Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut .... am nevoie si eu de o parere, ca sa nu imi cumpar un carburator nou. are cineva carburator k 36, este bun de ceva ??? cam cat e consumul mediu ? multumesc

 

vad ca nu ma baga nimeni in seama ;)) :D ....va rog daca ma poate ajuta careva, am un izh 56 ,si momentan am un carburator k 28 care imi consuma groaznic de mult creca sare de 20% am facut rost de un carburator k 36 "sper ca consuma mai putin totusi, de asta am intrebat mai sus, poate are careva si ca idee cam cat e de bun, cat consuma.

Darmai e o problema ca sa il folosesc pe asta k 36 as avea nevoie de un gat de admisie pt un izh 56 (intr-un piston) care sa nu fie rotund la intrarea in carburator :D , nu prea stiu termeni mecanici , sper ca m-am facut cat de cat inteles. daca ma poate ajuta cineva, nr meu de tel e 0766777482 va multumesc.

 

Salut,din cate stiam eu K28 era f economic, cu conditia unui reglaj al motorului f bun.Consumul de 20% mi se pare exagerat.Am un K36 in sate fb,insa ai putea sa pui si un K65 de Dnepra,cu conditia sa-i pui un filtru artizanal, sa poata trage aer mult.Dar daca vrei sa fie cat mai original pui K36. Consumul unui motor 2T scade pana la valorile normale daca tii cont de urmatoarele:evacuare curata,uzura setului cat mai mica,reglarea carburatorului,si nu in ultimul rand si la fel de important,reglarea avansului. Si mai este ceva IJ 56 au aparut cu roti pe 19,si multi au schimbat cu roti pe 18,din diferite motive,si din acest motiv poate creste consumul,diferenta de circumferinta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu inteleg sarcasmul... daca vrei sa imi dai un sfat, da-mi, daca nu lasa pe altii sa o faca .

 

 

am fost realist, nu sarcastic! ia k65 de ij, nu de nepra sau chiar k68. daca vrei rusesc. daca nu, sunt o groaza de carburatoare japoneze muuult mai bune de pe motociclete relativ similare.

 

vulpoiule, crede-ma ca n-am putut sa ma abtin cand am vazut tampenia omului!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

urmeaza sa punem pe roate o frumusete de ij,evident cu k 28,asa cum l-a facut mama lui,mai putin aprinderea. [ca defapt aia te lasa-n drum].

 

 

 

pt ce solutie mai fiabila ai optat pt aprindere ?

Si de care IJ e ?

 

:wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut .... am nevoie si eu de o parere, ca sa nu imi cumpar un carburator nou. are cineva carburator k 36, este bun de ceva ??? cam cat e consumul mediu ? multumesc

 

vad ca nu ma baga nimeni in seama ;)) :D ....va rog daca ma poate ajuta careva, am un izh 56 ,si momentan am un carburator k 28 care imi consuma groaznic de mult creca sare de 20% am facut rost de un carburator k 36 "sper ca consuma mai putin totusi, de asta am intrebat mai sus, poate are careva si ca idee cam cat e de bun, cat consuma.

Darmai e o problema ca sa il folosesc pe asta k 36 as avea nevoie de un gat de admisie pt un izh 56 (intr-un piston) care sa nu fie rotund la intrarea in carburator :D , nu prea stiu termeni mecanici , sper ca m-am facut cat de cat inteles. daca ma poate ajuta cineva, nr meu de tel e 0766777482 va multumesc.

sunt ok carburatoarele vechi daca nu au uzura prea mare. Problema principala esta ca enu prea gasesti asa ceva.

DAca vrei sa faci modificari pentru a merge decent iti trebuie urmatoarele:

1) galerie de admiisie de planeta - trebuie sa o modifici pentru a merge pe 56 - faci sanfren in gaurile prin care trec prezoanele de pe cilindru - spiral de grosime adecvata

2) garnituri custom - din ce ai la indemana. Clingherit relativ subtire e ideal. forma ferestrelor de 56 nu se suprapune corect peste iesirea galeriei de planeta dar va functiona ok. Etanseaza calumea - e foarte important.

3) filtru de aer rezonant. REcomand tot de planeta sau poate jupiter chiar daca va stac iudat pe acolo - cel negru de plastic cu calti in el

4) tobe rezonante - intra ok cele de jupi 3 sau de cz sport. la restul cam loveste pedala de pornire.

5) carburator k68 nou - nu recomand sh de nnici un fel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt ok carburatoarele vechi daca nu au uzura prea mare. Problema principala esta ca enu prea gasesti asa ceva.

DAca vrei sa faci modificari pentru a merge decent iti trebuie urmatoarele:

1) galerie de admiisie de planeta - trebuie sa o modifici pentru a merge pe 56 - faci sanfren in gaurile prin care trec prezoanele de pe cilindru - spiral de grosime adecvata

2) garnituri custom - din ce ai la indemana. Clingherit relativ subtire e ideal. forma ferestrelor de 56 nu se suprapune corect peste iesirea galeriei de planeta dar va functiona ok. Etanseaza calumea - e foarte important.

3) filtru de aer rezonant. REcomand tot de planeta sau poate jupiter chiar daca va stac iudat pe acolo - cel negru de plastic cu calti in el

4) tobe rezonante - intra ok cele de jupi 3 sau de cz sport. la restul cam loveste pedala de pornire.

5) carburator k68 nou - nu recomand sh de nnici un fel

 

am atasat o poza cu ij-ul, nu il am de mult timp nici nu m-am atins de motor, cand l-am luat am curatat rezervorul, am schimbat bobina, am pus o baterie de 12 v ca de aia am momentan, am desfacut carboratoru, l-am curatat, apoi am umblat la platina cu un prieten de al meu care si el e pe dinafara cu mecanica :D... aici ne-am prins urechile, nu am nici cea mai mica idee care e treaba cu avansul ... "dar din ce am mai citit cand se ridica pistonu cu 2 mm inainte sau dupa trebuie sa dea scanteia" apoi in functie daca trage sau nu misti platina in sens invers. Creca debitez niste prostii :)) ??!!! poate nu se va gasi iar unul ca "FESU' " sa rada de mine :D ... iar un meserias sincer am cautat da nu prea am gasit . se vede si filtru de aer, cred ca e de jupiter 3, are calt in el, tobele la fel nu stiu daca sunt originale.... iar in privinta carburatorului cand l-am desfacut iar am gasit socul inchis, cred ca s-a rupt firul... nu am mai avut timp sa vad cat consuma cu socul scos.....pt ca in doar weekend ma duc acasa sa pot lucra la el :D, dar credeti ca acest soc care a stat inchis poate face asa mare diferenta de consum ??? Si inca ceva ma poate ajuta cineva si pe mine cu cartea tehnica daca o aveti, v-as fi recunoscator. va multumesc.

post-70100-0-47931400-1348826155_thumb.jpg

Editat de catalinn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am atasat o poza cu ij-ul, nu il am de mult timp nici nu m-am atins de motor, cand l-am luat am curatat rezervorul, am schimbat bobina, am pus o baterie de 12 v ca de aia am momentan, am desfacut carboratoru, l-am curatat, apoi am umblat la platina cu un prieten de al meu care si el e pe dinafara cu mecanica :D... aici ne-am prins urechile, nu am nici cea mai mica idee care e treaba cu avansul ... "dar din ce am mai citit cand se ridica pistonu cu 2 mm inainte sau dupa trebuie sa dea scanteia" apoi in functie daca trage sau nu misti platina in sens invers. Creca debitez niste prostii :)) ??!!! poate nu se va gasi iar unul ca "FESU' " sa rada de mine :D ... iar un meserias sincer am cautat da nu prea am gasit . se vede si filtru de aer, cred ca e de jupiter 3, are calt in el, tobele la fel nu stiu daca sunt originale.... iar in privinta carburatorului cand l-am desfacut iar am gasit socul inchis, cred ca s-a rupt firul... nu am mai avut timp sa vad cat consuma cu socul scos.....pt ca in doar weekend ma duc acasa sa pot lucra la el :D, dar credeti ca acest soc care a stat inchis poate face asa mare diferenta de consum ??? Si inca ceva ma poate ajuta cineva si pe mine cu cartea tehnica daca o aveti, v-as fi recunoscator. va multumesc.

 

n-am ras de tine, am vorbit serios. carb nou. nu 2 mm, nici la jupiter nu e 2 mm. 3.5-4 mm la planeta. ridici pistonul la pms si in dai inapoi (invers acelor de ceas). atunci trebuie sa dea scanteia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am atasat o poza cu ij-ul, nu il am de mult timp nici nu m-am atins de motor, cand l-am luat am curatat rezervorul, am schimbat bobina, am pus o baterie de 12 v ca de aia am momentan, am desfacut carboratoru, l-am curatat, apoi am umblat la platina cu un prieten de al meu care si el e pe dinafara cu mecanica :D... aici ne-am prins urechile, nu am nici cea mai mica idee care e treaba cu avansul ... "dar din ce am mai citit cand se ridica pistonu cu 2 mm inainte sau dupa trebuie sa dea scanteia" apoi in functie daca trage sau nu misti platina in sens invers. Creca debitez niste prostii :)) ??!!! poate nu se va gasi iar unul ca "FESU' " sa rada de mine :D ... iar un meserias sincer am cautat da nu prea am gasit . se vede si filtru de aer, cred ca e de jupiter 3, are calt in el, tobele la fel nu stiu daca sunt originale.... iar in privinta carburatorului cand l-am desfacut iar am gasit socul inchis, cred ca s-a rupt firul... nu am mai avut timp sa vad cat consuma cu socul scos.....pt ca in doar weekend ma duc acasa sa pot lucra la el :D, dar credeti ca acest soc care a stat inchis poate face asa mare diferenta de consum ??? Si inca ceva ma poate ajuta cineva si pe mine cu cartea tehnica daca o aveti, v-as fi recunoscator. va multumesc.

ijul tau are tobe si coturi ok. etanseaza zonele in care sufla cu ata de azbest - este foarte important

filtrul de aer este ceea ce trebuie pentru carburator modern (apropo - intoarce gatula ala spre interiorul cadrului - daca mergi in ploaie bundenta cu el asa nu e bine)

ai nevoie de galerie si de filtru casa mearga ok.

daca vrei siguranta pe parte electrica -a aprinderea de minsk e cea mai indicata. daca nu - se poate pune alternator de ij sau se poate reface aprinderea originala - spune-mi ce alegi sa stiu ce iti spun. daca modificarile sunt facute ok - sunt reversibile fara nici un necaz

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

 

As avea si eu o rugaminte: poate cineva sa masoare rezistenta electrica la colector a rotorului de Planeta/Jupiter? Planeta mea nu mai incarca bine(13.2V max cu sau fara lumini aprinse), am schimbat regulatorul si este la fel. Mi-am indreptat atentia asupra alternatorului si mi se pare cam dubios ca rotorul sa aiba 7.8 ohmi(masurat la colectorul de cupru) si aprox. 11 ohmi masurat "prin" periile colectoare. Intr-un manual am vazut ca ar trebui sa aiba 8 ohmi cu tot cu periile colectoare si deduc eu o valoare de aproximativ 4 ohmi a infasurarii rotorului.

post-60030-0-99908500-1348924149_thumb.jpg

Editat de danielzmfr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am folosit cdi de piaggio pe un voshod la care nu aveam nevoie de lumini, firul de la magnetou care scotea curentul necesar luminilor claxon si semnale l-am izolat

aprinderea este cea din poza,

la verde se leaga firul de la magnetou de pe bobinele mici, bobinate cu fir subtire

la rosu impulsul de la bobinuta mica de pe magnetou

la alb masa, sau capatul celalalt de la bobinuta de semnal, nu mai stiu sigur, ca intre timp am dat voshodul si a trecut ceva timp de cand l-am facut,

merge foarte bine motorul cu aprinderea asta, la voshod cel putin facea minuni

post-46743-0-56917600-1348941875_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

daniel zmfr, problema ta nu e în rotor, e ori în puntea de diode (ceva diode duse) sau chiar dezlipit(ă) una-două înfăÂşurări. Valoarea mare a rezistenței în rotor e bine. Înseamnă cîmp magnetic mai puternic.

 

AÂşa că... scoate rotorul Âşi vezi dacă-s lipite toate pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat de aseara problema. Am mutat firul de referinta al regulatorului de la plusul puntii la plusul bateriei. Incarcarea e ok acum: 14.15-14.16V maximum(o lumina cum nu am avut de cand am luat-o). Am montat punte si regulator de Dacia pentru ca regulatorul original nu mai trecea de 13V indiferent de ce turatie avea motorul(pana sa verific asta am stricat doi acumulatori). Avand in vedere ca am rezolvat si treaba asta, motocicleta ar fi gata de drum. Mai am nevoie decat de un intrerupator de stop-cel care vine in cutia din dreapta.

 

Deci, daca are cineva un intrerupator original care si merge sa-mi dea de veste(am luat unul nou si nu m-a tinut decat cateva actionari de pedala pentru ca s-au lipit contactele in interior).

Editat de danielzmfr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU
Am mutat firul de referinta al regulatorului de la plusul puntii la plusul bateriei.

 

Iote altu' .... oare de ce mnezzo scrie CLAR pe instrucțiunile de montaj ale releului "se pune la borna de plus a bateriei" ???

Ăla calculează fix cîtă tensiune ajunge să încarce bateria !!! restul, merge pe orice tensiune, ba chiar Âşi pe alternativ în unele cazuri.

Da' bun că se deÂşteaptă lumea (măcar cînd dă cu palma...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU
dar cand vine din partea cuiva care nu stie nici macar cum se demonteaza/monteaza un carburator.....

 

 

Să admitem. Păi aia e Âşi ideea! Vă las pe voi să fiți meseriaÂşii! că dacă s-ar pricepe toți proÂştii ca mine, ar muri meseriaÂşii de fuame! ...Âşi aÂşa mănîncă covrigi de Buzău, visînd la cîrnații de PleÂşcoi. Da' în fine...

 

Ia vezi don' injiner, am făcut bine?

 

http://racitcuaer.wordpress.com/2012/10/01/operatie-in-mate-de-ij/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Verificat Âşi asta, verificat Âşi deschiderea ambreiajului la acționarea manetei...

Oricum, în primul caz, cursa e foarte mică, mai mult e o depresare decît o distanțare... deci alunecarea lor contează prea puțn.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alunecare importantă, că altfel ai avea mai mult ca sigur probleme cu acționatul cutiei de viteze. Ai remarcat că, deseori, nu reuÂşeÂşti să schimbi viteza cu motorul oprit decât după ce-ai învârtit nițel roata spate? Alunecarea aia dintre discurile de ambreiaj Âşi plăcile de oțel (printr-o peliculă de ulei) permite pinioanelor să se "găsească" unul pe celălalt (axele învârtindu-se în continuare în motor) fără să-și rupă dinții la cuplare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...