daniancu06 Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 (editat) Am demontat carbul si l-am curatat bine (am k 28). Dar se pare ca timpul si-a spus cuvantul. S-a macinat filetul piesei incercuite cu rosu, cu toate ca nu l-am strans f tare si nu l-am desfacut decat de 2-3 ori Se merita sa refac piesa la strung ( daca o fi 2-3-40 lei) ? sau sa iau alt carb nou, model K65-K68 cum am tot vazut pe aici pe forum? Ma gandeam ca pt autenticitate l-as fi pastrat pe cel vechi, dar nu stiu daca e ala original. PS: s-a stricat filetul de jos, nu cel cu care se prinde de corpul carburatorului Editat Octombrie 20, 2014 de daniancu06 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paterrafail Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 depinde de complexitatea piesei; daca o scoteai de pe corpul carbului, era mai usor de vizualizat; pacat ca nu mai lucrez la fostul loc, CA Cred ca te-as fi putut ajuta eu. daca recurgi la solutia asta, iti pot oferi numarul unui strungar din zona rahova care m-a ajutat pe mine pana sa stiu eu insumi cum se face, la preturi mai mult decat rezonabile. revenind la problemele mele: am desfacut astazi capacul carcasei ambreiajului, cel cu lantul primar. baiu e ca era aproape total desfiletat surubul care tine pinionul ce antreneaza lantul asta si pinionul se tinea mai mult in pana aia de pe ambielaj! mai avea putin si pica de acolo. se pare ca, intr-adevar, slabindu-se surubul ala (l-am desfacut la mana vreo 4-5 ganguri), lantul nu prea mai mergea pe traiectoria lui si, la ralanti, cel putin, atingea de carcasa, ori, nu stiu, sunetul se poate sa fi fost si de la pinionul care se juca pe axul ambielajului in voie si numai cand era in cupla de viteza se intepenea intr-o pozitie si nu mai huruia. ideea, acum: am desfacut totul (golind intai uleiul), lucrurile arata ok la carcasa ambreiajului, bla-bla... o sa pun la loc totul, schimb simeringurile de pe axul pedalei de pornire si al schimbatorului, fac alta garnitura (ca aia s-a distrus, evident), insa mi s-a parut ca lantul e cam intins... am pus cat de cat pe pozitie pinionul si lantul tot parea cam larg... m-am uitat si n-am vazut sa existe un intinzator. cam cum ar trebui sa fie tensionarea optima? si, daca e depasita, singura optiune e inlocuirea cu unul nou? va multumesc, atat pt raspunsurile deja primite, cat si pt cele pe care le voi mai regasi aici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 (editat) O sa par rautacios... ...eu inteleg ca acest topic are 200 si ceva de pagini dar daca ai VREA sa-ti faci timp sa-l citesti in intregime.....nu ai mai fi nevoit sa pui o intrebare care, cu siguranta, a mai fost pusa de cel putin 20 de insi. Stiu ca as fi putut sa-ti raspund la intrebari in acelasi numar de minute pe care le-am irosit scriindu-ti asta dar daca din partea noilor veniti pe forumul asta ar exista rabdare si vointa.....nu am mai ajunge la astfel de post-uri....asa ca.....pune mana si citeste ce s-a scris in trecut pe topicul asta si n-o sa mai fi nevoit sa pui intrebari de genul celor de mai sus. Daca il citesti in intregime n-o sa mai ceri ajutorul nimanui deoarece 99% din problemele si rezolvarile pe care le are un IJ o sa le aflii aici. Editat Octombrie 20, 2014 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Am demontat carbul si l-am curatat bine (am k 28). Dar se pare ca timpul si-a spus cuvantul. S-a macinat filetul piesei incercuite cu rosu, cu toate ca nu l-am strans f tare si nu l-am desfacut decat de 2-3 ori Se merita sa refac piesa la strung ( daca o fi 2-3-40 lei) ? sau sa iau alt carb nou, model K65-K68 cum am tot vazut pe aici pe forum? Ma gandeam ca pt autenticitate l-as fi pastrat pe cel vechi, dar nu stiu daca e ala original. PS: s-a stricat filetul de jos, nu cel cu care se prinde de corpul carburatorului Ia-ti mai bine un PZ china sau tot pe aici am citit ca cineva a bagat Mikuni pentru ca la K65 a avut numai probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 baga k68 daca treci la carburator nou. e impecabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 Hi,hi! Astăzi am văzut în Timișoara un IJ cu ataș,avea pasager în ataș! A fost ceva deosebit,lumea întorcea privirea după el.Cred că era ceva cu 2 cilindri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 Sunt 2 IJ-uri ce circula frecvent , in Timisoara , dar niciunul in 2 cilindrii ( din cate stiu ). Fa si tu poza cand mai vezi vreunul. O sa mai vezi un M72 solo, un Simson solo, un Simson cu atas, un K58 si 2 DNEPR cu atas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Imi puteti spune va rog de unde si cum sa comand un carburator K-68 ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniancu06 Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 De la Vasile Gaspar 0744472055. Iti trimite pe autocar. Am intrebat eu ieri, e 80 de lei plus 5-10 pt sofer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paterrafail Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 initial am zis ca n-are rost sa-ti raspund. dar ma necajesc singur cu cuvintele tale si mi-e mai usor sa-ti spun ce am pe suflet. draga "Lolo_ID", daca esti constient ca am aproape 250 de pagini de citit, fara vreo noima, fara subiecte, fara etichete, fara mare ajutor de la functia de cautare, inseamna ca stii cam ce presupune ce mi-ai spus. Iti spun, pentru informarea ta, ca m-am documentat, ca am citit cateva zeci de pagini de aici, luandu-le la rand. Insa nu e practic! nu e firesc. sunt membru pe traby.ro, un forum mai micut, dedicat trabantistilor si pasionatilor de fiare vechi, cam tot ca la voi. dar acolo avem sectiuni (mecanica, electrica, general, tunning - asta numai pe sectia de tehnic, atentie!!), avem subiecte pentru fiecare, moderate si intretinute de un singur administrator, ajutat de un singur moderator si sunt, totusi, mii de reply-uri. acolo poti spune ca "trebuia sa citesti in urma", pt ca atunci cand iti spune asta, moderatorul iti da link-ul, te trimite pe subiect si atunci chiar ai fi de rea-credinta sa nu faci asa! dar ce zici tu acolo... n-am cuvinte! lasand amareala la o parte, am montat la loc pinionul transmisiei principale si azi sper sa pot aduce motot acasa de la serviciu; nici nu stiu cum merge! wish me luck! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 De la Vasile Gaspar 0744472055. Iti trimite pe autocar. Am intrebat eu ieri, e 80 de lei plus 5-10 pt sofer. Multumesc mult. Voi proceda asa ptr achizitie. » Post actualizat in 25 Oct 2014 17:27 Asa arata Planeta mea in final. Dar, deja avenit frigul. In primavara la drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 @VasileBote sunt curios, ai rezolvat ceva cu roata fata inclinata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 @VasileBote sunt curios, ai rezolvat ceva cu roata fata inclinata? Nu ! Am comandat telescoape noi. Vor veni curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Având în vedere faptul că la Bursa comunistelor nu am primit niciun răspuns, scriu şi aici şi poate am mai mult noroc: Caut roată de Planeta 5, preferabil de faţă, modelul cu jantă de aliaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 caut releu semnalizare 6 V pentru jupiter 3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 A apărut un Ij 56 cu ataș de ???? Și furcă ș ghidon de nush ce MZ (în curtea mea) Eu am nevoie doar de motor și o roată.dacă sunt doritori la restu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei13 Postat Noiembrie 1, 2014 Share Postat Noiembrie 1, 2014 (editat) Salut Vreau eu sasiul pentru atas, Si coturile de evacuare. Locatie ? Editat Noiembrie 1, 2014 de Andrei13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Noiembrie 1, 2014 Share Postat Noiembrie 1, 2014 Daca ai stopul de pe spate original si aripa de pe spate (IJ 56) le-as dori eu. Telefon:0722890601 sau pm. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Noiembrie 1, 2014 Share Postat Noiembrie 1, 2014 Daca ai stopul de pe spate original si aripa de pe spate (IJ 56) le-as dori eu. Telefon:0722890601 sau pm. Multumesc! nu a avut aripa de spate si nici stopu.imi pare rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Noiembrie 2, 2014 Share Postat Noiembrie 2, 2014 A apărut un Ij 56 cu ataș de ???? Și furcă ș ghidon de nush ce MZ (în curtea mea) Eu am nevoie doar de motor și o roată.dacă sunt doritori la restu... cu toate ca nu pare a avea semnalizari ma intereseaza (daca are) releul de semnalizare 0765435870 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Noiembrie 2, 2014 Share Postat Noiembrie 2, 2014 cu toate ca nu pare a avea semnalizari ma intereseaza (daca are) releul de semnalizare 0765435870Salut! Nu a avut semnalizări,îmi pare rău. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Noiembrie 2, 2014 Share Postat Noiembrie 2, 2014 Daca ai stopul de pe spate original si aripa de pe spate (IJ 56) le-as dori eu. Telefon:0722890601 sau pm. Multumesc! Lampa spate originala de IJ 56 am eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Si mi-a venit un K-68. dupa un studiu la vedere, cu schema in fata, nu stiu sa fac nimic cu el. Unde este surubul de relanti care la K-65, era sus langa cablu de acceleratie. In dreapta are un stut mic. ce-o fi ? Nu montez nimic. Daca gasesc ceva explicatie practica incerc. » Post actualizat in 03 Nov 2014 15:28Si mi-a venit un K-68. dupa un studiu la vedere, cu schema in fata, nu stiu sa fac nimic cu el. Unde este surubul de relanti care la K-65, era sus langa cablu de acceleratie. In dreapta are un stut mic. ce-o fi ? Nu montez nimic. Daca gasesc ceva explicatie practica incerc. Unde am pus semne de intrabare nu stiu ce este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Primul semn de intrebare = relanti Al doilea este prea plinul pe unde iese benzina cand inunzi carburatorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Oooo. Ce promptitudine. Multumesc mult » Post actualizat in 03 Nov 2014 16:37Oooo. Ce promptitudine. Multumesc mult Oooo. Ce promptitudine. Multumesc mult » Post actualizat in 03 Nov 2014 20:03Planeta mea finalizata....cand a venit frigul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.