skym Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Eu folosesc un parbriz ca acesta http://goo.gl/yp8lbE (doar că e incolor) de la louis.de, cumpărat prin www.kronaumoto.ro (aici vezi ce alte produse mai sunt pe louis.de pt ER5 inclusiv parbrize: http://goo.gl/swQKef ). Suport pentru topcase nu am găsit nimic la preţ rezonabil, a trebuit să apelez la cineva să îl "fabrice"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SilQ Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Salutare, primul meu post ca proaspat si incantat posesor de ER5. Vreau sa va intreb daca protejati ceva la motor cand o sapalati la spalatorie si daca se poate da cu jet si sub sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian.dragos Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 Poți sa o speli numai ai grija sa nu fie motorul încins. Și nu cu jet foarte puternic Iam curățat paharele de la carburatoare și i am pus un filtru de benzina. Și acum urca greu în ture. Adică pe la 4-5mii se blochează. Era destulă mizerie în paharele, i am curățat și jigloarele. Din ce cauza sa facă asa? De la filtru oare? Am prelungit puțin furtunasul și stam cam obturat Iam curatat paharele de la carburatoare și i am pus un filtru de benzina. Și acum urca greu în ture. Adică pe la 4-5mii se blochează. Era destulă mizerie în paharele, i am curățat și jigloarele. Din ce cauza sa facă asa? De la filtru oare? Am prelungit puțin furtunasul și stam cam obturat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Mai 3, 2014 Share Postat Mai 3, 2014 Salutare, primul meu post ca proaspat si incantat posesor de ER5. Vreau sa va intreb daca protejati ceva la motor cand o sapalati la spalatorie si daca se poate da cu jet si sub sa. Sa nu dai de aproape pe radiator, ca-i poti indoi lamelele, si nici pe lant de aproape. Am si eu o intrebare - intra un cauciuc 120/70/17 pe roata fata? Nu freaca aripa? Am de ceva vreme 150/70/17 pe spate (ca ala de 130 mi se parea prea ingust), si cand ma uit la motor din lateral mi se pare ca arata aiurea combinatia 110 fata si 150 spatele, roata spate e mult mai mare in diametru/circumferinta in comparatie cu fata. Oricum, in momentul de fata spatele e ceva mai ridicat decat ar trebui datorita cauciucului de 150, ma gandesc sa-i pun 120 pe fata sa mai echilibrez situatia, nu stiu cum o sa arate. Ma gandeam sa-mi iau o janta mai lata pe spate (de ceva ZXR, sau ceva de genul, dar ma incurca frana pe tambur, si nu stiu daca nu trebuie schimbata si bascula). Gata, am pus 120 pe fata, am gasit un SH Pirelli. N-am observat diferente majore in comportamentul motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SilQ Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Ce ulei de lant folositi si de unde il cumparati ? Cei cu modele ER 5 peste 2001 aveti probleme cu carenajul de sub sa ? La mine ambele urechi de prindere sunt rupte pe ambele parti, daca aveti idei de prindere le asteptam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian.dragos Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Slaba mișcarea pe aici. Eu folosesc repsol pentru lanț. PS. În problema mea de mai sus unde nu am primit nici un răspuns, am mai curățat odată jiglerele si acum merge fără probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SilQ Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Da... cam slaba. Mersi @Iulian.dragos ca ai scris rezolvarea chiar daca nu a venit de pe forum. O sa fie vazuta de multi care o sa caute in viitor problema similara. 1.Cum e repsol spray pentru lant ? Stropeste ? Am auzit ca Motorex racing cu teflon ar fi bun si nu stropeste. Personal caut unul care sa ramana pe lant fara sa imi pateze pantalonii sau roata. 2.Ceva mansoane pentru schimbatorul de viteza pentru a nu strica pantfoful aveti ? Ma mai duc si la lucru cu el prin oras si imi uzeaza pantofii. 3.O metoda prin care pot face punctul de acceleratie mai fin ? Adica prea imi smanceste cand accelerez si asta ma oboseste, trebuie sa fiu foarte concentrat cu mana si mi-e greu si cu manusa sa accelerez fin. Exista vreo metoda ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian.dragos Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Slăbește cablul de accelerație, se afla sub rezervor la carburatoare. PS. A mai pierdut cineva cheia înnafara de mine? Am muncit puțin sa dau contactul jos și mâine ma duc sa îmi scoată cheie după butuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Slăbește cablul de accelerație, se afla sub rezervor la carburatoare. PS. A mai pierdut cineva cheia înnafara de mine? Am muncit puțin sa dau contactul jos și mâine ma duc sa îmi scoată cheie după butuc Pai eu primul lucru pe care l-am facut dupa ce mi-am luat motor a fost sa fac o dublura dupa cheia aia, ca nu se stie niciodata. Da... cam slaba. Mersi @Iulian.dragos ca ai scris rezolvarea chiar daca nu a venit de pe forum. O sa fie vazuta de multi care o sa caute in viitor problema similara. 1.Cum e repsol spray pentru lant ? Stropeste ? Am auzit ca Motorex racing cu teflon ar fi bun si nu stropeste. Personal caut unul care sa ramana pe lant fara sa imi pateze pantalonii sau roata. 2.Ceva mansoane pentru schimbatorul de viteza pentru a nu strica pantfoful aveti ? Ma mai duc si la lucru cu el prin oras si imi uzeaza pantofii. 3.O metoda prin care pot face punctul de acceleratie mai fin ? Adica prea imi smanceste cand accelerez si asta ma oboseste, trebuie sa fiu foarte concentrat cu mana si mi-e greu si cu manusa sa accelerez fin. Exista vreo metoda ? Am folosit si eu spray-uri de lant no-name, ca erau mai ieftine, si stropeau de numa , toata janta era murdara si lipicioasa, si arata ca pixu. Intr-o vreme am luat spray Nigrin de uns, asta era bun, se facea un fel de unsoare pe lant care nu-si lua zborul, dar n-am mai gasit la Praktiker, cred ca nu mai aduc asa ceva, in schimb tot vad spray de curatat lant la ei, tot de la Nigrin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SilQ Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 1- Am cumparat si folosit Motorex Racing chain lube teflon cu 55 lei tub mare din reteaua mymoto. Se fixeaza foarte bine, nu stropeste si ramane pe lant sub o consistenta lipicioasa albuie. Recomand 2- Am pus pe schimbatorul de viteze o jumatate din buretele de pe un trafalet mic si isi face treaba cu brio. Nu imi mai raman urme pe pantofi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SilQ Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 Si eu am gasit picuri de antigel pe motor si vad ca a scazut nivelul de antigel dar inca nu am ajuns la faza in care esti. Sunt curios cum se rezolva. PS: ce antigel sa cumpar ca sa completez ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 @biker33: nu prea imi dau seama, dar piesele alea nu trebuiau sa fie fixe? Daca totusi nu sunt si se departeaza, procedeaza la operatiunea 'soricelul' si cu 2 bride de plastic le prinzi impreuna. Schimba-i si o-ringul ca sa nu mai umbli alta data acolo. @silq: de care o fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 da, sper sa fie o ringul de vina. ca altfel sint in ceata, nu pricep ce ar putea fi de se departeaza chestiile. asa cum am si spus, la rece el pare sa isi faca treaba ok. dupa ce merge mobra un timp, dupa ce se incalzeste, probabil ca din cauza presiunii se departeaza piesele cu pricina. as achizitiona cauciucul respectiv, dar nu prea stiu de unde. pe wemoto zic eu ca nu ar fi. un site destul de interesant si despre care am mai zis pe topicul de er5, dar poate foloseste si posesorilor de alte mobre; site unde am vazut codul piesei, ar fi acesta: http://www.cmsnl.com/kawasaki-1997-a1-er500_model12224/partslist/E3032.html#results insa am inteles ca ei nu trimit in tara de vis, aka RO. ideea cu soricelul nu e rea. dar, exceptie facand cazurile de urgenta, prefer sa nu apelez la artificii, iar fiecare piesa de pe capra sa functiuneze cum trebuie. chiar de nu sint noi nici capra nici piesa. ai idee pe unde as putea gasi o ringul respectiv? @ SilQ: am intrebat la un shop de un antigel pentru radiator de aluminiu. normal ca raspunsul a fost: merge oricare, astea is prostii cu radiator de aluminiu & shit. dar... manualul zice ca trebuie un anumit tip de antigel. eu am vazut de curand ce antigel am )) capra mea e din '97. daca e in ea, si ma indoiesc profund de asta, daca e in ea antigelul din fabrica, vezi-l cum arata. daca anteriorii posesori l-au schimbat, vezi de care au pus. ca mi se pare ca seamana cu cel descris in manual. Salut, din prima poza vad ca piesele care se departeaza sunt doua: unu-i un fel de Teu, care e fixat pe motor in 2 suruburi daca-mi aduc aminte, iar cele 2 tevi subtiri care merg in jos au si ele 2 garnituri mici, iar a doua piesa metalica, daca o desfaci, gasesti inauntru termostatul , e aia cu 3 suruburi, unde ai o-ringul ala mare. Verifica daca termostatul e bun, vezi ca mai ai si un filtru pe instalatia de racire, sa nu fie cumva obturat, poate-i plin de mizerii. Poate a ramas termostatul pe pozitia inchis, si dupa un timp de functionare presiunea bagata de pompa incearca sa iasa pe undeva. Parerea mea e ca nu o-ringul e de vina, pe acolo reuseste presiunea sa iasa din instalatie, si eu am avut o garnitura de la T-eul ala care lacrima (era pe una din tevile subtiri), poti pune provizoriu niste banda teflonata sub garnitura, dar una-i sa-ti picure instalatia, alta-i sa-ti plezneasca vre-un furtun din cauza presiunii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bost Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Salut. Imi poate spune daca si-a montat cineva asa ceva pe Er5`ul lui? http://www.ebay.co.uk/itm/Universal-Motorcycle-Clutch-Brake-Master-Cylinder-Kit-Reservoir-Levers-Set-OEM-/350750477654?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item51aa5b8d56 Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SilQ Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 (editat) Sa intreb acum si doar posesorii de ER5: ati gasit o solutie de a prelungii partea din spate la aripa fata ? Imi intra pietricele mici de la roata si se infig in radiator. Am curatat si vopsit radiatorul , operatiunea mai pe larg aici: /index.php?/topic/713385-prelungire-aripa-pentru-stropi-si-protectie-radiator/ A improvizat cineva asa ceva sau a gasit o solutie ? Arata mai rau ca in poza de mai sus Asa arata acum Editat Iunie 2, 2014 de SilQ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Salut. Imi poate spune daca si-a montat cineva asa ceva pe Er5`ul lui? http://www.ebay.co.uk/itm/Universal-Motorcycle-Clutch-Brake-Master-Cylinder-Kit-Reservoir-Levers-Set-OEM-/350750477654?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item51aa5b8d56 Multumesc. Nu cred ca si-a pus nimeni, dar la ce ajuta? Eu ma gandeam sa-mi iau ceva de genul:http://motorbike.allshops.ro/produs/5655953/Indicator+Temperatura+Ulei.html Se monteaza in locul busonului de umplere cu ulei. Ma gandesc ca ar fi o informatie utila sa stii temperatura uleiului (deci motorul cand este cald), avand in vedere ca motoarele noastre nu au ceas pt temperatura antigel, nici presiune ulei. Argumente contra: greu de citit in mers, usor de ciordit. Ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bost Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Nu cred ca si-a pus nimeni, dar la ce ajuta? pai la mine is strambe si zgariate si joaca putin din suruburi cele originale, si vreau sa-i schimb si ghidonu si am zis sa ii pun de astea scurte si arata si mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Napoleon este asteptat in Vrancea la o halba cu bere. am bagat apa distilata, ca n-am antigel. am zis sa iau dupa ce verific ce si cum, sa nu-l dau si pe asta pe jos. poze:filtrul inainte, filtrul dupa, pauza de ploaie. dupa ploaie: dat cheie, asteptat sa vad daca apare pe undeva apa distilata. n-a aparut distilata, ci iar de ploaie. multa... dar a pornit ventilatorul pana sa ma ud de tot. deci, e bine. Ma bucur ca te-am putut ajuta . Sa stii ca am descoprit si eu tarziu filtrul ala pt antigel, si m-am speriat ce de gunoaie am gasit si eu in el, poate nu a fost curatat niciodata. Inca o chestie: ventilatorul nu trebuie sa porneasca imediat sau la scurt timp dupa ce pornesti motorul, mai ales daca-i rece afara. Eu ieri am dat o tura prin oras, nu era cald, si ventilatorul nu a pornit deloc, chiar daca am facut vre-o 15 km, m-am uitat cand am ajuns acasa si era oprit. Asa trebuie sa functioneze el. Daca pornesti motorul si il lasi la relanti, in mod normal ventilatorul trebuie sa porneasca dupa vre-o 10-15 minute, dar nu mai repede. La drum lung de obicei este oprit, mai porneste prin oras cand e cald si stau mult la semafoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SilQ Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 Da, am eu de 150 pe spate. Sta un pic mai bombat, dar la aderenta sta mai bine decat cu 130. Eu nu am avut nici o problema, dar eu l-am pus de nou, Heidenau - ca e mai eftin si aproape de mine delaer-ul. Singura problema cu 150 pe spate, era ca intr-a VI-a nu mai avea vlaga deloc deoarece diametrul rotii e mai mare decat cu 130, dar am pus pinion de 16 si acum e OK. Stiu ca e vechi postul dar cautand pareri mai in spate despre 140 si 150 pe spate, am dat de textul de mai sus. Sunteti de acord ca diametrul rotii se va modifica ? Eu nu cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 Uita-te aici: http://www.gearingcommander.com/ Cauta motorul in baza lor de date si pune in tabel ambele anvelope, ai sa vezi ca la anvelopa 130/70/17 cat e standard - circumferinta totala a rotii spate este de 1.9283m, iar la 150/70/17 este de 2.0163m Si mai o chestie, am schimbat la V-Strom, anvelopa spate de la 150/70/17 la 140/80/17 si cand dadeam in gropi serioase cu pasager imi freca anvelopa in motor, ca anvelopa de 140 chiar daca e mai ingusta are balonajul mai mare. Ex: 130/70/17 130 - latimea in mm a anvelopei 70 - balonajul: inseamna 70% din 130 (latimea) = 91mm 17 diametrul jantei in inchi Deci e o diferenta intre 70% din 130 care inseamna 91mm fata de 70% din 150 care inseamna 105mm. Eu nu am scris cele mai de sus (in 2010) la misto, chiar se si vede diferenta de diametru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 Stiu ca e vechi postul dar cautand pareri mai in spate despre 140 si 150 pe spate, am dat de textul de mai sus. Sunteti de acord ca diametrul rotii se va modifica ? Eu nu cred Poti incerca sa pui 150/60/17 in loc de 150/70/17. Facand calculele colegului @emilian_rks ne da o latime de 90 de mm, iar cel original de 130/70/17 are o latime de 91mm. M-am uitat pe un forum italian al celor cu ER 5 , si zicea lumea ca merge 140/70/17 si 150/60/17. De 150/70/17 nu zicea nimeni nimic. Cei drept ca astea cu balonaj de 60 sunt mai greu de gasit, cel putin daca cauti second hand, dar o sa fie urmatoarea guma spate si pt mine, dupa ce o tocesc pe asta de 150/70/17 . Poti incerca sa pui 150/60/17 in loc de 150/70/17. Facand calculele colegului @emilian_rks ne da o latime de 90 de mm, iar cel original de 130/70/17 are o latime de 91mm. M-am uitat pe un forum italian al celor cu ER 5 , si zicea lumea ca merge 140/70/17 si 150/60/17. De 150/70/17 nu zicea nimeni nimic. Cei drept ca astea cu balonaj de 60 sunt mai greu de gasit, cel putin daca cauti second hand, dar o sa fie urmatoarea guma spate si pt mine, dupa ce o tocesc pe asta de 150/70/17 . Inca o chestie: diferenta intre 130/70/17 si 150/70/17 este ca in al doilea caz motocicleta va fi mai inaltata de popou cu 28 mm, deci aproape 3 cm, lucru care poate nu-l deranjeaza pe pilot, dar pasagerul va avea impresia ca sta pe un tobogan, gata sa o i-a la vale la orice frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreyy_geo Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Salutare tuturor! Tocmai am terminat de citit acest topic dar nu am aflat daca exista printre posesori cineva de peste 1,90. Sunt curios daca pentru mine 1.93m si 105 kg e ok acest model. Din ce am inteles la inaltimi de peste 1,80 - 1,85 poate fi incomod. Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SilQ Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 merisi emilian si napoleon foarte buna explicatie, balonajul: inseamna 70% din latime ( asta mi-a explicat totul ) acum are logica @andreyy_geo , eu am 1.78 si 78kg, ma simt foarte bine pe el. Poate e putin cam mic mai ales daca vei lua si pasager. Cel mai bine e sa te urci pe unul sa vezi cum stai pe el si cum areti intr-o poza facuta pe el trebuie totusi sa fie o simetrie, o proportie si asta o poti vedea intr-o poza din fata, lateral si spate, daca iti place si tu stai comod, e tot ce conteaza. Zi de unde esti si poate te ajuta cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreyy_geo Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Multumesc de raspuns, sunt din Brasov... daca e pe forum vreun posesor de ER5 din Brasov si ma poate ajuta, as ramane dator! Va multumesc inca o data! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Everybody!!! cum scot lichidul din pompa de apa? n-are vreun surub ca la ulei? ceva? ca nu le-as desface pe toate si sa ma trezesc ca imi mai iese si de-un scuter pe urma in carte, la water pump, sint 2-3 randuri si nu ce intreb eu. reiau discutia. dupa ce i-am multumit lui Napoleon pt sfatul cu filtrul, m-am linistit: si ca am rezolvat treaba, dar si in sensul ca n-aveam unde sa ies cu capra la ora respectiva. cand a dat caldura am scos-o, am facut 12 km, a mers ok. zic, sa ma intorc acasa. chiar cand sa ajung, m-am trezit cu apa distilata pe picioare. s-a desfacut tot in locul cu pricina, cel din pozele puse tura trecuta. tocmai ce eram bucuros, ma plimbasem, mergea ok... in ultimii 200 de metri am turat-o pana pe la 9-10k fiindca mergeam in linie dreapta si fiind putin de mers n-am mai stat sa schimb treptele. sa fi fost asta vreo treaba? am zis ca nu mai scriu pe forum, ca trebuie sa fie ceva gunoi pe traseu. am desfacut-o azi iar. am pus termostatul la fiert, se deschide (nu stiu la ce temperatura, dar nu incepuse sa bolboroseasca apa, n-avea 100). am bagat apa in instalatie ca s-o mai curat, de aia am si intrebat mai sus daca se poate da drumul la apa din pompa pe undeva, ca s-o scurg si pe aia, sa elimin odata banuiala cu gunoaiele. am desfacut radiatorul de pe pozitie, am bagat apa, l-am agitata bine, l-am scurs, etc. am pus totul la loc. un prieten imi spusese ca la plimbarea de 12 km sa nu fi sarit piesa aia de la locul ei fiindca a ramas aer pe instalatie. asa ca acuma am pornit-o dar am lasat capacul desfacut la bidonul din coada. a mers vreo 13 minute pana a pornit radiatorul, ca n-am prea barait-o a stat mai mult la relanti. am pus capacelul pana la urma, ca ma gandeam ca a tot avut timp sa se aeriseasca, si am plecat la plimbare. de proba. in total a fost motorul pornit 40 de minute. m-am plimbat, s-a comportat ok. am zis ca sa ma intorc acasa. normal ca pe ultima suta de metri am turat-o fara mila ca sa vad daca o fi fost o coencidenta tura trecuta sau ... surprise! m-am umplut de apa... Fiindca de la ultima postare am avut toata ziua in cap numai "Alba ca zapada" (dar putin altfel, in sensul ca erau numai piticii, pe creier. poate Alba apare mai pe sera ), normal ca am pus apa si am plecat sa o plimb iar. in scurt timp o sa ajung ca cei care opresc la peco pentru litrul de ulei dupa 18 km fara sa trec de 4,5k turatii, am oprit, am facut o poza si am asteptat, din curiozitate, sa vad daca porneste ventilatorul. dupa ce a pornit am mai facut inca 6 pana la mine in curte. m-am abtinut pe ultima suta de metrii sa o duc in 9k. am ajuns acasa fara sa am pantalonii uzi (de apa distilata, adica). Deci: 1) e fun rau de tot cand te plimbi 24 de km in jurul casei; 2) tre' sa ma dau cu diclofenac la glezne de cat am mestecat in cutia de viteze, pe la 90 am vrut sa bag superioara si mi-am dat seama ca n-am a 7-a; 3) sa inteleg eu ca sare aia numai in turatii mari? 4) wtf! Salut, sa le luam pe rand: antigelul se scoate desfacand un surub de sub pompa de apa, iti trebuie o cheie de 8 sau de 10, nu mai retin, e un surub mic orientat cu capul in jos, il desfaci si-ti curge tot antigelul din motor, eu alta solutie sa scoti antigelul nu stiu. A, dupa ce-l desfaci desurubeaza busonul de umplere de sub rezervor altfel nu-ti curge. Pentru umplere eu fac asa: pun la loc surubul ala mic sub pompa (normal), bag antigel pe la busonul de umplere, dupa ce am dat jos rezervorul de benzina in prealabil, dar torn incet sa apuce aerul sa iasa, tin motorul pe cricul lateral, dupa ce e plin il iau de coarne si il inclin stanga - dreapta sa iasa bulele de aer, mai completez antigel, si iar il inclin cat pot de mult stanga-dreapta. Dupa ce nu mai iese nici o bula de aer, ii dau o cheie si-l turez cateva secunde cu busonul scos, completez daca-i nevoie, iar daca nu mai ies bule strang busonul, complectez mai departe in vasul de expansiune pana la nivel maxim (bidonul din coada cum ii zici tu) si ii pun dopul, montez rezervorul de benzina la loc si aia e, nu mai trebuie sa-ti faci griji ca ai aer in instalatie. La treaba cu turatiile nu stiu ce sa zic ca eu nu i-am dat 9-10.000 de ture, ca n-am fost curios si nici n-am avut nevoie, are si mobra mea o varsta si nu-i tocmai la prima tinerete deci nu-mi place sa trag de ea. In mod normal nu ar trebui sa dea zeama pe-afara, eu n-am patit-o cu a mea. Spor la surubarit. Hai sa pun si eu o intrebare: am schimbat mai demult niste becuri arse in bord, si am dat peste unul mic care lumineaza turometrul in parte de jos (cel putin asta cred ca face, ca becul ala era ars de cand am luat mobra). Celelalte le-am schimbat, erau W3W parca, dar pe-asta micu l-am scos sa-l am de model si bineanteles ca l-am pierdut. Stie cineva ce tip de bec e ala? Am cautat in manual dar n-am gasit. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.