Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare! Știe cineva pentru ce moto e roata din foto? M-am procopsit cu ea odată cu iju.

 

Are serie si daca nu ma insel e trecuta in carte e diferita de cea a motocicletei. Vezi ca trebuie sa fie pe partea dreapta a cadrului, la scarita, locasul ala unde pui piciorul sa te urci in atas.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Vezi ca trebuie sa fie pe partea dreapta a cadrului, la scarita, locasul ala unde pui piciorul sa te urci in atas.

 

 

Intre scarita atasului si aripa ai o tabla/suport aripa. Acolo vei gasi seria, anul fabricatiei, numele fabricantului.

Aha... am gasit-o... acum trebuie sa vad daca apare vreo problema la rar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ar trebui sa apara probleme la RAR dar la cat de batuti-in-cap sunt "RAR-istii" din Romania....iti pot spune cate in luna si in stele. Seria atasului este poansonata de fabricant pentru a tine evidenta livrarilor catre uzinele constructoare de motociclete, nu au nici o legatura cu seria de pe sasiul motocicletei pe care o echipa in momentul in care iesea pe poarta uzinei. In documentele de inmatriculare ale motocicletelor ce erau echipate cu astfel de atase nu aparea nicaieri seria atasului dar cei de la RAR ti-o pot spune pe aia : "atasul este o extensie a sasiului motocicletei, in consecinta nu trebuie sa aiba o alta serie".

Succes !

 

PS : daca o sa-ti puna bete in roate cei de la RAR suna-ma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ar trebui sa apara probleme la RAR dar la cat de batuti-in-cap sunt "RAR-istii" din Romania....iti pot spune cate in luna si in stele. Seria atasului este poansonata de fabricant pentru a tine evidenta livrarilor catre uzinele constructoare de motociclete, nu au nici o legatura cu seria de pe sasiul motocicletei pe care o echipa in momentul in care iesea pe poarta uzinei. In documentele de inmatriculare ale motocicletelor ce erau echipate cu astfel de atase nu aparea nicaieri seria atasului dar cei de la RAR ti-o pot spune pe aia : "atasul este o extensie a sasiului motocicletei, in consecinta nu trebuie sa aiba o alta serie".

Succes !

 

PS : daca o sa-ti puna bete in roate cei de la RAR suna-ma.

Eroare.Aparea seria atasului pe talon si in actul de V C.Exemplu concret.Serie sasiu 145085,serie atas 145065.Ij 56 ,an 1960,nr 47 B 7425.Motocicleta aflata in posesia mea.Vreau sa mentionez ca seria atasului apare la rubrica specificatii iar la rubrica Categorii apare Motocicleta cu atas.Talon vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@HondaSan - actul de vanzare-cumparare ce-l ai este facut intre 2 persoane sau intre depozit/magazin si cumparator ? Nici pe actele de provenienta date de magazin/depozit inmanate cumparatorului nu aparea seria atasului ci doar a sasiului motocicletei. Eu ma refer la perioada in care , in Romania , se comercializau motociclete IJ Jupiter 3 si IJ Jupiter 4. Astfel de acte am avut acum cativa ani si pe nicaieri nu era mentionata seria atasului.

 

@sharky_boy - eu vorbesc de documente de provenienta pentru motociclete cu atas ce erau comercializate de magazine in anii '70 , '80. L4E se considera motociclu cu 3 roti, L3E motociclu cu 2 roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seria atasului (care de fapt este un numar de identicare intern al fabricii, nu o serie care sa aiba caracteristicile unui VIN) nu se trece in cartea de identitate. Nu neg ca la unele RAR-uri judetene o mai fi cate un berbec care se trezeste el s-o treaca din burta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seria atasului (care de fapt este un numar de identicare intern al fabricii, nu o serie care sa aiba caracteristicile unui VIN) nu se trece in cartea de identitate. ...

Ce usor ma simt acum! ...aveam stresul actelor notariale de provenienta, bete'n roate, etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O schema la partea electrica la un Planeta 5 ma poate ajuta cineva? Apropo.. Eu is Cristi. Sunt posesor de un Planeta 5 model bulgaresc.. Momentan e in reconditionari. Si as dori o schema la partea electrica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum is pe telefon si nu pot. Mobra e dezmembrata deci o sa pun pozele dinainte sa o dezmembrez maine. Asa mi s-a spus.. De modelul asta nu am auzit in viata mea. E motor de planeta 5 pe cadru de 3 si aripa si cutiile laterale is de 5... Corcitura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine v-am regasit. Vreau sa intreb pe un cunoscator. Vreau la Planeta 5 a mea, sa pun 2 faruri suplimentare pe barele de protectie. Imi spuneti cum pot sa le alimentez, si sa pun un intrerupator separat. Multumesc

Editat de VasileBote
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vasile, un stiu cum sta Planeta cu incarcarea caci la Júpiter nu incarca prea bine, daca mai pui si faruri suplimentare risti sa ramii fara baterie daca le folosesti pera mult.

Ti.am raspuns in calitate de coleg nu neaparat de "cunoscator". Numai bine.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vasile, un stiu cum sta Planeta cu incarcarea caci la Júpiter nu incarca prea bine, daca mai pui si faruri suplimentare risti sa ramii fara baterie daca le folosesti pera mult.

Ti.am raspuns in calitate de coleg nu neaparat de "cunoscator". Numai bine.

Subscriu.

Eu la Planeta 4 cu ataş, care dealtfel are acelaşi tip de alternator de 90W ca Planeta 5, abia reuşesc să alimentez becurile standard dacă merg cu turaţie scăzută prin oraş. Dacă nu ai ataş, ai putea pune 2 becuri până la 10-15 W/bucata, dar şi aşa doar la drum întins. Altfel consumă din baterie. Fă un calcul şi adună toţi consumatorii, apoi vezi tu cu ce rămâi (15-20W bobina de inducţie, 40-45w farul, 5-10w becurile de poziţie spate-faţă, 42w semnalizatoarele, mai frânezi de 21w şi... rămâi fără curent).

Editat de Dr_krl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...