Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

A II-a schemă de mai sus nu se pune la socoteală deoarece e de IJ Planeta cu un cilindru care funcţionează la 12V cu alternator şi bloc de diode redresoare. Adică este altă mâncare de peşte.

Revenind la oile noastre, menţionez că am avut deodată în dotare şi IJ 56 şi IJ Jupiter 3. La ambele întotdeauna era plusul la masă iar instalaţia electrică îmi funcţiona perfect. Mai aveam doi prieteni care aveau şi ei Jupiter 3 şi încă vreo cinci cu IJ 56 şi era la fel. Ştiu sigur că era aşa pentru că mai schimbam între ele relee, rotoare sau statoare când la vreunul dintre noi se strica ceva şi funcţionau perfect. Probabil singura diferenţă care exista între generatoare, este aceea că dinamul de IJ 56 este de 45W iar cel de Jupiter 3 este de 60W. Dar cum spuneam, şansele să existe chiar şi această diferenţă, sunt minime. O altă diferenţă este între releele regulatoare, adică cel de la Jupiter are un miez în plus, dar asta nu contează deoarece este perfect compatibil cu cel de la IJ 56 şi invers.

Eu propun să verificaţi dacă e bun generatorul de curent după schema următoare. De data aceasta am schimbat în desen polaritatea şi am desenat-o corect. Conform schemei şi dacă generatorul funcţionează, voltmetrul ar trebui să arate că peria de jos este cu plus. Verificarea se face fără releu. Legaţi ca în desen, porniţi motorul şi măsuraţi. Dacă vine curent, atunci faceţi rost de un releu bun şi legaţi-l conform schemei dumneavoastră dar cu plusul la masă, sau conform schemei mele de pe pagina anterioară. Se poate cumpăra şi releu electronic pe 6V, nou.

Dacă nu aş fi sigur de ceea ce zic, nu aş scrie.

Poate eraţi mai convinşi cum stă treaba dacă spuneau şi Burg_man sau Shadow_deen ce părere au, deoarece şi ei mai posedă Jupiter 3.

post-3360-0-30473600-1373703654_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In cutia de viteze de ij planeta 2 pot baga ulei de motor????? si trebuie sa o umplu/??cand o pornesc nu sta la relanti ,ci este accelerata si atunci cand reglez jigleoarele da sa se innece .Astept un raspuns ,multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cutia de viteze de ij planeta 2 pot baga ulei de motor????? si trebuie sa o umplu/??cand o pornesc nu sta la relanti ,ci este accelerata si atunci cand reglez jigleoarele da sa se innece .Astept un raspuns ,multumesc.

Ulei T90,vezi ca ai un surubel pe capacul din stanga,mai jos de pedala, ala e preaplinul nepoate, pui ulei pana iese pe acolo. Intradevar esti cam nou in ale motocicletelor, cel mai bun rodaj al tau e cu o comunista, era buna o nepra dar merge si un ij. Jigloarele nu se regleaza, leai insurubat si raman tepene acolo. Pe corpul carb ai doua suruburi care iti regleaza amestecul aer benzina, relanti. Acolo ar trebui sa umbli tu ,sau mai bine suna un prieten. Verifici daca ai compresie buna,apoi etanseitatea admisiei(garnituri,crapaturi,filtru,apoi incepi reglajul. vezi nivelul in carb. Nu uita sa verifici si bujia si scanteia. Si asta abia e inceputul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uleiul de motor poarte strica ceva?

Daca il folosesti la motor,nu, daca-l bei e naspa. Uleiul strica daca nu-i pui de care trebuie, insa din cate stim, lubrifiaza, micsoreaza uzura angrenajelor. Daca nu pui de care trebuie ,face spuma,mareste presiunea in cutie ,si il arunca prin semeringuri iar ambreiajul e varza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in urma cu putin timp am montat pe ij magnetou de minsk. merge fara probleme, la rece proneste la prima pedala, dar atunci cand se incalzeste nu porneste decat impinsa...care sa fie problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat problema intre timp. Am montat o bobina mai mica in locul celei de dacia pe care o aveam montata si i-am pus o bujie noua. Scanteia era cam micuta la cea veche de 4 ani :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca niste probleme la planeta 2:D.Porneste la prime ,relanti bun ,dar cand sa accelerez se ineaca.Aceeasi kestie dupa ce obtin un raport aer benzina bun cand bag 1 moare motoru,fara sa dau drumu la ambreaj ! M-ar salva un carb nou ???Modelul meu e K28 :cheers:

Astept rezolvazi :) .Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru un Ij 350 monocilindru ce tip de carburator ar trebui . Mentionez ca in acest moment am un K 56 si nu sunt prea multumit de cum merge. Am desfacut carburatorul si am gasit o improvizatie la surubul de reglaj al carburantului. Din aceasta cauza sa am probleme?

 

P.S. Cumpar pedala de pornire si axul pedalei cel cu caneluri . Multumesc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cu aer destul se ineaca.intra prea multa benzina.cred ca trebue sa skimb carburatorul.acest care il am eu e modelul veki k28.orcim multumesc de sfat

Este posibil sa fie esapamentul infundat, trebuie verificat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...