Krimh Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 (editat) ai modificat in talon? eu mi-as pune unul mai lat, dar nu stiu cum sta pe janta. si ramane problema cu talonul... cum sa fac modificarea acolo? costuri, ceva? ce stii? si pt schimbat culoarea m-ar interesa daca stie cineva la ce costuri si drumuri sa ma astept eu nu prea alunecam pe sa, dar mi se intamplă de cand am scapat putin spray pe ea, cu care dadusem pe carene ca sa el mai dau fata. Editat Noiembrie 19, 2013 de latomeru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian.dragos Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 acum am luat si eu numaru de inmatriculare , si trebuie sa fac un suport nou pt numar , cel de acum este patrat , asa sunt in italia numerele. daca pun numarul asa nu se mai vad semnalizarile, voi cum aveti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 eu am prins nr direct de aripa. suportul nu prea mi-a placut si l-am dat jos. mai nasol cu semnalizarile, ca trec la limita dincolo de numar. sa vad la ITP ce fac. ele dau lumina ok, dupa parerea mea. ramane sa verific si cand o bate soarele direct in ele, dar asta mai la primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 ai modificat in talon? eu mi-as pune unul mai lat, dar nu stiu cum sta pe janta. si ramane problema cu talonul... cum sa fac modificarea acolo? costuri, ceva? ce stii? si pt schimbat culoarea m-ar interesa daca stie cineva la ce costuri si drumuri sa ma astept eu nu prea alunecam pe sa, dar mi se intamplă de cand am scapat putin spray pe ea, cu care dadusem pe carene ca sa el mai dau fata. In talon nu-s trecute dimensiunile anvelopelor, numai in CI a vehicolului. Alte modificari n-am facut, am dat-o jos pe-aia de 130 si am pus de 150, intra pe janta originala. Crezi ca daca te opreste cineva, o sa stie din cap ce dimensiuni trebuie sa aiba cauciucurile tale? Stie cineva daca robinetul de benzina de la ER 5 exista si pe alte modele. M-ar interesa un kit de reparatie pt el care sa contina membrana de vacum, dar n-am gasit pt ER 5, numai pt alte modele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 http://www.cmsnl.com/kawasaki-1997-a1-er500_model12224/gasket-fuel-tap_110091188/#.Uqe129IW2So Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 (editat) http://www.cmsnl.com/kawasaki-1997-a1-er500_model12224/gasket-fuel-tap_110091188/#.Uqe129IW2So Merci pt info, dar aceasta nu este membrana de vacuum. Mie imi trebuie ceva in genul link-ului de mai jos, e garnitura cu 5 colturi, are si un arc in mijloc http://www.motobikeshop.eu/ro/kit-reparatie-robinet-benzina-yamaha-xj-600-nh-nn-sh-sn De fapt nu stiu sigur care garnitura sau membrana e defecta, cert e ca robinetul nu inchide cand ar trebui, cineva mi-a zis ca e membrana de vacuum, cea cu 5 colturi. Vad ca unele kituri au toate garniturile si membranele de acolo, cei drept si costa peste 100 de lei, dar kit pt kawasaki er 5 n-am vazut nicaieri. Editat Decembrie 11, 2013 de napoleon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 http://www.cmsnl.com/kawasaki-1997-a1-er500_model12224/partslist/F2410.html#results Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Decembrie 23, 2013 Share Postat Decembrie 23, 2013 Ati avut careva probleme cu CDI-ul? Motorul meu nu merge, si nu-i dau de capat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Decembrie 26, 2013 Share Postat Decembrie 26, 2013 eu nu. dar cum se manifesta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Decembrie 26, 2013 Share Postat Decembrie 26, 2013 L-am pornit zilele astea, a mers vre-o 20-30 de secunde, s-a oprit singur si nu-l mai pot porni. Scanteie am la ambele fise, carburatorul l-am dat jos inainte si l-am curatat. Mi-a facut figuri in toamna, a inceput sa se balbaie in mers dupa care s-a oprit ca si cum nu s-ar alimenta. L-am dus la cineva, l-am mesterit fara sa-i facem prea multe, si-a dat drumul pana la urma, a mers normal inca vre-o saptamana dupa care aceleasi simptome -scadere in turatie , si motor oprit. Bun , o fi ceva mizerie prin carburator zic, il desfac cand o sa am timp. Am luat si 2 bujii noi, si am montat totul la loc. In weekend ma apuc sa-l bibilesc sa vad ce are, dar am cam ramas fara idei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 ai rezolvat? ca sint curios ce avea. mai ales ca nu-mi dau seama, din ce spui tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 Inca nu i-am dat de capat. Am reusit sa-l pornim pana la urma dupa ce ne-am chinuit vre-o juma de ora, dar nu merge rotund, iar gazele de la esapament miros a benzina. Urmeaza sa-l operam in curand, dar nu stiu daca problema e din aprindere sau din alimentarea cu combustibil. Am gasit un film pe net , cu un ER 5 care are un CDI defect (nu functioneaza in parametri) si este reparat. Ma intreb daca exista posibilitatea sa fie la fel si cu CDI-ul meu, ca nu prea am cum sa-l verific, si nici nu stiu cum se manifesta un CDI bolnav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marga_iulian Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 (editat) aceleasi simptome le-am avut si eu la gpz acu' vreo 5 ani. CDI-ul e de vina. Incearca sa il schimbi. Editat Decembrie 30, 2013 de marga_iulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Decembrie 31, 2013 Share Postat Decembrie 31, 2013 (editat) are benzina la filtrul de aer? miroase filtrul a benzina? Editat Decembrie 31, 2013 de latomeru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Ianuarie 1, 2014 Share Postat Ianuarie 1, 2014 are benzina la filtrul de aer? miroase filtrul a benzina? Nu am benzina in filtrul de aer, nici nu miroase a benzina, asta-i primul lucru pe care l-am verificat. Inca o chestie, chiar daca porneste, da sa moara motorul dupa un anumit timp, sau se opreste efectiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Ianuarie 1, 2014 Share Postat Ianuarie 1, 2014 Nu am benzina in filtrul de aer, nici nu miroase a benzina, asta-i primul lucru pe care l-am verificat. Inca o chestie, chiar daca porneste, da sa moara motorul dupa un anumit timp, sau se opreste efectiv. cdi sau bobine inductie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 Nu am benzina in filtrul de aer, nici nu miroase a benzina, asta-i primul lucru pe care l-am verificat. Inca o chestie, chiar daca porneste, da sa moara motorul dupa un anumit timp, sau se opreste efectiv. Alta chestie pe care am observat-o de multa vreme dar nu i-am dat importanta: una din bujii parca da rateuri, lucreaza, mai da cate-un rateu, si iar lucreaza. Am schimbat in timp mai multe bujii, dar fenomenul persista, si nu l-am mai bagat in seama. Cred ca ar trebui sa incerc cu alt CDI de proba. Bobinele le pot verifica cu un ohmetru, nu? Inca nu i-am dat de capat. Am reusit sa-l pornim pana la urma dupa ce ne-am chinuit vre-o juma de ora, dar nu merge rotund, iar gazele de la esapament miros a benzina. Urmeaza sa-l operam in curand, dar nu stiu daca problema e din aprindere sau din alimentarea cu combustibil. Am gasit un film pe net , cu un ER 5 care are un CDI defect (nu functioneaza in parametri) si este reparat. Ma intreb daca exista posibilitatea sa fie la fel si cu CDI-ul meu, ca nu prea am cum sa-l verific, si nici nu stiu cum se manifesta un CDI bolnav. Am incercat ieri cu alt CDI tot de ER 5, dar nu merge, nici o imbunatatire macar, il pornesc greu, merge chinuit dupa care se opreste, ceva nu-i place. O sa vad care-i treaba si cu bobinele alea, apoi desfac iar carburatorul. Am gasit in manual valorile bobinelor masurate cu ohmetru (in primar si secundar), dar cica s-ar putea ca valorile sa fie bune si bobina sa nu functioneze corect in sarcina, cel putin asa scrie pe-acolo. Am masurat azi bobinele de inductie cu ohmetrul, valorile se incadreaza in parametrii (3,3 ohmi in primar si 18 Kohmi in secundar, ma rog 18,1 una si 18,5 cealalta). Am masurat si bobina de initiere, cred ca asa ii zice (pickup coil in manual), are 430 de ohmi parca, e si asta in parametri. Acuma incep sa ma gandesc daca nu are ceva la distributie. Nivelul in carburatoare l-am verificat cu un furtunas transparent, pare in regula la ambele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Prafuit Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Vezi si fisele sa fie ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Vezi si fisele sa fie ok. Pai am scanteie la ambele bujii, si bujiile sunt noi, le-am schimbat dupa ce a inceput sa faca figuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 cum a ramas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 cum a ramas? Pana la urma am dus-o la un mecanic moto, ieri m-a sunat ca-i gata dar n-am apucat sa ajung la atelier sa vad ce si cum. O sa aflu mai multe saptamana viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 ai luat-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 ai luat-o? Am fost la atelier, i-am dat o cheie, motorul porneste din prima , merge frumos. Am intrebat ce-a avut, mecanicul mi-a zis ca a fost o problema de carburatie, i-a si sincronizat carburatoarele, dar nu prea s-a lansat in explicatii multe, normal. O sa vad la o tura mai lunga cum se comporta, dar vremea nu-mi permite deocamdata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 vezi tu la plata daca a fost doar sincronizarea la carburi sau si altceva. am patit-o si eu in genul asta, ziceam cu ceva pagini mai in urma, numai ca la mine a fost de la nivelul plutitoarelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 vezi tu la plata daca a fost doar sincronizarea la carburi sau si altceva. am patit-o si eu in genul asta, ziceam cu ceva pagini mai in urma, numai ca la mine a fost de la nivelul plutitoarelor. Pai am platit deja, nu a fost numai sincronizarea, iti dai seama. Acuma, un mecanic nu este interesat sa-ti explice ce si cum a reparat la motorul tau, doar n-o sa te invete sa ti-l repari singur data viitoare, iti da niste informatii vagi, cat mai sumare posibil. Tot ce pot sa spun este ca nu a fost problema de aprindere, ci de alimentare cu combustibil, dar mai departe nu stiu ce si cum. Pai am platit deja, nu a fost numai sincronizarea, iti dai seama. Acuma, un mecanic nu este interesat sa-ti explice ce si cum a reparat la motorul tau, doar n-o sa te invete sa ti-l repari singur data viitoare, iti da niste informatii vagi, cat mai sumare posibil. Tot ce pot sa spun este ca nu a fost problema de aprindere, ci de alimentare cu combustibil, dar mai departe nu stiu ce si cum. As dori sa stiu ce tip de bujii folositi. Eu am folosit DR9EA NGK pana acum, dar din ultimele 2 cumparate una nu mai dadea scanteie dupa nici 2 saptamani. Acuma am Denso. Am auzit ca astea NGK sunt toate falsuri, desi scrie pe ele made in Japan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.