Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

Nu stiu ce sa zic referitor la reprezentanta, am vazut un carburator care pare la fel cu ce mi-a vandut Gaspar si e mai scump pe site; deasemeni manetele/clesti am avut tot asemanator (nu stiu daca sunt 100% aceleasi dar seamana izbitor) care s-au rupt la prima strangere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu stiu ce sa zic referitor la reprezentanta, am vazut un carburator care pare la fel cu ce mi-a vandut Gaspar si e mai scump pe site; deasemeni manetele/clesti am avut tot asemanator (nu stiu daca sunt 100% aceleasi dar seamana izbitor) care s-au rupt la prima strangere.

Eu am luat doar ce-am specificat mai sus, si nu dau semne rele.

» Post actualizat in 25 Sep 2014 18:49

Deaia te-am intrebat, ca zici ca ai comandat de la ei, scrie undeva ceva de uzina Minsk in date/contact?

Am comanda la moldovenii de la Comanesti care vand in piata aici, si le aduc de acolo prin Cernauti, o fio ceva depozit acolo.

» Post actualizat in 25 Sep 2014 18:59

Oare la Planeta mea pot pune alta anvelopa pe spate ? Mai marisoara ? Nu am incercat niciodata. cela mai lata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se repara nimic din vorbe pina nu pui mina dar trebuie sa stii unde si cum si cu ce faci. Povesti

va vad pe toti iuti dar prea putin cunoscatori dar plini de sine. Plini dar goi

 

ma bucuram ca nu platesc internet degeaba dar sunt din ce in ce mai dezamagit, nimic frumos nu se intampla la motociclisti. Doar luat peste picior. In alte timpuri multi ar fi luat palme sau nu ar mai fi fost bagati in seama chiar daca clacsonau la poarta.

 

"Domnu' Cotaru" ......daca Dumneavoastra va asteptati sa fiti primit cu paine si sare ( dupa postarile acide, scrise neromaneste si la adresa unor oameni pe care nu-i cunoasteti ) pe subforumul asta unde aproape toti oamenii se cunosc personal ar trebui sa stiti ca vremea comunismului a apus de vreun sfert de secol. Motivul pentru care acest colt se numeste al "comunistelor" se datoreaza faptului ca motocicletele despre care se discuta aici au fost construite in fostul bloc comunist si sunt tinute in viata de oameni pasionati nu de oameni care repara motociclete chinezesti din spatele tastaturii . Sa mai vorbim de faptul ca nu ati scris nimic la obiect ci doar ati luat in ras munca altora ?

Daca vreti sa fiti primit cum trebuie comportati-va ca atare !

( cam asta e mesajul de bun-venit pe care-l meritati " Dumneavoastra ")

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eehe! incep sa imi dau seama de ce unii motociclisti/ mecanici priceputi de pe forum au disparut, din cauza unora care doar intra pe aici ca sa dea sfaturi total eronate, sa spuna ca piesesle ce le am sunt de proasta calitate sau ca sa isi imbogateasca vocabularul de injuraturi sau sa le puna in practica, dar aici e alta treaba iar eu tot nu mi-am rezolvat problema si dilema deci spor in continuare in certurile voastre fara folos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eehe! incep sa imi dau seama de ce unii motociclisti/ mecanici priceputi de pe forum au disparut, din cauza unora care doar intra pe aici ca sa dea sfaturi total eronate, sa spuna ca piesesle ce le am sunt de proasta calitate sau ca sa isi imbogateasca vocabularul de injuraturi sau sa le puna in practica, dar aici e alta treaba iar eu tot nu mi-am rezolvat problema si dilema deci spor in continuare in certurile voastre fara folos

 

La cine anume faci referire ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dac te referi la mecanici priceputi ar trebuii sa sti mai bine cine sunt aia iar daca te referi la ce am scris mai sus cu scuzele de rigoare dar intre cei care dau sfaturi eronate pana acum te includ si pe tine insa mentionez ca aceasta includere este strict pe problema electrica la care nu gasesc rezolvare, iar cand mi-ai spus si tu ca acel contact e de proasta calitate si de acolo e buba am crezut ca inebunesc. deci eu caut rezolvare la problema nicidecum sfaturi despre calitatea pieselor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mecanici priceputi nu cunosc. Problema ta electrica , la fel cum am mai zis , o poti rezolva doar tu pentru ca tu cunosti codul culorilor cablurilor, conexiunile facute s.a.m.d.

Cat despre faptul ca nu-ti merge instalatia electrica din cauza contactului..........poate-mi arati si mie unde am afirmat eu asta. Am mai scris si in trecut si acum repet : "dati fratilor motocicletele pe mana oamenilor care stiu ce sa le faca !!!!!" ; "nu va mai ambitionati sa faceti marea cu degetul !!!!"

 

PS : mecanic e una , electrician e alta.

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mecanici priceputi nu cunosc. Problema ta electrica , la fel cum am mai zis , o poti rezolva doar tu pentru ca tu cunosti codul culorilor cablurilor, conexiunile facute s.a.m.d.

Cat despre faptul ca nu-ti merge instalatia electrica din cauza contactului..........poate-mi arati si mie unde am afirmat eu asta. Am mai scris si in trecut si acum repet : "dati fratilor motocicletele pe mana oamenilor care stiu ce sa le faca !!!!!" ; "nu va mai ambitionati sa faceti marea cu degetul !!!!"

 

PS : mecanic e una , electrician e alta.

nu vreau sa intram in polemici. nu sunt atat de prost, stiu si eu ca problema mea e electrica si nu mecanica iar cand am zis mecanici ma refeream la oameni priceputi in repararea motocicletelor, dar hai te rog sa o lasam asa deoarece nu cred ca este necesar sa poluam topicul cu contarzicerile noastre. cat tine de codul culorilor este refacuta exact ca si cea originala singura diferenta este la semnalizarea de pe o parte deoarece nu am gasit culoarea violet si am inlocuit-o cu negru in rest este identica din toate punctele de vedere.

acum sa ma lamureasca si pe mine cineva cum mama dracului functioneaza releul de semnalizare, cel original, nu pare a fi un simplu releu deoarece in toate schemele electrice este legat la fel ca si la mine insa cred k atunci cand simte un consumator cupleaza insa la mine sta numai cuplat nu vad ce rost are acel fir ce pleaca din el la intrerupator

anexes si o schema electrica

p.s. lolo deoarece te consider mai in varsta decat mine imi cer public scuze

» Post actualizat in 25 Sep 2014 22:58

nu vreau sa intram in polemici. nu sunt atat de prost, stiu si eu ca problema mea e electrica si nu mecanica iar cand am zis mecanici ma refeream la oameni priceputi in repararea motocicletelor, dar hai te rog sa o lasam asa deoarece nu cred ca este necesar sa poluam topicul cu contarzicerile noastre. cat tine de codul culorilor este refacuta exact ca si cea originala singura diferenta este la semnalizarea de pe o parte deoarece nu am gasit culoarea violet si am inlocuit-o cu negru in rest este identica din toate punctele de vedere.

acum sa ma lamureasca si pe mine cineva cum mama dracului functioneaza releul de semnalizare, cel original, nu pare a fi un simplu releu deoarece in toate schemele electrice este legat la fel ca si la mine insa cred k atunci cand simte un consumator cupleaza insa la mine sta numai cuplat nu vad ce rost are acel fir ce pleaca din el la intrerupator

anexes si o schema electrica si aprpoo e cu +(plusul) pe instalatie si nicdecum la masa

p.s. lolo deoarece te consider mai in varsta decat mine imi cer public scuze

post-79436-0-06107800-1411685844_thumb.jpg

Editat de cornelilinca84
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e generatia de azi NESIMTITII. plini de sine asta sunt motociclidtii mafia se cunosc intre ei. Nu mai e ca alta data. Nu ma regasesc.

 

Aflam de reuniuni moto din reviste si adunam purjeu (matrafox) un an sa mergem sau la mare si segmentam de doua ori astazi intetnetul mai rau face asa zile mucosii isi iau parintii la suturi Rusine

 

M-am lamurit cu internetul motociclistilor trandafirii mei sunt mai inteteresanti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..oameni buni eu am cerurt un sfat despre cum se leaga firele in contact nicidecum de caliateta contactului...

...de pe forum au disparut, din cauza unora care doar intra pe aici ca sa dea sfaturi total eronate...

...stiu si eu ca problema mea e electrica si nu mecanica...

...anexes si o schema electrica...

1. Trebuie sa accepti si faptul ca exista si pierse noi cu defecte de fabricatie. Un "meserias" verifica chiar si aceste piese pentru ca nu poti inlocui un rulment cu altul blocat (chiar daca acesta este nou), acelasi lucru il faci si cu un bec cumparat din magazin.

2. Am tot citit cu 2-3 pagini in urma si tot nu am inteles ce problema ai!!!!!

3. Cu tot respectul, pe net gasesti sute de scheme de ij, pe care se pot purta discutii coerente... ce ai atasat tu este o mazgaleala...

 

Pentru a putea primi explicatiile de care ai nevoie si sa fi ajutat, trebuie in primul rand ca tu sa explici tot ce ai facut bine sau prost. Ori acesta nu reiese de nicaieri! Ai verificat contactul nou, functioneaza corect? ..ai tensiuni pe iesiri cand faci comutari? ...firele au continuitate?

Pentru mine in general, electrica este simpla... insa trebuie sa cunosc foarte precis datele problemei tale... altfel umplem zeci de pagini de jigniri.

...ma bucuram ca nu platesc internet degeaba dar sunt din ce in ce mai dezamagit, nimic frumos nu se intampla la motociclisti. Doar luat peste picior...

Aceasta este libertatea de expresie! Nu exista cenzura, altfel ultimile postari ale tale ar fi disparut... in afara de jigniri la adresa tuturor nu ai transmis nimic!

Limbajul folosit si modul de exprimare poate atrage raspunsuri elevate sau doar atentia unor "putoi". Totul depinde de tine...

 

No offense!

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O problema la ij-ul meu. Dupa ce porneste relativ usor, merge ceva timp apoi pierde din putere si sfarseste prin a se opri de tot. Cand se raceste motorul porneste din nou. Are cineva vreo idee despre cauza acestei manifestari ? Motocicleta are 17.000 de km, si are acel tacanit specific de bucse uzate, asta ca sa va faceti o idee despre starea motorului. Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca şi Cristi 57, şi eu am recitit posturile tale anterioare pentru a identifica problema ta dar nu am înţeles care este. Dacă te referi la cea de mai jos, atunci să ştii că releul electronic de IJ, indiferent că e de 6V sau12V, funcţionează la fel. Adică emite pulsaţii de curent indiferent dacă acesta are sau nu are consumator pe fir. Poţi pune un bec de 2W sau 4 becuri de 21 W pe el că becurile vor lumina cu aceeaşi intermitenţă. Şi da, e corect legat în instalaţie.. Întrebarea mea este: ce înţelegi prin formularea "stă numai cuplat"? Adică nu pulsează? Acel al 3-lea fir merge la comutatorul de schimbare a luminilor direcţiei, roşu la "+"(15), maro la"-"(30).

 

sa ma lamureasca si pe mine cineva cum mama dracului functioneaza releul de semnalizare, cel original, nu pare a fi un simplu releu deoarece in toate schemele electrice este legat la fel ca si la mine insa cred k atunci cand simte un consumator cupleaza insa la mine sta numai cuplat nu vad ce rost are acel fir ce pleaca din el la intrerupator

 

Revenind la acordarea de sfaturi gratuite, eşti sigur că până acum ai primit doar indicaţii eronate pe acest forum/subforum? Dacă tu consideri asta, aproape că mă simt prost că şi eu te-am indus în eroare, îmi cer scuze şi atunci nu lua în seamă nici sfatul de mai sus. S-ar putea să fie greşit. ;) De un lucru sunt însă convins: dacă nu ar fi existat motociclism.ro, cu sfaturi bune/rele, link-uri, discuţii, acest Jupiter 3 şi multe alte alte motoare nu ar fi printre noi.

 

În plus, dacă "savanţii" cu 10-15 posturi sunt ignoraţi şi nu criticaţi, aceştia vor dispărea de la sine şi numai astfel poate supravieţui acest forum.


» Post actualizat in 26 Sep 2014 18:13


O problema la ij-ul meu. Dupa ce porneste relativ usor, merge ceva timp apoi pierde din putere si sfarseste prin a se opri de tot. Cand se raceste motorul porneste din nou. Are cineva vreo idee despre cauza acestei manifestari ? Motocicleta are 17.000 de km, si are acel tacanit specific de bucse uzate, asta ca sa va faceti o idee despre starea motorului. Multumesc anticipat.

Prin "ceva timp" să înţelegem că e până se încălzeşte motorul? Dacă da, atunci nu mă mai hazardez să dau vreun răspuns că păţesc ca şi cu Paterrfail care avea/are aceeaşi problemă şi mai pierd un pariu.

Dacă nu, adică se opreşte după ceva timp chiar şi înainte de a se încălzi motorul, s-ar putea ca debitul de la robinetul de benzină să fie scăzut şi motorul să funcţioneze corect până este benzină în carburator şi reporneşte uşor după reumplerea lui.

Editat de Dr_krl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, man, nu e foc! sfaturile, cred eu, atata vreme cat provin din destula experienta si, mai cu seama, sunt cu buna intentie, trebuie sa fie acordate! la mine e un "freak of nature" sau, mai rau, ceva smecherie facuta de vreunul din fostii posesori, ceva la care nimeni nu se gandeste. deocamdata. ii dam noi de cap! trebuie, ca altfel o sa-mi albesc barba de-acum, de la 26 de ani si nu vreau! :))

eu sunt increzator inca.. vreau s-o fac. insa, e drept, cu varsta scade si rabdarea: daca la trabant mi-au trebuit vreo 2 ani de probleme si reparatii cu mainile inghetate, iarna, ori ruperi de mijloc, cu motorul in brate, acum parca nu m-as inhama la inca pe-atat pt Ij. dar Doamne-ajuta sa se termine o data si cu zilele negre!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 26 Sep 2014 18:13

Prin "ceva timp" să înţelegem că e până se încălzeşte motorul? Dacă da, atunci nu mă mai hazardez să dau vreun răspuns că păţesc ca şi cu Paterrfail care avea/are aceeaşi problemă şi mai pierd un pariu.

Dacă nu, adică se opreşte după ceva timp chiar şi înainte de a se încălzi motorul, s-ar putea ca debitul de la robinetul de benzină să fie scăzut şi motorul să funcţioneze corect până este benzină în carburator şi reporneşte uşor după reumplerea lui.

Cu cat se incalzeste motorul cu atat merge mai rau...si cand e fierbinte nici nu mai vrea sa porneasca.. Cand se raceste merge bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...