Sari la conținut

Kawasaki Er5


Postări Recomandate

Salut,

 

Am mai postat Âşi la capitolul Service, dar postez Âşi aici căci este un pic cam urgent.

 

Caut un semnalizator față-stânga pentru Kawasaki ER-5 din 1999. Bănuiesc că Âşi pentru modele din 2001+ e ok. La Motoregano am înțeles că au sticlă dar aÂş prefera un semnalizator întreg.

 

Aduce aÂşa ceva un service din Oradea? Sau va trebui să caut eu pe net Âşi să comand?

 

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 675
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Dupa iarna asta mi se parea ca ER-5-ul prietenei nu prea trage considerabil. Sincer nici inainte nu mi se parea el ca trage suficient dar nah... am tot zis ca ma dau jos de pe YZF si ma urc pe ER-5 si de-asta. Totusi analizand minutios am observat ca treptele 1 si 2 se turau pana pe la 9500 rpm, ea avand rosul de la 10500 rpm iar treptele 3, 4, 5, 6 se turau pana la 9000, 9000, 8000 respectiv 7000 rpm. Zic "bah nu e a buna!" si ma apuc sa demontez carbelitoare, curatate frumos, reglate, bujii noi, filtru aer suflat. Dupa tarashenia asta hai sa zic ca mergea mai "rotund", urca ceva mai repede in ture insa turatiile maxime in treptele mentionate nu au crescut decat cu vreo 500 rpm. Deci abia abia am reusit un 160 km/h in "blana" (ca nu putea fi numita blana fiindca era depaaarte de rosu - in treapta 5).

Bou cum sunt in loc sa citesc dreacu inainte sa demontez, ca sa nu fac 2 treburi, am citit ulterior de limitarea aia cu gaurile si mi-am adus aminte de gaurile din shubere care mi s-au parut ciudate dar le-am zis "treaca de la mine".

Imediat am purces la dat rezervor jos, scos afara membranele cu shuberele si astupat gaurile.

Gaurile le-am astupat in felul urmator:

- am lipit banda izolatoare pe interiorul tubului (shuberului)

- am preparat putin Poxipol si am pus in gaurile alea

- am lasat 2 ore sa se usuce bine

- am slefuit frumos "la fatza" shuberele sa indepartez excesul de Poxi

- am scos banda izolatoare din shubere

Se pare ca modificarea a fost bine primita de motorash care a luat 160 km/h intr-a 4-a la rosu, repede si cu pasager de 70 kg in spate (eu am 84 :D )

Singur i-am ars un 180 km/h intr-a 5-a aproape de 10.000 rpm si parca ar mai fi urcat putin dar nu-s sigur.

Nu ca i-ar fi trebuit ei mai mult decat mergea dar imi place sa mearga fierul cum ar trebui.

:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, detin si eu de curand un Kawasaki er5 de curand este din 2001 (evident nu stiu daca e sau nu limitat dar nu asta e problema). Sa va povestesc pe scurt cum au decurs lucrurile pana in prezent. Motocicleta am cumparat-o de la un tip din Ploiesti(ma rog ... de pe langa Ploiesti), am rugat un amic mai experimentat sa ma insoteasca la ''shoping'' dupa cateva teste si o ''inspectie'' vizuala am stabilit pretul, actele si la drum ...... eu am venit cu masina amicul meu cu motocicleta ... pana la Galati (ca de aici sunt) blana .... fugareala ca in filme..... 150-160 .... (viteza prea mare pentru drumurile patriei dupa parerea mea ). Toate bune si frumoase .... ajungem la garaj facem o pauza sa mai admiram nitel noua achizitie dau si eu o tura, si apoi surpriza ..... pornea intr-un singur piston :P dezamagire profunda.... bateria era terminata oricum .... am pornit-o cu cabluri si tot la fel(oricum nu speram la o imbunatatire). In scurt timp de sub rezervor se ridica un norisor de fum ..... si ..... pace ... eee zic e grav ... o pornim din nou intr-un piston si verific incarcarea ... 16V intr-un singur piston, clar releul de incarcare defect, scormonesc putin si dau si de o bobina de inductie plesnita, becurile toate arse ... de fapt toti consumatorii electrici erau arsi. Incep ''vanatoarea'' de piese, timp de 2 saptamani .... parul parca imi crestea mai alb, dar intr-un final dupa cateva sute de euro cheltuite am reusit sa o pornesc, am cumparat releu de incarcare(Er5), bobina de inductie(GPZ500), CDI (de pe un ZZR), am mai cumparat si toate becurile, inclusiv cele din bord.Acum functioneaza decent.

Problema a ramas cu turometrul care, fiind o componenta electronica, evident s-a ars. L-am dat jos, masurat verificat pe toate partile insa are circuit dublu si o parte e vopsit. Am gasit o rezistenta(din 2) si o dioda arse, rezistenta era arsa la propriu ... si nici macar nu am putut sa ii citesc valoarea asa ca am inlocuit-o la ochi cu una cu aceeasi valoare ca cea buna. Am pus totul la loc dar nu vrea si pace. Turometru sa cumpar nu am gasit, si nici vreun mester electronist sa se ocupe si de problema mea.

Rugaminti:

Daca da careva capacul de la bord jos, vreau si eu valoarea rezistentei de pe circuit(cea din colt).

Daca are cineva un turometru in plus .... dau de o bere mare (evident platesc cat face).

 

Orice alta sugestie/parere e binevenita!

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, detin si eu de curand un Kawasaki er5 de curand este din 2001 (evident nu stiu daca e sau nu limitat dar nu asta e problema). Sa va povestesc pe scurt cum au decurs lucrurile pana in prezent. Motocicleta am cumparat-o de la un tip din Ploiesti(ma rog ... de pe langa Ploiesti), am rugat un amic mai experimentat sa ma insoteasca la ''shoping'' dupa cateva teste si o ''inspectie'' vizuala am stabilit pretul, actele si la drum ...... eu am venit cu masina amicul meu cu motocicleta ... pana la Galati (ca de aici sunt) blana .... fugareala ca in filme..... 150-160 .... (viteza prea mare pentru drumurile patriei dupa parerea mea ). Toate bune si frumoase .... ajungem la garaj facem o pauza sa mai admiram nitel noua achizitie dau si eu o tura, si apoi surpriza ..... pornea intr-un singur piston :P dezamagire profunda.... bateria era terminata oricum .... am pornit-o cu cabluri si tot la fel(oricum nu speram la o imbunatatire). In scurt timp de sub rezervor se ridica un norisor de fum ..... si ..... pace ... eee zic e grav ... o pornim din nou intr-un piston si verific incarcarea ... 16V intr-un singur piston, clar releul de incarcare defect, scormonesc putin si dau si de o bobina de inductie plesnita, becurile toate arse ... de fapt toti consumatorii electrici erau arsi. Incep ''vanatoarea'' de piese, timp de 2 saptamani .... parul parca imi crestea mai alb, dar intr-un final dupa cateva sute de euro cheltuite am reusit sa o pornesc, am cumparat releu de incarcare(Er5), bobina de inductie(GPZ500), CDI (de pe un ZZR), am mai cumparat si toate becurile, inclusiv cele din bord.Acum functioneaza decent.

Problema a ramas cu turometrul care, fiind o componenta electronica, evident s-a ars. L-am dat jos, masurat verificat pe toate partile insa are circuit dublu si o parte e vopsit. Am gasit o rezistenta(din 2) si o dioda arse, rezistenta era arsa la propriu ... si nici macar nu am putut sa ii citesc valoarea asa ca am inlocuit-o la ochi cu una cu aceeasi valoare ca cea buna. Am pus totul la loc dar nu vrea si pace. Turometru sa cumpar nu am gasit, si nici vreun mester electronist sa se ocupe si de problema mea.

Rugaminti:

Daca da careva capacul de la bord jos, vreau si eu valoarea rezistentei de pe circuit(cea din colt).

Daca are cineva un turometru in plus .... dau de o bere mare (evident platesc cat face).

 

Orice alta sugestie/parere e binevenita!

 

Multumesc

am gasit pe un forum strain o info. cred ca 270 kohmi ar fi valoarea la rezistenta aia. tu cat ai pus?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

initial am pus de 100k insa un electronis la care am fost si a''citit'' cat a putut traseul circuitului a zis ca e prea mare ce am pus .... mi-a recomandat sa pun mai mica de 100 ohmi am facut si asta dar nimic.... cred ca s-a ars procesorul..... nu stiu ce sa mai zic ... fac ..

 

 

Ai putea sa imi dai sursa unde ai gasit informatia ? poate mai e ceva folositor pe acolo. Multumesc

Editat de radu raven sha
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

initial am pus de 100k insa un electronis la care am fost si a''citit'' cat a putut traseul circuitului a zis ca e prea mare ce am pus .... mi-a recomandat sa pun mai mica de 100 ohmi am facut si asta dar nimic.... cred ca s-a ars procesorul..... nu stiu ce sa mai zic ... fac ..

 

 

Ai putea sa imi dai sursa unde ai gasit informatia ? poate mai e ceva folositor pe acolo. Multumesc

n as putea sa ti dau sursa ca nu o mai gasesc. dar am dat pe google si am gasit un forum strain si erau vreo 2 posturi pe acolo. unul zicea ca e de 270kohmi rezistenta aia, si celalalt era f mirat ca mai repara cineva asa ceva in zilele astea. posturile erau din 2007. dar e f posibil sa ti fie ars si altceva pe acolo. eu am un amic cu er5, de aia mai intru pe aici ca am mai surubarit ceva si pe la al lui. te anunt daca aflu ceva d ela el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

initial am pus de 100k insa un electronis la care am fost si a''citit'' cat a putut traseul circuitului a zis ca e prea mare ce am pus .... mi-a recomandat sa pun mai mica de 100 ohmi am facut si asta dar nimic.... cred ca s-a ars procesorul..... nu stiu ce sa mai zic ... fac ..

 

 

Ai putea sa imi dai sursa unde ai gasit informatia ? poate mai e ceva folositor pe acolo. Multumesc

 

In manualul de reparatii am gasit toate schemele electrice, dar n-am reusit sa-l atasez aici (e in format electronic, pdf). Cred ca ti-ar fi de folos, l-am downlodat si eu de pe net. Salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu am gasit pe nush ce site din nush ce tara :huh: costa cam 120 euro parca si mai lua freo 80 euro transportu,daca mai sunt doritori le aducem pe toate si impartim costul transportului, poate chiar le cerem si o reducere ca luam cantitate, o sa caut situ si il postez aici.

 

Acesta este site-ul, scrie ca este pentru ZRX 400, da 100 % o sa se potriveasca si la er5

http://www.idealhere.com/Speedometer-Gauge-Clocks-for-Kawasaki-ZRX-400-1200-New_p3021.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In princiupiu e cam acelasi bord insa are ceva diferente ... turometrul e pana la 16000 de ture fata de 13000 si kilometrajul merge maxim pana la 180 fata de 220, fiind posibil necesar si inlocuirea ''melcului'' de km de pe roata.... parca nu m-as baga sa dau '' o mana'' de bani pe o piesa care nu e tocmai potrivita. Sper sa gasim ceva mai apropiat.

 

Voi cum va descurcati cu saua de er5? pe mine ma cam chinuie la franare, ma cam trimite spre rezervor provocandu-mi neplaceri ..... ma gandeam sa o modific sa o inalt putin in partea dinspre rezervor ceva similar cu saua de la gpz. A facut cineva asemenea operatiune ?

Am si o problema de functionare ..... si anume pornirea la rece ... dimineata porneste relativ ok din prima ... insa intr-un singur piston cred ... cam vibreaza si nu e sunetul ''rotund'' al motorului in cateva minute isi revine si in cursul zile daca nu se raceste motorul de tot nu sunt probleme. Are cineva vreo idee? (bujiile le-am verificat/curatat si au scanteie.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In princiupiu e cam acelasi bord insa are ceva diferente ... turometrul e pana la 16000 de ture fata de 13000 si kilometrajul merge maxim pana la 180 fata de 220, fiind posibil necesar si inlocuirea ''melcului'' de km de pe roata.... parca nu m-as baga sa dau '' o mana'' de bani pe o piesa care nu e tocmai potrivita. Sper sa gasim ceva mai apropiat.

 

Voi cum va descurcati cu saua de er5? pe mine ma cam chinuie la franare, ma cam trimite spre rezervor provocandu-mi neplaceri ..... ma gandeam sa o modific sa o inalt putin in partea dinspre rezervor ceva similar cu saua de la gpz. A facut cineva asemenea operatiune ?

Am si o problema de functionare ..... si anume pornirea la rece ... dimineata porneste relativ ok din prima ... insa intr-un singur piston cred ... cam vibreaza si nu e sunetul ''rotund'' al motorului in cateva minute isi revine si in cursul zile daca nu se raceste motorul de tot nu sunt probleme. Are cineva vreo idee? (bujiile le-am verificat/curatat si au scanteie.

 

Multumesc

 

Saua mi-am modificat-o eu, la un tapiter, ca nu ma-mpacam nicicum cu ea, mi se parea prea tare, ca o scandura. Initial mesteru a schimbat buretele de pe locul pilotului cu un burete mai moale, si a schimbat si invelitoarea cu alta din imitatie de piele, care dupa 2 sapt s-a rupt la cusatura. M-am dus inapoi si am optat pt o invelitoare de piele, care ce-i drept nu s-a mai rupt, saua e super confortabila, are o mica ridicatura in partea din fata deci nu mai dau cu oole de rezevor, singurul inconvenient e ca daca ploua trece apa prin piele. Dar si asta are rezolvare: tub cu pasta pe baza de silicon pt impermeabilitate (de la un magazin Army Shop, pret 10 lei), dai de cate ori e nevoie, de preferat inainte de polaie. Apoi am aflat de pe forum ca se putea pune o folie alimentara intre burete si piele,pe interior, dar acum e prea tarziu, ramane asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu pot sa iti dau un sfat in privinta asta,daca erai de prin Buc te urcai pe a mea si vedeai singur:)

 

Acum cateva zile am avut prima mea cazatura incepator fiind si eu, ploua torential unu a pus frana in timp ce facea dreapta si eu la fel si am picat,nimic grav doar ca dupa 2 zile am obs ca sa crapat toba finala,acuma intrebarea este: se mai poate repara? daca ar trebuii sa o schimb ceva mai ieftin pe unde gasesc.O sa atasez si niste poze pt a vedea buba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Buna seara.

Am nev de un bord pentru Er5,care ma poate ajuta cu niste sfaturi,locuri de unde as putea cumpara,sau ceva compatibil,fac cinste cu bere,suc.Multumesc

 

 

buna...daca gasesti un bord anuntama si pe mn ....te rog frumos...ms anticipat:) ride safe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

 

va rog, am si eu o intrebare.

ER 5-ul meu e limitat la 35 CP; vreau sa o "desetez" pt 50 CP.

se poate? de unde stiu daca se poate si cine imi poate face aceasta operatiune?

 

multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

 

va rog, am si eu o intrebare.

ER 5-ul meu e limitat la 35 CP; vreau sa o "desetez" pt 50 CP.

se poate? de unde stiu daca se poate si cine imi poate face aceasta operatiune?

 

multumesc anticipat

 

Ia topicul de la un capat la altu ca au scris baietii cam toate genurile de limitare. Eu am scris cum am delimitat-o pe-a mea (a prietenei de fapt) cu cateva pagini in urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare fratilor, a venit vremea sa schimb si eu kit-ul de lant. Intrebarea este: sa schimb numai lantul, sau lant+pinioane? Sa caut un anumit producator sau merge orice? Pretul la prima vedere pt un kit complet pare cam piperat (500-600 lei). Voi ce ziceti?

 

Mi-am luat un kit la un pret rezonabil, 350 lei, lant DID 520VX, pinioane Jt. Problema e ca nu pot desface piulita care tine pinionul motor, am incercat cu o cheie de 27, cu o teava pe manerul cheii, dar degeaba. Lantul e cel original, pinioanele la fel, n-au fost desfacute nicioadata. O sa incerc la o vulcanizare, poate ma ajuta sa o desurubez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...