Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

@VasileBote, eu nu cred ca poti inversa rotile intre ele, ca,la mine, cel putin, roata de pe spate are canelurile care se imbuca pe pinionul de pe spate, ca la planetara. nu vad cum poti face schimbul. personal, cel putin. e o parere absolut neavizata si nedemna de incredere,

Cu exceptia Planetei 5 'de luxe', atit jupiterele cit si planetele au roti interschimbabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am nevoie de ajutorul vostru.

Am reusit sa-l inmatriculez pe Ivan. Si am iesit in sfarsit pe drum. Toate bune si frumoase, la relanti sta cuminte, se tureaza ok, intra frumos in viteza, dar cand ii dau si gaz parca ramane fara vlaga, parca accelerez in gol, fara sa aiba nici un efect. Stiu ca sunt cele 2 suruburi de la carburator (unul cumva in sus si unul orizontal) din care trebuie sa reglez, dar nu stiu cum ar trebui sa fie. Sfaturi, idei? (motor cald/rece, relanti, amestec benzina, etc...)

Si 2) legatura intre cot si toba: ce pot sa pun/sa fac ca sa nu mai scoata fum si pe acolo?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam. O sa ridic cuiul.

Sfoara de azbest unde gasesc? Cum arata? Pe la depozitele de materiale sau mag de bricolaj?

E posibil sa gasesc eu pe la mine.Am mai montat centrale pe lemne si se da rezerva de sfoara,care oricum nu se foloseste si ramane.Te ajut cu cea mai mare placere.Daca te intereseaza,anunta-ma!

Editat de EmanuelEmy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu asa am avut si nu a tinut. gasit pe la diversi, ca in comert nu mai gasesti decat inlocuitori de, azbestul fiind cancerigen, dupa ultimele cercetari (nu chiar ultimele, ca e chestia asta de vreo 10 ani, cred)

iese pe acolo si fum, dar, scapand gaze, face si-o galagie de mama-mama! solutia, cred eu, ar fi, pe langa sfoara asta, sa folosim si pasta speciala pt astupat gauri de evacuare/ etansat imbinari. exista asa ceva in comert; eu am luat din real.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu asa am avut si nu a tinut. gasit pe la diversi, ca in comert nu mai gasesti decat inlocuitori de, azbestul fiind cancerigen, dupa ultimele cercetari (nu chiar ultimele, ca e chestia asta de vreo 10 ani, cred)

iese pe acolo si fum, dar, scapand gaze, face si-o galagie de mama-mama! solutia, cred eu, ar fi, pe langa sfoara asta, sa folosim si pasta speciala pt astupat gauri de evacuare/ etansat imbinari. exista asa ceva in comert; eu am luat din real.

 

Am eu sfoara de azbest impletita, mi-a dat unu care are dacie 1300. merge perfect la teava. astupa orice orificiu, cat de mic. Am infipt cu o surubelnita lata subtire.

» Post actualizat in 07 Oct 2014 18:04

Am primit astazi blocul de platina de la rusi (15 lei). Maine schimbarea. Iar reglat avansul si carburatia....Teava noua de esapament la rusi, in cutia ei, costa 200 lei

» Post actualizat in 07 Oct 2014 18:33

Am eu sfoara de azbest impletita, mi-a dat unu care are dacie 1300. merge perfect la teava. astupa orice orificiu, cat de mic. Am infipt cu o surubelnita lata subtire.

» Post actualizat in 07 Oct 2014 18:04

Am primit astazi blocul de platina de la rusi (15 lei). Maine schimbarea. Iar reglat avansul si carburatia....Teava noua de esapament la rusi, in cutia ei, costa 200 lei.

Ce pasi ar trebui sa urmez iun mod corect dupa schimbarea platinei ? Va rog un sfat.

» Post actualizat in 07 Oct 2014 18:34

Am eu sfoara de azbest impletita, mi-a dat unu care are dacie 1300. merge perfect la teava. astupa orice orificiu, cat de mic. Am infipt cu o surubelnita lata subtire.

» Post actualizat in 07 Oct 2014 18:04

Am primit astazi blocul de platina de la rusi (15 lei). Maine schimbarea. Iar reglat avansul si carburatia....Teava noua de esapament la rusi, in cutia ei, costa 200 lei

» Post actualizat in 07 Oct 2014 18:33

Ce pasi ar trebui sa urmez iun mod corect dupa schimbarea platinei ? Va rog un sfat. Inca nu am inteles bine cum vine distanta aceea de 0.4 mm la platina. Cand este deschisa la maxim platina sa aiba 0.4 mm ?

Editat de VasileBote
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand este deschisa la maxim trebuie sa aiba 0,4 mm distanta intre pastile.

:eek: Multumesc mult.

» Post actualizat in 08 Oct 2014 04:39

:eek: Multumesc mult.

 

Gasesc ceva echivelent cu lamelele acelea sa pot masura 0.4 mm. ?

Editat de VasileBote
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, trusa de lere la aproape orice magazin cu chestii auto.

 

 

la urrgenta poti folosi coperta de caiet dar totusi mergi si ia scula corecta .

Am rezolvat cu platina, multumesc. Toate in regula, dar, tot imi arunca pedala, si inca o mai ia inapoi cateodata.

» Post actualizat in 08 Oct 2014 19:22

La carburatorul K65, placuta din spate dinspre filtru ce pozitie are modul normal ? Cat de ridicata ?

» Post actualizat in 08 Oct 2014 19:23

Am rezolvat cu platina, multumesc. Toate in regula, dar, tot imi arunca pedala, si inca o mai ia inapoi cateodata.

» Post actualizat in 08 Oct 2014 19:22

La carburatorul K65, placuta din spate dinspre filtru ce pozitie are modul normal ? Cat de ridicata ?

Ma refer la fatul ca trebuie sa stea in pozitia maxima de jos ?

» Post actualizat in 08 Oct 2014 19:25

 

Am rezolvat cu platina, multumesc. Toate in regula, dar, tot imi arunca pedala, si inca o mai ia inapoi cateodata.

» Post actualizat in 08 Oct 2014 19:22

La carburatorul K65, placuta din spate dinspre filtru ce pozitie are modul normal ? Cat de ridicata ?

Surubul cablului de acceleratie cat de strans sau desfacut trebuie ?

» Post actualizat in 08 Oct 2014 19:53

Dupa toate reglajele (avans la 2,5 mm, platina la 0,4 mm, carburatia reglata, tot imi arunca pedala, si inca o mai ia inapoi cateodata, ori la plecare, ori cand plec de la semafor. :eek:

post-86360-0-59430800-1412796129_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Faptul ca arunca pedala inapoi tine si de stilul de pornire(adica de experienta in a porni la pedala) si de faptul ca ai o compresie buna ce nu permite sa dai usor si repede motorul"peste cap".

Cu pornitul inapoi, nu prea inteleg eu ceva, in sensul ca zici ca uneori la plecarea de pe loc, alteori la pornirea de la semafor, deci daca presupunem ca motorul ar porni invers (dar eu am dubii ca se intampla asta, si nu o zic ca nu am incredere in vorbele tale ci ca am si eu un motor (tot rusesc) care face asta si prima oara am crezut si eu acest lucru, ca ar porni motorul invers, am verificat pistonul crezand ca e posibil sa fie sageata poansonata gresit, dar totul era OK, motorul mergea foarte frumos in pozitia de neutral-anormal daca ne gandim cum lucreaza cama si platina daca rotim invers si ca o confirmare ca e altceva, in viteza I-a s-a blocat roata spate, si asa am concluzionat ca e o problema din cutia de viteze, e un pinion care "agata"cumva si face un "marsarier"- sincer nu am analizat mult cum e posibil asta, nu am vrut sa mai desfac motorul, dar ar trebui)-revenim si analizam plecarea inapoi la semafor cand motorul pana acolo a mers normal, nu a fost oprit si nu putea sa-si inverseze sensul din mers.Daca se intampla des, as fi curios ca atunci cand pleaca inapoi sa incerci a pleca cu vit. a II-a ca sa verifici si teoria mea (eu nu o pot verifica deoarece nu s-a mai repetat de cateva luni).

Daca ajungi la o concluzie, te rog sa postezi ce a fost, sunt curios!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

Multam. O sa ridic cuiul.

Sfoara de azbest unde gasesc? Cum arata? Pe la depozitele de materiale sau mag de bricolaj?

 

gasesti la magazinele de sobe, centrale termice, etc.

 

cand porneste invers e avansul prea mare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baliverne. Zero sapte sute de milimetri.

 

Coboara coada sublerului pe locul bujiei. Ridica pistonul pana pleaca in jos. Scoate sublerul, coboara coada inapoi 2 mm. Pune-l inapoi si cand a ajuns pistonul in coada acolo il lasi.

 

Acum rotesti de platoul cu platina plecand din pozitia inchis pana in bujia pusa pe chiulasa face plici o scanteie albastra. Strangi platoul cu suruburi bune.

 

Platina trebuie sa faca contact perfect in pozitia inchis iar condensatorul bun. In functionare daca apar fulgerase in platina e condensatorul dus.

 

La IJ 100 ml ulei la 3 l benzina de 95 sauchiar 90 dar nu se gaseste.

 

Daca o ia inapoi poate sa fie si autoaprindere. Ceva supraincins.

 

In cutia de ij nu ecsista nimic sa agate sa faca marsarier.

» Post actualizat in 09 Oct 2014 12:45

La toba smirghel cu partea abraziva pe cot.

 

CINE NU ARE BATRANI SA-SI CUMPERE desi vadca voi aplicati continuarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Faptul ca arunca pedala inapoi tine si de stilul de pornire(adica de experienta in a porni la pedala) si de faptul ca ai o compresie buna ce nu permite sa dai usor si repede motorul"peste cap".

Cu pornitul inapoi, nu prea inteleg eu ceva, in sensul ca zici ca uneori la plecarea de pe loc, alteori la pornirea de la semafor, deci daca presupunem ca motorul ar porni invers (dar eu am dubii ca se intampla asta, si nu o zic ca nu am incredere in vorbele tale ci ca am si eu un motor (tot rusesc) care face asta si prima oara am crezut si eu acest lucru, ca ar porni motorul invers, am verificat pistonul crezand ca e posibil sa fie sageata poansonata gresit, dar totul era OK, motorul mergea foarte frumos in pozitia de neutral-anormal daca ne gandim cum lucreaza cama si platina daca rotim invers si ca o confirmare ca e altceva, in viteza I-a s-a blocat roata spate, si asa am concluzionat ca e o problema din cutia de viteze, e un pinion care "agata"cumva si face un "marsarier"- sincer nu am analizat mult cum e posibil asta, nu am vrut sa mai desfac motorul, dar ar trebui)-revenim si analizam plecarea inapoi la semafor cand motorul pana acolo a mers normal, nu a fost oprit si nu putea sa-si inverseze sensul din mers.Daca se intampla des, as fi curios ca atunci cand pleaca inapoi sa incerci a pleca cu vit. a II-a ca sa verifici si teoria mea (eu nu o pot verifica deoarece nu s-a mai repetat de cateva luni).

Daca ajungi la o concluzie, te rog sa postezi ce a fost, sunt curios!

Dimineata incerc pornire de pe loc cu a doua. Acum este data roata din spate jos). Multumesc

» Post actualizat in 09 Oct 2014 13:14

Azi am desfacut carburatorul (K65) pentru ca picura benzina. Am vazut ca in varful cuiului care este ridicat de plutitor, este un locas in care presupun eu ca ar trebui sa fie o garnitura minuscula. Oare trebuie ? Asta sa fie cauza ?

» Post actualizat in 09 Oct 2014 13:15

Dimineata incerc pornire de pe loc cu a doua. Acum este data roata din spate jos). Multumesc

» Post actualizat in 09 Oct 2014 13:14

Azi am desfacut carburatorul (K65) pentru ca picura benzina. Am vazut ca in varful cuiului care este ridicat de plutitor, este un locas in care presupun eu ca ar trebui sa fie o garnitura minuscula. Oare trebuie ? Asta sa fie cauza ? Specific ca toate garniturile carburatorului sunt bune.

Editat de VasileBote
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am desfacut carburatorul (K65) pentru ca picura benzina. Am vazut ca in varful cuiului care este ridicat de plutitor, este un locas in care presupun eu ca ar trebui sa fie o garnitura minuscula. Oare trebuie ? Asta sa fie cauza ?

 

Da.

» Post actualizat in 09 Oct 2014 13:44

mama lui de subler la reglat avansu. La ij cu un singur piston - doar cu surubelnita pe la bujie am reglat

 

Cand ai experienta in a regla cu surubelnita.......asa se face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da.

» Post actualizat in 09 Oct 2014 13:44

 

Cand ai experienta in a regla cu surubelnita.......asa se face.

Am pus la cui garnitura de la o bricheta care se incarca. acum sa vad rezultatul.

» Post actualizat in 09 Oct 2014 16:17

Am pus la cui garnitura de la o bricheta care se incarca. acum sa vad rezultatul.

Rezultatul este ca nu mai curge benzina deloc (pe jos).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...