Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am si eu o intrebare. cum ai tras dungile?

cu banda 3M de 4mm. latime. costa in jur de 10 euro, se vopseste in culoarea dungii, lasi sa se usuce citeva ore apoi cu banda trasezi dungile pe unde vrei, vopsesti culoarea de baza peste tot, dezlipesti banda si apar dungile. doua staturi de lac si-ai terminat!

banda asta este special facuta sa se muleze si sa se curbeze pe raze mici si nici nu adera puternic la vopsea ca sa o dezlipeasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Corect, numai ca cei 45 W pe care ar trebui sa-i dezvolte la peste 3000 rot/min sunt, de fapt, 43 W (cand dinamul este nou).

45W?

Pai de ce stiam ca dinamul are 90W putere nominala iar alternatorul (de Ij, bineinteles) 120W?

Stiu gresit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

...şi io care mă bucuram că duc etrierul pe dreapta, mai coboară faţa şi ajunge şi cablul de kilometraj... da da, cucu. Tot varianta cu faţa de pe Nipru rămîne.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

45W?

Pai de ce stiam ca dinamul are 90W putere nominala iar alternatorul (de Ij, bineinteles) 120W?

Stiu gresit?

 

Indiferent ca e dinam de IJ Jupiter (ma refer la cele cu dinam), IJ 350, 49 sau 56 toate dezvolta 45 W (43). Fiecare dinam de IJ are poansonat 6 V / 45 W pe carcasa si anume pe lateralul statorului. Alternatorul de IJ dezvolta cu putin peste 120 W (din cate imi amintesc - e posibil sa ma insel). 90 W dezvolta unul din modelele de magneto de Voschod/Minsk.

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am capatat si eu o motoreta d`asta dar am o problema. Nu stiu exact ce model este. Aripile spun un lucru, rezervorul alt lucru, motorul... alt lucru. :))

Alte probleme ar fi:

1)a fost modificata aprinderea(se vede in poze ce a fost pus)

2)cand am incercat sa scot cilindrul am ciupit putin fusta pistonului.

3) segmentul de jos are lipsa vreo 5mm

Oare daca incerc sa o pornesc asa risc sa o fac praf?

 

Multumesc anticipat :D

post-19570-0-87160700-1362061442_thumb.jpg

post-19570-0-54189000-1362061535_thumb.jpg

post-19570-0-85347100-1362061587_thumb.jpg

post-19570-0-64144500-1362061664_thumb.jpg

post-19570-0-75578500-1362061842_thumb.jpg

post-19570-0-71424600-1362061916_thumb.jpg

post-19570-0-04216000-1362061941_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...