cisu68 Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 Cumpar carburator K65 in stare buna. Am flansa si vreau sa il pun la un IJ 56. 0755018076. salut am eu unu la 70lei care a fost montat pe o planeta 5 care sa dezmembrat,ce i am pus noua garnitura de la pahar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 (editat) salut am eu unu la 70lei care ... (... ... ...) Foarte interesant cum "pagubitul" nu sufla o vorba ... In fine. Credeam ca se numeste zona asta coltul "comunistelor". Nu al comunistilor. Azi am finalizat o oarecare civilizare a atasului. Anume, am dat cu un grund de foarte buna calitate, asta dupa ce l-am periat bine. In viitor probabil ca o sa necesite o revizuire si mai zdravana, dar pentru inceput cred ca e suficient. Mai am de lucru la "capacul" atasului, as vrea ca acesta sa-l sablez si sa-l grunduiesc profesional, de asemenea pentru exterior sunt interesat de o vopsitorie profesionala (pentru intregul atas), sugestii? (capacul atasului - pentru care sunt interesat, intr-o prima faza, de: 1. sablare. 2. grunduire. 3. chituire in cateva zone, putine - zgariate. 4. vopsitorie profi are cotele generale de 55/90/25 cm - rog si o oferta de pret pentru toate aceste operatiuni, multumesc frumos) Nu doar de o vopsitorie de calitate ci si de o cromare buna as fi interesat. Rog frumos ca sugestiile/opiniile exprimate sa reflecte experienta personala, nu din auzite. Multumesc! Editat Noiembrie 3, 2013 de Festina Lente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 Foarte interesant cum "pagubitul" nu sufla o vorba ... In fine. Credeam ca se numeste zona asta coltul "comunistelor". salut,si daca am suflat cu ce m am ales cu reprosuri din partea moderatorilorca trebuia facuta treaba pe PM apoi sa o fac transpsrenta dar cu cuvinte dulci nu gen (tepar) atunci am renuntat am luat o ca o teapa, asta ma facut sa casc ochii mai bine si sa nu mai pun botu la oricine si orice lucru,eu am stiut de la inceput ca nu se va rezolva nimic din primele PM uri trimise individului,dar tot am mai scris pe aici tot ca sa vada colegii cu cine au de a face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Nu doar de o vopsitorie de calitate ci si de o cromare buna as fi interesat. Rog frumos ca sugestiile/opiniile exprimate sa reflecte experienta personala, nu din auzite. Multumesc! Nimeni ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 (editat) salut am eu unu la 70lei care a fost montat pe o planeta 5 care sa dezmembrat,ce i am pus noua garnitura de la pahar. Daca tot ai dezmembrat o Planeta 5, nu ai intamplator si un set complet de pinioane din cutia de viteze? Editat Noiembrie 5, 2013 de Dr_krl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 salut astazi am reusit sa pornesc mobra mea (jupiter 3 ) insa am ceva probleme nu sta pornita iar cand porneste se tureaza de toti dracii dupa care se opreste ma poste cineve ajuta cu ceva sfaturi pt regklarea aprinderii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 nu sta pornita iar cand porneste se tureaza de toti dracii dupa care se opreste din ce am inteles, turatul in exces se poate datora: aerului fals tras pe la galeria de admisie sau blocarii sertarului ala care culiseaza vertical in carburator. verfica si cablul de acceleratie, sa n-aive mansonul ruginit si sa se blocheze... unge-l sau inlocuieste-l, cu tot cu manson. in ce priveste relantiul, incearca sa o reglezi din surubul corespunzator al carburatorului. verifica si jigloarele - ideal ar fi sa le inlocuiesti, de fapt. sper sa primesti insa o opinie avizata, din partea unui specialist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 aer fals sau carburator foarte uzat. pentru a elimina partea cuaer fals poti pune vaselina pe toate imbinarile flansei de admisie, intre cartere, etc - daca se potoleste incepi sa cauti gaura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 (editat) mda ma gandeam si eu la aer fals insa tin sa mentionez ca acel motor a fost refacut de mine (schimbat chiuloase cilindrii pistoane ) iar carburatorul nu am vrut sa umblu la el adica sa-l desfac din toate oasele k sa nu stric reglajele. ok am curatat acum carburatorul si am sa incerc maine sa pornesc insa am nevoie de cineva care sa imi explice cum functioneaza aprinderea si cum se regleaza. P.S. astazi am vorbit cu gaspar pentru a comanda o aprindere pe 12 v iar acesta mi-a zis k se poate monta pe motorul de jupiterul 3 aprindere de jupiter 4 fara a mai fi nevoie de flansa adaptoare. Intrebare! daca cumpar acea aprindere se poate monta direct fara a face modificari la motor de genul mecanic, estetic, schimbare capac sau altele in afara de cele electrice (releu si restu) tin sa mentionez ca pornirea a fost de circa 10 secunde timp in care s-a turat de nebuna dupa care doar rateuri din acest motiv tind sa cred k e aprinderea nereglata corespunzator plus k la platini facea niste scantei care cred k nu isi aveau rostu din acest motiv vreau sa trec pe 12 v k sa montez aprindere electronica . Credeti k reteaza ? Editat Noiembrie 7, 2013 de cornelilinca84 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elm Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 exact acelasi lucru l-am patit eu, exact acelasi, doar ca m-am incapatinat sa-l incalzesc (porneam, se ambala, opream) - nu raspundea nici la maneta de acc, nici la reglajele carbului La un moment dat, hopa, inceepe sa mearga, adica nu se mai ambaleza, raspunde la acc, doar ca fara soc se opreste (cu motorul cald) banuiesc ca a fost carbul infundat (stat de 4 ani), o sa mai tatonez reglajele Ps: avansul era 3mm Pps: daca ai scintei mari la platine, verifica condensatorii paralel (sau firele si contavtele lor) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Incearca sa dai cu o bucatica de smirghe fin pe platini daca face scantei mairi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrur Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Se ridica urmatoarea problema: Motoreta pe care am cumparat-o am luat-o cu fiscal, cu numere vechi si permis de circulatie din 1964. Am vrut sa merg la financiar sa o introduc la mine pe rol insa nu vor sa o bage fara carte de identitate. Mosul de care am luat-o zice ca nu a avut niciodata asa ceva iar tanti de la financiar spune ca trebuie sa fi avut. Cum rezolv tarasenia? Mentionez ca nu aveam de gand sa trec pe la rar pana o revizuiesc, ii schimb culoare .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubucatalin Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Plimbare cu buranul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emster Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 am si eu o problema: cand aprind un bec pe motocicleta (stopul) nu mi se mai incarca bateria . bateria nu ar trebui utilizata doar la pornirrea motocicletei ????.am instalatie de 6. v la ij planeta 2. ce modificari vizual si mecanic ar trenui sa fac sa ii pun un magnetu de minsk !!!1sa nu mai am platina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 astazi am mai descoperit o problema la ij-ul meu cand porneste se tureaza circa 10 secunde dupa care se opreste am desfacut carburatorul curatat suflat pus la loc, aprindera pusa la punct, (cred eu ), bujii noi insa aceeasi problema porneste si se opreste. singura tin sa mentionez ca doar daca apas pe pedala pana sa invart motoru o data complet si a si pornit dar mi sa parut k porneste doar intr-un piston, drept pt care am desfacut tobele (k asa mi-a venit mie) si surpriza porneste doar in pistonul din dreapta , am mai verificat o data scaunteia la ambele bujii ,care functioneaza impecabil, insa cea din dreapta se pare k lucreaza iar cea din stanga nici urma de benzina pe ea cu toate k am dat la pedala de am scos limba si nici miros de beenzina nu are. insa dupa o repriza de injuraturi si nervi intinsi am hotarat sa iau o pauza de-o ,k de trebuia sa ma hidratez dupa cat am transpirat dand la pedala. si cum stateam eu cu berea in mana si mobra in fata uitandu-ma la ea si storcandu-mi creierii am observat k la galeria de admisie de la pistonul drept curge benzina. am incercat sa strang prezoanele insa nu prea am reusit (de la prea multa hidratare cred) asa k am mai incercat ceva am scos bujia iar cu o siringa am bagar benzina in capul pistonului iar cum se ca intunecase am dat la pedala si a pornit scotand flacari pe ambele evacuari dar tot turata deci tind sa cred k cu aprinderea am reusit insa trage aer fals pe la acea garnitura problema de care urmeza sa ma ocup maine insa nu prea am idee din ce sa confectionez garnitura de etansare caci din cate am inteles clingheritu nu e bun k il descompune benzina are cineva idee de acest aspect si poate imi da o idee din ce sa o fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 (editat) am si eu o problema: cand aprind un bec pe motocicleta (stopul) nu mi se mai incarca bateria . bateria nu ar trebui utilizata doar la pornirrea motocicletei ????.am instalatie de 6. v la ij planeta 2. ce modificari vizual si mecanic ar trenui sa fac sa ii pun un magnetu de minsk !!!1sa nu mai am platina Urmeaza sa te lase dinamul. Acolo e buba. astazi am mai descoperit o problema la ij-ul meu cand porneste se tureaza circa 10 secunde dupa care se opreste am desfacut carburatorul curatat suflat pus la loc, aprindera pusa la punct, (cred eu ), bujii noi insa aceeasi problema porneste si se opreste. singura tin sa mentionez ca doar daca apas pe pedala pana sa invart motoru o data complet si a si pornit dar mi sa parut k porneste doar intr-un piston, drept pt care am desfacut tobele (k asa mi-a venit mie) si surpriza porneste doar in pistonul din dreapta , am mai verificat o data scaunteia la ambele bujii ,care functioneaza impecabil, insa cea din dreapta se pare k lucreaza iar cea din stanga nici urma de benzina pe ea cu toate k am dat la pedala de am scos limba si nici miros de beenzina nu are. insa dupa o repriza de injuraturi si nervi intinsi am hotarat sa iau o pauza de-o ,k de trebuia sa ma hidratez dupa cat am transpirat dand la pedala. si cum stateam eu cu berea in mana si mobra in fata uitandu-ma la ea si storcandu-mi creierii am observat k la galeria de admisie de la pistonul drept curge benzina. am incercat sa strang prezoanele insa nu prea am reusit (de la prea multa hidratare cred) asa k am mai incercat ceva am scos bujia iar cu o siringa am bagar benzina in capul pistonului iar cum se ca intunecase am dat la pedala si a pornit scotand flacari pe ambele evacuari dar tot turata deci tind sa cred k cu aprinderea am reusit insa trage aer fals pe la acea garnitura problema de care urmeza sa ma ocup maine insa nu prea am idee din ce sa confectionez garnitura de etansare caci din cate am inteles clingheritu nu e bun k il descompune benzina are cineva idee de acest aspect si poate imi da o idee din ce sa o fac Garnitura de clingherit , o data fixata si stransa, nu o descompune nici o benzina. Editat Noiembrie 8, 2013 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emster Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 si daca ma lasa dinamul ce ar trebui sa fac ????eu stiu ca motocicleta merge pe bateria numai atunci cand o pornesc! sau este valabil numai la cela cu magnetou ?????motocicleta asta mi-o facut numa peri albi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 (editat) P.S. astazi am vorbit cu Gaspar pentru a comanda o aprindere pe 12 v iar acesta mi-a zis k se poate monta pe motorul de jupiterul 3 aprindere de jupiter 4 fara a mai fi nevoie de flansa adaptoare. Intrebare! daca cumpar acea aprindere se poate monta direct fara a face modificari la motor de genul mecanic, estetic, schimbare capac sau altele in afara de cele electrice (releu si restu) tin sa mentionez ca pornirea a fost de circa 10 secunde timp in care s-a turat de ne buna dupa care doar rateuri din acest motiv tind sa cred k e aprinderea nereglata corespunzator plus k la platini facea niste scantei care cred k nu isi aveau rostu din acest motiv vreau sa trec pe 12 v k sa montez aprindere electronica . Credeti k reteaza ? 1. Aprinderea de 12V de la Jupiter 4 nu o poţi monta pe cea de Jupiter 3 deoarece la Jupi 4 alternatorul se prinde în trei şuruburi, iar la Jupi 3 dinamul se prinde în două şuruburi. Dacă ţii morţiş să faci acest lucru, ai nevoie de flanşă, adaptări, etc. Oricum cred că nici loc nu prea ar fi, dar de asta nu sunt sigur. 2. Poţi monta aprindere electronică şi la 6V fără nicio modificare. Un prieten şi-a pus Gotronic 12V pe M72 de 6V şi funcţionează impecabil, fără niciun fel de modificări de 2 ani. 3. Verifică deschiderea platinelor cu un ceas comparator, să fie perfect identice la ambii cilindrii. Avans aproximativ 2,5-3 mm. Valoarea nu e critică deoarece depinde şi de uzura motorului (compresia pistoanelor). Dacă nu reglezi identic platinele, în veci-amin nu faci tu să funcţioneze corespunzător un Jupiter 3. Aruncă o privire pe link şi vezi o rezolvare a problemei aprinderii doar cu un singur senzor. 4. Dacă eşti sigur că e bună aprinderea, verifică sau schimbă bujiile, după care poponeataăţă FIECARE nenorocit de orificiu din carburator cu benzină şi aer comprimat. Reglează carburatorul. La strângerea şurubului mic va creşte debitul benzinei, iar la destrângerea sa va scade debitul benzinei. Iniţial strânge complet şurubul iar ulterior desfiletezi una tură şi jumătate. Şurubul lung (oblic), de la aer, să fie strâns doar cât să ridice extrem de puţin sertarul. Chiar dacă nu are ralanti în acest caz, accelerezi cu mâna. Dacă nu porneşte, verifică bujia, s-ar putea să fie multă benzină şi atunci mai destrângi şurubul mic jumătate de tură, şi tot aşa mai departe. 5. poponeataăţă la nevoie ţevile de eşapament. 6. Dacă şi acum e la fel, caută sursa de aer fals. Chiar dacă nu ar avea acele inele sub chiuloasă, motorul tot ar trebui să meargă bine. Eu la al meu nu le-am folosit niciodată când am avut Jupiter 3. Am văzut un post mai sus în care ziceai că chiar tu ai montat personal motorul. Asta ar trebui să fie o garanţie a calităţii? Eşti sigur că l-ai montat corect? 7. Din păcate deşi ştiu că Lolo_id are multă experienţă cu IJ, trebuie să-l contrazic. Afirmaţia Urmeaza sa te lase dinamul. Acolo e buba. nu este adevărată. Şi dacă ţi-ar fi defect dinamul, motorul ar trebui să meargă bine cu condiţia să ai curent suficient în baterie. Probabil Lolo_id presupune că un scurtcircuit la dinam perturbă aprinderea, numai că în acest caz nu ai avea încărcare şi s-ar încălzi firele de la releu la baterie şi dinam. Se întâmplă asta? P.S. Acum am văzut că între timp Lolo_id a răspuns altcuiva despre dinam, nu pentru Jupiter. Orcum ceea ce am zis e valabil. Editat Noiembrie 8, 2013 de Dr_krl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 (editat) Pentru exterior sunt interesat de o vopsitorie pentru intregul atas, sugestii? (in Bucuresti) Nu doar de vopsitorie ci si de o cromare buna as fi interesat. Rog frumos: sugestiile/opiniile exprimate sa reflecte experienta personala, nu din auzite. Multumesc! Inca de actualitate. Azi m-am hotarat sa fac eu toate lucrarile pregatitoare. Am inceput cu capacul glisabil. Am dat cu ceva smirghel, in we cred ca finalizez chituirea micilor zgarieturi, smirgheluirea fina si primerul dat pe intregul atas. Totusi, nu am pistol de vopsit si nici compresor. Are cineva in Bucuresti ? Cu o magazie unde sa putem vopsi barca de atas ? Editat Noiembrie 8, 2013 de Festina Lente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 si daca ma lasa dinamul ce ar trebui sa fac ????eu stiu ca motocicleta merge pe bateria numai atunci cand o pornesc! sau este valabil numai la cela cu magnetou ?????motocicleta asta mi-o facut numa peri albi ! Se găseşte dinam nou la Gaspar, cu releu cu tot. S-ar putea să fie derglat releul, uzate periile, sau pur ;i simplu "obosit" de timp (lac protector crăpat şi pierde curent în spire). Odată reparată instalaţia pe 6V, te mai poate ţine o veşnicie. Eu de ex la Jawa 250 o am tot de 6v şi sunt foarte mulţumit de ea. Inca de actualitate. Azi m-am hotarat sa fac eu toate lucrarile pregatitoare. Am inceput cu capacul glisabil. Am dat cu ceva smirghel, in we cred ca finalizez chituirea micilor zgarieturi, smirgheluirea fina si primerul dat pe intregul atas. Totusi, nu am pistol de vopsit si nici compresor. Are cineva in Bucuresti ? Cu o magazie unde sa putem vopsi barca de atas ? Chiar nu ai reuşit să găseşti un vopsitor dispus să lucreze ataşul? Aşa, pregătindu-l tu şi apelînd la alţii pentru vopsire, cred că ieşi mai scump Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 1. Aprinderea de 12V de la Jupiter 4 nu o poţi monta pe cea de Jupiter 3 deoarece la Jupi 4 alternatorul se prinde în trei şuruburi, iar la Jupi 3 dinamul se prinde în două şuruburi. Corect. 1. Aprinderea de 12V de la Jupiter 4 nu o poţi monta pe cea de Jupiter 3 deoarece la Jupi 4 alternatorul se prinde în trei şuruburi, iar la Jupi 3 dinamul se prinde în două şuruburi. Dacă ţii morţiş să faci acest lucru, ai nevoie de flanşă, adaptări, etc. Oricum cred că nici loc nu prea ar fi Incorect. 7. Din păcate deşi ştiu că Lolo_id are multă experienţă cu IJ, trebuie să-l contrazic. Afirmaţia Urmeaza sa te lase dinamul. Acolo e buba. nu este adevărată. Şi dacă ţi-ar fi defect dinamul, motorul ar trebui să meargă bine cu condiţia să ai curent suficient în baterie. Probabil Lolo_id presupune că un scurtcircuit la dinam perturbă aprinderea, numai că în acest caz nu ai avea încărcare şi s-ar încălzi firele de la releu la baterie şi dinam. Se întâmplă asta? P.S. Acum am văzut că între timp Lolo_id a răspuns altcuiva despre dinam, nu pentru Jupiter. Orcum ceea ce am zis e valabil. Daca dinamul nu-si mai face serviciul si nu genereaza destul curent pentr a pune in functiune releul regulator.....cum te astepti ca acumulatorul sa se incarce ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Chiar nu ai reuşit să găseşti un vopsitor dispus să lucreze ataşul? Aşa, pregătindu-l tu şi apelînd la alţii pentru vopsire, cred că ieşi mai scump nu, nu am gasit... cred totusi ca ies mai ieftin asa cum am hotarat. in plus, imi face si placere. cum naiba sa ies mai scump, daca toata pregatirea o fac eu si tot ce am nevoie este: o magazie, pistol plus compresor? platesc pentru manopera, daca omul se bazeaza ca nu-i tremura mana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubucatalin Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 revin cu foto. Multumesc pt. carburator Gabriel. (Cisu 68). La multi ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ma2ol Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Se ridica urmatoarea problema: Motoreta pe care am cumparat-o am luat-o cu fiscal, cu numere vechi si permis de circulatie din 1964. Am vrut sa merg la financiar sa o introduc la mine pe rol insa nu vor sa o bage fara carte de identitate. Mosul de care am luat-o zice ca nu a avut niciodata asa ceva iar tanti de la financiar spune ca trebuie sa fi avut. Cum rezolv tarasenia? Mentionez ca nu aveam de gand sa trec pe la rar pana o revizuiesc, ii schimb culoare .... Salut, Trebuie sa mergi la RAR sa-i faci carte, ITP, schimbare culoare si omologare! Fara schimbarea culorii te costa cam 350 lei. La culoare cred ca se mai adauga 100 lei!! Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.