Sari la conținut

Kawasaki Er5


Postări Recomandate

L-am intrebat la momentul respectiv pe mecanic, dar nu mi-a raspuns....a ras zicand "du-te linistit ca acum o sa mearga 200 !" :laugh: Deci nu stiu ce-a bagat acolo. Cu sincronizatul carburatoarelor nu ai treaba, nu se desincronizeaza (mecanicul mi-a spus ca nu mi le-a mai sincronizat ca erau sincronizate deja...adica stia de la mine).

 

PS: chiar si limitata ar trebui sa mearga macar 150. Vezi filtrul de aer, poate e murdar rau, carburatoarele desincronizate rau, bujii terminate...

 

Am gresit cu viteza ...am mers inainte cu 150-160 maxim....

Apropo...merci de informatii.Am banuit bine ca motoru meu este limitat....am facut delimitarea...dupa poza atasata de tine am localizat-o si am obturat orificiile.

Faza e ca Kawa mea este din 97....si piesa asta a mea are un singur orificiu si nu 2 ca la tine in imagine (poate asa e la astea din 97).

Astazi am facut Sibiu - Transfagarasan cu ea si pe o portiune dreapta destul de mica am apasat acceleratia si am ajuns la 180 kmh si am avut senzatia ca mai se ducea dar mi se termina portiunea dreapta. De mult doream sa fac asta ...am sunat un mecanic ...care bineinteles ca era foarte ocupat si scump...m-am enervat ....am luat sculele si in 1h era gata.Orificiile le-am obturat cu cauciuc (un pic mai dur dar destul de elastic..respectiv dintr-o garnitura de teava de apa...asta mi-a sarit in ochi cand cautam ceva sa introduc acolo).

Merci foarte mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 672
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Sunt si eu curios daca moto meu e limitata sau nu, dar mai mult de 150 n-am fost curios sa-i dau, ca ma cam rupea vantul. L-am intrebat pe mecanic de limitare si el zicea ca daca e cumparata din Italia nu-i limitata ca ei platesc impozit pe cm3, deci nu au de ce s-o limiteze, in timp ce nemtii platesc in functie de nr de cai putere, deci o moto limitata e mai ieftin de intretinut, ca sa zic asa. Oricum in carburator n-am de gand sa-mi bag nasu singur, dupa experientele amintite anterior, totusi as vrea sa stiu ce piesa e aceea cu orificiile din poza. Din cate imi aduc aminte in Targa originala erau trecuti 37KW. Are cineva er 5 adus din Italia care sa fi fost limitata? Ale voastre din ce tari provin?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singura solutie e sa o testezi...numa` ca pe unde stai tu, drumurile sunt destul de aglomerate si proaste, ca sa risti aiurea :baldy: Ajunge greu la viteza aia si iti trebuie spatiu ....si mai ales un drum cat de cat sigur (autostrada, de ex.). Pe Borsului se moare, pe DN1 la fel ....mai bine ia-ti gandul. Sau dam o liniuta si vedem daca te tii dupa mine! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt si eu curios daca moto meu e limitata sau nu, dar mai mult de 150 n-am fost curios sa-i dau, ca ma cam rupea vantul. L-am intrebat pe mecanic de limitare si el zicea ca daca e cumparata din Italia nu-i limitata ca ei platesc impozit pe cm3, deci nu au de ce s-o limiteze, in timp ce nemtii platesc in functie de nr de cai putere, deci o moto limitata e mai ieftin de intretinut, ca sa zic asa. Oricum in carburator n-am de gand sa-mi bag nasu singur, dupa experientele amintite anterior, totusi as vrea sa stiu ce piesa e aceea cu orificiile din poza. Din cate imi aduc aminte in Targa originala erau trecuti 37KW. Are cineva er 5 adus din Italia care sa fi fost limitata? Ale voastre din ce tari provin?

 

 

asa m-am gandit si eu ca s-ar putea sa fac prostii in carburator...dar nu e nici o problema...dupa ce dai jos rezervorul ai acces direct la capacele de sus ale carburatoarelor....dupa ce le dai jos piesa asta are la partea de sus o membrana de cauciuc...pur si simplu apuci de membrana si tragi in sus...si piesa iese de la sine....altceva nu tre sa faci......daca orificiul nu e astupat atunci e limitata .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Fratilor, mi-am pus cauciuc mai lat pe spate, de 150/70/17, second hand, de proba, si am impresia ca cauciul nu mai are aceeasi aderenta, parca motorul danseaza sub mine, sau e doar o senzatie, nu stiu. Oricum cauciucurile (fata-spate) sunt ambele foarte uzate, asta o fi cauza? Cineva zicea ca daca pun mai lat decat cel original, cauciucul mai lat devine bombat (janta fiind mai ingusta) si nu mai calca cum trebuie, existand riscul de accident. Voi ce ziceti? Mai are cineva 150 pe spate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu, si ma simt mult mai in siguranta decat ma simteam cu cel de 140 (nu am avut 130 niciodata pe el, desi asa e in talon). Are stabilitate mai buna in viraje, la viteza mai mare. Nu am reusit sa blochez spatele decat la franari extrem de brutale (vreo 2-3) si n-a "dansat" absolut deloc. Eu am tot cauciucuri second (Michelin Pilot Road) - le-am pus in primavara si o sa le schimb cat de curand, pentru ca pe spate e putin dreptunghiular, desi are "carne" 3mm. Dar asa uzate cum sunt (sezonul asta e ultimul pentru ele) nu am avut niciodata probleme de stabilitate sau aderenta.

Vezi ce DOT au , ca daca sunt mai vechi de 2006 inseamna ca sunt expirate. Aderenta depinde in primul rand de compozitie (expira dupa 4 ani, indiferent de uzura) iar zimtii ajuta doar pe apa/nisip/alte "minuni" adaugate pe asfalt. Mai conteaza foarte mult temperatura asfaltului. E mult mai frig decat acum 10 zile....si nu mai ai acelasi feeling ca si atunci cand gumele sunt calde si aderente.

 

Inca o chestie: daca nu folosesti absolut deloc frana spate, se aduna un strat subtire de rugina, mai ales daca e vreme ploioasa....si cand o folosesti dupa mai mult timp, iti blocheaza roata aproape instant. Atunci iti poate dansa spatele. Daca o folosesti tot timpul (chiar daca abia o "pisti" putin), nu se poate bloca decat daca apesi foarte tare.

post-39693-1283634489_thumb.jpg

post-39693-1283634505_thumb.jpg

post-39693-1283634515_thumb.jpg

post-39693-1283634527_thumb.jpg

Editat de SubInfluentza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi ce ziceti? Mai are cineva 150 pe spate?

 

Da, am eu de 150 pe spate.

Sta un pic mai bombat, dar la aderenta sta mai bine decat cu 130.

Eu nu am avut nici o problema, dar eu l-am pus de nou, Heidenau - ca e mai eftin si aproape de mine delaer-ul.

Singura problema cu 150 pe spate, era ca intr-a VI-a nu mai avea vlaga deloc deoarece diametrul rotii e mai mare decat cu 130, dar am pus pinion de 16 si acum e OK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, pe fata ai pastrat 110/70/17 si pe spate ai 150/70/17? Ma bate gandul sa-mi iau altele noi, ca-n octombrie imi expira ITP-ul, si asa macar o vreme am scapat de-o grija. Am vazut dimensiunile astea de vanzare la 200 lei-fata si 300 lei-spatele. Nu mai stiu ce producator erau. Apropo de frana spate, eu franez aproape totdeauna cu ambele frane fata+spate. Pt moment am Metzeler-fata(asta e sters bine pe mijloc) si Bridgeston-spate(poate sa mai aiba 1 mm pe mijloc, dar nu mai mult), dimensiunile de mai sus. Inainte pe spate aveam tot Metzeler 130/70/17. Merci de raspuns, nu vroiam sa dau bani pe un cauciuc care nu e bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Precis e eroare de tipar. Nici 160 nu incape, din 2 motive : ar atinge la bratul ce tine tamburul, si nu ar incapea pe janta decat extrem de fortat. Chiar si 150 a intrat greu de tot.

 

De ce ti se pare nefericita ? A mea nu difera la franare de un bandit 600S care are 2 discuri mai mari + disc spate.....Avem acelasi model de placute, le-am cumparat impreuna... Pana acum n-am blocat spatele decat in situatii "racing" cand am franat intentionat spre maxim , sa vad cum se comporta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ce DOT au , ca daca sunt mai vechi de 2006 inseamna ca sunt expirate. Aderenta depinde in primul rand de compozitie (expira dupa 4 ani, indiferent de uzura) iar zimtii ajuta doar pe apa/nisip/alte "minuni" adaugate pe asfalt.

 

Deci, pe cauciucurile mele scrie: pe fata DOT XE OU F303 4204, pe spate DOT EN 3P VDA 0507. Sa inteleg ca primul e fabricat in 2004 si al doilea in 2007?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

fratilor imi place motocicleta asta. si vreau sa intreb cum se prezinta, sunt incepator ,si din ce am citit pe forum este potrivita,piese de vanzare se gasesc? din cate am citit este fiabila da r eu vreau sa intreb ca sa ma conving. bafta si drumuri uscate. :crack:

Mesaj completat

slaba miscarea pe aici, chiar nimeni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

salut,sunt din craiova,in toamna am intrat cu er5 ul intr~un sant.furca s a indoit janta sa spart si nu o mai pot folosii.rugamintea mea este urmatoarea,dak stiti pe cineva care dezmembreaza un er5,ma intereseaza janta fata.am cautat pe net si nu am gasit deloc.va implor HELP 0764427230sergiu

 

MULTUMESC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! am si eu o rugaminte : caut de vreo 2 zile pt. un amic, un manual de service pt. un er 5 din '99. am gasit pe net in engleza pt. variantele dupa 2001 si in germana pe cel de care am nevoie dar e in germana si nu ma prea ajuta. problema e la telescoape si nu stiu daca sunt identice. merci si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut. intre timp am rezolvat problema. am schimbat simeringurile si uleiul. e prima data cand desfac un telescop si m as fi simtit mai in siguranta daca aveam un desen in fata. dar ne am descurcat fara sa ne ramana piese pe afara. in legatura cu schimbatul furcii nu stiu ce sa zic. eu nu m am dat decat f putin cu er 5 ul asta(e al unui prieten) dar mi se pare ca are destul stoping power si cu un sg. disc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...