Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

Buna seara. In curand o sa fiu fericitul posesor al unui Ij Jupiter 4. E intr-o stare cam rea dar o sa il aduc in Germania unde o sa il reconditionez. Ce sfaturi ati putea sa imi dati in legatura cu aceasta marca de motocicleta. Nu am mai avut niciun Ij pana acum... Piese de jupiter 4 se gasesc usor, ieftin? Fiabila?

Jupiter 4 nu este o motocicletă foarte reușită.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu vreau sa par un nu stiu ce cunoscator in ale jupiterului insa deoarece pana acum am desfacut vreo 4 jupiter 3 si cred k in afara de ceva mici diferente sunt asemnanastoare. din toate cele 4 am incercat sa fac unul si iti recomand sa te orientezi sper altceva deoarece motoare mai pretentioase nu am vazut si cred k nu ai sa mai gasesti in tot ce inseamna motociclete clasice, bine acum nu vorbesc de cele fabricte pe la 1900

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

afacerea cu jupiterul a cazut deoarece omul nu gaseate actele si proprietarul e decedat... Am ales un Ij Planeta 3 cu motor de Planeta 5. Omologat si inmatriculat. +un atas. Ce imi puteti spune de aceasta baba? Tin sa mentionez ca aceat motor e cumparat deja de astazi.

» Post actualizat in 25 Jan 2015 19:43

Am inteles ca planeta e mai ok decat jupiter... Acum fie ce-o fi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

afacerea cu jupiterul a cazut deoarece omul nu gaseate actele si proprietarul e decedat... Am ales un Ij Planeta 3 cu motor de Planeta 5. Omologat si inmatriculat. +un atas. Ce imi puteti spune de aceasta baba? Tin sa mentionez ca aceat motor e cumparat deja de astazi.

» Post actualizat in 25 Jan 2015 19:43

Am inteles ca planeta e mai ok decat jupiter... Acum fie ce-o fi...

o poza ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!șaua aceea nu are ce căuta acolo.acolo trebuia să existe un șezut de formă dreptunghiulară din ceva burete cu arcuri,îmbrăcat în piele sau ceva imitație de piele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreau sa par un nu stiu ce cunoscator in ale jupiterului insa deoarece pana acum am desfacut vreo 4 jupiter 3 si cred k in afara de ceva mici diferente sunt asemnanastoare. din toate cele 4 am incercat sa fac unul si iti recomand sa te orientezi sper altceva deoarece motoare mai pretentioase nu am vazut si cred k nu ai sa mai gasesti in tot ce inseamna motociclete clasice, bine acum nu vorbesc de cele fabricte pe la 1900

Ai mare dreptate.In anii 80 se faceau cele mai bune afaceri cu adusul de ambielaje de Jupiter 3 din Rusia.Atelierul de pe Sabinelor (cine stie cunoaste) avea de lucru din plin .Si erau noi.Totusi modelul este excelent pentru testarea cunostintelor si a vointei.Am si eu un Jupiter 4 si nu cred ca-l voi scoate pe sosea vreodata.Il tin pentru istorie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai mare dreptate.In anii 80 se faceau cele mai bune afaceri cu adusul de ambielaje de Jupiter 3 din Rusia.Atelierul de pe Sabinelor (cine stie cunoaste) avea de lucru din plin .Si erau noi.Totusi modelul este excelent pentru testarea cunostintelor si a vointei.Am si eu un Jupiter 4 si nu cred ca-l voi scoate pe sosea vreodata.Il tin pentru istorie.

Sirenelor... (lîngă Sabinelor)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am o rugaminte, daca poate cineva sa-mi dea dimensiunile exacte ale unei spite originale de IJ 56 de roata pe 19'' (lungime cu tot cu cap si diametru). La motocicleta mea spitele par a fi artizanale (cred ca sunt facute din electrozi). Am facut comanda pe eBay si producatorul asteapta sa-i dau dimensiunile exacte. Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut astazi m-am apucat sa desfac un motor de j3 insa am o nedumerire chiuloasele par a fi de j 3 insa ca foxrma sunt mai mici decat cilindrii. stie cineva cilindri de j4 sunt cumva mai lati decat cei de j3 si pot fi montati pe motor de jupiter 3? caci e singura varianta plauzibila pe care o gasesc (cilindrii de j 4 + chiuloase de j 3 )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut astazi m-am apucat sa desfac un motor de j3 insa am o nedumerire chiuloasele par a fi de j 3 insa ca foxrma sunt mai mici decat cilindrii. stie cineva cilindri de j4 sunt cumva mai lati decat cei de j3 si pot fi montati pe motor de jupiter 3? caci e singura varianta plauzibila pe care o gasesc (cilindrii de j 4 + chiuloase de j 3 )

 

Nu ar trebui sa fie nici o diferenta intre cilindri, cel putin la gaurile pentru prezoane, diferente gasesti la galeriile de admisie, cilindrii de jupiter 3 le au mai mari.

 

chiulasele care le ai tu daca zici ca sunt mai mici ca si inaltime (aripioarele de racire) s-ar putea sa fie de jupiter 4, cele de 3 sunt mai inalte, au o forma rotunjita si ar trebui sa cada

 

perfect pe cilindrii fie ei de jupiter 3 sau 4.

 

sau s-ar putea sa fie de jupiter 5, alea nu se potriveste la gauri cu nici un model anterior si sunt ca forma apropiata de cele de jupiter 4 dar mult mai patratoase.

 

Editat de Burg_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare! Știe cineva pentru ce moto e roata din foto? M-am procopsit cu ea odată cu iju.

 

Are serie si daca nu ma insel e trecuta in carte e diferita de cea a motocicletei. Vezi ca trebuie sa fie pe partea dreapta a cadrului, la scarita, locasul ala unde pui piciorul sa te urci in atas.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Vezi ca trebuie sa fie pe partea dreapta a cadrului, la scarita, locasul ala unde pui piciorul sa te urci in atas.

 

 

Intre scarita atasului si aripa ai o tabla/suport aripa. Acolo vei gasi seria, anul fabricatiei, numele fabricantului.

Aha... am gasit-o... acum trebuie sa vad daca apare vreo problema la rar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ar trebui sa apara probleme la RAR dar la cat de batuti-in-cap sunt "RAR-istii" din Romania....iti pot spune cate in luna si in stele. Seria atasului este poansonata de fabricant pentru a tine evidenta livrarilor catre uzinele constructoare de motociclete, nu au nici o legatura cu seria de pe sasiul motocicletei pe care o echipa in momentul in care iesea pe poarta uzinei. In documentele de inmatriculare ale motocicletelor ce erau echipate cu astfel de atase nu aparea nicaieri seria atasului dar cei de la RAR ti-o pot spune pe aia : "atasul este o extensie a sasiului motocicletei, in consecinta nu trebuie sa aiba o alta serie".

Succes !

 

PS : daca o sa-ti puna bete in roate cei de la RAR suna-ma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...