cornelilinca84 Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 dac te referi la mecanici priceputi ar trebuii sa sti mai bine cine sunt aia iar daca te referi la ce am scris mai sus cu scuzele de rigoare dar intre cei care dau sfaturi eronate pana acum te includ si pe tine insa mentionez ca aceasta includere este strict pe problema electrica la care nu gasesc rezolvare, iar cand mi-ai spus si tu ca acel contact e de proasta calitate si de acolo e buba am crezut ca inebunesc. deci eu caut rezolvare la problema nicidecum sfaturi despre calitatea pieselor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 (editat) Mecanici priceputi nu cunosc. Problema ta electrica , la fel cum am mai zis , o poti rezolva doar tu pentru ca tu cunosti codul culorilor cablurilor, conexiunile facute s.a.m.d. Cat despre faptul ca nu-ti merge instalatia electrica din cauza contactului..........poate-mi arati si mie unde am afirmat eu asta. Am mai scris si in trecut si acum repet : "dati fratilor motocicletele pe mana oamenilor care stiu ce sa le faca !!!!!" ; "nu va mai ambitionati sa faceti marea cu degetul !!!!" PS : mecanic e una , electrician e alta. Editat Septembrie 25, 2014 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 (editat) Mecanici priceputi nu cunosc. Problema ta electrica , la fel cum am mai zis , o poti rezolva doar tu pentru ca tu cunosti codul culorilor cablurilor, conexiunile facute s.a.m.d. Cat despre faptul ca nu-ti merge instalatia electrica din cauza contactului..........poate-mi arati si mie unde am afirmat eu asta. Am mai scris si in trecut si acum repet : "dati fratilor motocicletele pe mana oamenilor care stiu ce sa le faca !!!!!" ; "nu va mai ambitionati sa faceti marea cu degetul !!!!" PS : mecanic e una , electrician e alta. nu vreau sa intram in polemici. nu sunt atat de prost, stiu si eu ca problema mea e electrica si nu mecanica iar cand am zis mecanici ma refeream la oameni priceputi in repararea motocicletelor, dar hai te rog sa o lasam asa deoarece nu cred ca este necesar sa poluam topicul cu contarzicerile noastre. cat tine de codul culorilor este refacuta exact ca si cea originala singura diferenta este la semnalizarea de pe o parte deoarece nu am gasit culoarea violet si am inlocuit-o cu negru in rest este identica din toate punctele de vedere. acum sa ma lamureasca si pe mine cineva cum mama dracului functioneaza releul de semnalizare, cel original, nu pare a fi un simplu releu deoarece in toate schemele electrice este legat la fel ca si la mine insa cred k atunci cand simte un consumator cupleaza insa la mine sta numai cuplat nu vad ce rost are acel fir ce pleaca din el la intrerupator anexes si o schema electrica p.s. lolo deoarece te consider mai in varsta decat mine imi cer public scuze » Post actualizat in 25 Sep 2014 22:58 nu vreau sa intram in polemici. nu sunt atat de prost, stiu si eu ca problema mea e electrica si nu mecanica iar cand am zis mecanici ma refeream la oameni priceputi in repararea motocicletelor, dar hai te rog sa o lasam asa deoarece nu cred ca este necesar sa poluam topicul cu contarzicerile noastre. cat tine de codul culorilor este refacuta exact ca si cea originala singura diferenta este la semnalizarea de pe o parte deoarece nu am gasit culoarea violet si am inlocuit-o cu negru in rest este identica din toate punctele de vedere. acum sa ma lamureasca si pe mine cineva cum mama dracului functioneaza releul de semnalizare, cel original, nu pare a fi un simplu releu deoarece in toate schemele electrice este legat la fel ca si la mine insa cred k atunci cand simte un consumator cupleaza insa la mine sta numai cuplat nu vad ce rost are acel fir ce pleaca din el la intrerupator anexes si o schema electrica si aprpoo e cu +(plusul) pe instalatie si nicdecum la masa p.s. lolo deoarece te consider mai in varsta decat mine imi cer public scuze Editat Septembrie 25, 2014 de cornelilinca84 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Desfa cele doua fire rosii pe care le-ai legat impreuna in contact si-l lasi pe borna doar pe cel care vine din releu de langa maro iar pe cel care iese singular din releu il legi direct la borna din mijloc a comutatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotaru Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Asta e generatia de azi NESIMTITII. plini de sine asta sunt motociclidtii mafia se cunosc intre ei. Nu mai e ca alta data. Nu ma regasesc. Aflam de reuniuni moto din reviste si adunam purjeu (matrafox) un an sa mergem sau la mare si segmentam de doua ori astazi intetnetul mai rau face asa zile mucosii isi iau parintii la suturi Rusine M-am lamurit cu internetul motociclistilor trandafirii mei sunt mai inteteresanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 (editat) ..oameni buni eu am cerurt un sfat despre cum se leaga firele in contact nicidecum de caliateta contactului... ...de pe forum au disparut, din cauza unora care doar intra pe aici ca sa dea sfaturi total eronate... ...stiu si eu ca problema mea e electrica si nu mecanica... ...anexes si o schema electrica... 1. Trebuie sa accepti si faptul ca exista si pierse noi cu defecte de fabricatie. Un "meserias" verifica chiar si aceste piese pentru ca nu poti inlocui un rulment cu altul blocat (chiar daca acesta este nou), acelasi lucru il faci si cu un bec cumparat din magazin. 2. Am tot citit cu 2-3 pagini in urma si tot nu am inteles ce problema ai!!!!! 3. Cu tot respectul, pe net gasesti sute de scheme de ij, pe care se pot purta discutii coerente... ce ai atasat tu este o mazgaleala... Pentru a putea primi explicatiile de care ai nevoie si sa fi ajutat, trebuie in primul rand ca tu sa explici tot ce ai facut bine sau prost. Ori acesta nu reiese de nicaieri! Ai verificat contactul nou, functioneaza corect? ..ai tensiuni pe iesiri cand faci comutari? ...firele au continuitate? Pentru mine in general, electrica este simpla... insa trebuie sa cunosc foarte precis datele problemei tale... altfel umplem zeci de pagini de jigniri. ...ma bucuram ca nu platesc internet degeaba dar sunt din ce in ce mai dezamagit, nimic frumos nu se intampla la motociclisti. Doar luat peste picior... Aceasta este libertatea de expresie! Nu exista cenzura, altfel ultimile postari ale tale ar fi disparut... in afara de jigniri la adresa tuturor nu ai transmis nimic! Limbajul folosit si modul de exprimare poate atrage raspunsuri elevate sau doar atentia unor "putoi". Totul depinde de tine... No offense! Editat Septembrie 26, 2014 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emilare Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 O problema la ij-ul meu. Dupa ce porneste relativ usor, merge ceva timp apoi pierde din putere si sfarseste prin a se opri de tot. Cand se raceste motorul porneste din nou. Are cineva vreo idee despre cauza acestei manifestari ? Motocicleta are 17.000 de km, si are acel tacanit specific de bucse uzate, asta ca sa va faceti o idee despre starea motorului. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 (editat) Ca şi Cristi 57, şi eu am recitit posturile tale anterioare pentru a identifica problema ta dar nu am înţeles care este. Dacă te referi la cea de mai jos, atunci să ştii că releul electronic de IJ, indiferent că e de 6V sau12V, funcţionează la fel. Adică emite pulsaţii de curent indiferent dacă acesta are sau nu are consumator pe fir. Poţi pune un bec de 2W sau 4 becuri de 21 W pe el că becurile vor lumina cu aceeaşi intermitenţă. Şi da, e corect legat în instalaţie.. Întrebarea mea este: ce înţelegi prin formularea "stă numai cuplat"? Adică nu pulsează? Acel al 3-lea fir merge la comutatorul de schimbare a luminilor direcţiei, roşu la "+"(15), maro la"-"(30). sa ma lamureasca si pe mine cineva cum mama dracului functioneaza releul de semnalizare, cel original, nu pare a fi un simplu releu deoarece in toate schemele electrice este legat la fel ca si la mine insa cred k atunci cand simte un consumator cupleaza insa la mine sta numai cuplat nu vad ce rost are acel fir ce pleaca din el la intrerupator Revenind la acordarea de sfaturi gratuite, eşti sigur că până acum ai primit doar indicaţii eronate pe acest forum/subforum? Dacă tu consideri asta, aproape că mă simt prost că şi eu te-am indus în eroare, îmi cer scuze şi atunci nu lua în seamă nici sfatul de mai sus. S-ar putea să fie greşit. De un lucru sunt însă convins: dacă nu ar fi existat motociclism.ro, cu sfaturi bune/rele, link-uri, discuţii, acest Jupiter 3 şi multe alte alte motoare nu ar fi printre noi. În plus, dacă "savanţii" cu 10-15 posturi sunt ignoraţi şi nu criticaţi, aceştia vor dispărea de la sine şi numai astfel poate supravieţui acest forum. » Post actualizat in 26 Sep 2014 18:13 O problema la ij-ul meu. Dupa ce porneste relativ usor, merge ceva timp apoi pierde din putere si sfarseste prin a se opri de tot. Cand se raceste motorul porneste din nou. Are cineva vreo idee despre cauza acestei manifestari ? Motocicleta are 17.000 de km, si are acel tacanit specific de bucse uzate, asta ca sa va faceti o idee despre starea motorului. Multumesc anticipat. Prin "ceva timp" să înţelegem că e până se încălzeşte motorul? Dacă da, atunci nu mă mai hazardez să dau vreun răspuns că păţesc ca şi cu Paterrfail care avea/are aceeaşi problemă şi mai pierd un pariu. Dacă nu, adică se opreşte după ceva timp chiar şi înainte de a se încălzi motorul, s-ar putea ca debitul de la robinetul de benzină să fie scăzut şi motorul să funcţioneze corect până este benzină în carburator şi reporneşte uşor după reumplerea lui. Editat Septembrie 26, 2014 de Dr_krl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paterrafail Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 nu, man, nu e foc! sfaturile, cred eu, atata vreme cat provin din destula experienta si, mai cu seama, sunt cu buna intentie, trebuie sa fie acordate! la mine e un "freak of nature" sau, mai rau, ceva smecherie facuta de vreunul din fostii posesori, ceva la care nimeni nu se gandeste. deocamdata. ii dam noi de cap! trebuie, ca altfel o sa-mi albesc barba de-acum, de la 26 de ani si nu vreau! ) eu sunt increzator inca.. vreau s-o fac. insa, e drept, cu varsta scade si rabdarea: daca la trabant mi-au trebuit vreo 2 ani de probleme si reparatii cu mainile inghetate, iarna, ori ruperi de mijloc, cu motorul in brate, acum parca nu m-as inhama la inca pe-atat pt Ij. dar Doamne-ajuta sa se termine o data si cu zilele negre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emilare Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 » Post actualizat in 26 Sep 2014 18:13 Prin "ceva timp" să înţelegem că e până se încălzeşte motorul? Dacă da, atunci nu mă mai hazardez să dau vreun răspuns că păţesc ca şi cu Paterrfail care avea/are aceeaşi problemă şi mai pierd un pariu. Dacă nu, adică se opreşte după ceva timp chiar şi înainte de a se încălzi motorul, s-ar putea ca debitul de la robinetul de benzină să fie scăzut şi motorul să funcţioneze corect până este benzină în carburator şi reporneşte uşor după reumplerea lui. Cu cat se incalzeste motorul cu atat merge mai rau...si cand e fierbinte nici nu mai vrea sa porneasca.. Cand se raceste merge bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 (editat) /index.php?/topic/108009-ij-izh/page-205 Lectură plăcută începând cu 4081. Poate la tine chiar asta ar fi problema. Editat Septembrie 26, 2014 de Dr_krl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotaru Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Este clar dilatare anormala sau lipsa de ulei, dar sa mai zic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 (editat) Cu cat se incalzeste motorul cu atat merge mai rau...si cand e fierbinte nici nu mai vrea sa porneasca.. Cand se raceste merge bine. Verifica daca busonul rezervorului nu are cumva gaura de vacuum astupata ; verifica robinetul de benzina , curata-l ; verifica amestecul carburant - aer ( jicloarele si tubul emulsor sunt de carburator proiectat pentru a fi montat pe IJ ? ) ; verifica evacuarea. Asta e partea ce tine de mecanica dar poti avea si o problema electrica. Verifica bobina de inductie, condensatorul, instalatia electrica de sub rezervor ( sa nu cumva sa iti dea la masa vreun fir cand se incalzeste ). Eposibil sa ai mai multe bube la motocicleta care , cumulate , sa-ti faca probleme. Editat Septembrie 26, 2014 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 domnilor, putin mai calm decat in postarile anterioare, o sa incep prin a cere scuze celor pe care i-am deranjat si a mentiona ca intradevar fara aces forum ivanul meu statea si acum in cotetul de gaini.cat despre sfaturi majoritatea pe care le-am primit au fost benefice deci sfaturi bune, acum insa fac apel la rabdarea dumeavoastra si bunavointa in a-mi ierta cele mentionate in posturile de mai sus si a ma ajuta cu aceasta problema: deci sa incepem cu inceputul: am refacut instalatia electrica la ivanul meu (totul nou fire, contact, legaturi) dupa o schema ce am gasit-o pe net si pe care o sa o atasez la acest post. tin sa mentionez ca am pastrat cat am putut schema culorilor singura diferenta fiind ca la semnalizarea de pe partea dreapta care avea cablu visiniu nu am gasit nou si am montat un cablu de culoare neagra, iar toate cablurile ce alcatuiesc instalatia electrica inainte de a fi montate le-am verificat continuitatea. Am montat motocicleta in apartament (etajul 4 ) deoarece nu aveam unde si era necesar pentru a reface instaletia electrica in timpul pe care-l aveam, iar pentru a fi mai usor de coborat nu am mai montat motorul pe cadru, am considerat ca nu e nevoie pentru a incerca functionalitaea instalaiei (lumini semnalizari stop pe frana). acum cand am leagat bateria in circuit si am facut toate legaturile singurul care functioneaza este releul care ticae intruna de cum pun contactul (apas gheia pna la capat) si indiferent de pozitia comutatorului de pe ghidon. oare asa trebuie sa faca sa ticae intruna si sa nu aprina nimic ? am incetrcat sa masor daca am ceva curent pe acel fir ce duce in comuntator facand legatura cu masa dar nimic. lumini nu am semnalizari la fel iar stopul pe frana nici nu mai incerc k imi vine sa ii dau foc. chiar si daca dau spre stanga sau dreapta gheia in contact tot nu obtin nimic la fel si la comutatorul de lumini. las aici si nr meu de tel in speranta ca poate ma iertati si ma ajutati cu un sfat dat la tel si ceva indrumari 0765435870 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paterrafail Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Este clar dilatare anormala sau lipsa de ulei, dar sa mai zic? si la mine, tot "dilatare anormala" sa fie?! vedem si cu colegu indata. ca daca-si da putin silinta si exclude ce se enumereaza de catre baieti, trebuie sa ajunga la un rezultat. pt mine insa, din pacate, rezultatul a fost si este unul naspa: nici una din variantele de mai sus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Cu cat se incalzeste motorul cu atat merge mai rau...si cand e fierbinte nici nu mai vrea sa porneasca.. Cand se raceste merge bine. Fenomenul are mai multe cauze posibile, care pot fi separate sau combinate. Incerc sa enumar cateva: 1. Un amestec bogat faciliteaza mersul la rece, insa la cald poate face imposibila aprinderea si functionarea motorului. Trebuie sa verifici aspectul bujiei... 2. Un defect deja cunoscut este la bobina de inductie care dupa un timp de functionare se incalzeste. In acel moment scnteia devine tot mai proasta pana la disparitie totala. Incearca sa inlocuiesti bobina in momentul in care motorul ajunge in faza de nefunctionalitate. 3. Defect mecanic al platinei care la cald afecteaza contatul. Aceasi problema poate fi intalnita si la condensator. Verifica/refaci reglajul si inlocuieste ce gasesti in neregula. 4. Verifica corectitudinea nivelului si existenta benzinei din camera plutitorului in momentul opririi motorului. 5. Verifica existenta scanteii in momentul nefunctionarii. 6. Bujia poate avea ceramica izolatorului intern fisurata. Incearca cu o bujie noua. 7. Verifica ca robinetul nu este obturat de depuneri/jeguri. » Post actualizat in 26 Sep 2014 20:54 ... acum cand am leagat bateria in circuit si am facut toate legaturile singurul care functioneaza este releul care ticae intruna de cum pun contactul (apas gheia pna la capat) si indiferent de pozitia comutatorului de pe ghidon.... Cred ca este o eroare de montaj! Hai sa le luam pe rand. Pentru inceput ataseaza foto cu contactul de cheie pe care l-ai montat si schema electrica pe care ai refacut intalatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 De saptamana asta incep campania “marea demontare” a tinichelei verzi: Pentru ca am de gand ca la vara sa ma plimb cu motoreta incep reconditionarea IJ-ului luat in toamna. Am de gand sa fac asa: E? Te-ai plimbat vara aceasta cu motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 contactul ce il am e de la gaspar (stiu de proasta calitate dar aste e) iar schema este cea din postul anterior dar oricum o mai postez o data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Pentru cornelilinca84. Schema afişată de tine pe pagina anterioară este o schemă bloc de cablaj, o schemă utilă celor cu experienţă în "electrificare". Treaba în principiu e simplă: -legi prima dată firele cu simboluri între ele şi pe urmă alimentezi consumatorii. Spre exemplu vezi că pe releu există simbol care are corespondent pe contact şi pe dinam. După ce ai legat firele ce ţin de încărcare, la restul legi consumatorii pe firul de la baterie care nu e legat la masă (+ sau -), depinde ce polaritate ai pus la masă. Pe undeva p-aici există scheme foarte detaliate doar cu partea de încărcare şi scheme la fel de detaliate cu întreaga instalaţie a motocicletei. Dau link când îl găsesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Eu as fi curios sa-mi spui de unde ai tras fir la comutatorul de semnalizare?Mai si citesti la ce ti se raspunde sau doar iti place sa te lamentezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 nu vreau sa intram in polemici. nu sunt atat de prost, stiu si eu ca problema mea e electrica si nu mecanica iar cand am zis mecanici ma refeream la oameni priceputi in repararea motocicletelor, dar hai te rog sa o lasam asa deoarece nu cred ca este necesar sa poluam topicul cu contarzicerile noastre. cat tine de codul culorilor este refacuta exact ca si cea originala singura diferenta este la semnalizarea de pe o parte deoarece nu am gasit culoarea violet si am inlocuit-o cu negru in rest este identica din toate punctele de vedere. acum sa ma lamureasca si pe mine cineva cum mama dracului functioneaza releul de semnalizare, cel original, nu pare a fi un simplu releu deoarece in toate schemele electrice este legat la fel ca si la mine insa cred k atunci cand simte un consumator cupleaza insa la mine sta numai cuplat nu vad ce rost are acel fir ce pleaca din el la intrerupator anexes si o schema electrica p.s. lolo deoarece te consider mai in varsta decat mine imi cer public scuze » Post actualizat in 25 Sep 2014 22:58 A spus unde este legat. La întrerupător, ca în scheme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 sunt putin obosit si nu prea am priceput ce vrei sa zici dar cat am reudit sa inteleg iti raspund si sper sa fie raspunsul care trebuie. la releul de semnalizare se gasesc 2 fire rosu care e + si maron care e - pe laga astea mai exista un conector prevazut cu surub. de la acel conector am tres eu fir la comutatorul de semnalizare, firul principal sau central, anexez si o poza cu releul iar firul ce l-am tras este cel violet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Obositul sunt eu,prea multe fire rosii p'acolo..Aveam impresia ca e legat gresit.Incearca releul pe direct,fara contact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emilare Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 Multumesc tuturor pentru sfaturi; fiind multe, o sa le iau la rand si cand o sa am un rezultat o sa il postez aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 (editat) contactul ce il am e de la gaspar (stiu de proasta calitate dar aste e) iar schema este cea din postul anterior dar oricum o mai postez o data Ok, hai sa incepem cu contactul, apoi mergem mai departe. Tot ce nu intelegi intrebi! 1. К клемме "Б" цепляешь + от аккумулятора. 2. К клемме "Н" (контакт зеленой лампы) - провод от нейтрали коробки. 3. К клемме "Я" (контакт лампы зажигания) - силовой провод от генератора. 4. К клемме "П" - провод на габариты (передний и задний). 5. К клемме "СС" - провод к рулевому переключателю ближнего и дальнего света (плюс задний габарит). 6. К оставшимся контактам справа и слева от выключателя зажигания цепляешь реле поворота, провод на стоп-сигнал (лягушку, но можно и от плюса катушки зажигания), провод на бибикалку. Traducerea google: 1 la terminalul "B" cling + baterie. 2 la terminalul "H" (pin lampă verde) - firul neutru din cutie. 3 la terminalul "I" (lampă aprindere pini) - cablu de alimentare de la generatorul. 4 la terminalul "P" - fire la dimensiuni (față și spate). 5 la terminalul "SS" - un fir de direcție comuta fascicul de mica si mare (plus marcaj spate). 6 pentru terminalele rămase pe dreapta și din stânga a comutatorului de aprindere se agață releu firului de rotație la un semafor (broasca, dar puteți de plus bobina de aprindere), firul de pe bibikalku. Verifica conformitatea legaturilor facute de tine. Daca totul este ok si tot nu functioneaza, atunci trebuie sa verifici integritatea contactului si faci urmatorii pasi: 1. iei un apara de masura pus pe ohmi(continuitate), daca nu ai, iei un bec si o baterie 2. in cazul in care folosesti becul si bateria, alimentezi borna 1 si verifici pe care borne apare tensiune(fara cheie in contact) 3. repeti verificarea cu cheia impinsa in contact 4. repeti verificarea pe celelalte pozitii ale contactului Te astept cu rezultatele... am nevoie de toate rezultalele posibile. Editat Septembrie 27, 2014 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.