skym Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Salut, Am mai postat Âşi la capitolul Service, dar postez Âşi aici căci este un pic cam urgent. Caut un semnalizator față-stânga pentru Kawasaki ER-5 din 1999. Bănuiesc că Âşi pentru modele din 2001+ e ok. La Motoregano am înțeles că au sticlă dar aÂş prefera un semnalizator întreg. Aduce aÂşa ceva un service din Oradea? Sau va trebui să caut eu pe net Âşi să comand? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Dupa iarna asta mi se parea ca ER-5-ul prietenei nu prea trage considerabil. Sincer nici inainte nu mi se parea el ca trage suficient dar nah... am tot zis ca ma dau jos de pe YZF si ma urc pe ER-5 si de-asta. Totusi analizand minutios am observat ca treptele 1 si 2 se turau pana pe la 9500 rpm, ea avand rosul de la 10500 rpm iar treptele 3, 4, 5, 6 se turau pana la 9000, 9000, 8000 respectiv 7000 rpm. Zic "bah nu e a buna!" si ma apuc sa demontez carbelitoare, curatate frumos, reglate, bujii noi, filtru aer suflat. Dupa tarashenia asta hai sa zic ca mergea mai "rotund", urca ceva mai repede in ture insa turatiile maxime in treptele mentionate nu au crescut decat cu vreo 500 rpm. Deci abia abia am reusit un 160 km/h in "blana" (ca nu putea fi numita blana fiindca era depaaarte de rosu - in treapta 5). Bou cum sunt in loc sa citesc dreacu inainte sa demontez, ca sa nu fac 2 treburi, am citit ulterior de limitarea aia cu gaurile si mi-am adus aminte de gaurile din shubere care mi s-au parut ciudate dar le-am zis "treaca de la mine". Imediat am purces la dat rezervor jos, scos afara membranele cu shuberele si astupat gaurile. Gaurile le-am astupat in felul urmator: - am lipit banda izolatoare pe interiorul tubului (shuberului) - am preparat putin Poxipol si am pus in gaurile alea - am lasat 2 ore sa se usuce bine - am slefuit frumos "la fatza" shuberele sa indepartez excesul de Poxi - am scos banda izolatoare din shubere Se pare ca modificarea a fost bine primita de motorash care a luat 160 km/h intr-a 4-a la rosu, repede si cu pasager de 70 kg in spate (eu am 84 ) Singur i-am ars un 180 km/h intr-a 5-a aproape de 10.000 rpm si parca ar mai fi urcat putin dar nu-s sigur. Nu ca i-ar fi trebuit ei mai mult decat mergea dar imi place sa mearga fierul cum ar trebui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu raven sha Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Salutare, detin si eu de curand un Kawasaki er5 de curand este din 2001 (evident nu stiu daca e sau nu limitat dar nu asta e problema). Sa va povestesc pe scurt cum au decurs lucrurile pana in prezent. Motocicleta am cumparat-o de la un tip din Ploiesti(ma rog ... de pe langa Ploiesti), am rugat un amic mai experimentat sa ma insoteasca la ''shoping'' dupa cateva teste si o ''inspectie'' vizuala am stabilit pretul, actele si la drum ...... eu am venit cu masina amicul meu cu motocicleta ... pana la Galati (ca de aici sunt) blana .... fugareala ca in filme..... 150-160 .... (viteza prea mare pentru drumurile patriei dupa parerea mea ). Toate bune si frumoase .... ajungem la garaj facem o pauza sa mai admiram nitel noua achizitie dau si eu o tura, si apoi surpriza ..... pornea intr-un singur piston dezamagire profunda.... bateria era terminata oricum .... am pornit-o cu cabluri si tot la fel(oricum nu speram la o imbunatatire). In scurt timp de sub rezervor se ridica un norisor de fum ..... si ..... pace ... eee zic e grav ... o pornim din nou intr-un piston si verific incarcarea ... 16V intr-un singur piston, clar releul de incarcare defect, scormonesc putin si dau si de o bobina de inductie plesnita, becurile toate arse ... de fapt toti consumatorii electrici erau arsi. Incep ''vanatoarea'' de piese, timp de 2 saptamani .... parul parca imi crestea mai alb, dar intr-un final dupa cateva sute de euro cheltuite am reusit sa o pornesc, am cumparat releu de incarcare(Er5), bobina de inductie(GPZ500), CDI (de pe un ZZR), am mai cumparat si toate becurile, inclusiv cele din bord.Acum functioneaza decent. Problema a ramas cu turometrul care, fiind o componenta electronica, evident s-a ars. L-am dat jos, masurat verificat pe toate partile insa are circuit dublu si o parte e vopsit. Am gasit o rezistenta(din 2) si o dioda arse, rezistenta era arsa la propriu ... si nici macar nu am putut sa ii citesc valoarea asa ca am inlocuit-o la ochi cu una cu aceeasi valoare ca cea buna. Am pus totul la loc dar nu vrea si pace. Turometru sa cumpar nu am gasit, si nici vreun mester electronist sa se ocupe si de problema mea. Rugaminti: Daca da careva capacul de la bord jos, vreau si eu valoarea rezistentei de pe circuit(cea din colt). Daca are cineva un turometru in plus .... dau de o bere mare (evident platesc cat face). Orice alta sugestie/parere e binevenita! Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caveman Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Salutare, detin si eu de curand un Kawasaki er5 de curand este din 2001 (evident nu stiu daca e sau nu limitat dar nu asta e problema). Sa va povestesc pe scurt cum au decurs lucrurile pana in prezent. Motocicleta am cumparat-o de la un tip din Ploiesti(ma rog ... de pe langa Ploiesti), am rugat un amic mai experimentat sa ma insoteasca la ''shoping'' dupa cateva teste si o ''inspectie'' vizuala am stabilit pretul, actele si la drum ...... eu am venit cu masina amicul meu cu motocicleta ... pana la Galati (ca de aici sunt) blana .... fugareala ca in filme..... 150-160 .... (viteza prea mare pentru drumurile patriei dupa parerea mea ). Toate bune si frumoase .... ajungem la garaj facem o pauza sa mai admiram nitel noua achizitie dau si eu o tura, si apoi surpriza ..... pornea intr-un singur piston dezamagire profunda.... bateria era terminata oricum .... am pornit-o cu cabluri si tot la fel(oricum nu speram la o imbunatatire). In scurt timp de sub rezervor se ridica un norisor de fum ..... si ..... pace ... eee zic e grav ... o pornim din nou intr-un piston si verific incarcarea ... 16V intr-un singur piston, clar releul de incarcare defect, scormonesc putin si dau si de o bobina de inductie plesnita, becurile toate arse ... de fapt toti consumatorii electrici erau arsi. Incep ''vanatoarea'' de piese, timp de 2 saptamani .... parul parca imi crestea mai alb, dar intr-un final dupa cateva sute de euro cheltuite am reusit sa o pornesc, am cumparat releu de incarcare(Er5), bobina de inductie(GPZ500), CDI (de pe un ZZR), am mai cumparat si toate becurile, inclusiv cele din bord.Acum functioneaza decent. Problema a ramas cu turometrul care, fiind o componenta electronica, evident s-a ars. L-am dat jos, masurat verificat pe toate partile insa are circuit dublu si o parte e vopsit. Am gasit o rezistenta(din 2) si o dioda arse, rezistenta era arsa la propriu ... si nici macar nu am putut sa ii citesc valoarea asa ca am inlocuit-o la ochi cu una cu aceeasi valoare ca cea buna. Am pus totul la loc dar nu vrea si pace. Turometru sa cumpar nu am gasit, si nici vreun mester electronist sa se ocupe si de problema mea. Rugaminti: Daca da careva capacul de la bord jos, vreau si eu valoarea rezistentei de pe circuit(cea din colt). Daca are cineva un turometru in plus .... dau de o bere mare (evident platesc cat face). Orice alta sugestie/parere e binevenita! Multumesc am gasit pe un forum strain o info. cred ca 270 kohmi ar fi valoarea la rezistenta aia. tu cat ai pus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu raven sha Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 (editat) initial am pus de 100k insa un electronis la care am fost si a''citit'' cat a putut traseul circuitului a zis ca e prea mare ce am pus .... mi-a recomandat sa pun mai mica de 100 ohmi am facut si asta dar nimic.... cred ca s-a ars procesorul..... nu stiu ce sa mai zic ... fac .. Ai putea sa imi dai sursa unde ai gasit informatia ? poate mai e ceva folositor pe acolo. Multumesc Editat Aprilie 27, 2011 de radu raven sha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caveman Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 initial am pus de 100k insa un electronis la care am fost si a''citit'' cat a putut traseul circuitului a zis ca e prea mare ce am pus .... mi-a recomandat sa pun mai mica de 100 ohmi am facut si asta dar nimic.... cred ca s-a ars procesorul..... nu stiu ce sa mai zic ... fac .. Ai putea sa imi dai sursa unde ai gasit informatia ? poate mai e ceva folositor pe acolo. Multumesc n as putea sa ti dau sursa ca nu o mai gasesc. dar am dat pe google si am gasit un forum strain si erau vreo 2 posturi pe acolo. unul zicea ca e de 270kohmi rezistenta aia, si celalalt era f mirat ca mai repara cineva asa ceva in zilele astea. posturile erau din 2007. dar e f posibil sa ti fie ars si altceva pe acolo. eu am un amic cu er5, de aia mai intru pe aici ca am mai surubarit ceva si pe la al lui. te anunt daca aflu ceva d ela el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 initial am pus de 100k insa un electronis la care am fost si a''citit'' cat a putut traseul circuitului a zis ca e prea mare ce am pus .... mi-a recomandat sa pun mai mica de 100 ohmi am facut si asta dar nimic.... cred ca s-a ars procesorul..... nu stiu ce sa mai zic ... fac .. Ai putea sa imi dai sursa unde ai gasit informatia ? poate mai e ceva folositor pe acolo. Multumesc In manualul de reparatii am gasit toate schemele electrice, dar n-am reusit sa-l atasez aici (e in format electronic, pdf). Cred ca ti-ar fi de folos, l-am downlodat si eu de pe net. Salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu raven sha Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 (editat) Am si eu manualul dar in el sunt scheme electrice ... nu sunt referiri la reparatia turometrului care a fost ars .... L-am citit aproape pe tot .... foarte folositor pana la problema cu turometrul..... Editat Aprilie 29, 2011 de radu raven sha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeoAlexxandru Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Buna seara. Am nev de un bord pentru Er5,care ma poate ajuta cu niste sfaturi,locuri de unde as putea cumpara,sau ceva compatibil,fac cinste cu bere,suc.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu raven sha Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 Am cautat(nu am gasit inca) si eu bord pentru er5-ul meu .... de fapt imi trebuie doar turometrul, daca gasesti lasa si tu un reply cu pretul si locul unde l-ai gasit (nou sau sh) Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeoAlexxandru Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 Pai eu am gasit pe nush ce site din nush ce tara costa cam 120 euro parca si mai lua freo 80 euro transportu,daca mai sunt doritori le aducem pe toate si impartim costul transportului, poate chiar le cerem si o reducere ca luam cantitate, o sa caut situ si il postez aici. Acesta este site-ul, scrie ca este pentru ZRX 400, da 100 % o sa se potriveasca si la er5 http://www.idealhere.com/Speedometer-Gauge-Clocks-for-Kawasaki-ZRX-400-1200-New_p3021.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu raven sha Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 In princiupiu e cam acelasi bord insa are ceva diferente ... turometrul e pana la 16000 de ture fata de 13000 si kilometrajul merge maxim pana la 180 fata de 220, fiind posibil necesar si inlocuirea ''melcului'' de km de pe roata.... parca nu m-as baga sa dau '' o mana'' de bani pe o piesa care nu e tocmai potrivita. Sper sa gasim ceva mai apropiat. Voi cum va descurcati cu saua de er5? pe mine ma cam chinuie la franare, ma cam trimite spre rezervor provocandu-mi neplaceri ..... ma gandeam sa o modific sa o inalt putin in partea dinspre rezervor ceva similar cu saua de la gpz. A facut cineva asemenea operatiune ? Am si o problema de functionare ..... si anume pornirea la rece ... dimineata porneste relativ ok din prima ... insa intr-un singur piston cred ... cam vibreaza si nu e sunetul ''rotund'' al motorului in cateva minute isi revine si in cursul zile daca nu se raceste motorul de tot nu sunt probleme. Are cineva vreo idee? (bujiile le-am verificat/curatat si au scanteie. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeoAlexxandru Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 Hmm chiar nu ma pricep la mecanica da ma interesez si o sa iti zic daca am aflat ceva util, iar cu saua mie nu imi face probleme pana acuma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 In princiupiu e cam acelasi bord insa are ceva diferente ... turometrul e pana la 16000 de ture fata de 13000 si kilometrajul merge maxim pana la 180 fata de 220, fiind posibil necesar si inlocuirea ''melcului'' de km de pe roata.... parca nu m-as baga sa dau '' o mana'' de bani pe o piesa care nu e tocmai potrivita. Sper sa gasim ceva mai apropiat. Voi cum va descurcati cu saua de er5? pe mine ma cam chinuie la franare, ma cam trimite spre rezervor provocandu-mi neplaceri ..... ma gandeam sa o modific sa o inalt putin in partea dinspre rezervor ceva similar cu saua de la gpz. A facut cineva asemenea operatiune ? Am si o problema de functionare ..... si anume pornirea la rece ... dimineata porneste relativ ok din prima ... insa intr-un singur piston cred ... cam vibreaza si nu e sunetul ''rotund'' al motorului in cateva minute isi revine si in cursul zile daca nu se raceste motorul de tot nu sunt probleme. Are cineva vreo idee? (bujiile le-am verificat/curatat si au scanteie. Multumesc Saua mi-am modificat-o eu, la un tapiter, ca nu ma-mpacam nicicum cu ea, mi se parea prea tare, ca o scandura. Initial mesteru a schimbat buretele de pe locul pilotului cu un burete mai moale, si a schimbat si invelitoarea cu alta din imitatie de piele, care dupa 2 sapt s-a rupt la cusatura. M-am dus inapoi si am optat pt o invelitoare de piele, care ce-i drept nu s-a mai rupt, saua e super confortabila, are o mica ridicatura in partea din fata deci nu mai dau cu oole de rezevor, singurul inconvenient e ca daca ploua trece apa prin piele. Dar si asta are rezolvare: tub cu pasta pe baza de silicon pt impermeabilitate (de la un magazin Army Shop, pret 10 lei), dai de cate ori e nevoie, de preferat inainte de polaie. Apoi am aflat de pe forum ca se putea pune o folie alimentara intre burete si piele,pe interior, dar acum e prea tarziu, ramane asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeoAlexxandru Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 Chiar nu pot sa iti dau un sfat in privinta asta,daca erai de prin Buc te urcai pe a mea si vedeai singur:) Acum cateva zile am avut prima mea cazatura incepator fiind si eu, ploua torential unu a pus frana in timp ce facea dreapta si eu la fel si am picat,nimic grav doar ca dupa 2 zile am obs ca sa crapat toba finala,acuma intrebarea este: se mai poate repara? daca ar trebuii sa o schimb ceva mai ieftin pe unde gasesc.O sa atasez si niste poze pt a vedea buba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babydevil Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Buna seara. Am nev de un bord pentru Er5,care ma poate ajuta cu niste sfaturi,locuri de unde as putea cumpara,sau ceva compatibil,fac cinste cu bere,suc.Multumesc buna...daca gasesti un bord anuntama si pe mn ....te rog frumos...ms anticipat:) ride safe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristyodb Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 pentru un er5 din 98 sunt multi 69000km? mai e bun motoru la km astia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeoAlexxandru Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Sunt multe motoare care au si mai multi km,cel mai bine este sa o vada cineva care se pricepe inainte sa o cumperi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lua Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Buna, va rog, am si eu o intrebare. ER 5-ul meu e limitat la 35 CP; vreau sa o "desetez" pt 50 CP. se poate? de unde stiu daca se poate si cine imi poate face aceasta operatiune? multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreySava Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Salut..da, se poate scoate limitarea ..cred ca la cel mai apropiat service moto te rezolva ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Buna, va rog, am si eu o intrebare. ER 5-ul meu e limitat la 35 CP; vreau sa o "desetez" pt 50 CP. se poate? de unde stiu daca se poate si cine imi poate face aceasta operatiune? multumesc anticipat Ia topicul de la un capat la altu ca au scris baietii cam toate genurile de limitare. Eu am scris cum am delimitat-o pe-a mea (a prietenei de fapt) cu cateva pagini in urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Cam ce turatie trebuie sa aiba la relanti mobra asta? M-am uitat in manual dar n-am gasit, sau nu m-am uitat unde trebuie. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 Cam ce turatie trebuie sa aiba la relanti mobra asta? M-am uitat in manual dar n-am gasit, sau nu m-am uitat unde trebuie. Multumesc. In manual sunt 2 valori: 1200 +/-50 si 1300 +/-50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 piese gasiti la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 Salutare fratilor, a venit vremea sa schimb si eu kit-ul de lant. Intrebarea este: sa schimb numai lantul, sau lant+pinioane? Sa caut un anumit producator sau merge orice? Pretul la prima vedere pt un kit complet pare cam piperat (500-600 lei). Voi ce ziceti? Mi-am luat un kit la un pret rezonabil, 350 lei, lant DID 520VX, pinioane Jt. Problema e ca nu pot desface piulita care tine pinionul motor, am incercat cu o cheie de 27, cu o teava pe manerul cheii, dar degeaba. Lantul e cel original, pinioanele la fel, n-au fost desfacute nicioadata. O sa incerc la o vulcanizare, poate ma ajuta sa o desurubez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.