SilQ Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 (editat) Sa intreb acum si doar posesorii de ER5: ati gasit o solutie de a prelungii partea din spate la aripa fata ? Imi intra pietricele mici de la roata si se infig in radiator. Am curatat si vopsit radiatorul , operatiunea mai pe larg aici: /index.php?/topic/713385-prelungire-aripa-pentru-stropi-si-protectie-radiator/ A improvizat cineva asa ceva sau a gasit o solutie ? Arata mai rau ca in poza de mai sus Asa arata acum Editat Iunie 2, 2014 de SilQ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Salut. Imi poate spune daca si-a montat cineva asa ceva pe Er5`ul lui? http://www.ebay.co.uk/itm/Universal-Motorcycle-Clutch-Brake-Master-Cylinder-Kit-Reservoir-Levers-Set-OEM-/350750477654?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item51aa5b8d56 Multumesc. Nu cred ca si-a pus nimeni, dar la ce ajuta? Eu ma gandeam sa-mi iau ceva de genul:http://motorbike.allshops.ro/produs/5655953/Indicator+Temperatura+Ulei.html Se monteaza in locul busonului de umplere cu ulei. Ma gandesc ca ar fi o informatie utila sa stii temperatura uleiului (deci motorul cand este cald), avand in vedere ca motoarele noastre nu au ceas pt temperatura antigel, nici presiune ulei. Argumente contra: greu de citit in mers, usor de ciordit. Ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bost Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Nu cred ca si-a pus nimeni, dar la ce ajuta? pai la mine is strambe si zgariate si joaca putin din suruburi cele originale, si vreau sa-i schimb si ghidonu si am zis sa ii pun de astea scurte si arata si mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 (editat) Napoleon este asteptat in Vrancea la o halba cu bere. am bagat apa distilata, ca n-am antigel. am zis sa iau dupa ce verific ce si cum, sa nu-l dau si pe asta pe jos. poze:filtrul inainte, filtrul dupa, pauza de ploaie. dupa ploaie: dat cheie, asteptat sa vad daca apare pe undeva apa distilata. n-a aparut distilata, ci iar de ploaie. multa... dar a pornit ventilatorul pana sa ma ud de tot. deci, e bine. Editat Iunie 3, 2014 de biker 33 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Napoleon este asteptat in Vrancea la o halba cu bere. am bagat apa distilata, ca n-am antigel. am zis sa iau dupa ce verific ce si cum, sa nu-l dau si pe asta pe jos. poze:filtrul inainte, filtrul dupa, pauza de ploaie. dupa ploaie: dat cheie, asteptat sa vad daca apare pe undeva apa distilata. n-a aparut distilata, ci iar de ploaie. multa... dar a pornit ventilatorul pana sa ma ud de tot. deci, e bine. Ma bucur ca te-am putut ajuta . Sa stii ca am descoprit si eu tarziu filtrul ala pt antigel, si m-am speriat ce de gunoaie am gasit si eu in el, poate nu a fost curatat niciodata. Inca o chestie: ventilatorul nu trebuie sa porneasca imediat sau la scurt timp dupa ce pornesti motorul, mai ales daca-i rece afara. Eu ieri am dat o tura prin oras, nu era cald, si ventilatorul nu a pornit deloc, chiar daca am facut vre-o 15 km, m-am uitat cand am ajuns acasa si era oprit. Asa trebuie sa functioneze el. Daca pornesti motorul si il lasi la relanti, in mod normal ventilatorul trebuie sa porneasca dupa vre-o 10-15 minute, dar nu mai repede. La drum lung de obicei este oprit, mai porneste prin oras cand e cald si stau mult la semafoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SilQ Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 Da, am eu de 150 pe spate. Sta un pic mai bombat, dar la aderenta sta mai bine decat cu 130. Eu nu am avut nici o problema, dar eu l-am pus de nou, Heidenau - ca e mai eftin si aproape de mine delaer-ul. Singura problema cu 150 pe spate, era ca intr-a VI-a nu mai avea vlaga deloc deoarece diametrul rotii e mai mare decat cu 130, dar am pus pinion de 16 si acum e OK. Stiu ca e vechi postul dar cautand pareri mai in spate despre 140 si 150 pe spate, am dat de textul de mai sus. Sunteti de acord ca diametrul rotii se va modifica ? Eu nu cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 Uita-te aici: http://www.gearingcommander.com/ Cauta motorul in baza lor de date si pune in tabel ambele anvelope, ai sa vezi ca la anvelopa 130/70/17 cat e standard - circumferinta totala a rotii spate este de 1.9283m, iar la 150/70/17 este de 2.0163m Si mai o chestie, am schimbat la V-Strom, anvelopa spate de la 150/70/17 la 140/80/17 si cand dadeam in gropi serioase cu pasager imi freca anvelopa in motor, ca anvelopa de 140 chiar daca e mai ingusta are balonajul mai mare. Ex: 130/70/17 130 - latimea in mm a anvelopei 70 - balonajul: inseamna 70% din 130 (latimea) = 91mm 17 diametrul jantei in inchi Deci e o diferenta intre 70% din 130 care inseamna 91mm fata de 70% din 150 care inseamna 105mm. Eu nu am scris cele mai de sus (in 2010) la misto, chiar se si vede diferenta de diametru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 Stiu ca e vechi postul dar cautand pareri mai in spate despre 140 si 150 pe spate, am dat de textul de mai sus. Sunteti de acord ca diametrul rotii se va modifica ? Eu nu cred Poti incerca sa pui 150/60/17 in loc de 150/70/17. Facand calculele colegului @emilian_rks ne da o latime de 90 de mm, iar cel original de 130/70/17 are o latime de 91mm. M-am uitat pe un forum italian al celor cu ER 5 , si zicea lumea ca merge 140/70/17 si 150/60/17. De 150/70/17 nu zicea nimeni nimic. Cei drept ca astea cu balonaj de 60 sunt mai greu de gasit, cel putin daca cauti second hand, dar o sa fie urmatoarea guma spate si pt mine, dupa ce o tocesc pe asta de 150/70/17 . Poti incerca sa pui 150/60/17 in loc de 150/70/17. Facand calculele colegului @emilian_rks ne da o latime de 90 de mm, iar cel original de 130/70/17 are o latime de 91mm. M-am uitat pe un forum italian al celor cu ER 5 , si zicea lumea ca merge 140/70/17 si 150/60/17. De 150/70/17 nu zicea nimeni nimic. Cei drept ca astea cu balonaj de 60 sunt mai greu de gasit, cel putin daca cauti second hand, dar o sa fie urmatoarea guma spate si pt mine, dupa ce o tocesc pe asta de 150/70/17 . Inca o chestie: diferenta intre 130/70/17 si 150/70/17 este ca in al doilea caz motocicleta va fi mai inaltata de popou cu 28 mm, deci aproape 3 cm, lucru care poate nu-l deranjeaza pe pilot, dar pasagerul va avea impresia ca sta pe un tobogan, gata sa o i-a la vale la orice frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreyy_geo Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Salutare tuturor! Tocmai am terminat de citit acest topic dar nu am aflat daca exista printre posesori cineva de peste 1,90. Sunt curios daca pentru mine 1.93m si 105 kg e ok acest model. Din ce am inteles la inaltimi de peste 1,80 - 1,85 poate fi incomod. Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SilQ Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 merisi emilian si napoleon foarte buna explicatie, balonajul: inseamna 70% din latime ( asta mi-a explicat totul ) acum are logica @andreyy_geo , eu am 1.78 si 78kg, ma simt foarte bine pe el. Poate e putin cam mic mai ales daca vei lua si pasager. Cel mai bine e sa te urci pe unul sa vezi cum stai pe el si cum areti intr-o poza facuta pe el trebuie totusi sa fie o simetrie, o proportie si asta o poti vedea intr-o poza din fata, lateral si spate, daca iti place si tu stai comod, e tot ce conteaza. Zi de unde esti si poate te ajuta cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreyy_geo Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Multumesc de raspuns, sunt din Brasov... daca e pe forum vreun posesor de ER5 din Brasov si ma poate ajuta, as ramane dator! Va multumesc inca o data! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 (editat) Everybody!!! cum scot lichidul din pompa de apa? n-are vreun surub ca la ulei? ceva? ca nu le-as desface pe toate si sa ma trezesc ca imi mai iese si de-un scuter pe urma in carte, la water pump, sint 2-3 randuri si nu ce intreb eu. alutare! problema este urmatoarea: m-am trezit cu antigelul pe jos. nu am putut sa-mi dau seama de unde venea, ca era lichid peste toate furtunele, plasticele, etc. am dat rezervorul jos si am gasit locul prin care curge. se vede in poze. problema e ca garnitura pare ok. chiar nu vad nicio urma de uzura la ea. am pus apa distilata, am infipt piesele alea una intr-alta, cum ar trebui sa stea, am tras de ele, se tineau bine. am dat cheie, mergea rotund; si asteptam sa porneasca ventilatorul. n-a mai apucat. zeamă iar pe jos. reiau procedura: desfac, gasesc alea cracanate, le pun la loc, trag de ele... nu se desfaceau decat cu greu. pun apa, pun benzina, dau cheie, 3-4k turatii, in 40 de secunde, zeama pe jos. si cam asta e. m-am oprit. pareri? reiau discutia. dupa ce i-am multumit lui Napoleon pt sfatul cu filtrul, m-am linistit: si ca am rezolvat treaba, dar si in sensul ca n-aveam unde sa ies cu capra la ora respectiva. cand a dat caldura am scos-o, am facut 12 km, a mers ok. zic, sa ma intorc acasa. chiar cand sa ajung, m-am trezit cu apa distilata pe picioare. s-a desfacut tot in locul cu pricina, cel din pozele puse tura trecuta. tocmai ce eram bucuros, ma plimbasem, mergea ok... in ultimii 200 de metri am turat-o pana pe la 9-10k fiindca mergeam in linie dreapta si fiind putin de mers n-am mai stat sa schimb treptele. sa fi fost asta vreo treaba? am zis ca nu mai scriu pe forum, ca trebuie sa fie ceva gunoi pe traseu. am desfacut-o azi iar. am pus termostatul la fiert, se deschide (nu stiu la ce temperatura, dar nu incepuse sa bolboroseasca apa, n-avea 100). am bagat apa in instalatie ca s-o mai curat, de aia am si intrebat mai sus daca se poate da drumul la apa din pompa pe undeva, ca s-o scurg si pe aia, sa elimin odata banuiala cu gunoaiele. am desfacut radiatorul de pe pozitie, am bagat apa, l-am agitata bine, l-am scurs, etc. am pus totul la loc. un prieten imi spusese ca la plimbarea de 12 km sa nu fi sarit piesa aia de la locul ei fiindca a ramas aer pe instalatie. asa ca acuma am pornit-o dar am lasat capacul desfacut la bidonul din coada. a mers vreo 13 minute pana a pornit radiatorul, ca n-am prea barait-o a stat mai mult la relanti. am pus capacelul pana la urma, ca ma gandeam ca a tot avut timp sa se aeriseasca, si am plecat la plimbare. de proba. in total a fost motorul pornit 40 de minute. m-am plimbat, s-a comportat ok. am zis ca sa ma intorc acasa. normal ca pe ultima suta de metri am turat-o fara mila ca sa vad daca o fi fost o coencidenta tura trecuta sau ... surprise! m-am umplut de apa... reiau discutia. Fiindca de la ultima postare am avut toata ziua in cap numai "Alba ca zapada" (dar putin altfel, in sensul ca erau numai piticii, pe creier. poate Alba apare mai pe sera ), normal ca am pus apa si am plecat sa o plimb iar. in scurt timp o sa ajung ca cei care opresc la peco pentru litrul de ulei dupa 18 km fara sa trec de 4,5k turatii, am oprit, am facut o poza si am asteptat, din curiozitate, sa vad daca porneste ventilatorul. dupa ce a pornit am mai facut inca 6 pana la mine in curte. m-am abtinut pe ultima suta de metrii sa o duc in 9k. am ajuns acasa fara sa am pantalonii uzi (de apa distilata, adica). Deci: 1) e fun rau de tot cand te plimbi 24 de km in jurul casei; 2) tre' sa ma dau cu diclofenac la glezne de cat am mestecat in cutia de viteze, pe la 90 am vrut sa bag superioara si mi-am dat seama ca n-am a 7-a; 3) sa inteleg eu ca sare aia numai in turatii mari? 4) wtf! Editat Iunie 7, 2014 de biker 33 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Everybody!!! cum scot lichidul din pompa de apa? n-are vreun surub ca la ulei? ceva? ca nu le-as desface pe toate si sa ma trezesc ca imi mai iese si de-un scuter pe urma in carte, la water pump, sint 2-3 randuri si nu ce intreb eu. reiau discutia. dupa ce i-am multumit lui Napoleon pt sfatul cu filtrul, m-am linistit: si ca am rezolvat treaba, dar si in sensul ca n-aveam unde sa ies cu capra la ora respectiva. cand a dat caldura am scos-o, am facut 12 km, a mers ok. zic, sa ma intorc acasa. chiar cand sa ajung, m-am trezit cu apa distilata pe picioare. s-a desfacut tot in locul cu pricina, cel din pozele puse tura trecuta. tocmai ce eram bucuros, ma plimbasem, mergea ok... in ultimii 200 de metri am turat-o pana pe la 9-10k fiindca mergeam in linie dreapta si fiind putin de mers n-am mai stat sa schimb treptele. sa fi fost asta vreo treaba? am zis ca nu mai scriu pe forum, ca trebuie sa fie ceva gunoi pe traseu. am desfacut-o azi iar. am pus termostatul la fiert, se deschide (nu stiu la ce temperatura, dar nu incepuse sa bolboroseasca apa, n-avea 100). am bagat apa in instalatie ca s-o mai curat, de aia am si intrebat mai sus daca se poate da drumul la apa din pompa pe undeva, ca s-o scurg si pe aia, sa elimin odata banuiala cu gunoaiele. am desfacut radiatorul de pe pozitie, am bagat apa, l-am agitata bine, l-am scurs, etc. am pus totul la loc. un prieten imi spusese ca la plimbarea de 12 km sa nu fi sarit piesa aia de la locul ei fiindca a ramas aer pe instalatie. asa ca acuma am pornit-o dar am lasat capacul desfacut la bidonul din coada. a mers vreo 13 minute pana a pornit radiatorul, ca n-am prea barait-o a stat mai mult la relanti. am pus capacelul pana la urma, ca ma gandeam ca a tot avut timp sa se aeriseasca, si am plecat la plimbare. de proba. in total a fost motorul pornit 40 de minute. m-am plimbat, s-a comportat ok. am zis ca sa ma intorc acasa. normal ca pe ultima suta de metri am turat-o fara mila ca sa vad daca o fi fost o coencidenta tura trecuta sau ... surprise! m-am umplut de apa... Fiindca de la ultima postare am avut toata ziua in cap numai "Alba ca zapada" (dar putin altfel, in sensul ca erau numai piticii, pe creier. poate Alba apare mai pe sera ), normal ca am pus apa si am plecat sa o plimb iar. in scurt timp o sa ajung ca cei care opresc la peco pentru litrul de ulei dupa 18 km fara sa trec de 4,5k turatii, am oprit, am facut o poza si am asteptat, din curiozitate, sa vad daca porneste ventilatorul. dupa ce a pornit am mai facut inca 6 pana la mine in curte. m-am abtinut pe ultima suta de metrii sa o duc in 9k. am ajuns acasa fara sa am pantalonii uzi (de apa distilata, adica). Deci: 1) e fun rau de tot cand te plimbi 24 de km in jurul casei; 2) tre' sa ma dau cu diclofenac la glezne de cat am mestecat in cutia de viteze, pe la 90 am vrut sa bag superioara si mi-am dat seama ca n-am a 7-a; 3) sa inteleg eu ca sare aia numai in turatii mari? 4) wtf! Salut, sa le luam pe rand: antigelul se scoate desfacand un surub de sub pompa de apa, iti trebuie o cheie de 8 sau de 10, nu mai retin, e un surub mic orientat cu capul in jos, il desfaci si-ti curge tot antigelul din motor, eu alta solutie sa scoti antigelul nu stiu. A, dupa ce-l desfaci desurubeaza busonul de umplere de sub rezervor altfel nu-ti curge. Pentru umplere eu fac asa: pun la loc surubul ala mic sub pompa (normal), bag antigel pe la busonul de umplere, dupa ce am dat jos rezervorul de benzina in prealabil, dar torn incet sa apuce aerul sa iasa, tin motorul pe cricul lateral, dupa ce e plin il iau de coarne si il inclin stanga - dreapta sa iasa bulele de aer, mai completez antigel, si iar il inclin cat pot de mult stanga-dreapta. Dupa ce nu mai iese nici o bula de aer, ii dau o cheie si-l turez cateva secunde cu busonul scos, completez daca-i nevoie, iar daca nu mai ies bule strang busonul, complectez mai departe in vasul de expansiune pana la nivel maxim (bidonul din coada cum ii zici tu) si ii pun dopul, montez rezervorul de benzina la loc si aia e, nu mai trebuie sa-ti faci griji ca ai aer in instalatie. La treaba cu turatiile nu stiu ce sa zic ca eu nu i-am dat 9-10.000 de ture, ca n-am fost curios si nici n-am avut nevoie, are si mobra mea o varsta si nu-i tocmai la prima tinerete deci nu-mi place sa trag de ea. In mod normal nu ar trebui sa dea zeama pe-afara, eu n-am patit-o cu a mea. Spor la surubarit. Hai sa pun si eu o intrebare: am schimbat mai demult niste becuri arse in bord, si am dat peste unul mic care lumineaza turometrul in parte de jos (cel putin asta cred ca face, ca becul ala era ars de cand am luat mobra). Celelalte le-am schimbat, erau W3W parca, dar pe-asta micu l-am scos sa-l am de model si bineanteles ca l-am pierdut. Stie cineva ce tip de bec e ala? Am cautat in manual dar n-am gasit. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 http://www.cmsnl.com/kawasaki-1997-a1-er500_model12224/partslist/F2530.html#results Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
swe Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 O mica plimbare prin Grecia inainte de despartirea de ea! Despartirea de motocicleta nu de Grecia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 fain ce sistem de prindere pt top case ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
swe Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 Givi, e tot ce pot sa-ti spun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bost Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 (editat) pun si eu 2 poze cu a mea Editat Iunie 9, 2014 de Bost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 o prinde fain culoarea. ar fi ok o banda reflectorizanta verde si sa scapi de mansoanele alea albastre merge si un sticker cu kawa pe rezervor. vad ca esti incepator. ai grija cum mergi. bucura-te de iesiri, dar controleaza-te. s-o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bost Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Da urmeaza sa-i schimb mansoanele, ghidon ii pun unul verde si sticker tot verde as vrea.Si manetele tot verzi am sa-i iau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 pun si eu 2 poze cu a mea Vad ca-i lipseste aripa fata, e utila pe ploaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bost Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Vad ca-i lipseste aripa fata, e utila pe ploaie. Exista si aripa fata doar ca a fost montata dupa sesiunea foto. Stiu ca este utila. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 Si eu am gasit picuri de antigel pe motor si vad ca a scazut nivelul de antigel dar inca nu am ajuns la faza in care esti. Sunt curios cum se rezolva. PS: ce antigel sa cumpar ca sa completez ? http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=10&products_id=440 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bost Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 salut. as vrea sa schimb uleiul, motocicleta are 47000 km. Ce ulei ma sfatuiti sa pun. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 (editat) Kawasaki ER-5 ’97-’06 Tip motor: 4 timpi Arhitectura motor: 2 cilindri in linie Racire: lichid Distributie: DOHC, 4 supape/cilindru Cilindree: 498 Alimentare: carburator Putere (CP/rpm): 50.3 Turatie putere max(rpm): 9000 Cuplu (Nm/rpm): 45 Turatie cuplu max(rpm): 7200 Pornire: electric Ambreiaj: multidisc umed Cutia de viteze: 6 trepte Transmisie finala: lant Tip cadru: dublu leagan din otel tubular Suspensie fata: furca telescopica, cursa 125 mm Suspensie spate: doua amortizoare, cursa 114 mm Frane F/S: D Ø280 mm, etrier cu doua pistonase/T Ø160 mm Anvelope F/S: 110/70-17 / 130/70-17 Ampatament (mm): 1430 Inaltime sa (mm): 800 Lungime totala (mm): 2070 Latime (mm): 730 Masa la gol (kg): 179 Masa la plin (kg): 199 Masa max. adm. (kg): 380 Rezervor (litri): 17 Nivel poluare: Euro 2 combustibil recomandat: min 95 bujii recomandate: NGK DR9EA, ND X27ESR-U baterie: 12V 10Ah (YTX5L-BS) alternator: 17A 14V @ 6.000 rpm joc supape admisie: 0.13-0.18 mm joc supape evacuare: 0.18-0.23 mm interval schimb ulei recomandat (km): 6.000 tip ulei recomandat: 10w40 cantitate de ulei cu filtru (ml): 3.000 (3.400 vol total) cantitate de ulei fara filtru (ml): 2.800 cantitate lichid racire (ml): 1.700 Transmisie finala tip lant: lant #520 sigilat, 106 zale pinion/foaie: 17/42 intindere lant: 35-40 mm joc liber Furca fata tip ulei furca: Showa SS8 (10W) C1-C3 cantitate ulei furca: total – 346+/-2 ml/telescop (schimb – 295 ml/telescop) nivel ulei in furca: 127+/-2 mm sub plin (comprimat fara arc) C4 cantitate ulei furca: total – 351+/-2 ml/telescop (schimb – 298 ml/telescop) nivel ulei in furca: 120+/-2 mm sub plin (comprimat fara arc) Tip lichid frana: DOT 4 Presiune anvelope fata solo: 2.25 bar fata duo: 2.25 bar spate solo: 2.50 bar spate duo: 2.80 bar *Date preluate din manualul de utilizator/service Editat Iunie 12, 2014 de biker 33 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.