Dr_krl Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Pe la acel simering nu e posibil să piardă compresie ci eventual să primească aer fals. Dacă îndepărtezi acel capac prins cu 4 şuruburi, poţi schimba simeringul. Da bateria stiu ca nu este buna dar in mod normal daca o pornesti si scoti de pe borne ar trebui sa mearga.O bonina aia de dacie este de 12 V cred ca de asta moare cand scot bornele.Contacte oxidate nu cred ca am.Am sa ma uit.Dar cred ca asta e ,cum ai spus si tu bateria de dacia sa imi fure tot curentul.Multumesc mult.Azi poate am sa pun un filmulet sa va arat Motorul la turaţie obişnuită nu ar trebui să se oprească dacă iei bornele de pe baterie şi ai încărcarea bună, chiar şi cu o bobină de 12 V. Bineînţeles, cu becurile stinse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Motorul la turaţie obişnuită nu ar trebui să se oprească dacă iei bornele de pe baterie şi ai încărcarea bună, chiar şi cu o bobină de 12 V. Bineînţeles, cu becurile stinse. Ce inseamna turatie obisnuita?Ca la mine aricum ar fi turata daca scot bornele motorul moare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shadow_deen Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Am vazut ca din cand in cand iese fum pe acolo de esapament. Si da, trage aer pt ca se tureaza singur in unele momente. Pe la acel simering nu e posibil să piardă compresie ci eventual să primească aer fals. Dacă îndepărtezi acel capac prins cu 4 şuruburi, poţi schimba simeringul. Motorul la turaţie obişnuită nu ar trebui să se oprească dacă iei bornele de pe baterie şi ai încărcarea bună, chiar şi cu o bobină de 12 V. Bineînţeles, cu becurile stinse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 (editat) Ce inseamna turatie obisnuita?Ca la mine aricum ar fi turata daca scot bornele motorul moare Inseamnă că nu ai încărcare, iar dacă şi bateria e slabă nu prea mai ai de ce să te miri că merge neregulat. Am vazut ca din cand in cand iese fum pe acolo de esapament. Si da, trage aer pt ca se tureaza singur in unele momente. Mi se pare puţin ciudat pentru că în acest caz segmenţii tăi sunt ca şi inexistenţi iar gazele arse se amestecă cu gazele amestecului proaspăt de sub piston. Probabil ai noroc cu celălalt cilindru că îţi mai porneşte motorul, pentru că baleiajul la cilindrul drept nu mai e ceea ce ar trebui să fie. S-ar putea să nu am dreptate deoarece nu am văzut motorul şi nu mă pot pronunţa decât strict raportat la ceea ce povesteşti tu, dar în teorie e aşa cum zic eu. Editat Iunie 27, 2013 de Dr_krl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shadow_deen Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Segmentii sunt noi si am incercat cu doua seturi de pistoane si segmenti diferite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 Chestia este ca nu merge neregulat.Doar nu incarca.Stie careva cum se leaga firele de la carbuni si unde?Ma dau sa fac o poza cum am legat eu si sa imi spuneti daca este bun.Multumesc Inseamnă că nu ai încărcare, iar dacă şi bateria e slabă nu prea mai ai de ce să te miri că merge neregulat. aici sunt 2 poze la cum am legat carbuni.Unul la masa si unul pe al surub de la dreapta la stanga.Stiti daca este bine?Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 (editat) Din explicaţia de mai sus ar fi trebuit să înţeleg că merge regulat? Te-aş ajuta mai mult dar trebuie să mă ajuţi şi tu. Referitor la instalaţia electrică, din păcate online nu pot să torn cu pâlnia în cap, aşa că va cădea în sarcina ta să studiezi puţin. Am afişat un link în primul post de pe această pagină în care se explică foarte clar cum se leagă releul la generator. Tu degeaba ai fotografiat generatorul pentru că nu am de unde să ştiu unde urcă firele pe releu. Dar aşa cum e acum (adică un fir de la o perie se leagă cu unul de la stator, iar celălalt la masă, pare OK). Voi desena o schemă ca să înţelegi, dar până atunci vezi că pe plasticul cu conexiunile de la generator, cam pe acolo unde am pus eu punctele roşii, sub fire, există nişte simboluri care trebuie să facă legătura cu simbolurile corespondente de pe releu (aceleaşi simboluri). Trebuie doar să te uiţi mai atent deoarece acele simboluri sunt destul de mici. Te rog fi atent şi citeşte posturile de mai multe ori, chiar dacă pare o nebuloasă nu ai de ce te teme că poţi înţelege în final cum se mânâncă chestia asta. Segmentii sunt noi si am incercat cu doua seturi de pistoane si segmenti diferite Dacă ai segmenţi buni atunci fumul nu vine pe lângă simering. Îţi dai sema că dacă acolo ar ajunge gaze arse, acesta s-ar amesteca cu aerul proaspăt şi o parte din el ar mai şi refula pe carburator. Mai probabil fumul provine de la ţeava de eşapament, de la îmbinarea cotului cu ţeava şi astfel lasă impresia că provine de la motor. Am mai incercat si acum face in felul urmator.Daca pornesc pe fiecare piston in parte porneste foarte usor ,sta la relantiu dar daca pun amandoua bujii si pornesc asa porneste doar unu iar celalalt da cate o data scanteie nu tot timpul. Stiti dece? La această explicaţie mă refeream în legătură cu mersul regulat. Am revenit cu schema promisă. În prima schemă poţi vedea cum se leagă releul la generator. Nu cred că mai are nevoie de explicaţii suplimentare, dar dacă totuşi.....explic atunci. Atât doar că nu mai ţin minte din cap ordinea simbolurilor pe releu şi generator, dar cred că te descurci şi aşa. În a II-a schemă am redat modul în care poţi verifica, fără voltmetru, dacă e bun generatorul de curent. Becul de 6V 21-45W trebuie să lumineze dacă e bun dinamul. Nu tura prea tare pentru că fără regulator de tensiune rişti să arzi becul. Tensiunea poate creşte în acest caz şi până la 18V. Poţi testa şi cu bec de 12 V, dar intensitatea luminoasă va fi mai mică. A III-a schemă este pentru a vedea dacă e bun statorul. Desfă firul de la peria A2 care se leagă la borna "R întors" cu capătul celălalt al firului de la stator. După ce le-ai desfăcut, leagă "+" de la baterie la capătul "E întors" şi borna "-" de la baterie la borna "R întors". Când dai curent, statorul se magnetizează şi atrage metalele. Este un mod empiric de a testa înfăşurarea statorului să nu fie întreruptă (arsă), dar nu poţi să-ţi dai seama dacă e scurtcircuitată uşor (eventual bănuieşti după intensitatea scânteilor când le pui în legătură). Dacă nu desfaci firul de la perie aşa cum am spus, şi-i dai curent, generatorul devine motor electric şi vei observa că are tendinţa să învârtă motorul motocicletei. În acest caz măcar ştii că e bun dinamul şi cauţi problema la releu dacă nu încarcă. Detalii despre valoarea volţilor şi reglarea releului, nu cred că e cazul să dau acum. Dar dacă nu te descurci, poate se rezolvă şi asta. Editat Iunie 29, 2013 de Dr_krl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nitusararu Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 Cumpar stop spate IJ 56 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 Acum am observat că la schema a II-a şi a III-a am desenat invers bateria. Şi acolo tot "+" e la masă ca la prima schemă unde am desenat-o cu mâna. Îmi cer scuze pentru eroare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 Stie cineva unde se gaseste o husa pentru atasul de Jupiter4 ? Sau, daca cineva de pe aici poate confectiona una identica. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 Din explicaţia de mai sus ar fi trebuit să înţeleg că merge regulat? Te-aş ajuta mai mult dar trebuie să mă ajuţi şi tu. Referitor la instalaţia electrică, din păcate online nu pot să torn cu pâlnia în cap, aşa că va cădea în sarcina ta să studiezi puţin. Am afişat un link în primul post de pe această pagină în care se explică foarte clar cum se leagă releul la generator. Tu degeaba ai fotografiat generatorul pentru că nu am de unde să ştiu unde urcă firele pe releu. Dar aşa cum e acum (adică un fir de la o perie se leagă cu unul de la stator, iar celălalt la masă, pare OK). Voi desena o schemă ca să înţelegi, dar până atunci vezi că pe plasticul cu conexiunile de la generator, cam pe acolo unde am pus eu punctele roşii, sub fire, există nişte simboluri care trebuie să facă legătura cu simbolurile corespondente de pe releu (aceleaşi simboluri). Trebuie doar să te uiţi mai atent deoarece acele simboluri sunt destul de mici. Te rog fi atent şi citeşte posturile de mai multe ori, chiar dacă pare o nebuloasă nu ai de ce te teme că poţi înţelege în final cum se mânâncă chestia asta. Dacă ai segmenţi buni atunci fumul nu vine pe lângă simering. Îţi dai sema că dacă acolo ar ajunge gaze arse, acesta s-ar amesteca cu aerul proaspăt şi o parte din el ar mai şi refula pe carburator. Mai probabil fumul provine de la ţeava de eşapament, de la îmbinarea cotului cu ţeava şi astfel lasă impresia că provine de la motor. La această explicaţie mă refeream în legătură cu mersul regulat. Am revenit cu schema promisă. În prima schemă poţi vedea cum se leagă releul la generator. Nu cred că mai are nevoie de explicaţii suplimentare, dar dacă totuşi.....explic atunci. Atât doar că nu mai ţin minte din cap ordinea simbolurilor pe releu şi generator, dar cred că te descurci şi aşa. În a II-a schemă am redat modul în care poţi verifica, fără voltmetru, dacă e bun generatorul de curent. Becul de 6V 21-45W trebuie să lumineze dacă e bun dinamul. Nu tura prea tare pentru că fără regulator de tensiune rişti să arzi becul. Tensiunea poate creşte în acest caz şi până la 18V. Poţi testa şi cu bec de 12 V, dar intensitatea luminoasă va fi mai mică. A III-a schemă este pentru a vedea dacă e bun statorul. Desfă firul de la peria A2 care se leagă la borna "R întors" cu capătul celălalt al firului de la stator. După ce le-ai desfăcut, leagă "+" de la baterie la capătul "E întors" şi borna "-" de la baterie la borna "R întors". Când dai curent, statorul se magnetizează şi atrage metalele. Este un mod empiric de a testa înfăşurarea statorului să nu fie întreruptă (arsă), dar nu poţi să-ţi dai seama dacă e scurtcircuitată uşor (eventual bănuieşti după intensitatea scânteilor când le pui în legătură). Dacă nu desfaci firul de la perie aşa cum am spus, şi-i dai curent, generatorul devine motor electric şi vei observa că are tendinţa să învârtă motorul motocicletei. În acest caz măcar ştii că e bun dinamul şi cauţi problema la releu dacă nu încarcă. Detalii despre valoarea volţilor şi reglarea releului, nu cred că e cazul să dau acum. Dar dacă nu te descurci, poate se rezolvă şi asta. Multumesc tare mult.Mi-ati fost de mare ajutor.Saptamana asta incerc sa rezolv.Multumesc frumos inca o data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 Cu plăcere. Sper să reuşeşti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 (editat) ,,A III-a schemă este pentru a vedea dacă e bun statorul. Desfă firul de la peria A2 care se leagă la borna "R întors" cu capătul celălalt al firului de la stator. După ce le-ai desfăcut, leagă "+" de la baterie la capătul "E întors" şi borna "-" de la baterie la borna "R întors". Când dai curent, statorul se magnetizează şi atrage metalele. Este un mod empiric de a testa înfăşurarea statorului să nu fie întreruptă (arsă), dar nu poţi să-ţi dai seama dacă e scurtcircuitată uşor (eventual bănuieşti după intensitatea scânteilor când le pui în legătură). Dacă nu desfaci firul de la perie aşa cum am spus, şi-i dai curent, generatorul devine motor electric şi vei observa că are tendinţa să învârtă motorul motocicletei. În acest caz măcar ştii că e bun dinamul şi cauţi problema la releu dacă nu încarcă. Detalii despre valoarea volţilor şi reglarea releului, nu cred că e cazul să dau acum. Dar dacă nu te descurci, poate se rezolvă şi asta.'' Asa am facut si imi invarte motorul si se aude si releul cum lucreaza.Teoretic ar trebui sa incarce nu? Am mai verificat si a 2 schema insa nu am pornito ca nu am cum ca bateria am pus-o minusul la masa pe stator si plusul pe bec apoi pe carbuni.Nu inteleg ce sa nu turez.Si se aprinde Editat Iulie 1, 2013 de emy15 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 (editat) Pe schema II şi III nu era desenat releul, aşa că nu trebuia să-l laşi conectat. Dacă vrei să vezi cum se aprinde becul, mai este o modalitate de legare: Legi statorul direct la baterie iar firele de la rotor(perii) la bec. În acest caz firul de la peria A2 nu se mai leagă în comun cu firul de la stator. Fi atent la polaritate, aceasta trebuie respectată ca în schemele standard, adică cu "+" la masă. Dar oricum acum nu are importanţă deoarece dacă s-a învartit motorul motocicletei de la generator, înseamnă că acesta e bun, iar tu, e posibil, să ai probleme cu releul. Ai verificat să fie legat ca în schema I? Ar trebui să încerci să faci rost de alt releu, unul care ştii că e bun, altfel ca începător ai foarte mici şanse să-l repari sau reglezi. P.S. Am uitat să spun ceva de la sine înţeles: că în toate cazurile trebuie să alimentezi şi bobinele de inducţie pentru a porni motorul. Eu nu am mai desenat asta în schemă, dar dacă chiar doreşti, se poate rezolva. P.S. 2 Mai bine sună-mă. Editat Iulie 1, 2013 de Dr_krl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 Salut.Faza este ca la mine statorul nu are 3 borne cum ai desenat dar oricum ma ajutat foarte mult.La mine 2 borne sunt pt platini si condensatori si 2 pt altceva.Mai vad si maine ce fac.Azi am tras la xerox toate schemele le-a lipit pe motocicleta si sa ma rezolvat.Mai vorbim.Cred ca te sun eu maine Ura ,am rezolvat cu pornirea.Stiu ce avea de nu pornea.Am dat cu niste smirghel fin pe platini ca una dadea cateodata atat.Acum raman celelalte Gata.Pornirea e focuta.Platinile erau de vina.Le-am rezolvat.Ramane incarcarea care este de la releu sau mai incolo (daca se poate)oricum dinamul functioneaza.Incet ,incet o termin si eu si asa arata releul meu.Cred ca de asta nu incarca Din explicaţia de mai sus ar fi trebuit să înţeleg că merge regulat? Te-aş ajuta mai mult dar trebuie să mă ajuţi şi tu. Referitor la instalaţia electrică, din păcate online nu pot să torn cu pâlnia în cap, aşa că va cădea în sarcina ta să studiezi puţin. Am afişat un link în primul post de pe această pagină în care se explică foarte clar cum se leagă releul la generator. Tu degeaba ai fotografiat generatorul pentru că nu am de unde să ştiu unde urcă firele pe releu. Dar aşa cum e acum (adică un fir de la o perie se leagă cu unul de la stator, iar celălalt la masă, pare OK). Voi desena o schemă ca să înţelegi, dar până atunci vezi că pe plasticul cu conexiunile de la generator, cam pe acolo unde am pus eu punctele roşii, sub fire, există nişte simboluri care trebuie să facă legătura cu simbolurile corespondente de pe releu (aceleaşi simboluri). Trebuie doar să te uiţi mai atent deoarece acele simboluri sunt destul de mici. Te rog fi atent şi citeşte posturile de mai multe ori, chiar dacă pare o nebuloasă nu ai de ce te teme că poţi înţelege în final cum se mânâncă chestia asta. Dacă ai segmenţi buni atunci fumul nu vine pe lângă simering. Îţi dai sema că dacă acolo ar ajunge gaze arse, acesta s-ar amesteca cu aerul proaspăt şi o parte din el ar mai şi refula pe carburator. Mai probabil fumul provine de la ţeava de eşapament, de la îmbinarea cotului cu ţeava şi astfel lasă impresia că provine de la motor. La această explicaţie mă refeream în legătură cu mersul regulat. Am revenit cu schema promisă. În prima schemă poţi vedea cum se leagă releul la generator. Nu cred că mai are nevoie de explicaţii suplimentare, dar dacă totuşi.....explic atunci. Atât doar că nu mai ţin minte din cap ordinea simbolurilor pe releu şi generator, dar cred că te descurci şi aşa. În a II-a schemă am redat modul în care poţi verifica, fără voltmetru, dacă e bun generatorul de curent. Becul de 6V 21-45W trebuie să lumineze dacă e bun dinamul. Nu tura prea tare pentru că fără regulator de tensiune rişti să arzi becul. Tensiunea poate creşte în acest caz şi până la 18V. Poţi testa şi cu bec de 12 V, dar intensitatea luminoasă va fi mai mică. A III-a schemă este pentru a vedea dacă e bun statorul. Desfă firul de la peria A2 care se leagă la borna "R întors" cu capătul celălalt al firului de la stator. După ce le-ai desfăcut, leagă "+" de la baterie la capătul "E întors" şi borna "-" de la baterie la borna "R întors". Când dai curent, statorul se magnetizează şi atrage metalele. Este un mod empiric de a testa înfăşurarea statorului să nu fie întreruptă (arsă), dar nu poţi să-ţi dai seama dacă e scurtcircuitată uşor (eventual bănuieşti după intensitatea scânteilor când le pui în legătură). Dacă nu desfaci firul de la perie aşa cum am spus, şi-i dai curent, generatorul devine motor electric şi vei observa că are tendinţa să învârtă motorul motocicletei. În acest caz măcar ştii că e bun dinamul şi cauţi problema la releu dacă nu încarcă. Detalii despre valoarea volţilor şi reglarea releului, nu cred că e cazul să dau acum. Dar dacă nu te descurci, poate se rezolvă şi asta. Salut.Am observat ca carbunele sau peria A1 care este legata la masa la tine mai duce un fir pe o barna la dinam si la mine nu este asa.Este pur si simplu legat la masa si atat.Oare de asta nu incarca?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 Şi conform schemei mele este tot un fir, adică acela de masă. Doar că le-am pus întruna cu masa pentru releu. Schema e de principiu, bineînţeles că d.p.v. estetic pot exista diferenţe faţă de ce ai tu, dar principiul e acelaşi. Urmăreşte dacă releul tău e legat la masă, sau...sună-mă. Mi se pare că eşti puţin în ceaţă, iar verbal pot explica mai bine decât în scris. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 da.prima data am sa fac rost de releu si sa il schimb sau ma duc la cineva care stie sa il faca sau regleze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 da.prima data am sa fac rost de releu si sa il schimb sau ma duc la cineva care stie sa il faca sau regleze. Vad ca esti din Iasi . Spune-mi si mie unde stai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 Da sunt din Iasi dar localitatea Pascani Dar tu de unde esti din iasi ca am ocazia sa o aduc in iasi si daca vrei si poti poate ma ajuti un pic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 vand IJ 56 pt piese in Bucuresti /index.php?/topic/93871-bursa-comunistelor/page-342 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 (editat) Pentru cei care cunosc bine instalatia de la IJ (cel cu 2 pistoane si dinamul pe 6V ) as vrea sa-mi spuna, primul carbune (sensul de rotire spre dreapta) ce scoate + (plus) sau -(minus). Am pus si eu o intrebare Si ma lasati cu ochi'n soare. Hai va rog uitati-va si spuneti-mi daca primul carbune este la masa (-)sau izolat (+) De regula primul carbune eu stiu ca este plus dar naiba stie cum e la Rusi. Multumesc !! Editat Iulie 12, 2013 de constantin57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danikon Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 (editat) Motor ij 56 350cc de vanzare pret 50 euro are compresie buna tel 0727931118 sau mail tutulescunina@yahoo.com Editat Iulie 12, 2013 de Danikon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 Pentru IJ Planeta 5, exista o schema detaliata cu seibile distantiere folosite in cutie si pozitia acestora? Am gasit eu ceva dar nu se vede tot... http://dombike.narod.ru/rus/manuals/izh-p5/pic_12.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 (editat) Pentru cei care cunosc bine instalatia de la IJ (cel cu 2 pistoane si dinamul pe 6V ) as vrea sa-mi spuna, primul carbune (sensul de rotire spre dreapta) ce scoate + (plus) sau -(minus). Hai va rog uitati-va si spuneti-mi daca primul carbune este la masa (-)sau izolat (+) De regula primul carbune eu stiu ca este plus dar naiba stie cum e la Rusi. Multumesc !! Cărbunele notat cu "1" se leagă la masă şi este cu polaritate "+", aşa cum se vede şi în prima schemă electrică de pe pagina anterioară. La următoarele două scheme, din reflex am notat masa cu "-", dar ulterior am observat greşeala şi am scris asta în topicul ulterior. Sunt foarte sigur de răspuns, iar răspunsul ştiu că e corect, aşa că puteţi să-l legaţi aşa cum zic. Editat Iulie 12, 2013 de Dr_krl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Iulie 13, 2013 Share Postat Iulie 13, 2013 Cărbunele notat cu "1" se leagă la masă şi este cu polaritate "+", aşa cum se vede şi în prima schemă electrică de pe pagina anterioară. La următoarele două scheme, din reflex am notat masa cu "-", dar ulterior am observat greşeala şi am scris asta în topicul ulterior. Sunt foarte sigur de răspuns, iar răspunsul ştiu că e corect, aşa că puteţi să-l legaţi aşa cum zic. Cum mama ciorilor acum plusul este la masa ? Nu vreau sa ma laud,am fost PRAM-mist categorie speciala,am avut in intretinere generator de 6MW. Stiu cum se unge pe piine curentul !! Dar aici explicatiile se cam bat cap in cap. Nu vreau sa ma intelegeti gresit. Motorul este a lui Emy15. Eu pot sa fac sistemul sa-i mearga cum vreau eu,dar nu vreau sa depinda de mine. Vreau ca atunci cind va mai avea probleme si intreaba pe forum ,sa gaseasca acolo ce-i spuneti voi, nu inventia mea. In speranta ca m-ati inteles va Multumesc !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.