Sari la conținut

Kawasaki Er5


Postări Recomandate

Vreun posesor de er 5 in Prahova?

» Post actualizat in 25 May 2016 18:22

Am fost cu ea la mecanic si mi-a spus ca ar putea fii limitata din cdi de nu imi trece de 7000-8000 sau sa nu fie cdi-ul ei ... X-(

Cea mai uzuala metoda de limitare e din carburator. Da rezervorul de benzina jos si uita-te. Din ce tara a fost adusa in Romania? Cei din Germania le mai limiteaza, cei din Italia nu prea. La carburator sunt 2 metode de limitare, s-a vb mai in spate: o metoda e sa scoti capacele de sus de la carburatoare si verifici shuberele (parca asa le zice) -chestiile alea metalice cu 2 aripiare-sa nu aibe o gaura suplimentara care ii i-a din putere. A 2-a metoda de limitare: se introduc in burdufurile alea de cauciuc de la carburator niste placute metalice care obstructioneaza aerul care intra in carburator, si asta-i usor de verificat, scoti burdufurile (nu mai retin cum le zice) si vezi daca-i ceva inauntru sau ba. Nu vad cum ar putea fi limitat din CDI. Vezi ca CDI-ul tau are un cod pe el, sau ceva inscrisuri pe el, scrie aici ce-i pe el sa vedem daca-i ca al nostru, eventual baga si o poza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 675
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am doua găuri pe shuberele alea si i-am spus mecanicului sa le astupe dar a zis ca in ture mari se face presiune si sparge membrana . Nu stiu ce sa mai cred . Treaba e ca eu nu mai am nici caneaua(robinetul ) original . O sa il schimb pe ala cu unu original mai întâi.

» Post actualizat in 25 May 2016 20:57

Si inca ceva . Găurile alea le au toate carburatoarele de er5/gpz ? Sau alea se fac ulterior in caz de limitare ?

» Post actualizat in 25 May 2016 21:14

Sau nu are asa importanta robinetul ? Ca pot face abia marti rost de el ...

» Post actualizat in 26 May 2016 06:03

Fostul proprietar mi-a spus ca a schimbat carburatoarele cu unele de gpz spunând ca ar fii la fel ca cele de er5 . Dar când am curatat carburatoarele am văzut găurile alea.

» Post actualizat in 26 May 2016 15:22

Salutare baieti. Am desfăcut carburatorul si singura gaura este cea din poza de langa cui. E posibil ca si aia sa fie o limitare ?

» Post actualizat in 26 May 2016 16:06

Nimeni ? :(

» Post actualizat in 27 May 2016 08:25

Slaba activitate...

post-80716-0-37564200-1464276072_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun ! Rămâne sa ii pun robinetul original. Daca tot nu va merge o să mă gândesc la cdi ...

» Post actualizat in 29 May 2016 17:04

cumpar robinet benzina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti! Este vreo diferența între carburatoarele de gpz si astea de er5 ? Întreb pentru ca eu am carburatoare de gpz pe asta. Asa mi-a spus fostul proprietar!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am întrebat deoarece am carburatoare d gpz pe er 5 si de la a 3-a in sus nu îmi sare de 6500, in sarcina. Pe cricul central , sare

» Post actualizat in 03 Jun 2016 07:38

Salutare baieti ! A mai pus cineva pe spate 130/80/17 ?

» Post actualizat in 03 Jun 2016 16:11

Nimeni n-a pus măsura asta pe er 5 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am întrebat deoarece am carburatoare d gpz pe er 5 si de la a 3-a in sus nu îmi sare de 6500, in sarcina. Pe cricul central , sare

» Post actualizat in 03 Jun 2016 07:38

Salutare baieti ! A mai pus cineva pe spate 130/80/17 ?

» Post actualizat in 03 Jun 2016 16:11

Nimeni n-a pus măsura asta pe er 5 ?

O sa fie mai ridicata de spate cu dimensiunea asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ma gândeam la asta.. Dar nu stiu cat de urat ar da. Mă gândeam că a-ți pus careva

Va fi mai inalta de spate cu 2,6 cm , dupa calculele mele. Daca pastrezi cauciucul pe fata original, inclinarea la sea va fi mai mare, deci pasagerul va avea tendinta sa alunece in fata la franare. Eu am 150/60/17 pe spate si 120/60/17 pe fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In weekend-ul trecut am reusit sa duc la bun sfarsit , ce mi-am propus de la inceputul sezonului.

Stiind ca una din cele mai intalnite probleme la Kawasaki ER-5 e puntea redresoare, m-am hotarat sa-i montez un voltmetru digital.

Cea mai mare problema a fost sa-i gasesc pozitia ideala pe motocicleta intrucat:

 

- nu trebuia sa fie ascuns de un eventual tankbag.

- nu putea sta pe ghidon pentru ca mai am accesorii montate acolo.

- trebuia sa nu arate grosolan, ca o improvizatie facuta in graba.

- nu trebuia sa vibreze.

- nu trebuia sa imi iau privirea de la drum daca vroiam sa verific voltajul.

- trebuia sa porneasca doar cand pun contactul.

 

Cred ca in mare parte am reusit sa bifez ce mi-am propus.

post-78138-0-29980300-1465243532_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa preintampin asa ceva, as face urmatoarele:

- as curata periodic radiatoarele puntii redresoare de mizeria ce se aduna pe ele si impiedica racirea eficienta.

- as curata periodic mufele puntii redresoare si nu numai, cu spray pentru contacte.

- as verifica periodic voltajul cu un multimetru, la diferite turatii (imediat dupa ce am facut o tura in care puntea redresoare intra in parametri/temperatura de functionare).

 

Ca si "side story":

Acum aproape un an eram cu vechea motocicleta pe autostrada in Ungaria, si observ voltajul ca sare dincolo de 14.3v...si creste pana la 14.7v..nimic ciudat pana incerc sa schimb banda de mers.

Aveam usor peste 130km/h si cand actionam semnalizarea stanga pregatit sa intru in "depasire", motorul "murea" timp de 2 secunde, dupa care revenea in functionare. Doua secunde e destul incat sa-ti intre frana de motor si sa-ti taie avantul si cheful de depasiri. Chestia asta se intampla de fiecare data cand activam un consumator electric (semnalizare, faza lunga ...).

Opresc in benzinarie si descopar doua sigurante de jumatate topite.

Din acel moment, cand observam ca voltmetru din bord imi arata 14.6v , opream si schimbam sigurantele ce aveau plasticul usor topit .

Problema de fapt era setul de sigurante ce l-am cumparat cu o zi inainte si care aveau tabla metalica insesizabil mai subtire decat la cele originale (care s-au ars in prealabil). Din cauza faptului ca erau mai subtiri, nu stateau fixe in socluri si pierdeau contactul in repetate randuri din cauza vibratiilor, incalzindu-se .

Odata ce le-am schimbat cu sigurante de calitate, problema a disparut. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Merci de pontul cu puntea, o sa o curat si eu, desi nu prea e murdara (preventiv).

Am facut deja vreo 4700 km, ma pregatesc sa ii schimb uleiul (cred ca si filtrul). Stiu ca filtrul e HF303 (l-am schimbat dupa ce am luat-o), insa vreau sa ii schimb si filtrul de aer, insa nu stiu ce cod este. Al meu e cel cu plasa de sarma, nu cu tabla gaurita. O fi asta? http://www.romimoto-piese.ro/category/10500000000/vehicle/kawasaki-er-500:18419/article/143572

Nu gasesc codul, insa cam toate site-urile indica faptul ca asta ar fi. Nici in manual nu scrie.

Bujiile le-am schimbat cand s-au curatat si sincronizat carbelitoarele, la Petru_XXL.

Daca are cineva si niste coduri/linkuri pentru simeringuri (ulei si praf) + cuzineti furca, m-ati ajuta mult. Ulei am inteles ca trebuie 10W (daca retin bine), cat de curand fac si investitia asta. Modelul motocicletei este ER5 AA, din 1997.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salutare colegi, nu de mult timp am obtinut categoria a2 pana in prezent am avut a1 si am avut o aprilia rs 125 am avut cateva probleme cu ea si am decis sa trec la altceva, dupa ce am cautat unele motociclete care se incadreaza la categoria a2 am optat pentru un kawasaki er5 tinand cont de buget, imi place foarte mult ca si aspect dar nu am apucat sa merg pe unul pana acum as vrea sa stiu mai multe despre intretinere, manevrabilitate etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...