Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

N-a ieşit nicicum. Este doar un concept bike, pe hârtie (pardon, ecran).

» Post actualizat in 17 Jan 2015 21:40

Banuiesc ca in prima schema e vorba de P2 iar in a-II-a nr 8. Din ambele scheme da vin 3 fire dar releul are doar 2 borne asa cum e figurat. De acea am si spus ca eu cred ca originalul era cu bimetal.Sa inteleg ca totusi tu ai trei fire.Incearca sa unesti negru cu cel cu surub si trimite-l la semnal ca nu are ce sa pateasca.

Daca le-ai legat asa cum ai spus si totusi cel cu surub era masa sa nu se fi ars contactul releului.

» Post actualizat in 16 Jan 2015 22:40

PS daca le legi asa cum am spus si clantane dar nu semnalizeaza sigur s-a dus ceva in el pentru ca atunci cand face contact se uneste + cu iesirea de semnal si daca au fost inversate ai bagat plusul la masa si s-a ars ceva.

» Post actualizat in 16 Jan 2015 22:44

Daca mai ai unul virgin poti sa determini clar firele in modul urmator fara sa-l prajesti.Legi plusul pe care deja il stii (ca doar clantane) iar celelalte doua fiecare prin cate un bec de 20W. Ramura care clipeste e semnalul.

» Post actualizat in 16 Jan 2015 22:59

PS Functionarea lui e in felul urmator (asta ca te intrebai de ce iti clantane dar nu face nimic) are inauntru un montaj de comanda temporizat ce actioneaza un releu ce uneste iesirea de semnal cu + baterie pentru asta ii trebuiesc cele 3 fire +,- si semnal. Tot din semnal se duce in acest motaj o rezistenta care sezizeaza cand are sarcina ca sa nu clantane tot timpul. Acum daca tu ai inversat semnalul cu masa, minusul si l-a luat prin bec si semnalul care era la masa i-a spus releului sa plece, in momentul cand a facut contactul s-a ars probabil contactul din releu si el continua sa clantane corect dar nu mai poate sa inchida nimic.

Dacă legi firul de la masă comun cu cel de la şurub, în cazul că totuşi e bun releul atunci sigur aşa ai şanse mari să-l strici deoarece pe unul vine + iar pe celălalt vine -.

Şi eu am avut astfel de releu şi am constatat că ele semnalizează cu aceeaşi intermitenţă, regulat, indiferent câte becuri erau sub sarcină.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

N-a ieşit nicicum. Este doar un concept bike, pe hârtie (pardon, ecran).

» Post actualizat in 17 Jan 2015 21:40

Dacă legi firul de la masă comun cu cel de la şurub, în cazul că totuşi e bun releul atunci sigur aşa ai şanse mari să-l strici deoarece pe unul vine + iar pe celălalt vine -.

Şi eu am avut astfel de releu şi am constatat că ele semnalizează cu aceeaşi intermitenţă, regulat, indiferent câte becuri erau sub sarcină.

Te inseli sau nu ai inteles deci repet, se pune firul de + la + (pe asta il stim), se unesc cele doua si se trimit la semnal (adica sarcina care e la masa).

Pe ambele vine masa. Cand releul face contact unul din cele doua trebuie sa dea plus ca sa aprinda becul, cel care este masa intradevar primeste + si dar e echivalent cu deconectarea. Rezultatul la un releu bun ar trebui sa fie schimbarea frecventei cu care clipeste chiar un fel de bazaiala depinde ce montaj are acolo, dar nu se strica nimic.

Daca la aceasta manevra nu se intampla nimic, adica el tacane cu aceeasi cadenta dar nu aprinde becul sau isi schimba cadenta, sigur este stricat.

Pe acelasi considerent am indicat si cum se poate determina care sunt contactele releului stiind care este plusul si cum printr-o legare gresita se poate strica dar el in aparenta merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa multe incercari si sfaturi primite de la voi am facut in felul urmator: am legat releul direct pe baterie +la+ si -la - dupa care am legat un fir de la conectorul cu surub si am pus un bec pe care l-am alimentat si la - de pe baterie. am alimentat releul care a inceput sa tacane insa becul tot nu il aprindea si atunci am hotarat sa il scurtcircuitez mai exact + de la baterie cu ajutorul unui fir am inceput sa ating conectorul cu surub pere dupa cateva atingeri a inceput sa scoata scantei deci prin accel conector venea +. am refacut legaturile normale cu bec si surpriza a inceput sa aprinda si sa stinga becul insa chiar daca nu are consumator pe el ca si inainte sa inceapa sa functioneze calntane intruna de cum e alimentat. in speranta ca am reusit sa ma fac inteles va multumesc pentru sfaturi si cred k o sa cumpar unul de la gaspar k sa scap de clantanitul ala enervant ce il am tot timpul cand am tensiune in instalatie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa multe incercari si sfaturi primite de la voi am facut in felul urmator: am legat releul direct pe baterie +la+ si -la - dupa care am legat un fir de la conectorul cu surub si am pus un bec pe care l-am alimentat si la - de pe baterie. am alimentat releul care a inceput sa tacane insa becul tot nu il aprindea si atunci am hotarat sa il sc,urtcircuitez mai exact + de la baterie cu ajutorul unui fir am inceput sa ating conectorul cu surub pere dupa cateva atingeri a inceput sa scoata scantei deci prin accel conector venea + venea, - , prin bec si ar fi trebuit sa se aprinda am refacut legaturile normale cu bec adica ? pentru ca ai zis ca ai legat - la - , + la +, bec la surub si masa, adica cum se leaga si in moto si surpriza a inceput sa aprinda si sa stinga becul insa chiar daca nu are consumator pe el ca si inainte sa inceapa sa functioneze calntane intruna de cum e alimentat. in speranta ca am reusit sa ma fac inteles va multumesc pentru sfaturi si cred k o sa cumpar unul de la gaspar k sa scap de clantanitul ala enervant ce il am tot timpul cand am tensiune in instalatie

Nu cumpara nimic pana nu esti sigur ca nu e bun, ai incercat sa desfaci legatura de la surub?, mai clantane fara aceasta legatura? pentru ca s-ar putea totusi sa ai o sarcina acolo fara sa fie pus semnalul din intrerupatorul de la ghidon, adica o rezistenta la masa, ca asta inseamna pentru el sarcina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai ai o singura sansa ca sa-l faci sa taca.Grosier pentru testare pune intre + si firul de semnal un bec de bord sau unul de semnalizare.Daca tace sunt 2 variante daca aveai in bord un martor probabil se lega la + si semnal, in opozitie cu semnalizaroarele care sunt la - si semnal. Daca nu tace asta e, e stricat. Daca tace si nu ai bec in bord va trebui sa-i pui o rezistenta intre semnal si + (acolo langa releu firul rosu si cel cu surub) cu o valoare care trebuie s-o testezi.

Dar mai intai incearca ce ti-am spus si mai vorbim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara. In curand o sa fiu fericitul posesor al unui Ij Jupiter 4. E intr-o stare cam rea dar o sa il aduc in Germania unde o sa il reconditionez. Ce sfaturi ati putea sa imi dati in legatura cu aceasta marca de motocicleta. Nu am mai avut niciun Ij pana acum... Piese de jupiter 4 se gasesc usor, ieftin? Fiabila?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara. In curand o sa fiu fericitul posesor al unui Ij Jupiter 4. E intr-o stare cam rea dar o sa il aduc in Germania unde o sa il reconditionez. Ce sfaturi ati putea sa imi dati in legatura cu aceasta marca de motocicleta. Nu am mai avut niciun Ij pana acum... Piese de jupiter 4 se gasesc usor, ieftin? Fiabila?

Jupiter 4 nu este o motocicletă foarte reușită.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreau sa par un nu stiu ce cunoscator in ale jupiterului insa deoarece pana acum am desfacut vreo 4 jupiter 3 si cred k in afara de ceva mici diferente sunt asemnanastoare. din toate cele 4 am incercat sa fac unul si iti recomand sa te orientezi sper altceva deoarece motoare mai pretentioase nu am vazut si cred k nu ai sa mai gasesti in tot ce inseamna motociclete clasice, bine acum nu vorbesc de cele fabricte pe la 1900

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

afacerea cu jupiterul a cazut deoarece omul nu gaseate actele si proprietarul e decedat... Am ales un Ij Planeta 3 cu motor de Planeta 5. Omologat si inmatriculat. +un atas. Ce imi puteti spune de aceasta baba? Tin sa mentionez ca aceat motor e cumparat deja de astazi.

» Post actualizat in 25 Jan 2015 19:43

Am inteles ca planeta e mai ok decat jupiter... Acum fie ce-o fi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

afacerea cu jupiterul a cazut deoarece omul nu gaseate actele si proprietarul e decedat... Am ales un Ij Planeta 3 cu motor de Planeta 5. Omologat si inmatriculat. +un atas. Ce imi puteti spune de aceasta baba? Tin sa mentionez ca aceat motor e cumparat deja de astazi.

» Post actualizat in 25 Jan 2015 19:43

Am inteles ca planeta e mai ok decat jupiter... Acum fie ce-o fi...

o poza ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!șaua aceea nu are ce căuta acolo.acolo trebuia să existe un șezut de formă dreptunghiulară din ceva burete cu arcuri,îmbrăcat în piele sau ceva imitație de piele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreau sa par un nu stiu ce cunoscator in ale jupiterului insa deoarece pana acum am desfacut vreo 4 jupiter 3 si cred k in afara de ceva mici diferente sunt asemnanastoare. din toate cele 4 am incercat sa fac unul si iti recomand sa te orientezi sper altceva deoarece motoare mai pretentioase nu am vazut si cred k nu ai sa mai gasesti in tot ce inseamna motociclete clasice, bine acum nu vorbesc de cele fabricte pe la 1900

Ai mare dreptate.In anii 80 se faceau cele mai bune afaceri cu adusul de ambielaje de Jupiter 3 din Rusia.Atelierul de pe Sabinelor (cine stie cunoaste) avea de lucru din plin .Si erau noi.Totusi modelul este excelent pentru testarea cunostintelor si a vointei.Am si eu un Jupiter 4 si nu cred ca-l voi scoate pe sosea vreodata.Il tin pentru istorie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai mare dreptate.In anii 80 se faceau cele mai bune afaceri cu adusul de ambielaje de Jupiter 3 din Rusia.Atelierul de pe Sabinelor (cine stie cunoaste) avea de lucru din plin .Si erau noi.Totusi modelul este excelent pentru testarea cunostintelor si a vointei.Am si eu un Jupiter 4 si nu cred ca-l voi scoate pe sosea vreodata.Il tin pentru istorie.

Sirenelor... (lîngă Sabinelor)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am o rugaminte, daca poate cineva sa-mi dea dimensiunile exacte ale unei spite originale de IJ 56 de roata pe 19'' (lungime cu tot cu cap si diametru). La motocicleta mea spitele par a fi artizanale (cred ca sunt facute din electrozi). Am facut comanda pe eBay si producatorul asteapta sa-i dau dimensiunile exacte. Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut astazi m-am apucat sa desfac un motor de j3 insa am o nedumerire chiuloasele par a fi de j 3 insa ca foxrma sunt mai mici decat cilindrii. stie cineva cilindri de j4 sunt cumva mai lati decat cei de j3 si pot fi montati pe motor de jupiter 3? caci e singura varianta plauzibila pe care o gasesc (cilindrii de j 4 + chiuloase de j 3 )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut astazi m-am apucat sa desfac un motor de j3 insa am o nedumerire chiuloasele par a fi de j 3 insa ca foxrma sunt mai mici decat cilindrii. stie cineva cilindri de j4 sunt cumva mai lati decat cei de j3 si pot fi montati pe motor de jupiter 3? caci e singura varianta plauzibila pe care o gasesc (cilindrii de j 4 + chiuloase de j 3 )

 

Nu ar trebui sa fie nici o diferenta intre cilindri, cel putin la gaurile pentru prezoane, diferente gasesti la galeriile de admisie, cilindrii de jupiter 3 le au mai mari.

 

chiulasele care le ai tu daca zici ca sunt mai mici ca si inaltime (aripioarele de racire) s-ar putea sa fie de jupiter 4, cele de 3 sunt mai inalte, au o forma rotunjita si ar trebui sa cada

 

perfect pe cilindrii fie ei de jupiter 3 sau 4.

 

sau s-ar putea sa fie de jupiter 5, alea nu se potriveste la gauri cu nici un model anterior si sunt ca forma apropiata de cele de jupiter 4 dar mult mai patratoase.

 

Editat de Burg_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...