anpetre Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Calculat consum în acest WE la motocicleta lui fiu-meu (știu exact, nu din povestite, pentru ca m-am uitat pe bord și. .. am plătit benzina ). București - Constanța, pe A2, grup mare, viteza medie 90 - 110 km/h, 1 persoana normala, bagaje 0, vânt slab în general din spate - 4,1 litri / 100 km. Constanța - București, tot pe A2, mers constant (fără efect de "armonica" caracteristic grupurilor mari), viteza medie 120 -140 cu câteva "accente" mult în afara legii, 1 persoana normala (greutate), bagaje 0, vânt puternic în general din fata - 5,8 l/100 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Mda, deci stau binisor si eu, nu e cazul sa ma spaţiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KiD Vicious Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Dupa un drum dus-intors, Cluj-Napoca > Bogata (jud.Mures) , fara sa merg "la consum" dar nici mai mult de 7000 de ture, am scos un consum de 3.96l/100km. Vreau sa vad cat scoate in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Ptiu, drace, in cazul asta trebuie sa merg la Petru ca sa-mi verifice carburatoarele. Totusi eu ii cam dau si peste 7000 rpm si a vazut si oras+ drumuri scurte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KiD Vicious Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 Mi-as da cu parerea, dar linkul ce l-ai pus, din pacate nu merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 Cumva pagina aceasta nu (mai) exista pe OLX. Nu-i bai, da Inapoi din browser sau da click pe undeva prin aceasta pagina. » Post actualizat in 19 May 2016 19:16 Ultimul consum pe 140 km- 6%. Musai trebuie sa las mai usor gazul... » Post actualizat in 19 May 2016 21:05 O chestie: levierele de frana si ambreiaj se potrivesc de la modelul ER5 1997 la modelul din 2004-2005? Tare ma mananca sa-mi iau chestiile astea http://www.madhornets.com/shorty-levers-brake-clutch-set-for-kawasaki-ninja-zx-zzr-zr-z-zrx-zg-gtr-gp-ex-er-versys-w800-5-color-options/ , insa nu stiu daca le cumpar degeaba sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KiD Vicious Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 Consum urban 6.64L/100km (pe o distanta de 177 km, in traficul din Cluj-Napoca). Ma declar multumit! Oricum o sa scada inca un pic, odata cu venirea verii. Nu stiu ce sa zic de leviere...prefer sa nu ma pronunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 21, 2016 Share Postat Mai 21, 2016 Hmm, sa nu fie vreun furtun crapat. Verifica traseul intre rezervor si carbelitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 21, 2016 Share Postat Mai 21, 2016 Nu neaparat sa curga, verifica furtunele de vacuum, s-ar putea sa ai surprize. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 21, 2016 Share Postat Mai 21, 2016 (editat) Un pic de lucru manual... Ungator semi-automat pentru lant, facut in noaptea asta. Materiale: tub flexibil (de la o sonda urinara, 2 lei la farmacie), o sticla de 250 ml (de la un gel de dus), un robinet metalic (altceva nu aveam prin casa, insa voi cauta doua robinete mici ca pentru acvarii), fasete, o sarma de cupru (de la un cablu monofilar). Am gaurit sticla si am bagat capatul sondei (e conic, dar am dat cu silicon topit ca sa fiu sigur ca nu curge nimic), furtunul a fost trecut cum se vede in poze pe sub carene, robinetul fixat cu fasete, sarma bagata prin tub, cu un varf de faseta de vreo 4 mm la capat (sarma a fost modelata in forma de dublu S prin spatele basculei), totul a fost legat cu fasete, nu pica nimic. Sticla a fost gaurita, pus un diblu de 4 mm, iar in el- vata (pentru aerisire, dar merge si o gaura de maxim 1 mm, data cu un ac. Uleiul e de transmisie (cel mai jeg, productie autohtona). Am facut cateva reglaje si am obtinut cam 3-4 picaturi pe minut. Sper sa fie indeajuns. Pe viitor voi confectiona un cap dublu (tot din fasete, care insa vor apasa usor pe pinionul mare). Maine am de facut vreo 200 km, sunt curios cum o sa se comporte sistemul. Cost total: 2 lei pentru sonda si 9,35$ pentru robinet (eu l-am luat pentru altceva, nu pentru sistemul de ungere, nu va ramane permanent acolo). Mi-a bubuit pistolul de silicon de a sarit siguranta principala, il trecem la pierderi (oricum era o porcarie). Cam asa a iesit (e provizoriu, nu dati cu pietre, stiu ca e sarbatoare, dar poate ma iarta Dumnezeu, e pentru o cauza nobila). Va fi imbunatatit, ca spray nu vreau sa folosesc (cat dau pe cateva seturi de spray-uri, imi iau alt kit de lant, nou). Totusi, cea mai faina metoda mi se pare cea de aici, sa vad cum o sa adaptez ghidajul ca sa imi iasa pasenta. Editat Mai 21, 2016 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Revin cu un update: trebuie încă un robinet, curge prea mult ulei, murdareste toata roata. Dar cred ca ii pun o pompa mica de amorsare la deget, sa ii dau eu ulei cand si cum vreau. O sa le cumpar pe amandoua, montez intai robinetul de dozaj, daca nu imi place cum presteaza, pun pompa si asta e. Pana fac o treaba cum e in clip, mai este, ca imi trebuie o bucata de cauciuc de 10*4*1 cm. Vad eu cum o rezolv... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Cumpăr bord Kawasaki er 5 ! Vezi ca sunt pe olx cateva la dezmembrat, nu stiu daca au si bord. Sau pe crash-moto.eu. Daca crezi ca-i limitata verifica in carburatoare, s-a discutat cateva pagini mai in spate ce si cum. Eu zic ca nu are treaba cu limitarea, daca exista, dar poate ma insel. Baga si vre-o 2 poze cu jucaria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Am gasit pe net in primul minut suportul pentru scaritele din stanga (am rupt prinderile de la scarita mea cand o duceam la identificare in remorca). 50 lei am dat pe ea + vreo 20 (sau ceva de genul asta) pe transport. Na, unde nu-i cap, vai de buzunar. Se gasesc (inca) usor piese pentru ER-5. Ce a patit bordul? L-ai busit sau ti se pare ca nu mai straluceste ca alta data? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 (editat) Se pun 2 robineti de acvariu. Unul pt. debit, unul pt. pornit/oprit. Capul de uns e mai eficient asa, testat: http://www.horizonsunlimited.com/hubb/other-bikes-tech/home-made-chain-oiler-5-a-31269 Vezi ca sunt pe olx cateva la dezmembrat, nu stiu daca au si bord. Sau pe crash-moto.eu. Daca crezi ca-i limitata verifica in carburatoare, s-a discutat cateva pagini mai in spate ce si cum. Eu zic ca nu are treaba cu limitarea, daca exista, dar poate ma insel. Baga si vre-o 2 poze cu jucaria. zxr-ul de 400 parca avea un tzamburush ceva pe care astia il taiau, deci se poate. Editat Mai 23, 2016 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Sincer, doream sa fac ceva "la dublu", sa ung ambele parti alea pinionului, in sa era noaptea tarziu si nu m-am mai complicat. Oricum, sunt hotarat sa fac asa: cumpar macar un robinet mic (ala metalic s-ar putea sa-l pastrez pentru benzina, ca pentru asta l-am luat initial), il montez aproape de finalul furtunetelui, dar montez pe traseu (undeva langa robinetul de benzina) o pompa de amorsare (de drujba, cu un suport metalic, elegant, cred ca din dur-aluminiu, il si polishez- sau il dau cu negru), pe care sa apas eu si sa-i dau fix cat ulei doresc, sa nu curga aiurea, n-am chef sa ma mai complic cu dozajul. N-oi fi atat de dobitoc sa nu-mi aduc aminte in 50 km ca trebuie sa apas o data sau de doua ori pe pompa. Capatul cred ca va fi ori cu doua varfuri de faseta, ori cu doua furtunase cai tepene (in genul pastei de pix), care sa fie fixe pe pinion. Montajul furtunului va fi pe spatele basculei, spre roata, cat mai estetic, cu dubu-adeziv sau cu superglue (sa vad care prinde mai bine). Va fi un sistem extrem de simplu, anti-prost, fiabil (fara electronica scumpa pe el), ieftin, pe care sa-l poata replica oricine. Multi ma bat la cap ca nu ar trebui sa ung lantul cu ulei, ci doar cu spray special, sa nu dau cu mult ulei, ca-i scurtez durata de viata lantului etc. Cat naiba o fi un kil de ulei romanesc de transmisie? Ca mai mult de 20 lei nu cred sa fie ala de tractor. Cat as da pe kit-ul de spray-uri mi-as cumpara dupa nu mult timp un lant nou. De ce sa dau in plus si sa ma chinui la curatat tot ansamblul de transmisie finala, cand cu motorina il spal rapid si ieftin, stau la curte, pun jos un nailon si-l spal dupa pofta inimii, pana imi place cum arata.Fac pariu ca, doar cu doua apasari usoare pe pompa, ung lantul pentru miiiiinim 50 km. Ce doresc e sa limitez imprastierea uleiului pe roata, ca sa nu risc vreo pozna in curbe. Sper sa iasa treaba buna, deja mi-am facut o lista de cumparaturi pentru cand merg in oras, imi iau ce-mi trebuie si ma apuc de treaba. Rezervorul e destul de incapator, usor de umplut, furtunul e siliconic, flexibil, pot sa-l si ascund daca imi doresc (cumpar niste termostringent negru si n-o sa mai fie vizibil, eventual). Robinetul va fi si el ascuns (sau il elimin cu totul, ca oricum pompa da comanda de plecare si retinere). Repet, vreau ceva simplu, cat mai greu de stricat. Dar pastrez sub sa un flacon de vreo 50 ml de ulei, cu care pot sa ung lantul in caz c-o crapa sistemul confectionat de mine). In cateva zile revin cu poze, momentan e o fleoscaraie de nu-ti vine nici macar sa scoti nasul din casa, pe drum e traseu enduro, ca magariul de primar tot promite ca toarna asfalt, dar ne duce cu vorba de vreo doi ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Vreun posesor de er 5 in Prahova? » Post actualizat in 25 May 2016 18:22 Am fost cu ea la mecanic si mi-a spus ca ar putea fii limitata din cdi de nu imi trece de 7000-8000 sau sa nu fie cdi-ul ei ... Cea mai uzuala metoda de limitare e din carburator. Da rezervorul de benzina jos si uita-te. Din ce tara a fost adusa in Romania? Cei din Germania le mai limiteaza, cei din Italia nu prea. La carburator sunt 2 metode de limitare, s-a vb mai in spate: o metoda e sa scoti capacele de sus de la carburatoare si verifici shuberele (parca asa le zice) -chestiile alea metalice cu 2 aripiare-sa nu aibe o gaura suplimentara care ii i-a din putere. A 2-a metoda de limitare: se introduc in burdufurile alea de cauciuc de la carburator niste placute metalice care obstructioneaza aerul care intra in carburator, si asta-i usor de verificat, scoti burdufurile (nu mai retin cum le zice) si vezi daca-i ceva inauntru sau ba. Nu vad cum ar putea fi limitat din CDI. Vezi ca CDI-ul tau are un cod pe el, sau ceva inscrisuri pe el, scrie aici ce-i pe el sa vedem daca-i ca al nostru, eventual baga si o poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KiD Vicious Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Gaura respectiva nu are legatura cu limitarea...dar totusi, nu-s mecanic de meserie. Uite cum arata cele cu limitare: http://www.ebay.de/itm/Gasschieber-Kawasaki-ER-5-ER-EN500-KLE500-komplett-Membrane-Vergaser-34PS-/400758922371?nma=true&si=mXdSQMyZ8Nnwy1qw9zHjvi8IloQ%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Gaura respectiva nu are legatura cu limitarea...dar totusi, nu-s mecanic de meserie. Uite cum arata cele cu limitare: http://www.ebay.de/itm/Gasschieber-Kawasaki-ER-5-ER-EN500-KLE500-komplett-Membrane-Vergaser-34PS-/400758922371?nma=true&si=mXdSQMyZ8Nnwy1qw9zHjvi8IloQ%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557 Exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Fresh. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KiD Vicious Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 Din cate am citit si eu pe alte forumuri, am inteles ca jigloarele difera ("the carb jetting" cum se zice pe dincolo). Cauta cu atentie si o sa gasesti informatii despre asa ceva, pe forumurile straine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Am întrebat deoarece am carburatoare d gpz pe er 5 si de la a 3-a in sus nu îmi sare de 6500, in sarcina. Pe cricul central , sare » Post actualizat in 03 Jun 2016 07:38 Salutare baieti ! A mai pus cineva pe spate 130/80/17 ? » Post actualizat in 03 Jun 2016 16:11 Nimeni n-a pus măsura asta pe er 5 ? O sa fie mai ridicata de spate cu dimensiunea asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Iunie 4, 2016 Share Postat Iunie 4, 2016 Da ma gândeam la asta.. Dar nu stiu cat de urat ar da. Mă gândeam că a-ți pus careva Va fi mai inalta de spate cu 2,6 cm , dupa calculele mele. Daca pastrezi cauciucul pe fata original, inclinarea la sea va fi mai mare, deci pasagerul va avea tendinta sa alunece in fata la franare. Eu am 150/60/17 pe spate si 120/60/17 pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KiD Vicious Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 In weekend-ul trecut am reusit sa duc la bun sfarsit , ce mi-am propus de la inceputul sezonului. Stiind ca una din cele mai intalnite probleme la Kawasaki ER-5 e puntea redresoare, m-am hotarat sa-i montez un voltmetru digital. Cea mai mare problema a fost sa-i gasesc pozitia ideala pe motocicleta intrucat: - nu trebuia sa fie ascuns de un eventual tankbag. - nu putea sta pe ghidon pentru ca mai am accesorii montate acolo. - trebuia sa nu arate grosolan, ca o improvizatie facuta in graba. - nu trebuia sa vibreze. - nu trebuia sa imi iau privirea de la drum daca vroiam sa verific voltajul. - trebuia sa porneasca doar cand pun contactul. Cred ca in mare parte am reusit sa bifez ce mi-am propus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KiD Vicious Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Daca te referi la ce am scris mai sus, problema apare cand se defecteaza puntea redresoare sau se oxideaza contactele ei. Voltajul creste pana in momentul in care iti arde CDI-ul si tahometru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KiD Vicious Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Ca sa preintampin asa ceva, as face urmatoarele: - as curata periodic radiatoarele puntii redresoare de mizeria ce se aduna pe ele si impiedica racirea eficienta. - as curata periodic mufele puntii redresoare si nu numai, cu spray pentru contacte. - as verifica periodic voltajul cu un multimetru, la diferite turatii (imediat dupa ce am facut o tura in care puntea redresoare intra in parametri/temperatura de functionare). Ca si "side story": Acum aproape un an eram cu vechea motocicleta pe autostrada in Ungaria, si observ voltajul ca sare dincolo de 14.3v...si creste pana la 14.7v..nimic ciudat pana incerc sa schimb banda de mers. Aveam usor peste 130km/h si cand actionam semnalizarea stanga pregatit sa intru in "depasire", motorul "murea" timp de 2 secunde, dupa care revenea in functionare. Doua secunde e destul incat sa-ti intre frana de motor si sa-ti taie avantul si cheful de depasiri. Chestia asta se intampla de fiecare data cand activam un consumator electric (semnalizare, faza lunga ...). Opresc in benzinarie si descopar doua sigurante de jumatate topite. Din acel moment, cand observam ca voltmetru din bord imi arata 14.6v , opream si schimbam sigurantele ce aveau plasticul usor topit . Problema de fapt era setul de sigurante ce l-am cumparat cu o zi inainte si care aveau tabla metalica insesizabil mai subtire decat la cele originale (care s-au ars in prealabil). Din cauza faptului ca erau mai subtiri, nu stateau fixe in socluri si pierdeau contactul in repetate randuri din cauza vibratiilor, incalzindu-se . Odata ce le-am schimbat cu sigurante de calitate, problema a disparut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.