tankbag. - nu putea sta pe ghidon pentru ca mai am accesorii montate acolo. - trebuia sa nu arate grosolan, ca o improvizatie facuta in graba. - nu trebuia sa vibreze. - nu trebuia sa imi iau privirea de la drum daca vroiam sa verific voltajul. - trebuia sa porneasca doar cand pun contactul. Cred ca in mare parte am reusit sa bifez ce mi-am propus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Si cum se manifesta mai exact problema asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KiD Vicious Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Daca te referi la ce am scris mai sus, problema apare cand se defecteaza puntea redresoare sau se oxideaza contactele ei. Voltajul creste pana in momentul in care iti arde CDI-ul si tahometru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 Si înafara de ce ai facut tu mai sus, nu se poate preveni altfel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KiD Vicious Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Ca sa preintampin asa ceva, as face urmatoarele: - as curata periodic radiatoarele puntii redresoare de mizeria ce se aduna pe ele si impiedica racirea eficienta. - as curata periodic mufele puntii redresoare si nu numai, cu spray pentru contacte. - as verifica periodic voltajul cu un multimetru, la diferite turatii (imediat dupa ce am facut o tura in care puntea redresoare intra in parametri/temperatura de functionare). Ca si "side story": Acum aproape un an eram cu vechea motocicleta pe autostrada in Ungaria, si observ voltajul ca sare dincolo de 14.3v...si creste pana la 14.7v..nimic ciudat pana incerc sa schimb banda de mers. Aveam usor peste 130km/h si cand actionam semnalizarea stanga pregatit sa intru in "depasire", motorul "murea" timp de 2 secunde, dupa care revenea in functionare. Doua secunde e destul incat sa-ti intre frana de motor si sa-ti taie avantul si cheful de depasiri. Chestia asta se intampla de fiecare data cand activam un consumator electric (semnalizare, faza lunga ...). Opresc in benzinarie si descopar doua sigurante de jumatate topite. Din acel moment, cand observam ca voltmetru din bord imi arata 14.6v , opream si schimbam sigurantele ce aveau plasticul usor topit . Problema de fapt era setul de sigurante ce l-am cumparat cu o zi inainte si care aveau tabla metalica insesizabil mai subtire decat la cele originale (care s-au ars in prealabil). Din cauza faptului ca erau mai subtiri, nu stateau fixe in socluri si pierdeau contactul in repetate randuri din cauza vibratiilor, incalzindu-se . Odata ce le-am schimbat cu sigurante de calitate, problema a disparut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 (editat) Si unde se afla mai exact puntea redresoare? Am motorul de c.urând si d'aia întreb Editat Iunie 12, 2016 de teofil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KiD Vicious Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Langa roata din spate o poti vedea, iar mufa ei se afla ascunsa de "carena" din dreapta. Vezi atasamentul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 Aha... Am inteless, o sa o curat si eu ! Mersi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Merci de pontul cu puntea, o sa o curat si eu, desi nu prea e murdara (preventiv). Am facut deja vreo 4700 km, ma pregatesc sa ii schimb uleiul (cred ca si filtrul). Stiu ca filtrul e HF303 (l-am schimbat dupa ce am luat-o), insa vreau sa ii schimb si filtrul de aer, insa nu stiu ce cod este. Al meu e cel cu plasa de sarma, nu cu tabla gaurita. O fi asta? http://www.romimoto-piese.ro/category/10500000000/vehicle/kawasaki-er-500:18419/article/143572 Nu gasesc codul, insa cam toate site-urile indica faptul ca asta ar fi. Nici in manual nu scrie. Bujiile le-am schimbat cand s-au curatat si sincronizat carbelitoarele, la Petru_XXL. Daca are cineva si niste coduri/linkuri pentru simeringuri (ulei si praf) + cuzineti furca, m-ati ajuta mult. Ulei am inteles ca trebuie 10W (daca retin bine), cat de curand fac si investitia asta. Modelul motocicletei este ER5 AA, din 1997. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 /index.php?/topic/714708-sare-din-viteza-1/ Am pus mai sus un link cu o problema mai veche la motocicleta mea, pe care am reusit sa o rezolv zilele astea, am zis ca poate va folosi si altora patania mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 Salutare baieti ! Daca nu mi-ar mai incarca releul,ar mai merge motorul in parametri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Razvan Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 Salutare colegi, nu de mult timp am obtinut categoria a2 pana in prezent am avut a1 si am avut o aprilia rs 125 am avut cateva probleme cu ea si am decis sa trec la altceva, dupa ce am cautat unele motociclete care se incadreaza la categoria a2 am optat pentru un kawasaki er5 tinand cont de buget, imi place foarte mult ca si aspect dar nu am apucat sa merg pe unul pana acum as vrea sa stiu mai multe despre intretinere, manevrabilitate etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.