asoltanei Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 L-am intrebat la momentul respectiv pe mecanic, dar nu mi-a raspuns....a ras zicand "du-te linistit ca acum o sa mearga 200 !" Deci nu stiu ce-a bagat acolo. Cu sincronizatul carburatoarelor nu ai treaba, nu se desincronizeaza (mecanicul mi-a spus ca nu mi le-a mai sincronizat ca erau sincronizate deja...adica stia de la mine). PS: chiar si limitata ar trebui sa mearga macar 150. Vezi filtrul de aer, poate e murdar rau, carburatoarele desincronizate rau, bujii terminate... Am gresit cu viteza ...am mers inainte cu 150-160 maxim.... Apropo...merci de informatii.Am banuit bine ca motoru meu este limitat....am facut delimitarea...dupa poza atasata de tine am localizat-o si am obturat orificiile. Faza e ca Kawa mea este din 97....si piesa asta a mea are un singur orificiu si nu 2 ca la tine in imagine (poate asa e la astea din 97). Astazi am facut Sibiu - Transfagarasan cu ea si pe o portiune dreapta destul de mica am apasat acceleratia si am ajuns la 180 kmh si am avut senzatia ca mai se ducea dar mi se termina portiunea dreapta. De mult doream sa fac asta ...am sunat un mecanic ...care bineinteles ca era foarte ocupat si scump...m-am enervat ....am luat sculele si in 1h era gata.Orificiile le-am obturat cu cauciuc (un pic mai dur dar destul de elastic..respectiv dintr-o garnitura de teava de apa...asta mi-a sarit in ochi cand cautam ceva sa introduc acolo). Merci foarte mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Sunt si eu curios daca moto meu e limitata sau nu, dar mai mult de 150 n-am fost curios sa-i dau, ca ma cam rupea vantul. L-am intrebat pe mecanic de limitare si el zicea ca daca e cumparata din Italia nu-i limitata ca ei platesc impozit pe cm3, deci nu au de ce s-o limiteze, in timp ce nemtii platesc in functie de nr de cai putere, deci o moto limitata e mai ieftin de intretinut, ca sa zic asa. Oricum in carburator n-am de gand sa-mi bag nasu singur, dupa experientele amintite anterior, totusi as vrea sa stiu ce piesa e aceea cu orificiile din poza. Din cate imi aduc aminte in Targa originala erau trecuti 37KW. Are cineva er 5 adus din Italia care sa fi fost limitata? Ale voastre din ce tari provin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SubInfluentza Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Singura solutie e sa o testezi...numa` ca pe unde stai tu, drumurile sunt destul de aglomerate si proaste, ca sa risti aiurea Ajunge greu la viteza aia si iti trebuie spatiu ....si mai ales un drum cat de cat sigur (autostrada, de ex.). Pe Borsului se moare, pe DN1 la fel ....mai bine ia-ti gandul. Sau dam o liniuta si vedem daca te tii dupa mine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asoltanei Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Sunt si eu curios daca moto meu e limitata sau nu, dar mai mult de 150 n-am fost curios sa-i dau, ca ma cam rupea vantul. L-am intrebat pe mecanic de limitare si el zicea ca daca e cumparata din Italia nu-i limitata ca ei platesc impozit pe cm3, deci nu au de ce s-o limiteze, in timp ce nemtii platesc in functie de nr de cai putere, deci o moto limitata e mai ieftin de intretinut, ca sa zic asa. Oricum in carburator n-am de gand sa-mi bag nasu singur, dupa experientele amintite anterior, totusi as vrea sa stiu ce piesa e aceea cu orificiile din poza. Din cate imi aduc aminte in Targa originala erau trecuti 37KW. Are cineva er 5 adus din Italia care sa fi fost limitata? Ale voastre din ce tari provin? asa m-am gandit si eu ca s-ar putea sa fac prostii in carburator...dar nu e nici o problema...dupa ce dai jos rezervorul ai acces direct la capacele de sus ale carburatoarelor....dupa ce le dai jos piesa asta are la partea de sus o membrana de cauciuc...pur si simplu apuci de membrana si tragi in sus...si piesa iese de la sine....altceva nu tre sa faci......daca orificiul nu e astupat atunci e limitata ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Are cineva un far de vanzare, dar in stare buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 Fratilor, mi-am pus cauciuc mai lat pe spate, de 150/70/17, second hand, de proba, si am impresia ca cauciul nu mai are aceeasi aderenta, parca motorul danseaza sub mine, sau e doar o senzatie, nu stiu. Oricum cauciucurile (fata-spate) sunt ambele foarte uzate, asta o fi cauza? Cineva zicea ca daca pun mai lat decat cel original, cauciucul mai lat devine bombat (janta fiind mai ingusta) si nu mai calca cum trebuie, existand riscul de accident. Voi ce ziceti? Mai are cineva 150 pe spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SubInfluentza Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 (editat) Am eu, si ma simt mult mai in siguranta decat ma simteam cu cel de 140 (nu am avut 130 niciodata pe el, desi asa e in talon). Are stabilitate mai buna in viraje, la viteza mai mare. Nu am reusit sa blochez spatele decat la franari extrem de brutale (vreo 2-3) si n-a "dansat" absolut deloc. Eu am tot cauciucuri second (Michelin Pilot Road) - le-am pus in primavara si o sa le schimb cat de curand, pentru ca pe spate e putin dreptunghiular, desi are "carne" 3mm. Dar asa uzate cum sunt (sezonul asta e ultimul pentru ele) nu am avut niciodata probleme de stabilitate sau aderenta. Vezi ce DOT au , ca daca sunt mai vechi de 2006 inseamna ca sunt expirate. Aderenta depinde in primul rand de compozitie (expira dupa 4 ani, indiferent de uzura) iar zimtii ajuta doar pe apa/nisip/alte "minuni" adaugate pe asfalt. Mai conteaza foarte mult temperatura asfaltului. E mult mai frig decat acum 10 zile....si nu mai ai acelasi feeling ca si atunci cand gumele sunt calde si aderente. Inca o chestie: daca nu folosesti absolut deloc frana spate, se aduna un strat subtire de rugina, mai ales daca e vreme ploioasa....si cand o folosesti dupa mai mult timp, iti blocheaza roata aproape instant. Atunci iti poate dansa spatele. Daca o folosesti tot timpul (chiar daca abia o "pisti" putin), nu se poate bloca decat daca apesi foarte tare. Editat Septembrie 4, 2010 de SubInfluentza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 Voi ce ziceti? Mai are cineva 150 pe spate? Da, am eu de 150 pe spate. Sta un pic mai bombat, dar la aderenta sta mai bine decat cu 130. Eu nu am avut nici o problema, dar eu l-am pus de nou, Heidenau - ca e mai eftin si aproape de mine delaer-ul. Singura problema cu 150 pe spate, era ca intr-a VI-a nu mai avea vlaga deloc deoarece diametrul rotii e mai mare decat cu 130, dar am pus pinion de 16 si acum e OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babydevil Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 stie cineva de unde pot cumpara si yo bord sau ochelari.....va rog frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 Deci, pe fata ai pastrat 110/70/17 si pe spate ai 150/70/17? Ma bate gandul sa-mi iau altele noi, ca-n octombrie imi expira ITP-ul, si asa macar o vreme am scapat de-o grija. Am vazut dimensiunile astea de vanzare la 200 lei-fata si 300 lei-spatele. Nu mai stiu ce producator erau. Apropo de frana spate, eu franez aproape totdeauna cu ambele frane fata+spate. Pt moment am Metzeler-fata(asta e sters bine pe mijloc) si Bridgeston-spate(poate sa mai aiba 1 mm pe mijloc, dar nu mai mult), dimensiunile de mai sus. Inainte pe spate aveam tot Metzeler 130/70/17. Merci de raspuns, nu vroiam sa dau bani pe un cauciuc care nu e bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Deci, pe fata ai pastrat 110/70/17 si pe spate ai 150/70/17? Da, pe fata 110 si pe spate 170. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babydevil Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 stie cineva de unde pot cumpara si yo bord sau ochelari.....va rog frumos Ce rai sunteti ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SubInfluentza Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 Precis e eroare de tipar. Nici 160 nu incape, din 2 motive : ar atinge la bratul ce tine tamburul, si nu ar incapea pe janta decat extrem de fortat. Chiar si 150 a intrat greu de tot. De ce ti se pare nefericita ? A mea nu difera la franare de un bandit 600S care are 2 discuri mai mari + disc spate.....Avem acelasi model de placute, le-am cumparat impreuna... Pana acum n-am blocat spatele decat in situatii "racing" cand am franat intentionat spre maxim , sa vad cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 Vezi ce DOT au , ca daca sunt mai vechi de 2006 inseamna ca sunt expirate. Aderenta depinde in primul rand de compozitie (expira dupa 4 ani, indiferent de uzura) iar zimtii ajuta doar pe apa/nisip/alte "minuni" adaugate pe asfalt. Deci, pe cauciucurile mele scrie: pe fata DOT XE OU F303 4204, pe spate DOT EN 3P VDA 0507. Sa inteleg ca primul e fabricat in 2004 si al doilea in 2007? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Da, pe fata 110 si pe spate 170. Scuze de eroare Am vrut sa scriu: pe fata 110 si pe spate 150 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SubInfluentza Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Pai prin tara vremea nu e prea grozava, a plouat mult in ultimul timp iar motoarele au stat la adapost. Abia asteapta sa iasa soarele sa mai zburde cateva saptamani pana vine frigul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Va salut domnilor. Caut membrane de carburatoare de la un ER500. Carburatoarele sunt KEIHIN. Eventual cumpar bateria de carburatoare daca nu se poate altfel. Sper ca poate sa ma ajute cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babydevil Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 stie cineva de unde pot cumpara si yo bord pentru pitica mea:((( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dokata Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 (editat) Vand toba originala Kawasaki pentru Er5 , putin zgariata. Pret 400 lei Editat Februarie 8, 2011 de Dokata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubba Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 fratilor imi place motocicleta asta. si vreau sa intreb cum se prezinta, sunt incepator ,si din ce am citit pe forum este potrivita,piese de vanzare se gasesc? din cate am citit este fiabila da r eu vreau sa intreb ca sa ma conving. bafta si drumuri uscate. Mesaj completat slaba miscarea pe aici, chiar nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
opyumme Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 salut,sunt din craiova,in toamna am intrat cu er5 ul intr~un sant.furca s a indoit janta sa spart si nu o mai pot folosii.rugamintea mea este urmatoarea,dak stiti pe cineva care dezmembreaza un er5,ma intereseaza janta fata.am cautat pe net si nu am gasit deloc.va implor HELP 0764427230sergiu MULTUMESC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubba Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 slaba miscare cu er 5-urile. cred ca sunt putine. deci piese SH nu se gasesc sau daca se gasesc ,foarte greu. luam in calcul alta motocicleta. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrf4 Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 salutari, am nevoie de putin ajutor, daca e cineva din cluj, astept un Pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caveman Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 salutare! am si eu o rugaminte : caut de vreo 2 zile pt. un amic, un manual de service pt. un er 5 din '99. am gasit pe net in engleza pt. variantele dupa 2001 si in germana pe cel de care am nevoie dar e in germana si nu ma prea ajuta. problema e la telescoape si nu stiu daca sunt identice. merci si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caveman Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 salut. intre timp am rezolvat problema. am schimbat simeringurile si uleiul. e prima data cand desfac un telescop si m as fi simtit mai in siguranta daca aveam un desen in fata. dar ne am descurcat fara sa ne ramana piese pe afara. in legatura cu schimbatul furcii nu stiu ce sa zic. eu nu m am dat decat f putin cu er 5 ul asta(e al unui prieten) dar mi se pare ca are destul stoping power si cu un sg. disc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.